ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ο εμπνευστής του χριστουγεννιάτικου βίντεο σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ μιλά στο makthes.gr

Ο Μηνάς Θεοχαρίδης μιλάει για το πολυσυζητημένο βίντεο του δήμου Θεσσαλονίκης και τους λόγους που αποσύρθηκε

 23/12/2019 16:06

Ο εμπνευστής του χριστουγεννιάτικου βίντεο σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ μιλά στο makthes.gr

Θεολόγος Ηλιού

«Δεν κατάλαβα γιατί συνέδεσαν την κατάσταση στον ΟΑΣΘ με ένα βίντεο που προωθεί την χριστουγεννιάτικη καμπάνια του δήμου Θεσσαλονίκης». Αυτή ήταν η πρώτη αντίδραση του Μηνά Θεοχαρίδη, εκπροσώπου της εταιρείας Minds, που ανέλαβε την οπτική επικοινωνία για τις «Μαγεμένες Γιορτές».

Το βίντεο με την «μαγεμένη διαδρομή» που γυρίστηκε μέσα σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ, στο πλαίσιο της καμπάνιας προώθησης, συζητήθηκε ιδιαίτερα τα τελευταία 24ωρα, με αποτέλεσμα να αποσυρθεί. Οι σκηνές με μια παρέα νέων να τραγουδά σε αστικό λεωφορείο «Ρούντολφ το ελαφάκι» και το μήνυμα ότι «οι Μαγεμένες γιορτές χαρίζουν, λοιπόν, χαμόγελα ακόμη και στους επιβάτες των αστικών λεωφορείων!», φαίνεται πως τελικά λειτούργησε αρνητικά. Συνδέοντας τις εικόνες από το βίντεο με την τραγική κατάσταση του ΟΑΣΘ, χρήστες του διαδικτύου αλλά και ενημερωτικά μέσα ανάρτησαν δημοσιεύσεις καυτηριάζοντας το διαφημιστικό σποτάκι.

Μάλιστα, κατηγόρησαν την διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης για το βίντεο, αναφέροντας ότι είναι ατυχές να προωθούν εικόνες από διαδρομή του ΟΑΣΘ, όπου όλα κυλούν ομαλά, την ώρα που καθημερινά ταλαιπωρούνται χιλιάδες Θεσσαλονικείς. Ωστόσο, πρέπει να διευκρινιστεί ότι η ιδέα για τα προωθητικά βίντεο δεν ανήκει στον δήμο Θεσσαλονίκης, αλλά στην εταιρεία Minds, που ανέλαβε την επικοινωνία για τις «Μαγεμένες Γιορτές».

«Επικεντρωνόμαστε στη μιζέρια του ΟΑΣΘ»

«Ήταν δικιά μας ιδέα να υπάρχουν αυτά τα βίντεο» τονίζει ο Μηνάς Θεοχαρίδης, αναφέροντας όμως ότι το πολυσυζητημένο βίντεο δεν γυρίστηκε από την εταιρεία. «Στο συγκεκριμένο βίντεο όμως, η παραγωγή δεν ήταν δικιά μας. Σε καμία περίπτωση δεν το λέω αυτό για να αποποιηθούμε ευθύνες» σημειώνει.

Ο κ. Θεοχαρίδης εξηγεί ότι θέλησαν να πραγματοποιήσουν μια καμπάνια που θα έχει ως επίκεντρο την ζωή στην πόλη. «O OAΣΘ είναι το μοναδικό μέσο που έχουμε στην πόλη, οπότε είπαμε να τον χρησιμοποιήσουμε για να υπάρχει διάδοση της καμπάνιας» αναφέρει.

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας διαχωρίζει την καμπάνια με τον Οργανισμό και δηλώνει πως δεν περίμενε να προκύψει ταύτιση. «Δεν το έκανε και δεν το ανέβασε ο ΟΑΣΘ, για να υπάρχει αυτή η αντίδραση. Το έκανε ο δήμος Θεσσαλονίκης που δεν μπορεί να ταυτιστεί 100% με τον Οργανισμό, γιατί δεν μπορεί να κάνει κάτι για τις συγκοινωνίες» αναφέρει και φέρνει ως παράδειγμα ιδιωτικές εταιρείες που χρησιμοποίησαν τον ΟΑΣΘ για διαφημιστικές καμπάνιες. «Όταν οι ιδιωτικές εταιρείες επιλέγουν τον ΟΑΣΘ για να διαφημιστούν, δεν υπάρχει αυτή η ταύτιση. Δηλαδή πρέπει να υπάρχει ταύτιση ενός προϊόντος που διαφημίζεται στον ΟΑΣΘ με την κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες;» αναρωτιέται και καταλήγει για το βίντεο: «Αντί να βλέπουμε την χαρά, την λαμπρότητα των Χριστουγέννων, επικεντρωνόμαστε στην μιζέρια του ΟΑΣΘ».

Γιατί αποσύρθηκε το βίντεο

Μετά τα σχόλια και τις αντιδράσεις στα social media, τελικά το βίντεο αποσύρθηκε και δεν είναι πλέον διαθέσιμο για προβολή.

79967021-10156405987027273-1388582202610024448-n.jpg

«Ήταν ήδη 10 ημέρες ανεβασμένο και από την στιγμή που προκάλεσε κάποια αρνητικά σχόλια, αποφασίσαμε να το αποσύρουμε, γιατί στόχος μας δεν ήταν να προκαλέσουμε» λέει ο Μηνάς Θεοχαρίδης, χωρίς να κρύβει ότι αισθάνεται πως πρόκειται για κακεντρέχεια. «Περισσότερο το βλέπω ως κακεντρέχεια, καθώς στο βίντεο που υπήρχαν περισσότερες από 20.000 προβολές, έγραψαν μόνο τέσσερα αρνητικά σχόλια κάτω από αυτό».

Αν και το βίντεο με το λεωφορείο του ΟΑΣΘ αποσύρθηκε, έχουν ανέβει νέα βίντεο στα social media με άτομα που τραγουδούν μπροστά από στάσεις του ΟΑΣΘ. Η εταιρεία έχει διακοσμήσει περίπου 400 στάσεις με χριστουγεννιάτικες αφίσες, που έχουν πάνω στίχους από κλασικά χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Στα νέα βίντεο, εμφανίζονται περαστικοί να σταματούν ξαφνικά στις στάσεις και να αρχίζουν να τραγουδούν.

Η αντίδραση του κόσμου στα γυρίσματα

Σύμφωνα με τον κ. Θεοχαρίδη, το πολυσυζητημένο βίντεο γυρίστηκε σε πραγματικές συνθήκες. «Όντως μπήκαν σε μια διαδρομή, αιφνιδιάζοντας τους πολίτες. Απλά, επέλεξαν να το κάνουν νωρίς το πρωί, ώστε να μην υπάρχει πολύς κόσμος στο λεωφορείο» αναφέρει. Όπως δηλώνει, ο λόγος που ήθελαν να μην υπάρχει συνωστισμός στο λεωφορείο είναι επειδή θα χρειαζόταν να πάρουν από πολλά άτομα την άδεια τους για το βίντεο, στο πλαίσιο του GDPR. «Έτσι, χρειάστηκε να ρωτήσουμε λίγα άτομα για την συγκατάθεσή τους» εξηγεί.

«Σας πληροφορώ ότι ο κόσμος ενθουσιάστηκε μέσα στο λεωφορείο» δηλώνει ο κ. Θεοχαρίδης για τα γυρίσματα που έγιναν. Όσο, για τα νέα βίντεο που δημοσιεύθηκαν, μας ενημέρωσε πως υπήρχαν πολλοί περαστικοί που συμμετείχαν και τραγούδησαν.

«Δεν κατάλαβα γιατί συνέδεσαν την κατάσταση στον ΟΑΣΘ με ένα βίντεο που προωθεί την χριστουγεννιάτικη καμπάνια του δήμου Θεσσαλονίκης». Αυτή ήταν η πρώτη αντίδραση του Μηνά Θεοχαρίδη, εκπροσώπου της εταιρείας Minds, που ανέλαβε την οπτική επικοινωνία για τις «Μαγεμένες Γιορτές».

Το βίντεο με την «μαγεμένη διαδρομή» που γυρίστηκε μέσα σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ, στο πλαίσιο της καμπάνιας προώθησης, συζητήθηκε ιδιαίτερα τα τελευταία 24ωρα, με αποτέλεσμα να αποσυρθεί. Οι σκηνές με μια παρέα νέων να τραγουδά σε αστικό λεωφορείο «Ρούντολφ το ελαφάκι» και το μήνυμα ότι «οι Μαγεμένες γιορτές χαρίζουν, λοιπόν, χαμόγελα ακόμη και στους επιβάτες των αστικών λεωφορείων!», φαίνεται πως τελικά λειτούργησε αρνητικά. Συνδέοντας τις εικόνες από το βίντεο με την τραγική κατάσταση του ΟΑΣΘ, χρήστες του διαδικτύου αλλά και ενημερωτικά μέσα ανάρτησαν δημοσιεύσεις καυτηριάζοντας το διαφημιστικό σποτάκι.

Μάλιστα, κατηγόρησαν την διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης για το βίντεο, αναφέροντας ότι είναι ατυχές να προωθούν εικόνες από διαδρομή του ΟΑΣΘ, όπου όλα κυλούν ομαλά, την ώρα που καθημερινά ταλαιπωρούνται χιλιάδες Θεσσαλονικείς. Ωστόσο, πρέπει να διευκρινιστεί ότι η ιδέα για τα προωθητικά βίντεο δεν ανήκει στον δήμο Θεσσαλονίκης, αλλά στην εταιρεία Minds, που ανέλαβε την επικοινωνία για τις «Μαγεμένες Γιορτές».

«Επικεντρωνόμαστε στη μιζέρια του ΟΑΣΘ»

«Ήταν δικιά μας ιδέα να υπάρχουν αυτά τα βίντεο» τονίζει ο Μηνάς Θεοχαρίδης, αναφέροντας όμως ότι το πολυσυζητημένο βίντεο δεν γυρίστηκε από την εταιρεία. «Στο συγκεκριμένο βίντεο όμως, η παραγωγή δεν ήταν δικιά μας. Σε καμία περίπτωση δεν το λέω αυτό για να αποποιηθούμε ευθύνες» σημειώνει.

Ο κ. Θεοχαρίδης εξηγεί ότι θέλησαν να πραγματοποιήσουν μια καμπάνια που θα έχει ως επίκεντρο την ζωή στην πόλη. «O OAΣΘ είναι το μοναδικό μέσο που έχουμε στην πόλη, οπότε είπαμε να τον χρησιμοποιήσουμε για να υπάρχει διάδοση της καμπάνιας» αναφέρει.

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας διαχωρίζει την καμπάνια με τον Οργανισμό και δηλώνει πως δεν περίμενε να προκύψει ταύτιση. «Δεν το έκανε και δεν το ανέβασε ο ΟΑΣΘ, για να υπάρχει αυτή η αντίδραση. Το έκανε ο δήμος Θεσσαλονίκης που δεν μπορεί να ταυτιστεί 100% με τον Οργανισμό, γιατί δεν μπορεί να κάνει κάτι για τις συγκοινωνίες» αναφέρει και φέρνει ως παράδειγμα ιδιωτικές εταιρείες που χρησιμοποίησαν τον ΟΑΣΘ για διαφημιστικές καμπάνιες. «Όταν οι ιδιωτικές εταιρείες επιλέγουν τον ΟΑΣΘ για να διαφημιστούν, δεν υπάρχει αυτή η ταύτιση. Δηλαδή πρέπει να υπάρχει ταύτιση ενός προϊόντος που διαφημίζεται στον ΟΑΣΘ με την κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες;» αναρωτιέται και καταλήγει για το βίντεο: «Αντί να βλέπουμε την χαρά, την λαμπρότητα των Χριστουγέννων, επικεντρωνόμαστε στην μιζέρια του ΟΑΣΘ».

Γιατί αποσύρθηκε το βίντεο

Μετά τα σχόλια και τις αντιδράσεις στα social media, τελικά το βίντεο αποσύρθηκε και δεν είναι πλέον διαθέσιμο για προβολή.

79967021-10156405987027273-1388582202610024448-n.jpg

«Ήταν ήδη 10 ημέρες ανεβασμένο και από την στιγμή που προκάλεσε κάποια αρνητικά σχόλια, αποφασίσαμε να το αποσύρουμε, γιατί στόχος μας δεν ήταν να προκαλέσουμε» λέει ο Μηνάς Θεοχαρίδης, χωρίς να κρύβει ότι αισθάνεται πως πρόκειται για κακεντρέχεια. «Περισσότερο το βλέπω ως κακεντρέχεια, καθώς στο βίντεο που υπήρχαν περισσότερες από 20.000 προβολές, έγραψαν μόνο τέσσερα αρνητικά σχόλια κάτω από αυτό».

Αν και το βίντεο με το λεωφορείο του ΟΑΣΘ αποσύρθηκε, έχουν ανέβει νέα βίντεο στα social media με άτομα που τραγουδούν μπροστά από στάσεις του ΟΑΣΘ. Η εταιρεία έχει διακοσμήσει περίπου 400 στάσεις με χριστουγεννιάτικες αφίσες, που έχουν πάνω στίχους από κλασικά χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Στα νέα βίντεο, εμφανίζονται περαστικοί να σταματούν ξαφνικά στις στάσεις και να αρχίζουν να τραγουδούν.

Η αντίδραση του κόσμου στα γυρίσματα

Σύμφωνα με τον κ. Θεοχαρίδη, το πολυσυζητημένο βίντεο γυρίστηκε σε πραγματικές συνθήκες. «Όντως μπήκαν σε μια διαδρομή, αιφνιδιάζοντας τους πολίτες. Απλά, επέλεξαν να το κάνουν νωρίς το πρωί, ώστε να μην υπάρχει πολύς κόσμος στο λεωφορείο» αναφέρει. Όπως δηλώνει, ο λόγος που ήθελαν να μην υπάρχει συνωστισμός στο λεωφορείο είναι επειδή θα χρειαζόταν να πάρουν από πολλά άτομα την άδεια τους για το βίντεο, στο πλαίσιο του GDPR. «Έτσι, χρειάστηκε να ρωτήσουμε λίγα άτομα για την συγκατάθεσή τους» εξηγεί.

«Σας πληροφορώ ότι ο κόσμος ενθουσιάστηκε μέσα στο λεωφορείο» δηλώνει ο κ. Θεοχαρίδης για τα γυρίσματα που έγιναν. Όσο, για τα νέα βίντεο που δημοσιεύθηκαν, μας ενημέρωσε πως υπήρχαν πολλοί περαστικοί που συμμετείχαν και τραγούδησαν.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία