ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Λίφτιγκ στο δρόμο Θεσσαλονίκης - Κατερίνης

Η κατασκευή του έργου θα αρχίσει σε τρεις μήνες και για την ολοκλήρωση του θα απαιτηθεί ένας - ενάμισης χρόνος

 18/09/2018 15:10

Λίφτιγκ στο δρόμο Θεσσαλονίκης - Κατερίνης

Φανή Σοβιτσλή

Στην πλήρη ανακατασκευή του δρόμου Θεσσαλονίκης – Κατερίνης, που εξυπηρετεί τους κατοίκους τριών νομών, της Θεσσαλονίκης, της Πιερίας και της Ημαθίας, προχωρά το επόμενο διάστημα η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, προκειμένου να καταστεί πιο ασφαλής για τους οδηγούς. Οι εργασίες, οι οποίες θα γίνουν συγκεκριμένα στο τμήμα Χαλκηδόνα – Κατερίνη, αφορούν επισκευές του υφιστάμενου οδοστρώματος, που βρίσκεται σε κακή κατάσταση, στη σήμανση και ασφάλεια του δρόμου και την ηλεκτροδότηση.

Το έργο προϋπολογίστηκε αρχικά στα 9,5 εκατ. ευρώ, ωστόσο με την έκπτωση της τάξης του 65% από τον ανάδοχο το κόστος θα μειωθεί στα 3,325 εκατ. ευρώ. Το πρακτικό  του διαγωνισμού  για την ανάθεση της σύμβασης του έργου «Βελτίωση –επισκευή υφιστάμενων οδοστρωμάτων της οδού Θεσσαλονίκης - Κατερίνης στο βασικό τμήμα Χαλκηδόνα – Κατερίνη» ενέκρινε στη σημερινή συνεδρίασή της η Οικονομική Επιτροπή της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Σύμφωνα με τους υπευθύνους των αρμοδίων υπηρεσιών, το έργο έχει ήδη δημοπρατηθεί και σήμερα μετά την κατοχύρωση του διαγωνισμού από την Οικονομική Επιτροπή και τον έλεγχο νομιμότητας από το Ελεγκτικό Συνέδριο, η κατασκευή του θα αρχίσει σε τρεις μήνες. Αυτό αναμένεται να γίνει μέσα στο χειμώνα, ενώ για την ολοκλήρωση του θα απαιτηθεί ένας – ενάμισης χρόνος. 

Ένα έργο για τρεις νομούς

Στη διάρκεια της συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής τονίστηκε ότι η μελέτη του έργου έχει γίνει από την τεχνική υπηρεσία της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και αφορά τρεις περιφερειακές ενότητες: τη Θεσσαλονίκη, την Ημαθία και την Πιερία. «Στο πλαίσιο του έργου πρέπει να γίνουν αποξηλώσεις, φρεζαρίσματα ασφαλτοτάπητες κ.ά. Επί της ουσίας το έργο αφορά στη συνολική βελτίωση του οδοστρώματος» ανέφεραν υπηρεσιακοί παράγοντες της ΠΚΜ.

Μάλιστα απαντώντας σε ερώτηση της αντιπολίτευσης γιατί δεν γίνεται από την αρχή ο δρόμος, διευκρίνισαν ότι θα ακολουθηθεί η διαδικασία με τις επισκευές και συντηρήσεις, διότι, σε άλλη περίπτωση, όπως είπαν, θα έπρεπε να γίνουν απαλλοτριώσεις και αυτό σήμαινε ότι το έργο δεν θα γίνονταν ποτέ.

Επιφυλάξεις για τη λειτουργικότητα του έργου διατύπωσαν οι περιφερειακοί σύμβουλοι, Δημήτρης Μούρνος και Γιώργος  Θεοδωρόπουλος, ζητώντας να ενημερωθούν για το αν θα υπάρχει επαρκής επίβλεψη και κάθε πότε θα γίνεται. Ο κ. Θεοδωρόπουλος υποστήριξε μάλιστα ότι η τόσο μεγάλη έκπτωση του έργου, δεν διασφαλίζει την ποιότητά του, ενώ ο κ. Μούρνος είπε πως είναι καλή η παρέμβαση, αλλά εκτίμησε ότι δεν θα βελτιώσει τη λειτουργικότητά του.

Στην πλήρη ανακατασκευή του δρόμου Θεσσαλονίκης – Κατερίνης, που εξυπηρετεί τους κατοίκους τριών νομών, της Θεσσαλονίκης, της Πιερίας και της Ημαθίας, προχωρά το επόμενο διάστημα η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, προκειμένου να καταστεί πιο ασφαλής για τους οδηγούς. Οι εργασίες, οι οποίες θα γίνουν συγκεκριμένα στο τμήμα Χαλκηδόνα – Κατερίνη, αφορούν επισκευές του υφιστάμενου οδοστρώματος, που βρίσκεται σε κακή κατάσταση, στη σήμανση και ασφάλεια του δρόμου και την ηλεκτροδότηση.

Το έργο προϋπολογίστηκε αρχικά στα 9,5 εκατ. ευρώ, ωστόσο με την έκπτωση της τάξης του 65% από τον ανάδοχο το κόστος θα μειωθεί στα 3,325 εκατ. ευρώ. Το πρακτικό  του διαγωνισμού  για την ανάθεση της σύμβασης του έργου «Βελτίωση –επισκευή υφιστάμενων οδοστρωμάτων της οδού Θεσσαλονίκης - Κατερίνης στο βασικό τμήμα Χαλκηδόνα – Κατερίνη» ενέκρινε στη σημερινή συνεδρίασή της η Οικονομική Επιτροπή της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Σύμφωνα με τους υπευθύνους των αρμοδίων υπηρεσιών, το έργο έχει ήδη δημοπρατηθεί και σήμερα μετά την κατοχύρωση του διαγωνισμού από την Οικονομική Επιτροπή και τον έλεγχο νομιμότητας από το Ελεγκτικό Συνέδριο, η κατασκευή του θα αρχίσει σε τρεις μήνες. Αυτό αναμένεται να γίνει μέσα στο χειμώνα, ενώ για την ολοκλήρωση του θα απαιτηθεί ένας – ενάμισης χρόνος. 

Ένα έργο για τρεις νομούς

Στη διάρκεια της συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής τονίστηκε ότι η μελέτη του έργου έχει γίνει από την τεχνική υπηρεσία της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και αφορά τρεις περιφερειακές ενότητες: τη Θεσσαλονίκη, την Ημαθία και την Πιερία. «Στο πλαίσιο του έργου πρέπει να γίνουν αποξηλώσεις, φρεζαρίσματα ασφαλτοτάπητες κ.ά. Επί της ουσίας το έργο αφορά στη συνολική βελτίωση του οδοστρώματος» ανέφεραν υπηρεσιακοί παράγοντες της ΠΚΜ.

Μάλιστα απαντώντας σε ερώτηση της αντιπολίτευσης γιατί δεν γίνεται από την αρχή ο δρόμος, διευκρίνισαν ότι θα ακολουθηθεί η διαδικασία με τις επισκευές και συντηρήσεις, διότι, σε άλλη περίπτωση, όπως είπαν, θα έπρεπε να γίνουν απαλλοτριώσεις και αυτό σήμαινε ότι το έργο δεν θα γίνονταν ποτέ.

Επιφυλάξεις για τη λειτουργικότητα του έργου διατύπωσαν οι περιφερειακοί σύμβουλοι, Δημήτρης Μούρνος και Γιώργος  Θεοδωρόπουλος, ζητώντας να ενημερωθούν για το αν θα υπάρχει επαρκής επίβλεψη και κάθε πότε θα γίνεται. Ο κ. Θεοδωρόπουλος υποστήριξε μάλιστα ότι η τόσο μεγάλη έκπτωση του έργου, δεν διασφαλίζει την ποιότητά του, ενώ ο κ. Μούρνος είπε πως είναι καλή η παρέμβαση, αλλά εκτίμησε ότι δεν θα βελτιώσει τη λειτουργικότητά του.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία