ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πέλλα: Σύσκεψη για τις ανάγκες του οκτάχρονου "Αϊνστάιν" λίγο πριν φύγει στη Γερμανία...

Αποφασίστηκε να τον δουν ειδικοί επιστήμονες που θα αποφανθούν για τις ανάγκες του ενώ το παιδί μαζί με την οικογένειά του φεύγει από τη χώρα στις αρχές του Γενάρη

 09/12/2019 14:36

Πέλλα: Σύσκεψη για τις ανάγκες του οκτάχρονου "Αϊνστάιν" λίγο πριν φύγει στη Γερμανία...
Φωτ. αρχείου

Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε σήμερα στο δημοτικό σχολείο Αρσενίου, παρουσία του διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας, Νικόλαου Τσαλικίδη και του Ανδρέα Γεραντίδη, πατέρα του 8χρονου μαθητή, που έχει καταπλήξει τους πάντες με τις επιδόσεις του στα μαθηματικά.

«Στόχος όλων μας, στη σύσκεψη, ήταν το παιδί να μεγαλώσει ισόρροπα και να προστατεύσουμε την παιδικότητα του», δήλωσε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο κ. Τσαλικίδης.

«Συζητήσαμε με τον πατέρα του παιδιού και συμφωνήσαμε να δουν τον μαθητή ειδικοί επιστήμονες, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί του Κέντρου Εκπαιδευτικής & Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) Πέλλας. Η ομάδα επιστημόνων θα δει τις ανάγκες του παιδιού και πώς βιώνει αυτή την κατάσταση το παιδί προκειμένου να δώσουμε οδηγίες στους γονείς» ανέφερε ο διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας.

Διευκρίνισε δε, ότι «παράλληλα, ο συντονιστής εκπαιδευτικού έργου, Χριστόδουλος Φανιόπουλος, που ήταν στη σύσκεψη με την προϊσταμένη του ΚΕΣΥ Πέλλας, Γεωργία Μπουρδομπούρα και τη διευθύντρια του σχολείου, δεσμεύτηκε στον πατέρα, ότι θα εξασφαλίσει ειδικό εκπαιδευτικό υλικό, ώστε να καλύπτει τις επιπλέον ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του Τάσου, ώστε να μπορεί, μέχρι να φύγει στην Γερμανία, να αποκτήσει τα κατάλληλα εφόδια».

«Ο πατέρας μας είπε ότι στις αρχές του έτους θα φύγει η οικογένεια, συνεπώς μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου θα είναι ο Τάσος στο σχολείο μας και εμείς θα κάνουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε το παιδί να φύγει με εφόδια και τις ευχές μας για το καλύτερο» τόνισε.

Σχετικά με το αν υπάρχουν στη χώρα μας δημόσιες δομές εκπαίδευσης για χαρισματικά παιδιά, ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, πως «στην πατρίδα μας υπάρχει το τμήμα ένταξης, το οποίο λειτουργεί παράλληλα και ενσωματωμένο μέσα στα σχολείο. Όταν δεν υπάρχει σε κάποιο σχολείο, το παιδί μεταφέρεται σε άλλα σχολεία, όπως για τα παιδιά που εντοπίζουν μαθησιακά προβλήματα, έτσι υπάρχουν και τμήματα για παιδιά με ιδιαίτερες κλίσης και εξατομικευμένο πρόγραμμα. Υπάρχει ανάλογο τμήμα, στο δημοτικό σχολείο Σκύδρας και σε αλλά σχολεία».

Διευκρίνισε στην συνέχεια, πως για οποιαδήποτε ενέργεια της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, «οι γονείς είναι αυτοί που επιλέγουν πώς θα κινηθούν και φυσικά το εκπαιδευτικό μας σύστημα σέβεται απόλυτα τις επιλογές τους και πάντα χρειάζεται η υπεύθυνη δήλωση και συναίνεση του γονέα για οτιδήποτε γίνεται».

Ο οκτάχρονος "Αινστάιν" από την Πέλλα

Είναι μόλις οκτώ ετών και υπολογίζει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, με το μυαλό του, σύνθετες μαθηματικές πράξεις. Ο Τάσος Γεραντίδης, μαθητής της τρίτης δημοτικού από την Πέλλα, είναι «εξαιρετικά ευφυής», με γενικό δείκτη νοημοσύνης ΙQ στο 140 και έχει καταφέρει να εντυπωσιάσει ακόμα και τους ειδικούς με τις ικανότητες του στους τρεις τομείς, του ρέοντος συλλογισμού, της οπτικοχωρικής αντίληψης και της ταχύτητας επεξεργασίας. Ο πατέρας του Ανδρέας Γεραντίδης, μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων είπε ότι, «ο Τάσος από το νηπιαγωγείο ασχολείται πολύ με τα μαθηματικά και στο δημοτικό, (φέτος είναι στην τρίτη τάξη) μας ενημέρωσαν οι εκπαιδευτικοί του, ότι είναι πολύ πάρα καλός στα μαθηματικά και μάλιστα μάς ρώτησαν εάν κάνουμε κάτι εμείς».

Διευκρίνισε δε, πως «δεν έχουμε υψηλό επίπεδο μόρφωσης, τεχνικές σχολές τελειώσαμε, εμείς είμαστε αγρότες. Όλο αυτή κλίση που έχει στα μαθηματικά είναι έμφυτη, βγαίνει από μέσα του. Όλα τα έκανε μόνος του, δεν γνώριζε ακόμα την προπαίδεια και έκανε μεγάλους υπολογισμούς με το μυαλό του. Έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως το ότι δεν κοιμάται πολύ. Όλη την ημέρα ασχολείται με τα μαθηματικά κοιμάται πάρα πολύ αργά, διότι δεν μπορεί να ησυχάσει ο εγκέφαλος του όπως μας είπαν. Εμείς πάντως είμαστε κοντά του και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εξελιχθεί με τον καλύτερο τρόπο».

Οι γονείς του, ύστερα από την παρότρυνση των εκπαιδευτικών του, επισκέφθηκαν την κλινική και δικαστική ψυχολόγο- νευροψυχολόγο, Δρ. Αναστασία Χριστοδούλου, προκειμένου να υποβληθεί σε τεστ αξιολόγησης ευφυίας IQ. Αν και ήταν μικρός καθώς το συγκεκριμένο τεστ το κάνουν παιδιά από 9 ετών, «ο Τάσος εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του και εμάς και την Δρ. Αναστασία Χριστοδούλου. Στα μαθηματικά o Τάσος έχει IQ 148.5 με ανώτερο όριο το 150 και να φανταστείτε ότι ακόμα δεν έχει διδαχθεί μαθηματικά. Όλα τα κάνει με το μυαλό του, δεν γράφει σε χαρτί και μας λέει συνεχώς ότι θέλει να γίνει μαθηματικός και να συμμετέχει σε διαγωνισμούς του αρέσει να βγαίνει πρώτος», ανέφερε ο κ. Γεραντίδης.

Ο Τάσος είναι στο “ τοπ” της ηλικιακής του ομάδας

«Το μέγιστο όριο σε IQ είναι το 160 και ο Τάσος έχει φτάσει στο 140» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Δρ. Αναστασία Χριστοδούλου και πρόσθεσε ότι «λαμβάνοντας υπόψη την ηλικία του, αντιλαμβανόμαστε ότι είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Συγκεκριμένα στην ηλικιακή του ομάδα ο Τάσος είναι στο “ τοπ” και αυτό διότι είναι μαθητής τρίτης δημοτικού και ακόμα δεν έχει ασχοληθεί με τις πιο σύνθετες μαθηματικές πράξεις, για αυτό και θεωρώ ότι ο δείκτης του θα ανέβει».

«Είναι πολύ καλός και γρήγορος στο να διαχειρίζεται το κομμάτι του συλλογισμού του, είναι πολύ ευφυής είναι πάρα πολύ γρήγορος στο να διαχειρίζεται και να επεξεργάζεται τις πληροφορίες. Έχει υψηλό δείκτη του ρέοντος συλλογισμού, δηλαδή τον τρόπο που λύνει τα προβλήματα και τις μαθηματικές πράξεις και για αυτό μπορεί ακόμα και τα δευτερόλεπτα σε έναν ολόκληρο χρόνο να τα υπολογίσει και να δώσει πολύ γρήγορα την απάντηση με ακρίβεια. Τέλος είναι πολύ καλός και στο δείκτη οπτικοχωρικής αντίληψης, πως δηλαδή αντιλαμβάνεται τον χώρο και τις διαστάσεις» υπογραμμίζει η Κλινική και Δικαστική Ψυχολόγος.

«Σύμφωνα με το τεστ Wechsler Intelligence Scale for Children (WISC-V), στο οποίο υποβλήθηκε ο Τάσος, είναι ένα πολύ χαρισματικό παιδί και συνήθως τα χαρισματικά παιδιά σαν και αυτόν είναι περίπου το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού» εξηγεί η Δρ. Αναστασία Χριστοδούλου και επισημαίνει πως «μπορεί να ασχοληθεί με τις θετικές επιστήμες, άλλωστε τα μαθηματικά τον εξιτάρουν. Μπορεί να γίνει ένας επιστήμονας που θα μπορέσει να διαχειριστεί υψηλά νοήματα και πιο δύσκολες έννοιες, από τον μέσο άνθρωπο που είναι απλά πολύ καλός στα μαθηματικά. Κυρίως αυτοί οι άνθρωποι απορροφώνται από πανεπιστημιακά ιδρύματα πολύ υψηλού επίπεδου».

Από τη στιγμή όμως που αποδείχθηκε η χαρισματικότητα του Τάσου ξεκίνησε και ο προβληματισμός για την οικογένεια του. «Στη χώρα μας, δυστυχώς δεν υπάρχει ανάλογη εκπαίδευση» υποστηρίζει ο πατέρας του και προσθέτει πως ήδη «στην τάξη του ο Τάσος λίγο βαριέται, καθώς κάνουν πράγματα που ήδη τα ξέρει. Δεν υπάρχουν υποδομές και ειδικές τάξεις για παιδιά σαν και αυτόν που είναι λίγο προχωρημένα».

«Το σημαντικότερο πρόβλημα στη χώρα μας είναι ότι έχουν χαθεί πολλά χαρισματικά παιδιά», αναφέρει η Δρ. Αναστασία Χριστοδούλου και συνεχίζει λέγοντας πως «μόλις τρία χρόνια έχει, που χρησιμοποιείται το συγκεκριμένο τεστ στη χώρα μας. Οι κλίμακες αυτές που περικλείουν 16 υποδοκιμασίες, υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια σε άλλες χώρες και δυστυχώς μόλις πρόσφατα κυκλοφόρησαν επίσημα στην Ελλάδα».

Έτσι μετά από πολλή σκέψη και έρευνα που έκαναν, όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Ανδρέας Γεραντίδης, «καταλήξαμε ότι πρέπει να πάμε στο εξωτερικό. Μας δέχθηκαν ήδη σε σχολείο της Γερμανίας, όπου ο Τάσος θα είναι σε ειδική τάξη μαζί με άλλα τρία παιδιά θα ακολουθούν πρόγραμμα για προχωρημένους μαθητές. Υπάρχουν ειδικοί εκπαιδευτικοί και μας είπαν ότι μπορεί φέτος να ξεκινήσει την τρίτη Δημοτικού και να τελειώσει την πέμπτη ή της έκτη Δημοτικού στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Εμείς ήδη βρήκαμε δουλειές, η σύζυγος μου είναι ήδη εκεί και εγώ με τα παιδιά θα φύγω στις αρχές του έτους, μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων. Θέλουμε να κάνουμε ότι καλύτερο για τα παιδιά μας καθώς και η κόρη μας που είναι 11 ετών, είναι πάρα πολύ καλή με κλίση όμως στα θεωρητικά μαθήματα».

Αναγνωρίζοντας την χαρισματικότητα του οκτάχρονου, πρόσφατα, ο αντιπεριφερειάρχης Πέλλας, Ιορδάνης Τζαμτζής, βράβευσε τον μικρό «Αϊνστάιν» και του έδωσε έναν φορητό υπολογιστή και ένα βιβλίο για τον νομό Πέλλας θέλοντας να τον τιμήσει για τις εξαιρετικές επιδόσεις του κυρίως στα μαθηματικά.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε σήμερα στο δημοτικό σχολείο Αρσενίου, παρουσία του διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας, Νικόλαου Τσαλικίδη και του Ανδρέα Γεραντίδη, πατέρα του 8χρονου μαθητή, που έχει καταπλήξει τους πάντες με τις επιδόσεις του στα μαθηματικά.

«Στόχος όλων μας, στη σύσκεψη, ήταν το παιδί να μεγαλώσει ισόρροπα και να προστατεύσουμε την παιδικότητα του», δήλωσε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο κ. Τσαλικίδης.

«Συζητήσαμε με τον πατέρα του παιδιού και συμφωνήσαμε να δουν τον μαθητή ειδικοί επιστήμονες, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί του Κέντρου Εκπαιδευτικής & Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) Πέλλας. Η ομάδα επιστημόνων θα δει τις ανάγκες του παιδιού και πώς βιώνει αυτή την κατάσταση το παιδί προκειμένου να δώσουμε οδηγίες στους γονείς» ανέφερε ο διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας.

Διευκρίνισε δε, ότι «παράλληλα, ο συντονιστής εκπαιδευτικού έργου, Χριστόδουλος Φανιόπουλος, που ήταν στη σύσκεψη με την προϊσταμένη του ΚΕΣΥ Πέλλας, Γεωργία Μπουρδομπούρα και τη διευθύντρια του σχολείου, δεσμεύτηκε στον πατέρα, ότι θα εξασφαλίσει ειδικό εκπαιδευτικό υλικό, ώστε να καλύπτει τις επιπλέον ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του Τάσου, ώστε να μπορεί, μέχρι να φύγει στην Γερμανία, να αποκτήσει τα κατάλληλα εφόδια».

«Ο πατέρας μας είπε ότι στις αρχές του έτους θα φύγει η οικογένεια, συνεπώς μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου θα είναι ο Τάσος στο σχολείο μας και εμείς θα κάνουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε το παιδί να φύγει με εφόδια και τις ευχές μας για το καλύτερο» τόνισε.

Σχετικά με το αν υπάρχουν στη χώρα μας δημόσιες δομές εκπαίδευσης για χαρισματικά παιδιά, ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, πως «στην πατρίδα μας υπάρχει το τμήμα ένταξης, το οποίο λειτουργεί παράλληλα και ενσωματωμένο μέσα στα σχολείο. Όταν δεν υπάρχει σε κάποιο σχολείο, το παιδί μεταφέρεται σε άλλα σχολεία, όπως για τα παιδιά που εντοπίζουν μαθησιακά προβλήματα, έτσι υπάρχουν και τμήματα για παιδιά με ιδιαίτερες κλίσης και εξατομικευμένο πρόγραμμα. Υπάρχει ανάλογο τμήμα, στο δημοτικό σχολείο Σκύδρας και σε αλλά σχολεία».

Διευκρίνισε στην συνέχεια, πως για οποιαδήποτε ενέργεια της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, «οι γονείς είναι αυτοί που επιλέγουν πώς θα κινηθούν και φυσικά το εκπαιδευτικό μας σύστημα σέβεται απόλυτα τις επιλογές τους και πάντα χρειάζεται η υπεύθυνη δήλωση και συναίνεση του γονέα για οτιδήποτε γίνεται».

Ο οκτάχρονος "Αινστάιν" από την Πέλλα

Είναι μόλις οκτώ ετών και υπολογίζει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, με το μυαλό του, σύνθετες μαθηματικές πράξεις. Ο Τάσος Γεραντίδης, μαθητής της τρίτης δημοτικού από την Πέλλα, είναι «εξαιρετικά ευφυής», με γενικό δείκτη νοημοσύνης ΙQ στο 140 και έχει καταφέρει να εντυπωσιάσει ακόμα και τους ειδικούς με τις ικανότητες του στους τρεις τομείς, του ρέοντος συλλογισμού, της οπτικοχωρικής αντίληψης και της ταχύτητας επεξεργασίας. Ο πατέρας του Ανδρέας Γεραντίδης, μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων είπε ότι, «ο Τάσος από το νηπιαγωγείο ασχολείται πολύ με τα μαθηματικά και στο δημοτικό, (φέτος είναι στην τρίτη τάξη) μας ενημέρωσαν οι εκπαιδευτικοί του, ότι είναι πολύ πάρα καλός στα μαθηματικά και μάλιστα μάς ρώτησαν εάν κάνουμε κάτι εμείς».

Διευκρίνισε δε, πως «δεν έχουμε υψηλό επίπεδο μόρφωσης, τεχνικές σχολές τελειώσαμε, εμείς είμαστε αγρότες. Όλο αυτή κλίση που έχει στα μαθηματικά είναι έμφυτη, βγαίνει από μέσα του. Όλα τα έκανε μόνος του, δεν γνώριζε ακόμα την προπαίδεια και έκανε μεγάλους υπολογισμούς με το μυαλό του. Έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως το ότι δεν κοιμάται πολύ. Όλη την ημέρα ασχολείται με τα μαθηματικά κοιμάται πάρα πολύ αργά, διότι δεν μπορεί να ησυχάσει ο εγκέφαλος του όπως μας είπαν. Εμείς πάντως είμαστε κοντά του και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εξελιχθεί με τον καλύτερο τρόπο».

Οι γονείς του, ύστερα από την παρότρυνση των εκπαιδευτικών του, επισκέφθηκαν την κλινική και δικαστική ψυχολόγο- νευροψυχολόγο, Δρ. Αναστασία Χριστοδούλου, προκειμένου να υποβληθεί σε τεστ αξιολόγησης ευφυίας IQ. Αν και ήταν μικρός καθώς το συγκεκριμένο τεστ το κάνουν παιδιά από 9 ετών, «ο Τάσος εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του και εμάς και την Δρ. Αναστασία Χριστοδούλου. Στα μαθηματικά o Τάσος έχει IQ 148.5 με ανώτερο όριο το 150 και να φανταστείτε ότι ακόμα δεν έχει διδαχθεί μαθηματικά. Όλα τα κάνει με το μυαλό του, δεν γράφει σε χαρτί και μας λέει συνεχώς ότι θέλει να γίνει μαθηματικός και να συμμετέχει σε διαγωνισμούς του αρέσει να βγαίνει πρώτος», ανέφερε ο κ. Γεραντίδης.

Ο Τάσος είναι στο “ τοπ” της ηλικιακής του ομάδας

«Το μέγιστο όριο σε IQ είναι το 160 και ο Τάσος έχει φτάσει στο 140» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Δρ. Αναστασία Χριστοδούλου και πρόσθεσε ότι «λαμβάνοντας υπόψη την ηλικία του, αντιλαμβανόμαστε ότι είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Συγκεκριμένα στην ηλικιακή του ομάδα ο Τάσος είναι στο “ τοπ” και αυτό διότι είναι μαθητής τρίτης δημοτικού και ακόμα δεν έχει ασχοληθεί με τις πιο σύνθετες μαθηματικές πράξεις, για αυτό και θεωρώ ότι ο δείκτης του θα ανέβει».

«Είναι πολύ καλός και γρήγορος στο να διαχειρίζεται το κομμάτι του συλλογισμού του, είναι πολύ ευφυής είναι πάρα πολύ γρήγορος στο να διαχειρίζεται και να επεξεργάζεται τις πληροφορίες. Έχει υψηλό δείκτη του ρέοντος συλλογισμού, δηλαδή τον τρόπο που λύνει τα προβλήματα και τις μαθηματικές πράξεις και για αυτό μπορεί ακόμα και τα δευτερόλεπτα σε έναν ολόκληρο χρόνο να τα υπολογίσει και να δώσει πολύ γρήγορα την απάντηση με ακρίβεια. Τέλος είναι πολύ καλός και στο δείκτη οπτικοχωρικής αντίληψης, πως δηλαδή αντιλαμβάνεται τον χώρο και τις διαστάσεις» υπογραμμίζει η Κλινική και Δικαστική Ψυχολόγος.

«Σύμφωνα με το τεστ Wechsler Intelligence Scale for Children (WISC-V), στο οποίο υποβλήθηκε ο Τάσος, είναι ένα πολύ χαρισματικό παιδί και συνήθως τα χαρισματικά παιδιά σαν και αυτόν είναι περίπου το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού» εξηγεί η Δρ. Αναστασία Χριστοδούλου και επισημαίνει πως «μπορεί να ασχοληθεί με τις θετικές επιστήμες, άλλωστε τα μαθηματικά τον εξιτάρουν. Μπορεί να γίνει ένας επιστήμονας που θα μπορέσει να διαχειριστεί υψηλά νοήματα και πιο δύσκολες έννοιες, από τον μέσο άνθρωπο που είναι απλά πολύ καλός στα μαθηματικά. Κυρίως αυτοί οι άνθρωποι απορροφώνται από πανεπιστημιακά ιδρύματα πολύ υψηλού επίπεδου».

Από τη στιγμή όμως που αποδείχθηκε η χαρισματικότητα του Τάσου ξεκίνησε και ο προβληματισμός για την οικογένεια του. «Στη χώρα μας, δυστυχώς δεν υπάρχει ανάλογη εκπαίδευση» υποστηρίζει ο πατέρας του και προσθέτει πως ήδη «στην τάξη του ο Τάσος λίγο βαριέται, καθώς κάνουν πράγματα που ήδη τα ξέρει. Δεν υπάρχουν υποδομές και ειδικές τάξεις για παιδιά σαν και αυτόν που είναι λίγο προχωρημένα».

«Το σημαντικότερο πρόβλημα στη χώρα μας είναι ότι έχουν χαθεί πολλά χαρισματικά παιδιά», αναφέρει η Δρ. Αναστασία Χριστοδούλου και συνεχίζει λέγοντας πως «μόλις τρία χρόνια έχει, που χρησιμοποιείται το συγκεκριμένο τεστ στη χώρα μας. Οι κλίμακες αυτές που περικλείουν 16 υποδοκιμασίες, υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια σε άλλες χώρες και δυστυχώς μόλις πρόσφατα κυκλοφόρησαν επίσημα στην Ελλάδα».

Έτσι μετά από πολλή σκέψη και έρευνα που έκαναν, όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Ανδρέας Γεραντίδης, «καταλήξαμε ότι πρέπει να πάμε στο εξωτερικό. Μας δέχθηκαν ήδη σε σχολείο της Γερμανίας, όπου ο Τάσος θα είναι σε ειδική τάξη μαζί με άλλα τρία παιδιά θα ακολουθούν πρόγραμμα για προχωρημένους μαθητές. Υπάρχουν ειδικοί εκπαιδευτικοί και μας είπαν ότι μπορεί φέτος να ξεκινήσει την τρίτη Δημοτικού και να τελειώσει την πέμπτη ή της έκτη Δημοτικού στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Εμείς ήδη βρήκαμε δουλειές, η σύζυγος μου είναι ήδη εκεί και εγώ με τα παιδιά θα φύγω στις αρχές του έτους, μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων. Θέλουμε να κάνουμε ότι καλύτερο για τα παιδιά μας καθώς και η κόρη μας που είναι 11 ετών, είναι πάρα πολύ καλή με κλίση όμως στα θεωρητικά μαθήματα».

Αναγνωρίζοντας την χαρισματικότητα του οκτάχρονου, πρόσφατα, ο αντιπεριφερειάρχης Πέλλας, Ιορδάνης Τζαμτζής, βράβευσε τον μικρό «Αϊνστάιν» και του έδωσε έναν φορητό υπολογιστή και ένα βιβλίο για τον νομό Πέλλας θέλοντας να τον τιμήσει για τις εξαιρετικές επιδόσεις του κυρίως στα μαθηματικά.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία