ΑΠΟΨΕΙΣ

Ο τζάμπας πέθανε (σ)τη Θεσσαλονίκη

 02/09/2021 16:41

Πριν λίγες ημέρες μία εταιρεία δημοσκοπήσεων ξεκίνησε μια έρευνα με ερωτήσεις για την πρόθεση ψήφου αλλά και για τα θέματα της Θεσσαλονίκης. Ενδιαφέρουσα καταγραφή πριν την ΔΕΘ, διότι ανάμεσα στις ερωτήσεις ήταν και μία που ζητούσε την αξιολόγηση του μεγαλύτερου προβλήματος της πόλης.

Μην είν’ το κυκλοφοριακό, μην είν’ οι θέσεις στάθμευσης, μην είν’ το μετρό; Η μήπως οι αστικές συγκοινωνίες;

Από όλα τα παραπάνω προκύπτει ότι το κύριο πρόβλημα της Θεσσαλονίκης είναι ο λόγος που υπάρχουν όλες οι παραπάνω απολήξεις. Το κύριο πρόβλημα της Θεσσαλονίκης είναι το τζάμπα.

Φωνάζουμε γιατί δεν γίνεται το μετρό αλλά 18 μήνες πριν τη (θεωρητική) λειτουργία του, δεν μας έχουν πει πόσο θα κάνει το εισιτήριο. Δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση του ατυχούς που θα ανακοινώσει την τιμή του εισιτηρίου (και είμαι έτοιμος ακούσω ότι με τον ΟΑΣΘ ήταν καλύτερα).

Ο ΟΑΣΘ όμως δεν μας άρεσε, διότι δεν έχει καλές υπηρεσίες κι έχει συνωστισμό, αλλά κανένας δεν λέει ότι το εισιτήριο του λεωφορείου είναι σε αυτήν την τιμή γιατί επιδοτείται από το κράτος.

Δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση του ατυχούς που θα ανακοινώσει ότι το εισιτήριο θα είναι όσο το εισιτήριο που πληρώνουν στην Καβάλα, δηλαδή δύο ευρώ. Και καταγγέλλουμε ότι ο ΟΑΣΘ είχε βάλει ελεγκτές για να ελέγχουν πόσοι δεν πληρώνουν. Ο ελεγκτής είναι σύμβουλος του επιβάτη είχε πει ο Στέλιος Παππάς.

Γκρινιάζουμε ότι δεν έχει θέσεις στάθμευσης στο κέντρο, αλλά ο δήμος δεν εισπράττει ούτε για το ένα τρίτο των θέσεων που διαθέτει. Διότι το πρόβλημα δεν είναι η έλλειψη θέσεων αλλά ότι κοστίζουν 1,7 την ώρα (κι οι... αλήτες δημοτικοί αστυνομικοί που γράφουν).

Γι’ αυτό παρκάρουμε διπλοί, ελπίζοντας ότι δεν θα μας γράψουν και βρίζουμε όταν μας γράφουν. Αλλά για αυτό φταίει ο δήμαρχος που χρεώνει τη στάθμευση ενώ έχει υποχρέωση να την προσφέρει δωρεάν.

Απορούμε γιατί η Θεσσαλονίκη έχει μόνο μια εφημερίδα, αλλά δεν την αγοράζουμε διότι προφανώς θα ήταν καλύτερα να έχει περισσότερες σελίδες και να διανέμεται δωρεάν. Ας μη δούμε πόσες τοπικές επιχειρήσεις διαφημίζονται για να τη βοηθήσουν να γίνει καλύτερη και να έχουν μεγαλύτερο ακροατήριο αν πουλάει περισσότερα φύλα.

Δεν μας αρέσουν τα τοπικά κανάλια, αλλά ελάχιστες τοπικές επιχειρήσεις διαφημίζονται. Αλλά μας ενοχλεί που δεν παίζει τον Νονό. Το θέμα είναι απλό. Η πόλη έχει εθιστεί στο τζάμπα.

Και το καλλιεργεί ένα μεγάλο μέρος του πολιτικού προσωπικού, το οποίο δεν έχει να προσφέρει καμία προοπτική πλην της εξαγγελίας του τζάμπα. Όπως εκείνη η αλήστου μνήμης υποθαλάσσια που 2-3 φορείς μάλωναν ποιος θα καλύψει τα διόδια.

Η πόλη όμως, όπως και οποιαδήποτε πόλη χρειάζεται ανθρώπους με διάθεση για δουλειά, ιδέες και υπομονή να επιτύχουν τους στόχους τους. Τέτοιους χρειαζόμαστε.

Άλλωστε, είναι γνωστό ότι ο τζάμπας πέθανε...

Όχι μόνο στη Θεσσαλονίκη. Αλλά και τη Θεσσαλονίκη.

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 29 Αυγούστου 2021