Μ. ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΑΒΕΕ - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΜΗ: Δυναμική ανάπτυξη και παγκόσμια εδραίωση
30/05/2023 08:00
30/05/2023 08:00
Της Μπέττυς Κυριακίδου
Η Μ. Αραμπατζής ΑΒΕΕ-Ελληνική Ζύμη αποτελεί ένα φημισμένο success story καθώς επενδύοντας στην εξωστρέφεια, την καινοτομία και στα προϊόντα προστιθέμενης αξίας εδραιώνει τη θέση της ως η μεγαλύτερη βιομηχανία προϊόντων κατεψυγμένης ζύμης στην Ελλάδα & μια από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη, με τζίρο που αγγίζει τα 120 εκ. ευρώ.
Η ιστορία του ψησίματος ξεκινά το 1974 όταν ο ιδρυτής κ. Μιχαήλ Αραμπατζής μαζί με τον πατέρα του, Κωνσταντίνο Αραμπατζή, ξεκίνησαν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα με ένα κατάστημα αρτοσκευασμάτων και μπουγάτσας στα Νέα Μάλγαρα με την επωνυμία Κ. Αραμπατζής & Υιός.
Το 1980 η μικρή επιχείρηση μετατρέπεται σε ανώνυμη εταιρεία με διακριτικό τίτλο «Μακεδονική Σφολιάτα» και λίγο αργότερα, το 1985 πρωτοπορεί με την παραγωγή του πρώτου συσκευασμένου κρουασάν στην Ελλάδα! Ακολούθησε μια περίοδος ραγδαίας ανάπτυξης που οδήγησε το 2001 στην ίδρυση της Μιχαήλ Αραμπατζής ΑΒΕΕ-Ελληνική Ζύμη με νέο εργοστάσιο στη Βιομηχανική περιοχή στη Σίνδο.
Ο ιδρυτής της Ελληνικής Ζύμης, κος Μιχαήλ Αραμπατζής, έχει αποδείξει ότι δημιουργεί κερδοφόρες εταιρίες, διατηρώντας ταυτόχρονα ανοικτή την πόρτα των ωφέλιμων συνεργασιών. H συγκεκριμένη στρατηγική οδήγησε στην πώληση 75% στην εταιρία ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ ΑΕ, εταιρία του ομίλου VIVARTIA. Ο κος Μιχαήλ Αραμπατζής διατηρεί τη συμμετοχή του με 25% και ηγείται της εταιρίας, όπου με μια ομάδα ικανών συνεργατών συνεχίζει να την οδηγεί σε δυναμική ανάπτυξη.
Σήμερα η εταιρεία -διατηρώντας την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της- εδραίωσε τη θέση της στην αγορά και είναι πλέον η μεγαλύτερη βιομηχανία κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης στην Ελλάδα και από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη, με τρία εργοστάσια που βρίσκονται στην Βιομηχανική περιοχή Θεσσαλονίκης, με 32 γραμμές παραγωγής και 780 εργαζόμενους.
Τα προϊόντα της παράγονται στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της, με εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας και μέσω διαδικασιών πλήρους αυτοματοποίησης. Επιλέγοντας αγνά και εκλεκτά υλικά προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία από άριστα προϊόντα.
Στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης και επέκτασής της, η εταιρεία υλοποιεί επενδυτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει τη δημιουργία νέου εργοστασίου και νέων γραμμών παραγωγής, διαδικασίες αυτοματοποίησης, καθώς και συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού της.
Με γνώμονα τη σταδιακή βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός της, η Ελληνική Ζύμη έχει προχωρήσει σε αντικατάσταση του υλικού ψύξης των εγκαταστάσεων από freon σε αμμωνία, η οποία εκτός της φιλικότερης προς το περιβάλλον συμπεριφοράς (μείωση ρύπων), συμβάλει και στη μείωση κατανάλωσης ενέργειας. Ταυτόχρονα, υλοποιήθηκε επέκταση του στόλου των επαγγελματικών οχημάτων με οχήματα νέας τεχνολογίας και πραγματοποιήθηκε εγκατάσταση φωτοβολταϊκών panels 1MWp στη στέγη του νέου εργοστασίου.
Η στρατηγική της Μιχαήλ Αραμπατζής ΑΒΕΕ - Ελληνική Ζύμη επικεντρώνεται στην παγκόσμια εδραίωσή της μέσω νέων, διεθνών συνεργασιών, ενισχύοντας ταυτόχρονα την παρουσία της στις υπάρχουσες αγορές. Διατηρεί ένα σημαντικό δίκτυο πωλήσεων σε 45 χώρες στο εξωτερικό με κυριότερες αγορές τις Ευρώπη, ΗΠΑ, Καναδά, Σαουδική Αραβία και Αυστραλία.
Το 2022 η εταιρεία διείσδυσε στην αγορά του Ισραήλ και της Ινδίας, ενώ το 2023 προβλέπεται νέα, μεγάλη συνεργασία στην Ευρώπη μεταξύ άλλων projects που είναι εν εξελίξει.
Η επιχείρηση συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, με τις εξαγωγές να αποτελούν σχεδόν το 40% του συνολικού τζίρου της, ενώ θέτει την παγκόσμια επέκτασή της στο επίκεντρο της στρατηγικής της.
Παράλληλα, η Αραμπατζής-Ελληνική Ζύμη δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην πρωτοπορία και στα προϊόντα προστιθέμενης αξίας που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις. Στο πλαίσιο της συνεχούς καινοτομίας εντάσσεται και η νέα Pizza του κορυφαίου brand Χρυσή Ζύμη, η οποία ψήνεται σε πέτρα, αλλά και η συνεχώς εμπλουτισμένη vegan σειρά, προϊόντα της οποίας βραβεύθηκαν ως «Προϊόν της Χρονιάς 2023».
Με μια εξαιρετικά διευρυμένη γκάμα προϊόντων Ελληνικής Ζύμης που ξεπερνά τους 700 κωδικούς σε Retail & Food Service, αλλά και με μια ποικιλία πάνω από 50 κωδικούς Χρυσής Ζύμης, η εταιρεία έχει καταφέρει να συνδυάσει την εξαιρετική γεύση με την κορυφαία ποιότητα.
Ποια όμως είναι η «συνταγή» του success story της Ελληνικής Ζύμης;
Βασικό «κλειδί» της επιτυχίας της αποτελεί το όραμα και το επιχειρηματικό ήθος του ιδρυτή της, τα οποία έχει εμφυσήσει στην ανθρώπινη πυραμίδα της εταιρείας. Συγκεκριμένα, η συνεχής επαγρύπνηση για νέες, καινοτόμες ιδέες, καθώς και η συνέπεια σε στρατηγικές ανάπτυξης που σέβονται παράλληλα τους συνεργάτες που στηρίζουν το όραμα της εταιρείας αποτελούν βασικά στοιχεία της επιτυχημένης πορείας της.
Ταυτόχρονα, η επένδυση στον ανθρώπινο παράγοντα και η δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης και αφοσίωσης τόσο με τους εργαζόμενους όσο και με τους συνεργάτες και προμηθευτές αποτελούν βασικά συστατικά της επιτυχίας της.
Από την άλλη πλευρά, η εταιρεία, έχοντας πολυετή γνώση των προϊόντων κατεψυγμένης ζύμης, έχει αναπτύξει υψηλή τεχνογνωσία και έχει καταφέρει να πρωτοστατήσει και να συμβάλει στην ανάπτυξη της αγοράς. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της συστηματικής επένδυσης στην τεχνολογία και στο ανθρώπινο δυναμικό, στη διασφάλιση της ποιότητας και της ασφάλειας και στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων προστιθέμενης αξίας.
Η εταιρική υπευθυνότητα στην Αραμπατζής - Ελληνική Ζύμη είναι ένα ουσιαστικό κομμάτι της λειτουργίας της και συνδέεται άμεσα με την επιχειρηματική της δράση.
Ειδικότερα, συμμετέχει πιο ενεργά από κάθε άλλη φορά στην υποστήριξη δομών και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, καθώς η επισιτιστική κρίση και η φτωχοποίηση αποτελούν μάστιγα πολλών κοινωνικών ομάδων της πατρίδας μας. Στηρίζει με συνέπεια την κοινωνία και με οδηγό της τις αρχές της αλληλεγγύης, της αγάπης και του σεβασμού προς τον συνάνθρωπο συμβάλλει διαχρονικά στο έργο κοινωφελών οργανισμών με συμπράξεις και ενέργειες κοινωνικής δράσης.
Κατά τη διάρκεια του 2022, ενός έτους που η κοινωνία χρειάστηκε να αντιμετωπίσει την έντονη πληθωριστική κρίση η εταιρεία ενίσχυσε σημαντικά το πρόγραμμα της δωρεάν διάθεσης τροφίμων, προσφέροντας κοντά 50 τόνους καταψυγμένα προϊόντα ζύμης σε κοινωφελείς οργανισμούς και ιδρύματα, όπως στην Τράπεζα τροφίμων (Αθήνα και Θεσσαλονίκη), σε κοινωνικά παντοπωλεία Δήμων, στην Unesco Πειραιά και Νήσων, σε ιδρύματα μέσω του «Μπορούμε» και του Δικτύου ΣΒΕ. Παράλληλα, πρόσφερε οικονομική ενίσχυση, σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες μέσω του συλλόγου πολυτέκνων, της τράπεζας τροφίμων καθώς και της ΟΜΑΔΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Της Μπέττυς Κυριακίδου
Η Μ. Αραμπατζής ΑΒΕΕ-Ελληνική Ζύμη αποτελεί ένα φημισμένο success story καθώς επενδύοντας στην εξωστρέφεια, την καινοτομία και στα προϊόντα προστιθέμενης αξίας εδραιώνει τη θέση της ως η μεγαλύτερη βιομηχανία προϊόντων κατεψυγμένης ζύμης στην Ελλάδα & μια από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη, με τζίρο που αγγίζει τα 120 εκ. ευρώ.
Η ιστορία του ψησίματος ξεκινά το 1974 όταν ο ιδρυτής κ. Μιχαήλ Αραμπατζής μαζί με τον πατέρα του, Κωνσταντίνο Αραμπατζή, ξεκίνησαν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα με ένα κατάστημα αρτοσκευασμάτων και μπουγάτσας στα Νέα Μάλγαρα με την επωνυμία Κ. Αραμπατζής & Υιός.
Το 1980 η μικρή επιχείρηση μετατρέπεται σε ανώνυμη εταιρεία με διακριτικό τίτλο «Μακεδονική Σφολιάτα» και λίγο αργότερα, το 1985 πρωτοπορεί με την παραγωγή του πρώτου συσκευασμένου κρουασάν στην Ελλάδα! Ακολούθησε μια περίοδος ραγδαίας ανάπτυξης που οδήγησε το 2001 στην ίδρυση της Μιχαήλ Αραμπατζής ΑΒΕΕ-Ελληνική Ζύμη με νέο εργοστάσιο στη Βιομηχανική περιοχή στη Σίνδο.
Ο ιδρυτής της Ελληνικής Ζύμης, κος Μιχαήλ Αραμπατζής, έχει αποδείξει ότι δημιουργεί κερδοφόρες εταιρίες, διατηρώντας ταυτόχρονα ανοικτή την πόρτα των ωφέλιμων συνεργασιών. H συγκεκριμένη στρατηγική οδήγησε στην πώληση 75% στην εταιρία ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ ΑΕ, εταιρία του ομίλου VIVARTIA. Ο κος Μιχαήλ Αραμπατζής διατηρεί τη συμμετοχή του με 25% και ηγείται της εταιρίας, όπου με μια ομάδα ικανών συνεργατών συνεχίζει να την οδηγεί σε δυναμική ανάπτυξη.
Σήμερα η εταιρεία -διατηρώντας την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της- εδραίωσε τη θέση της στην αγορά και είναι πλέον η μεγαλύτερη βιομηχανία κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης στην Ελλάδα και από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη, με τρία εργοστάσια που βρίσκονται στην Βιομηχανική περιοχή Θεσσαλονίκης, με 32 γραμμές παραγωγής και 780 εργαζόμενους.
Τα προϊόντα της παράγονται στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της, με εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας και μέσω διαδικασιών πλήρους αυτοματοποίησης. Επιλέγοντας αγνά και εκλεκτά υλικά προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία από άριστα προϊόντα.
Στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης και επέκτασής της, η εταιρεία υλοποιεί επενδυτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει τη δημιουργία νέου εργοστασίου και νέων γραμμών παραγωγής, διαδικασίες αυτοματοποίησης, καθώς και συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού της.
Με γνώμονα τη σταδιακή βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός της, η Ελληνική Ζύμη έχει προχωρήσει σε αντικατάσταση του υλικού ψύξης των εγκαταστάσεων από freon σε αμμωνία, η οποία εκτός της φιλικότερης προς το περιβάλλον συμπεριφοράς (μείωση ρύπων), συμβάλει και στη μείωση κατανάλωσης ενέργειας. Ταυτόχρονα, υλοποιήθηκε επέκταση του στόλου των επαγγελματικών οχημάτων με οχήματα νέας τεχνολογίας και πραγματοποιήθηκε εγκατάσταση φωτοβολταϊκών panels 1MWp στη στέγη του νέου εργοστασίου.
Η στρατηγική της Μιχαήλ Αραμπατζής ΑΒΕΕ - Ελληνική Ζύμη επικεντρώνεται στην παγκόσμια εδραίωσή της μέσω νέων, διεθνών συνεργασιών, ενισχύοντας ταυτόχρονα την παρουσία της στις υπάρχουσες αγορές. Διατηρεί ένα σημαντικό δίκτυο πωλήσεων σε 45 χώρες στο εξωτερικό με κυριότερες αγορές τις Ευρώπη, ΗΠΑ, Καναδά, Σαουδική Αραβία και Αυστραλία.
Το 2022 η εταιρεία διείσδυσε στην αγορά του Ισραήλ και της Ινδίας, ενώ το 2023 προβλέπεται νέα, μεγάλη συνεργασία στην Ευρώπη μεταξύ άλλων projects που είναι εν εξελίξει.
Η επιχείρηση συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, με τις εξαγωγές να αποτελούν σχεδόν το 40% του συνολικού τζίρου της, ενώ θέτει την παγκόσμια επέκτασή της στο επίκεντρο της στρατηγικής της.
Παράλληλα, η Αραμπατζής-Ελληνική Ζύμη δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην πρωτοπορία και στα προϊόντα προστιθέμενης αξίας που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις. Στο πλαίσιο της συνεχούς καινοτομίας εντάσσεται και η νέα Pizza του κορυφαίου brand Χρυσή Ζύμη, η οποία ψήνεται σε πέτρα, αλλά και η συνεχώς εμπλουτισμένη vegan σειρά, προϊόντα της οποίας βραβεύθηκαν ως «Προϊόν της Χρονιάς 2023».
Με μια εξαιρετικά διευρυμένη γκάμα προϊόντων Ελληνικής Ζύμης που ξεπερνά τους 700 κωδικούς σε Retail & Food Service, αλλά και με μια ποικιλία πάνω από 50 κωδικούς Χρυσής Ζύμης, η εταιρεία έχει καταφέρει να συνδυάσει την εξαιρετική γεύση με την κορυφαία ποιότητα.
Ποια όμως είναι η «συνταγή» του success story της Ελληνικής Ζύμης;
Βασικό «κλειδί» της επιτυχίας της αποτελεί το όραμα και το επιχειρηματικό ήθος του ιδρυτή της, τα οποία έχει εμφυσήσει στην ανθρώπινη πυραμίδα της εταιρείας. Συγκεκριμένα, η συνεχής επαγρύπνηση για νέες, καινοτόμες ιδέες, καθώς και η συνέπεια σε στρατηγικές ανάπτυξης που σέβονται παράλληλα τους συνεργάτες που στηρίζουν το όραμα της εταιρείας αποτελούν βασικά στοιχεία της επιτυχημένης πορείας της.
Ταυτόχρονα, η επένδυση στον ανθρώπινο παράγοντα και η δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης και αφοσίωσης τόσο με τους εργαζόμενους όσο και με τους συνεργάτες και προμηθευτές αποτελούν βασικά συστατικά της επιτυχίας της.
Από την άλλη πλευρά, η εταιρεία, έχοντας πολυετή γνώση των προϊόντων κατεψυγμένης ζύμης, έχει αναπτύξει υψηλή τεχνογνωσία και έχει καταφέρει να πρωτοστατήσει και να συμβάλει στην ανάπτυξη της αγοράς. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της συστηματικής επένδυσης στην τεχνολογία και στο ανθρώπινο δυναμικό, στη διασφάλιση της ποιότητας και της ασφάλειας και στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων προστιθέμενης αξίας.
Η εταιρική υπευθυνότητα στην Αραμπατζής - Ελληνική Ζύμη είναι ένα ουσιαστικό κομμάτι της λειτουργίας της και συνδέεται άμεσα με την επιχειρηματική της δράση.
Ειδικότερα, συμμετέχει πιο ενεργά από κάθε άλλη φορά στην υποστήριξη δομών και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, καθώς η επισιτιστική κρίση και η φτωχοποίηση αποτελούν μάστιγα πολλών κοινωνικών ομάδων της πατρίδας μας. Στηρίζει με συνέπεια την κοινωνία και με οδηγό της τις αρχές της αλληλεγγύης, της αγάπης και του σεβασμού προς τον συνάνθρωπο συμβάλλει διαχρονικά στο έργο κοινωφελών οργανισμών με συμπράξεις και ενέργειες κοινωνικής δράσης.
Κατά τη διάρκεια του 2022, ενός έτους που η κοινωνία χρειάστηκε να αντιμετωπίσει την έντονη πληθωριστική κρίση η εταιρεία ενίσχυσε σημαντικά το πρόγραμμα της δωρεάν διάθεσης τροφίμων, προσφέροντας κοντά 50 τόνους καταψυγμένα προϊόντα ζύμης σε κοινωφελείς οργανισμούς και ιδρύματα, όπως στην Τράπεζα τροφίμων (Αθήνα και Θεσσαλονίκη), σε κοινωνικά παντοπωλεία Δήμων, στην Unesco Πειραιά και Νήσων, σε ιδρύματα μέσω του «Μπορούμε» και του Δικτύου ΣΒΕ. Παράλληλα, πρόσφερε οικονομική ενίσχυση, σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες μέσω του συλλόγου πολυτέκνων, της τράπεζας τροφίμων καθώς και της ΟΜΑΔΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ.
ΣΧΟΛΙΑ