ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Μποτιλιάρισμα στον Γαλλικό ποταμό, αγανάκτηση των οδηγών κατά της Εγνατίας. Γράφει ο Σαλονικιός

Φαίνεται πως η διοίκηση της Εγνατίας Οδού (υπάρχει άραγε;) αδιαφορεί πλήρως για τις επιπτώσεις αυτής της επιλογής της καθώς οι εργασίες θα μπορούσαν να γίνουν είτε κάποια Κυριακή ή ακόμη και βραδινές ώρες

 27/04/2023 09:40

Μποτιλιάρισμα στον Γαλλικό ποταμό, αγανάκτηση των οδηγών κατά της Εγνατίας. Γράφει ο Σαλονικιός

O Σαλονικιός

Δεύτερη μέρα με τεράστιες ουρές στην περιοχή του Γαλλικού ποταμού εξ αιτίας έργων ασφαλτόστρωσης. Αυτή τη φορά οι εργασίες γίνονται στο ρεύμα εισόδου προς τη Θεσσαλονίκη, στο τμήμα πριν από τη γέφυρα του ποταμού. Οι τρεις λωρίδες κυκλοφορίας γίνονται μία με αποτέλεσμα να δημιουργείται τεράστιο μποτιλιάρισμα προκαλώντας την αγανάκτηση των οδηγών καθώς οι εργασίες πραγματοποιούνται σε πρωινή ώρα αιχμής που πολλοί εργαζόμενοι αλλά και επαγγελματίες προσπαθούν να φτάσουν στις δουλειές τους. Σημειώνεται ότι ίδια εικόνα επικράτησε και χθες και στα δύο ρεύματα της ΠΑΘΕ.

Φαίνεται πως η διοίκηση της Εγνατίας Οδού (υπάρχει άραγε;) αδιαφορεί πλήρως για τις επιπτώσεις αυτής της επιλογής της καθώς οι εργασίες θα μπορούσαν να γίνουν είτε κάποια Κυριακή που ο κυκλοφοριακός φόρτος είναι πολύ μικρότερος ή ακόμη και βραδινές ώρες, όπως έκανε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονία κατά την ασφαλτόστρωση της περιφερειακής.

Δεύτερη μέρα με τεράστιες ουρές στην περιοχή του Γαλλικού ποταμού εξ αιτίας έργων ασφαλτόστρωσης. Αυτή τη φορά οι εργασίες γίνονται στο ρεύμα εισόδου προς τη Θεσσαλονίκη, στο τμήμα πριν από τη γέφυρα του ποταμού. Οι τρεις λωρίδες κυκλοφορίας γίνονται μία με αποτέλεσμα να δημιουργείται τεράστιο μποτιλιάρισμα προκαλώντας την αγανάκτηση των οδηγών καθώς οι εργασίες πραγματοποιούνται σε πρωινή ώρα αιχμής που πολλοί εργαζόμενοι αλλά και επαγγελματίες προσπαθούν να φτάσουν στις δουλειές τους. Σημειώνεται ότι ίδια εικόνα επικράτησε και χθες και στα δύο ρεύματα της ΠΑΘΕ.

Φαίνεται πως η διοίκηση της Εγνατίας Οδού (υπάρχει άραγε;) αδιαφορεί πλήρως για τις επιπτώσεις αυτής της επιλογής της καθώς οι εργασίες θα μπορούσαν να γίνουν είτε κάποια Κυριακή που ο κυκλοφοριακός φόρτος είναι πολύ μικρότερος ή ακόμη και βραδινές ώρες, όπως έκανε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονία κατά την ασφαλτόστρωση της περιφερειακής.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία