ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ουραγός στις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Μόλις 1.500 τουρίστες "είδε" η πόλη ολόκληρο το 2018- Χωρίς marketing η τουριστική προβολή της

 18/01/2019 18:40

Ουραγός στις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων το λιμάνι της Θεσσαλονίκης
INTIME NEWS (Φωτ. αρχείου)

Ευτυχία Κωνσταντινίδου

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης κατακτά μία από τις τελευταίες θέσεις σε αφίξεις κρουαζιερόπλοιων σε όλη την Ελλάδα, αφού σύμφωνα με όσα ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Ανδρέας Μανδρίνος, σε ημερίδα που διοργανώθηκε από το κολέγιο Ανατόλια της Θεσσαλονίκης, το λιμάνι της πόλης βρίσκεται μόλις στην 33η θέση.

"Υπάρχουν μόνο δύο λιμάνια στη Μεσόγειο που απέχουν πέντε λεπτά από το κέντρο με τα πόδια. Αυτό της Θεσσαλονίκης και της Αλεξάνδρειας" υπογραμμίζει ο Μανδρίνος τονίζοντας ότι αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της πόλης, το οποίο ωστόσο μένει αναξιοποίητο.

Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα, ο Πειραιάς φτάνει τις 950.000 αφίξεις τουριστών σε κρουαζιερόπλοια ετησίως ενώ από 650.000 χιλιάδες αφίξεις έχουν η Σαντορίνη, η Μύκονος και η Κέρκυρα. Η Θεσσαλονίκη ωστόσο για το 2018, έκλεισε με μόλις 1,500 αφίξεις τουριστών κρουαζιερόπλοιων.

Χωρίς...marketing ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής της πόλης

"Η πόλη υστερεί στο marketing και στην αναγνωρισιμότητά της μέσω της προβολής της" τονίζει κ. Μανδρίνος επισημαίνοντας ότι εδώ και 13 χρόνια δεν έχει προσληφθεί επαγγελματίας του marketing στον οργανισμό τουριστικής προβολής της πόλης.

Παράλληλα τόνισε πως οι υποδομές στο λιμάνι είναι ανεπαρκείς για μεγάλα κρουαζιερόπλοια ενώ ανέφερε πως ένας τρόπος προσέλκυσης πελατών κρουαζιέρας είναι να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη μεγαλύτερη πρόσβαση σε υπερατλαντικές πτήσεις.

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης κατακτά μία από τις τελευταίες θέσεις σε αφίξεις κρουαζιερόπλοιων σε όλη την Ελλάδα, αφού σύμφωνα με όσα ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Ανδρέας Μανδρίνος, σε ημερίδα που διοργανώθηκε από το κολέγιο Ανατόλια της Θεσσαλονίκης, το λιμάνι της πόλης βρίσκεται μόλις στην 33η θέση.

"Υπάρχουν μόνο δύο λιμάνια στη Μεσόγειο που απέχουν πέντε λεπτά από το κέντρο με τα πόδια. Αυτό της Θεσσαλονίκης και της Αλεξάνδρειας" υπογραμμίζει ο Μανδρίνος τονίζοντας ότι αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της πόλης, το οποίο ωστόσο μένει αναξιοποίητο.

Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα, ο Πειραιάς φτάνει τις 950.000 αφίξεις τουριστών σε κρουαζιερόπλοια ετησίως ενώ από 650.000 χιλιάδες αφίξεις έχουν η Σαντορίνη, η Μύκονος και η Κέρκυρα. Η Θεσσαλονίκη ωστόσο για το 2018, έκλεισε με μόλις 1,500 αφίξεις τουριστών κρουαζιερόπλοιων.

Χωρίς...marketing ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής της πόλης

"Η πόλη υστερεί στο marketing και στην αναγνωρισιμότητά της μέσω της προβολής της" τονίζει κ. Μανδρίνος επισημαίνοντας ότι εδώ και 13 χρόνια δεν έχει προσληφθεί επαγγελματίας του marketing στον οργανισμό τουριστικής προβολής της πόλης.

Παράλληλα τόνισε πως οι υποδομές στο λιμάνι είναι ανεπαρκείς για μεγάλα κρουαζιερόπλοια ενώ ανέφερε πως ένας τρόπος προσέλκυσης πελατών κρουαζιέρας είναι να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη μεγαλύτερη πρόσβαση σε υπερατλαντικές πτήσεις.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία