ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέα καμπάνια του ΕΕΘ για τους καταναλωτές!

Τα σποτ "βγαίνουν στον αέρα" με την ευκαιρία της επαναλειτουργίας της αγοράς και απευθύνονται στους καταναλωτές που σταδιακά επιστρέφουν στις καταναλωτικές τους συνήθειες

 19/01/2021 14:42

Νέα καμπάνια του ΕΕΘ για τους καταναλωτές!
Νέα καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των καταναλωτών θα "τρέξει" το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης!

Στόχος της είναι να ενισχυθεί το παραδοσιακό λιανεμπόριο, με την προβολή των στοιχείων που το καθιστούν πολύ καλύτερο,
συμφερότερο και προτιμητέο σε σχέση με τις υπεραγορές και τα υπερκαταστήματα.

Τα σποτ "βγαίνουν στον αέρα" με την ευκαιρία της επαναλειτουργίας της αγοράς και απευθύνονται στους καταναλωτές που σταδιακά
επιστρέφουν στις καταναλωτικές τους συνήθειες, με την πεποίθηση ότι οι επαγγελματίες της διπλανής πόρτας και ξέρουν αλλά και μπορούν
να προσφέρουν συναλλαγές συμφέρουσες μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον! Και γι' αυτό θα πρέπει να προτιμηθούν!

Η καμπάνια, που περιλαμβάνει καλαίσθητα ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά μηνύματα, θα τρέξει σε ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς της Θεσσαλονίκης και όχι μόνο, όπως αποφάσισε κατά την χθεσινή της συνεδρίαση η Διοικητική Επιτροπή του Επιμελητηρίου μας.

-zvOQo.jpg



Το σποτ έχει ως εξής:

Ανδρική φωνή:
Η οικονομία της πόλης μπροστά στη μεγαλύτερη της πρόκληση!
Όμως… παρά την πανδημία και τους περιορισμούς, και με αυστηρή τήρηση όλων των αναγκαίων μέτρων προστασίας, η αγορά λειτουργεί ξανά!
Και πρέπει ν’ αντέξει με κάθε τρόπο!


Γυναικεία φωνή:
Στο χέρι μας είναι!
Στηρίζουμε, τώρα, τους μικρούς επαγγελματίες δίπλα μας. Εκείνους που στάθηκαν πάντα κοντά μας, εκείνους που γνωρίζουμε κι εμπιστευόμαστε!


Ανδρική φωνή:
Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης
Για να μας βρουν τα καλύτερα που θα ΄ρθουν, όλους, όρθιους και δυνατούς.
Νέα καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των καταναλωτών θα "τρέξει" το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης!

Στόχος της είναι να ενισχυθεί το παραδοσιακό λιανεμπόριο, με την προβολή των στοιχείων που το καθιστούν πολύ καλύτερο,
συμφερότερο και προτιμητέο σε σχέση με τις υπεραγορές και τα υπερκαταστήματα.

Τα σποτ "βγαίνουν στον αέρα" με την ευκαιρία της επαναλειτουργίας της αγοράς και απευθύνονται στους καταναλωτές που σταδιακά
επιστρέφουν στις καταναλωτικές τους συνήθειες, με την πεποίθηση ότι οι επαγγελματίες της διπλανής πόρτας και ξέρουν αλλά και μπορούν
να προσφέρουν συναλλαγές συμφέρουσες μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον! Και γι' αυτό θα πρέπει να προτιμηθούν!

Η καμπάνια, που περιλαμβάνει καλαίσθητα ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά μηνύματα, θα τρέξει σε ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς της Θεσσαλονίκης και όχι μόνο, όπως αποφάσισε κατά την χθεσινή της συνεδρίαση η Διοικητική Επιτροπή του Επιμελητηρίου μας.

-zvOQo.jpg



Το σποτ έχει ως εξής:

Ανδρική φωνή:
Η οικονομία της πόλης μπροστά στη μεγαλύτερη της πρόκληση!
Όμως… παρά την πανδημία και τους περιορισμούς, και με αυστηρή τήρηση όλων των αναγκαίων μέτρων προστασίας, η αγορά λειτουργεί ξανά!
Και πρέπει ν’ αντέξει με κάθε τρόπο!


Γυναικεία φωνή:
Στο χέρι μας είναι!
Στηρίζουμε, τώρα, τους μικρούς επαγγελματίες δίπλα μας. Εκείνους που στάθηκαν πάντα κοντά μας, εκείνους που γνωρίζουμε κι εμπιστευόμαστε!


Ανδρική φωνή:
Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης
Για να μας βρουν τα καλύτερα που θα ΄ρθουν, όλους, όρθιους και δυνατούς.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία