ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο πόλεμος των... αναψυκτικών

Η Coca Cola χαρακτηρίζει συκοφαντική ενέργεια την προσφυγή των ΒΙΚΟΣ, ΛΟΥΞ και ΕΨΑ στα αρμόδια όργανα για την συλλεκτική συσκευασία με θέμα την Αθήνα

 05/10/2019 13:55

Ο πόλεμος των... αναψυκτικών

Στην αντεπίθεση πέρασε η CocaCola για το θέμα των συλλεκτικών συσκευασιών της στις οποίες απεικονίζονται ορόσημα της ελληνικής πρωτεύουσας ανάμεσα στα οποία και ο Παρθενώνας.

Η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία λέει τη δική της πλευρά στην ιστορία και τονίζει πως "με αφορμή τη συνεχιζόμενη συκοφαντική ενέργεια των εταιριών ΒΙΚΟΣ, ΛΟΥΞ και ΕΨΑ που στρέφεται κατά της συλλεκτικής συσκευασίας Coca-Cola με θέμα την Αθήνα, η Εταιρία ξεκαθαρίζει ότι έλαβε, το Νοέμβριο του 2018, έγγραφη διαβεβαίωση από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού, υπό την προηγούμενη πολιτική ηγεσία, ότι δεν απαιτείται άδεια για την απεικόνιση της συλλεκτικής φιάλης που υποβλήθηκε προς έλεγχο.

Οι εντυπώσεις που δημιουργούνται το τελευταίο διάστημα σε βάρος μας, περί μη τήρησης του νόμου, είναι απολύτως λανθασμένες καθώς διαστρεβλώνουν την πραγματική εικόνα, μειώνουν την αξία των ενεργειών μας και τον ουσιαστικό σκοπό των συλλεκτικών συσκευασιών, που είναι η προβολή της Ελλάδας και η στήριξη του ελληνικού Τουρισμού".

Μάλιστα η εταιρεία τονίζει πως "θα ασκήσει τα νόμιμα δικαιώματά της για κάθε συκοφαντική δράση κατά της εταιρείας, προκειμένου να αποκατασταθεί η αλήθεια".

To θέμα της καμπάνιας της CocaCola και της προσφυγής των ανταγωνιστριών εταιρειών στις επιτροπές εμπορίας και διαφήμισης προκάλεσε χθες και πολιτική κόντρα μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ.

Σχετικά Άρθρα

Στην αντεπίθεση πέρασε η CocaCola για το θέμα των συλλεκτικών συσκευασιών της στις οποίες απεικονίζονται ορόσημα της ελληνικής πρωτεύουσας ανάμεσα στα οποία και ο Παρθενώνας.

Η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία λέει τη δική της πλευρά στην ιστορία και τονίζει πως "με αφορμή τη συνεχιζόμενη συκοφαντική ενέργεια των εταιριών ΒΙΚΟΣ, ΛΟΥΞ και ΕΨΑ που στρέφεται κατά της συλλεκτικής συσκευασίας Coca-Cola με θέμα την Αθήνα, η Εταιρία ξεκαθαρίζει ότι έλαβε, το Νοέμβριο του 2018, έγγραφη διαβεβαίωση από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού, υπό την προηγούμενη πολιτική ηγεσία, ότι δεν απαιτείται άδεια για την απεικόνιση της συλλεκτικής φιάλης που υποβλήθηκε προς έλεγχο.

Οι εντυπώσεις που δημιουργούνται το τελευταίο διάστημα σε βάρος μας, περί μη τήρησης του νόμου, είναι απολύτως λανθασμένες καθώς διαστρεβλώνουν την πραγματική εικόνα, μειώνουν την αξία των ενεργειών μας και τον ουσιαστικό σκοπό των συλλεκτικών συσκευασιών, που είναι η προβολή της Ελλάδας και η στήριξη του ελληνικού Τουρισμού".

Μάλιστα η εταιρεία τονίζει πως "θα ασκήσει τα νόμιμα δικαιώματά της για κάθε συκοφαντική δράση κατά της εταιρείας, προκειμένου να αποκατασταθεί η αλήθεια".

To θέμα της καμπάνιας της CocaCola και της προσφυγής των ανταγωνιστριών εταιρειών στις επιτροπές εμπορίας και διαφήμισης προκάλεσε χθες και πολιτική κόντρα μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ.

ΣΧΟΛΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Επιλέξτε Κατηγορία