ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΟΑΣΘ: 80 νέα λεωφορεία από τον Σεπτέμβριο στους δρόμους της πόλης

"Πλέον ο αριθμός των λεωφορείων σε κυκλοφορία θα ξεπεράσει τα 550 και θα είναι 2,5 φορές μεγαλύτερος από αυτόν που παραλάβαμε σε κυκλοφορία τον Αύγουστο 2019 (213 λεωφορεία)", αναφέρει η ανακοίνωση τη ΟΑΣΘ

 21/07/2021 11:10

 ΟΑΣΘ: 80 νέα λεωφορεία από τον  Σεπτέμβριο στους δρόμους της πόλης
Φωτογραφία αρχείου

Ογδόντα νέα αστικά λεωφορεία θα προστεθούν στο δυναμικό του ΟΑΣΘ στο επόμενο διάστημα. Σύμφωνα με σχετική ενημέρωση ογδόντα λεωφορεία (30 αρθρωτά και 50 κανονικά), θα βγουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης από Σεπτέμβριο. ΄

Όπως τονίζει η διοίκηση του ΟΑΣΘ σε υψηλούς τόνους, "δεν θα υφίσταται πια πρόβλημα στον ΟΑΣΘ στο αμέσως προσεχές διάστημα ", αφήνοντας αιχμές για όσους "αντί να σιωπούν, προσπαθούν να παραπλανήσουν, με fake news".

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΟΑΣΘ:

"Ο ΟΑΣΘ παρέλαβε εχθές 20.07.2021, την 306/2021 Πράξη του Ελεγκτικού Συνεδρίου με την οποία διαπιστώθηκε η νομιμότητα της ενεργοποίησης της προαίρεσης μίσθωσης λεωφορείων. Η νέα σύμβαση πρόκειται να φέρει άμεσα ακόμη ογδόντα (80) λεωφορεία (30 αρθρωτά και 50 κανονικά), για την πλήρη κάλυψη των αναγκών της Θεσσαλονίκης.

Στο διάστημα από τις αρχές Σεπτεμβρίου 2021, που προβλέπεται η σταδιακή ένταξη των νέων λεωφορείων στον στόλο του ΟΑΣΘ, πλέον ο αριθμός των λεωφορείων σε κυκλοφορία θα ξεπεράσει τα 550 και θα είναι 2,5 φορές μεγαλύτερος από αυτόν που παραλάβαμε σε κυκλοφορία τον Αύγουστο 2019 (213 λεωφορεία).

Έτσι συνολικά, στην ΠΕ Θεσσαλονίκης έχουν έρθει και έρχονται διακόσια εξήντα (260) μισθωμένα λεωφορεία, πενήντα (50) λεωφορεία από τον Δήμο Θεσσαλονίκης, και εκατό-είκοσι-πέντε (125) λεωφορεία από τα ΚΤΕΛ, δηλαδή, συνολικά τετρακόσια οχήματα.

Πλέον, η μεθοδική προσπάθεια των τελευταίων μηνών αποδίδει καρπούς, και στο αμέσως προσεχές διάστημα ΔΕΝ ΘΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ πρόβλημα ΟΑΣΘ, αλλά η περιπέτεια που η αβελτηρία και ιδεοληψίες των παρελθόντων ετών προκάλεσαν στην αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης θα αποτελεί θλιβερό παρελθόν.

Η διοίκηση του ΟΑΣΘ, υπό την καθοδήγηση και την αμέριστη υποστήριξη του Υπουργείου Μεταφορών, κ. Κ. Καραμανλή, αλλά και την στήριξη συνολικά της Κυβέρνησης, εκπόνησε και εφάρμοσε ένα συνεκτικό και αποτελεσματικό σχέδιο διαχείρισης της κρίσης που κληρονόμησε και στην αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης.

Είναι περισσότερο από βέβαιο ότι όλοι οι πολίτες γνωρίζουν την πραγματικότητα και έχουν γυρίσει την πλάτη σε όλους εκείνους που εξαθλίωσαν το επιβατικό κοινό, καταστρέφοντας την αστική συγκοινωνία στην Θεσσαλονίκη. Είναι οι ίδιοι που σήμερα προσπαθούν να βρουν (και να προκαλέσουν) προβλήματα στις λύσεις που σχεδιάζονται και υλοποιούνται. Αντί, επιτέλους, να σιωπούν, προσπαθούν να παραπλανήσουν, αποδεικνύοντας ότι μόνο για “fake news” είναι ικανοί.

Όμως εμείς στον ΟΑΣΘ, συνεχίσουμε να απαντάμε με σχέδιο και πρόγραμμα, με έργα και όχι λόγια, γιατί προτεραιότητα μας είναι η Θεσσαλονίκη και οι πολίτες".

Ογδόντα νέα αστικά λεωφορεία θα προστεθούν στο δυναμικό του ΟΑΣΘ στο επόμενο διάστημα. Σύμφωνα με σχετική ενημέρωση ογδόντα λεωφορεία (30 αρθρωτά και 50 κανονικά), θα βγουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης από Σεπτέμβριο. ΄

Όπως τονίζει η διοίκηση του ΟΑΣΘ σε υψηλούς τόνους, "δεν θα υφίσταται πια πρόβλημα στον ΟΑΣΘ στο αμέσως προσεχές διάστημα ", αφήνοντας αιχμές για όσους "αντί να σιωπούν, προσπαθούν να παραπλανήσουν, με fake news".

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΟΑΣΘ:

"Ο ΟΑΣΘ παρέλαβε εχθές 20.07.2021, την 306/2021 Πράξη του Ελεγκτικού Συνεδρίου με την οποία διαπιστώθηκε η νομιμότητα της ενεργοποίησης της προαίρεσης μίσθωσης λεωφορείων. Η νέα σύμβαση πρόκειται να φέρει άμεσα ακόμη ογδόντα (80) λεωφορεία (30 αρθρωτά και 50 κανονικά), για την πλήρη κάλυψη των αναγκών της Θεσσαλονίκης.

Στο διάστημα από τις αρχές Σεπτεμβρίου 2021, που προβλέπεται η σταδιακή ένταξη των νέων λεωφορείων στον στόλο του ΟΑΣΘ, πλέον ο αριθμός των λεωφορείων σε κυκλοφορία θα ξεπεράσει τα 550 και θα είναι 2,5 φορές μεγαλύτερος από αυτόν που παραλάβαμε σε κυκλοφορία τον Αύγουστο 2019 (213 λεωφορεία).

Έτσι συνολικά, στην ΠΕ Θεσσαλονίκης έχουν έρθει και έρχονται διακόσια εξήντα (260) μισθωμένα λεωφορεία, πενήντα (50) λεωφορεία από τον Δήμο Θεσσαλονίκης, και εκατό-είκοσι-πέντε (125) λεωφορεία από τα ΚΤΕΛ, δηλαδή, συνολικά τετρακόσια οχήματα.

Πλέον, η μεθοδική προσπάθεια των τελευταίων μηνών αποδίδει καρπούς, και στο αμέσως προσεχές διάστημα ΔΕΝ ΘΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ πρόβλημα ΟΑΣΘ, αλλά η περιπέτεια που η αβελτηρία και ιδεοληψίες των παρελθόντων ετών προκάλεσαν στην αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης θα αποτελεί θλιβερό παρελθόν.

Η διοίκηση του ΟΑΣΘ, υπό την καθοδήγηση και την αμέριστη υποστήριξη του Υπουργείου Μεταφορών, κ. Κ. Καραμανλή, αλλά και την στήριξη συνολικά της Κυβέρνησης, εκπόνησε και εφάρμοσε ένα συνεκτικό και αποτελεσματικό σχέδιο διαχείρισης της κρίσης που κληρονόμησε και στην αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης.

Είναι περισσότερο από βέβαιο ότι όλοι οι πολίτες γνωρίζουν την πραγματικότητα και έχουν γυρίσει την πλάτη σε όλους εκείνους που εξαθλίωσαν το επιβατικό κοινό, καταστρέφοντας την αστική συγκοινωνία στην Θεσσαλονίκη. Είναι οι ίδιοι που σήμερα προσπαθούν να βρουν (και να προκαλέσουν) προβλήματα στις λύσεις που σχεδιάζονται και υλοποιούνται. Αντί, επιτέλους, να σιωπούν, προσπαθούν να παραπλανήσουν, αποδεικνύοντας ότι μόνο για “fake news” είναι ικανοί.

Όμως εμείς στον ΟΑΣΘ, συνεχίσουμε να απαντάμε με σχέδιο και πρόγραμμα, με έργα και όχι λόγια, γιατί προτεραιότητα μας είναι η Θεσσαλονίκη και οι πολίτες".

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία