ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Αυτοψία Καραγιάννη - Ταχιάου στα έργα του μετρό Θεσσαλονίκης (Βίντεο, φωτ.)

Ο γ.γ. Υποδομών εξήγγειλε τη δημιουργία φορέα διαχείρισης του μετρό, ενώ είδε τα πέντε τρένα που βρίσκονται στο αμαξοστάσιο, καθένα εκ των οποίων έχει μήκος 55 μέτρα και αποτελείται από τέσσερα βαγόνια

 06/02/2020 11:26

Αυτοψία Καραγιάννη - Ταχιάου στα έργα του μετρό Θεσσαλονίκης (Βίντεο, φωτ.)
Στα έργα του μετρό Θεσσαλονίκης ξεναγήθηκε λίγο νωρίτερα ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, από τη διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, στην «καρδιά» του μετρό Θεσσαλονίκης, στο αμαξοστάσιο Πυλαίας, συνοδευόμενος από τον πρόεδρο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ Νίκο Ταχιάο και τον διευθύνοντα σύμβουλο Νίκο Κουρέτα. 

Όπως ενημερώθηκε ο κ. Καραγιάννης, αυτήν τη στιγμή στο αμαξοστάσιο βρίσκονται πέντε τρένα, ενώ ο επόμενος έκτος συρμός θα φτάσει στις 19 Φεβρουαρίου. Συνολικά, τα τρένα θα είναι δεκαοκτώ, κάθε ένα από αυτά έχει μήκος 55 μέτρα και αποτελείται από τέσσερα βαγόνια. Επίσης, τα βαγόνια θα φιλοξενούν 450 επιβάτες και κάθε πλευρά θα έχει από οκτώ πόρτες. Όλα θα λειτουργούν με τέτοιον τρόπο ώστε να τηρούνται και όλες οι απαραίτητες συνθήκες ασφαλείας. 

Τα έργα του πολιτικού μηχανικού στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας έχουν ουσιαστικά ολοκληρωθεί κατά 95%, προχωρημένα σε ποσοστό 75% είναι τα αρχιτεκτονικά, ενώ τα ηλεκτρομηχανολογικά είναι μόλις στο 45%. 

Κατά την ξενάγησή του ο κ. Καραγιάννης είπε ότι αποτελεί πρώτη προτεραιότητα να δημιουργηθεί μέσα στο επόμενο εξάμηνο φορέας διαχείρισης του μετρό, ο οποίος θα τεθεί σε λειτουργία. 

Όπως μάλιστα τόνισε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος "ακόμα και να ήταν έτοιμο το μετρό να δουλέψει, δεν υπήρχε η εταιρεία να το λειτουργήσει", επομένως, το προσωπικό του φορέα που θα αναλάβει τη λειτουργία του μετρό, θα πρέπει να βρίσκεται στο έργο όσο ακόμη αυτό κατασκευάζεται. 

Μετά την επίσκεψη στους χώρους του αμαξοστασίου, ο γενικός γραμματέας Υποδομών θα ξεναγηθεί στο εργοτάξιο του σταθμού στην Παπάφη και στο εργοτάξιο του σταθμού «Αγία Σοφία». 

metro5.jpg
metro6.jpg

metro1.jpg
metro2.jpg
metro3.jpg
karagiannis-metro-thessaloniki.jpg

Στα έργα του μετρό Θεσσαλονίκης ξεναγήθηκε λίγο νωρίτερα ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, από τη διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, στην «καρδιά» του μετρό Θεσσαλονίκης, στο αμαξοστάσιο Πυλαίας, συνοδευόμενος από τον πρόεδρο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ Νίκο Ταχιάο και τον διευθύνοντα σύμβουλο Νίκο Κουρέτα. 

Όπως ενημερώθηκε ο κ. Καραγιάννης, αυτήν τη στιγμή στο αμαξοστάσιο βρίσκονται πέντε τρένα, ενώ ο επόμενος έκτος συρμός θα φτάσει στις 19 Φεβρουαρίου. Συνολικά, τα τρένα θα είναι δεκαοκτώ, κάθε ένα από αυτά έχει μήκος 55 μέτρα και αποτελείται από τέσσερα βαγόνια. Επίσης, τα βαγόνια θα φιλοξενούν 450 επιβάτες και κάθε πλευρά θα έχει από οκτώ πόρτες. Όλα θα λειτουργούν με τέτοιον τρόπο ώστε να τηρούνται και όλες οι απαραίτητες συνθήκες ασφαλείας. 

Τα έργα του πολιτικού μηχανικού στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας έχουν ουσιαστικά ολοκληρωθεί κατά 95%, προχωρημένα σε ποσοστό 75% είναι τα αρχιτεκτονικά, ενώ τα ηλεκτρομηχανολογικά είναι μόλις στο 45%. 

Κατά την ξενάγησή του ο κ. Καραγιάννης είπε ότι αποτελεί πρώτη προτεραιότητα να δημιουργηθεί μέσα στο επόμενο εξάμηνο φορέας διαχείρισης του μετρό, ο οποίος θα τεθεί σε λειτουργία. 

Όπως μάλιστα τόνισε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος "ακόμα και να ήταν έτοιμο το μετρό να δουλέψει, δεν υπήρχε η εταιρεία να το λειτουργήσει", επομένως, το προσωπικό του φορέα που θα αναλάβει τη λειτουργία του μετρό, θα πρέπει να βρίσκεται στο έργο όσο ακόμη αυτό κατασκευάζεται. 

Μετά την επίσκεψη στους χώρους του αμαξοστασίου, ο γενικός γραμματέας Υποδομών θα ξεναγηθεί στο εργοτάξιο του σταθμού στην Παπάφη και στο εργοτάξιο του σταθμού «Αγία Σοφία». 

metro5.jpg
metro6.jpg

metro1.jpg
metro2.jpg
metro3.jpg
karagiannis-metro-thessaloniki.jpg

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία