ΕΚΛΟΓΕΣ

Με τη διοίκηση και τους εργαζόμενους στο "Ιπποκράτειο" και την Εγνατία Οδό συναντήθηκε ο Γ. Μαγκριώτης

Ο υποψήφιος βουλευτής στην Α' Θεσσαλονίκης με το ΚΙΝΑΛ χαρακτήρισε το νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης σκιά του παλιού εαυτού του, ενώ για την Εγνατία Οδό ΑΕ υποστήριξε ότι οδηγείται στο μοιραίο

 25/06/2019 17:21

Με τη διοίκηση και τους εργαζόμενους στο "Ιπποκράτειο" και την Εγνατία Οδό συναντήθηκε ο Γ. Μαγκριώτης

Με την Διοίκηση και τους εργαζόμενους του Ιπποκράτειου Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης καθώς και με τη διοίκηση και τους εργαζόμενους της Εγνατίας Α.Ε. συναντήθηκε σήμερα ο υποψήφιος Βουλευτής στην Α' Περιφέρεια Θεσσαλονίκης του Κινήματος Αλλαγής Γιάννης Μαγκριώτης

Μετά τις συναντήσεις ο κ. Μαγκριώτης μεταξύ άλλων δήλωσε:

«Tο ΕΣΥ χρόνια στην εντατική, οι πολίτες σε απόγνωση.

Την Εγνατία ΑΕ τον πιο αξιόλογο αναπτυξιακό βραχίονα του δημοσίου την οδηγούν στο μοιραίο...

Πριν χρόνια το Ιπποκράτειο Νοσοκομείο ήταν η ναυαρχίδα του ΕΣΥ της Θεσσαλονίκης και της βόρειας Ελλάδας, τώρα είναι η σκιά του παλιού εαυτού της.

Δυστυχώς ανάλογη και σε μερικές περιπτώσεις είναι χειρότερη η κατάσταση και στα άλλα νοσοκομεία.

Οι τελευταίες κυβερνήσεις αντί να αναμορφώσουν το ΕΣΥ και να χτίσουν την πρωτοβάθμια φροντίδα Υγείας και την μετανοσοκομειακή φροντίδα, συναγωνίζονταν στον διορισμό κομματικών διοικήσεως, τις περισσότερες φορές, τελείως ακατάλληλες με μόνο στόχο την αναδιανομή των πελατειακών σχέσεων.

Ο κόσμος στα 35 και πλέον χρόνια λειτουργίας του ΕΣΥ, μια λαμπρή επιλογή του ΠΑΣΟΚ, άλλαξε τρεις φορές, το ΕΣΥ, όπως και στο σύνολό του ελληνικού δημοσίου, παραμένει όμηρος των κυβερνήσεων.

ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ, ασχολούνται με τις αναλογίες αυτών που συνταξιοδοτούνται με τις νέες προσλήψεις, αντί να δουν πού έχει ανάγκη το δημόσιο και από ποιες ειδικότητες.

Στην Εγνατία ΑΕ έχει σχεδόν συμβεί το μοιραίο, η εταιρεία πρότυπο, παρ' όλες τις αδυναμίες της οδηγείται στο τέλος. Και το ελληνικό δημόσιο,και η Θεσσαλονίκη χάνουν ένα ισχυρό αναπτυξιακό βραχίονα.

Η προηγούμενη κυβέρνηση για 150 εκατ. περίπου δέσμευσε τον οδικό άξονα στην ιδιωτικοποίηση και η σημερινή τον φόρτωσε με 64 διόδια, 11 από αυτά θα πολιορκούν την Θεσσαλονίκη.

Ο οδικός άξονας ακυρώνεται γιατί η χρήση του θα γίνει πανάκριβη και η χώρα μας και ειδικά η Βόρεια Ελλάδα, χάνει το πιo ισχυρό γεωστρατηγικό και αναπτυξιακό βραχίονα.

Έστω και τώρα το τραγικό λάθος μπορεί να αποτραπεί, αρκεί να υπάρξουν πολιτικοί πού ξέρουν την αξία της και μπορούν να αγωνιστούν.

Οι εκλογές θα κρίνουν το μέλλον της».

Με την Διοίκηση και τους εργαζόμενους του Ιπποκράτειου Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης καθώς και με τη διοίκηση και τους εργαζόμενους της Εγνατίας Α.Ε. συναντήθηκε σήμερα ο υποψήφιος Βουλευτής στην Α' Περιφέρεια Θεσσαλονίκης του Κινήματος Αλλαγής Γιάννης Μαγκριώτης

Μετά τις συναντήσεις ο κ. Μαγκριώτης μεταξύ άλλων δήλωσε:

«Tο ΕΣΥ χρόνια στην εντατική, οι πολίτες σε απόγνωση.

Την Εγνατία ΑΕ τον πιο αξιόλογο αναπτυξιακό βραχίονα του δημοσίου την οδηγούν στο μοιραίο...

Πριν χρόνια το Ιπποκράτειο Νοσοκομείο ήταν η ναυαρχίδα του ΕΣΥ της Θεσσαλονίκης και της βόρειας Ελλάδας, τώρα είναι η σκιά του παλιού εαυτού της.

Δυστυχώς ανάλογη και σε μερικές περιπτώσεις είναι χειρότερη η κατάσταση και στα άλλα νοσοκομεία.

Οι τελευταίες κυβερνήσεις αντί να αναμορφώσουν το ΕΣΥ και να χτίσουν την πρωτοβάθμια φροντίδα Υγείας και την μετανοσοκομειακή φροντίδα, συναγωνίζονταν στον διορισμό κομματικών διοικήσεως, τις περισσότερες φορές, τελείως ακατάλληλες με μόνο στόχο την αναδιανομή των πελατειακών σχέσεων.

Ο κόσμος στα 35 και πλέον χρόνια λειτουργίας του ΕΣΥ, μια λαμπρή επιλογή του ΠΑΣΟΚ, άλλαξε τρεις φορές, το ΕΣΥ, όπως και στο σύνολό του ελληνικού δημοσίου, παραμένει όμηρος των κυβερνήσεων.

ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ, ασχολούνται με τις αναλογίες αυτών που συνταξιοδοτούνται με τις νέες προσλήψεις, αντί να δουν πού έχει ανάγκη το δημόσιο και από ποιες ειδικότητες.

Στην Εγνατία ΑΕ έχει σχεδόν συμβεί το μοιραίο, η εταιρεία πρότυπο, παρ' όλες τις αδυναμίες της οδηγείται στο τέλος. Και το ελληνικό δημόσιο,και η Θεσσαλονίκη χάνουν ένα ισχυρό αναπτυξιακό βραχίονα.

Η προηγούμενη κυβέρνηση για 150 εκατ. περίπου δέσμευσε τον οδικό άξονα στην ιδιωτικοποίηση και η σημερινή τον φόρτωσε με 64 διόδια, 11 από αυτά θα πολιορκούν την Θεσσαλονίκη.

Ο οδικός άξονας ακυρώνεται γιατί η χρήση του θα γίνει πανάκριβη και η χώρα μας και ειδικά η Βόρεια Ελλάδα, χάνει το πιo ισχυρό γεωστρατηγικό και αναπτυξιακό βραχίονα.

Έστω και τώρα το τραγικό λάθος μπορεί να αποτραπεί, αρκεί να υπάρξουν πολιτικοί πού ξέρουν την αξία της και μπορούν να αγωνιστούν.

Οι εκλογές θα κρίνουν το μέλλον της».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία