Οι Έλληνες παραμένουν ανασφαλείς και απαισιόδοξοι
21/09/2018 16:25
21/09/2018 16:25
Κλίμα έντονης ανασφάλειας και απαισιοδοξίας καταγράφει το βαρόμετρο της Nielsen για το β' εξάμηνο του 2018.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της σχετικής έρευνας, 8 στους 10 Έλληνες (77%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση. Επιπλέον, το 76% των ερωτώμενων αμφιβάλουν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες.
Μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια - 3 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους, ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την οικονομία (29%) και τα χρέη /οφειλές του νοικοκυριού (27%). Οι συγκεκριμένες 3 ανησυχίες εξακολουθούν να ξεχωρίζουν σταθερά ανάμεσα στους Έλληνες καταναλωτές από το 2013 και ακολουθεί ο τομέας της προσωπικής υγείας. Το 2ο τρίμηνο του 2018, 1 στους 10 Έλληνες ανησυχεί για την εγκληματικότητα (14%) αναδεικνύοντάς την ως την 5η ανησυχία, με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (8%).
Ακόμη, 7 στους 10 Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους. Ειδικότερα, οι 3 κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται μέσω των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (69%), στην μείωση των δαπανών, της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (65%), και στα έξοδα για ρουχισμό (61%).
Τέλος, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης ανέρχεται στις 67 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 6 μονάδων. Παραμένει, βέβαια, σημαντικά χαμηλότερος από το Ευρωπαϊκό δείκτη που είναι στις 87 μονάδες.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Κλίμα έντονης ανασφάλειας και απαισιοδοξίας καταγράφει το βαρόμετρο της Nielsen για το β' εξάμηνο του 2018.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της σχετικής έρευνας, 8 στους 10 Έλληνες (77%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση. Επιπλέον, το 76% των ερωτώμενων αμφιβάλουν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες.
Μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια - 3 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους, ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την οικονομία (29%) και τα χρέη /οφειλές του νοικοκυριού (27%). Οι συγκεκριμένες 3 ανησυχίες εξακολουθούν να ξεχωρίζουν σταθερά ανάμεσα στους Έλληνες καταναλωτές από το 2013 και ακολουθεί ο τομέας της προσωπικής υγείας. Το 2ο τρίμηνο του 2018, 1 στους 10 Έλληνες ανησυχεί για την εγκληματικότητα (14%) αναδεικνύοντάς την ως την 5η ανησυχία, με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (8%).
Ακόμη, 7 στους 10 Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους. Ειδικότερα, οι 3 κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται μέσω των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (69%), στην μείωση των δαπανών, της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (65%), και στα έξοδα για ρουχισμό (61%).
Τέλος, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης ανέρχεται στις 67 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 6 μονάδων. Παραμένει, βέβαια, σημαντικά χαμηλότερος από το Ευρωπαϊκό δείκτη που είναι στις 87 μονάδες.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΣΧΟΛΙΑ