ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κόντρα στη Βουλή Βούλτεψη - Φίλη για την εκπαίδευση των προσφυγόπουλων

Σ. Βούλτεψη: «Το σύνολο της συμπεριφοράς μας πρέπει να περιέχει το ενταξιακό πρόσημο» - Ν. Φίλης: «Να υιοθετηθεί το "Δίκαιο του Σχολείου"»

 01/07/2022 15:15

Κόντρα στη Βουλή Βούλτεψη - Φίλη για την εκπαίδευση των προσφυγόπουλων

Το «ενταξιακό πρόσημο», θα είναι ο «οδηγός», για ενδεχόμενη νομοθετική ή άλλη πρωτοβουλία, του υπουργείου Μετανάστευσης & Ασύλου, για την παραμονή στην Ελλάδα, ιδίως των παιδιών, πρόσφυγες ή μετανάστες, μετά την ενηλικίωση τους, σύμφωνα με όσα είπε η αρμόδια υφυπουργός Σοφία Βούλτεψη, απαντώντας νωρίτερα σήμερα στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Φίλη.

Ο κ. Φίλης κάλεσε την κυβέρνηση να απαντήσει τι θα πράξει προκειμένου «κάθε μαθητής, πρόσφυγας και μετανάστης, να συνεχίσουν να ζουν στη χώρα μας και να φοιτούν στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα», ζήτησε να υιοθετηθεί στην Ελλάδα, όπως στην Ιταλία, το «Δίκαιο του Σχολείου» και αναφέρθηκε στην περίπτωση τριών παιδιών από το Ιράκ, που βρίσκονται στην Ελλάδα εδώ και 5 χρόνια, φοίτησαν στο 4ο Γυμνάσιο Βύρωνα, ανταποκρίθηκαν στις εκπαιδευτικές απαιτήσεις και θέλουν να σπουδάσουν και να μείνουν στη χώρα, αλλά «έχουν διαταχθεί να απελαθούν από την Ελλάδα». Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κάλεσε την κυβέρνηση να υιοθετήσει την τροπολογία που έχει καταθέσει το κόμμα του και που «έδινε λύση σε αυτό το πρόβλημα, με έναν τρόπο μόνιμο και όχι ως φιλανθρωπική διάθεση, του πρωθυπουργού και του Μεγάρου Μαξίμου, για όλα τα παιδιά και όχι για ένα ή δύο. Όχι μόνο για παιδιά τα οποία διακρίνονται, αριστεύουν -και μπράβο τους!- σε δύσκολες συνθήκες, όπως συνέβη με τον Κούρος από τη Μυτιλήνη που ήρθε δεύτερος στο πεδίο των θετικών επιστημών».

«Δεν απελαύνονται παιδιά από τη χώρα σήμερα», απάντησε η υφυπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου Σοφία Βούλτεψη η οποία άφησε, για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ημέρες, ανοιχτό το ενδεχόμενο νομοθετικής ρύθμισης. Όπως όμως ξεκαθάρισε, οποιαδήποτε πρωτοβουλία, δεν μπορεί να είναι οριζόντια, δεν μπορεί να είναι «μπάτε σκύλοι αλέστε», αλλά θα έχει «ενταξιακό πρόσημο».

«Θέλουμε να υπάρχει ένταξη», είπε η υφυπουργός και προσέθεσε: «Προφανώς, το σύνολο της συμπεριφοράς μας πρέπει να περιέχει το ενταξιακό πρόσημο. Και αυτό αφορά και τις προσφυγές στις επιτροπές προσφυγών. Όλοι, ο καθένας μας, έχουμε την ατομική ευθύνη και προφανώς θα χρειαστούν νομοθετικές ρυθμίσεις, όχι όμως οριζόντιες, όχι "μπάτε σκύλοι, αλέστε", όχι να κάνει ο καθένας ό,τι θέλει».

«Ναι, θα τα μελετήσουμε όλα. Διότι αυτό που πρέπει να υπάρχει σε μία νομοθεσία -και αυτό το αλλάζουν σιγά σιγά όλες οι χώρες- είναι το ενταξιακό πρόσημο. Κάθε φορά που θα αποφασίζουμε κάτι πρέπει να το αποφασίζουμε με βάση το ενταξιακό πρόσημο. Και δεν πρέπει να είναι εξαίρεση το παιδί που πέρασε στις εξετάσεις ή τα άλλα παιδιά που κατάφεραν να είναι στο σχολείο. Πρέπει να είναι κανονικότητα και, για να είναι κανονικότητα, πρέπει να υπάρχει πραγματικό εκπαιδευτικό σύστημα και όχι να λέμε απλώς ότι έγιναν εγγραφές», είπε η κυρία Βούλτεψη.

«Κάθε λίγες εβδομάδες διαβάζουμε στα μέσα ενημέρωσης για την πραγματική όψη της πολιτικής σας έναντι των προσφυγόπουλων και πολλών παιδιών μεταναστών. Είναι η απειλή της απέλασης. Η εκδίωξη -κυριολεκτικά- μέσα από την τάξη. Δεν θέλετε αυτά τα παιδιά να μείνουν στην Ελλάδα. Δεν θέλετε να βγάλουν το σχολείο, να πάνε στο πανεπιστήμιο, να έχουν καλύτερες συνθήκες ζωής και δουλειάς, καλύτερο μέλλον», είπε ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ και προσέθεσε ότι στην Ιταλία η κυβέρνηση Ντράγκι ψηφίζει νόμο που δίνει ιθαγένεια σε όλα τα παιδιά που έχουν ολοκληρώσει ένα κύκλο φοίτησης στο σχολείο. Το «δίκαιο του σχολείου», ξεκάθαρα, αυτό πρέπει να νομοθετηθεί και εδώ, χωρίς όρους και διακρίσεις, είπε ο Ν. Φίλης.

«Επειδή μιλάτε για ανθρώπινα δικαιώματα, δεν νομίζω ότι ήταν πολύ καλή η κατάσταση όταν αναλάβαμε το μεταναστευτικό στη χώρα», παρατήρησε η υφυπουργός Μετανάστευσης & Ασύλου, σημειώνοντας ότι με τη δημιουργία της Ειδικής Γραμματείας Προστασίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων, το 2020, έγινε «η μεγαλύτερη επιχείρηση εντοπισμού και διάσωσης ανηλίκων στη χώρα. «Βρήκαμε 5.500 παιδιά να ζουν στη ζούγκλα της Μόριας, στις φαβέλες της Σάμου και στα αστυνομικά τμήματα υπό προστατευτική φύλαξη. Αυτό ήταν ανθρωπιστικό εκ μέρους σας; δηλαδή, ήσασταν τότε πολύ ευχαριστημένος; Να σας θυμίσω ότι μετά από όλα αυτά οι προσπάθειες οι οποίες έγιναν ήταν τέτοιες που αυτή τη στιγμή να είναι προστατευμένα όλα τα παιδιά στη χώρα», ανέφερε η κυρία Βούλτεψη και υπογράμμισε: «Δεν είχε τα ίδια δικαιώματα με τα άλλα παιδιά, ένα προσφυγόπουλο επί της εποχής σας, κύριε Φίλη. Θέλω να μου φέρετε στοιχεία πόσα παιδιά προσφυγόπουλα τελείωσαν το σχολείο επί των ημερών σας, διότι δεν μπορώ να φανταστώ ένα παιδί δεκατεσσάρων χρονών που μιλάει ουρντού, φαρσί, να μπαίνει σε μια τάξη δική μας και να μπορεί να προοδεύσει, χωρίς να περιθωριοποιηθεί. Φέτος, όμως, κύριε Φίλη, ήταν η πιο επιτυχημένη χρονιά, η χρονιά με τις περισσότερες παρακολουθήσεις μαθημάτων από καταβολής προβλήματος. Χιλιάδες παιδιά προσφυγόπουλα έκαναν ενισχυτική και πέρασαν από την άτυπη εκπαίδευση στην τυπική, κάτι το οποίο δεν είχατε κάνει και κάτι το οποίο έγινε με δική μου υπογραφή, για να δημιουργηθεί το πρόγραμμα της UNICEF "Όλα τα παιδιά στην εκπαίδευση"».

«Είπατε ότι φέτος ήταν η καλύτερη χρονιά για τη φοίτηση των παιδιών-προσφύγων στην εκπαίδευση. Μακάρι! Θέλω να θυμίσω ότι εμείς βάλαμε τις βάσεις με δεκατρείς χιλιάδες παιδιά προσφύγων και μεταναστών τα οποία πήγαν στο σχολείο κατά το σχολικό έτος 2016-2017 και μετά τα παιδιά αυτά χάθηκαν από το σχολείο για τρία χρόνια! Εάν τώρα έχουμε μια θετική εξέλιξη, καμία αντίρρηση, να το πούμε. Όμως, τα παιδιά αυτά, μόλις τελειώνουν την εκπαίδευση, όπως είπατε, αντιμετωπίζουν την απέλαση», είπε ο Νίκος Φίλης.

«Λέτε, λοιπόν, ότι δεκατρείς χιλιάδες παιδιά πήγαν σχολείο επί των ημερών σας. Αλήθεια το λέτε αυτό; Μα, δεν βρήκα κανέναν να ξέρει ελληνικά. Ούτε έναν άνθρωπο! Δεν μπορεί! Άλλο πράγμα το πόσοι έχουν εγγραφεί και άλλο το πόσοι μαθαίνουν ελληνικά. Ακούστε: Ένταξη με τραγουδάκια για τα παιδιά και ζωγραφικές για τις γυναίκες, για να παίρνουν τα λεφτά οι μη κυβερνητικές οργανώσεις, δεν είναι ένταξη. Ένταξη είναι να μιλάει ελληνικά. Γιατί, αν δεν μιλάει ελληνικά, ούτε μπορεί να κάνει τις σπουδές του ούτε να εργαστεί. Ε, λοιπόν, δεν βρήκαμε έναν άνθρωπο από όλα αυτά τα σχολεία να μιλάει ελληνικά», είπε η υφυπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου.

Σχολιάζοντας την απάντηση της κυρίας Βούλτεψη, ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ δήλωσε: «Η κυρία που ήρθε στο Κοινοβούλιο να υποστηρίξει την κυβερνητική πολιτική, απέρριψε τέτοια νομοθετική λύση (σ.σ. "δίκαιο του σχολείου"). Μίλησε αορίστως (αρνήθηκε να εξειδικεύσει) για ανάγκη νομοθέτησης "χωρίς οριζόντιο χαρακτήρα". Χωρίς δημοκρατική λύση για όλους δηλαδή. Να έχει την ευχέρεια η διοίκηση να απελαύνει κατά περίπτωση, ανάλογα με τις συνθήκες και το περιρρέον πολιτικό και κοινωνικό κλίμα. Να πέφτει ο πέλεκυς της απέλασης στις πιο αδύναμες και απομονωμένες περιπτώσεις. Σε αυτούς που δεν ξεχώρισαν, που δεν έγινε δυνατό να τους αγκαλιάσει ένα κίνημα συμπαράστασης. Κίνημα θαυμαστό, σε όλες τις περιπτώσεις. Και περιέγραψε επίσης, η κυρία Βούλτεψη, μια "διακριτή" εκπαίδευση των προσφυγόπουλων, απομονωμένων στα καμπ, μακριά από τις τάξεις και τους Έλληνες μαθητές, να μην "ενοχλούν" με την παρουσία τους. Το ανάλογο του "pushback" έξω απ' τα σχολεία, με τη μαζική στέρηση εισόδου των προσφυγόπουλων. Ακόμα, στη γραμμή της λίστας Πέτσα ότι η σύγχρονη ελληνική ιστορία ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2019, η υφυπουργός εξαφάνισε το σπουδαίο έργο της εκπαιδευτικής κοινότητας για ένταξη των προσφυγόπουλων και μεταναστόπουλων στην εκπαίδευση, που ξεκίνησε με πρωτοποριακό τρόπο από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το 2016. Και σε μια επίδειξη ογκώδους άγνοιας και αμετροέπειας, ξεστόμισε το απίστευτο ότι ως υφυπουργός "δεν βρήκε ούτε έναν μαθητή πρόσφυγα να μιλά ελληνικά"»!

Το «ενταξιακό πρόσημο», θα είναι ο «οδηγός», για ενδεχόμενη νομοθετική ή άλλη πρωτοβουλία, του υπουργείου Μετανάστευσης & Ασύλου, για την παραμονή στην Ελλάδα, ιδίως των παιδιών, πρόσφυγες ή μετανάστες, μετά την ενηλικίωση τους, σύμφωνα με όσα είπε η αρμόδια υφυπουργός Σοφία Βούλτεψη, απαντώντας νωρίτερα σήμερα στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Φίλη.

Ο κ. Φίλης κάλεσε την κυβέρνηση να απαντήσει τι θα πράξει προκειμένου «κάθε μαθητής, πρόσφυγας και μετανάστης, να συνεχίσουν να ζουν στη χώρα μας και να φοιτούν στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα», ζήτησε να υιοθετηθεί στην Ελλάδα, όπως στην Ιταλία, το «Δίκαιο του Σχολείου» και αναφέρθηκε στην περίπτωση τριών παιδιών από το Ιράκ, που βρίσκονται στην Ελλάδα εδώ και 5 χρόνια, φοίτησαν στο 4ο Γυμνάσιο Βύρωνα, ανταποκρίθηκαν στις εκπαιδευτικές απαιτήσεις και θέλουν να σπουδάσουν και να μείνουν στη χώρα, αλλά «έχουν διαταχθεί να απελαθούν από την Ελλάδα». Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κάλεσε την κυβέρνηση να υιοθετήσει την τροπολογία που έχει καταθέσει το κόμμα του και που «έδινε λύση σε αυτό το πρόβλημα, με έναν τρόπο μόνιμο και όχι ως φιλανθρωπική διάθεση, του πρωθυπουργού και του Μεγάρου Μαξίμου, για όλα τα παιδιά και όχι για ένα ή δύο. Όχι μόνο για παιδιά τα οποία διακρίνονται, αριστεύουν -και μπράβο τους!- σε δύσκολες συνθήκες, όπως συνέβη με τον Κούρος από τη Μυτιλήνη που ήρθε δεύτερος στο πεδίο των θετικών επιστημών».

«Δεν απελαύνονται παιδιά από τη χώρα σήμερα», απάντησε η υφυπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου Σοφία Βούλτεψη η οποία άφησε, για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ημέρες, ανοιχτό το ενδεχόμενο νομοθετικής ρύθμισης. Όπως όμως ξεκαθάρισε, οποιαδήποτε πρωτοβουλία, δεν μπορεί να είναι οριζόντια, δεν μπορεί να είναι «μπάτε σκύλοι αλέστε», αλλά θα έχει «ενταξιακό πρόσημο».

«Θέλουμε να υπάρχει ένταξη», είπε η υφυπουργός και προσέθεσε: «Προφανώς, το σύνολο της συμπεριφοράς μας πρέπει να περιέχει το ενταξιακό πρόσημο. Και αυτό αφορά και τις προσφυγές στις επιτροπές προσφυγών. Όλοι, ο καθένας μας, έχουμε την ατομική ευθύνη και προφανώς θα χρειαστούν νομοθετικές ρυθμίσεις, όχι όμως οριζόντιες, όχι "μπάτε σκύλοι, αλέστε", όχι να κάνει ο καθένας ό,τι θέλει».

«Ναι, θα τα μελετήσουμε όλα. Διότι αυτό που πρέπει να υπάρχει σε μία νομοθεσία -και αυτό το αλλάζουν σιγά σιγά όλες οι χώρες- είναι το ενταξιακό πρόσημο. Κάθε φορά που θα αποφασίζουμε κάτι πρέπει να το αποφασίζουμε με βάση το ενταξιακό πρόσημο. Και δεν πρέπει να είναι εξαίρεση το παιδί που πέρασε στις εξετάσεις ή τα άλλα παιδιά που κατάφεραν να είναι στο σχολείο. Πρέπει να είναι κανονικότητα και, για να είναι κανονικότητα, πρέπει να υπάρχει πραγματικό εκπαιδευτικό σύστημα και όχι να λέμε απλώς ότι έγιναν εγγραφές», είπε η κυρία Βούλτεψη.

«Κάθε λίγες εβδομάδες διαβάζουμε στα μέσα ενημέρωσης για την πραγματική όψη της πολιτικής σας έναντι των προσφυγόπουλων και πολλών παιδιών μεταναστών. Είναι η απειλή της απέλασης. Η εκδίωξη -κυριολεκτικά- μέσα από την τάξη. Δεν θέλετε αυτά τα παιδιά να μείνουν στην Ελλάδα. Δεν θέλετε να βγάλουν το σχολείο, να πάνε στο πανεπιστήμιο, να έχουν καλύτερες συνθήκες ζωής και δουλειάς, καλύτερο μέλλον», είπε ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ και προσέθεσε ότι στην Ιταλία η κυβέρνηση Ντράγκι ψηφίζει νόμο που δίνει ιθαγένεια σε όλα τα παιδιά που έχουν ολοκληρώσει ένα κύκλο φοίτησης στο σχολείο. Το «δίκαιο του σχολείου», ξεκάθαρα, αυτό πρέπει να νομοθετηθεί και εδώ, χωρίς όρους και διακρίσεις, είπε ο Ν. Φίλης.

«Επειδή μιλάτε για ανθρώπινα δικαιώματα, δεν νομίζω ότι ήταν πολύ καλή η κατάσταση όταν αναλάβαμε το μεταναστευτικό στη χώρα», παρατήρησε η υφυπουργός Μετανάστευσης & Ασύλου, σημειώνοντας ότι με τη δημιουργία της Ειδικής Γραμματείας Προστασίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων, το 2020, έγινε «η μεγαλύτερη επιχείρηση εντοπισμού και διάσωσης ανηλίκων στη χώρα. «Βρήκαμε 5.500 παιδιά να ζουν στη ζούγκλα της Μόριας, στις φαβέλες της Σάμου και στα αστυνομικά τμήματα υπό προστατευτική φύλαξη. Αυτό ήταν ανθρωπιστικό εκ μέρους σας; δηλαδή, ήσασταν τότε πολύ ευχαριστημένος; Να σας θυμίσω ότι μετά από όλα αυτά οι προσπάθειες οι οποίες έγιναν ήταν τέτοιες που αυτή τη στιγμή να είναι προστατευμένα όλα τα παιδιά στη χώρα», ανέφερε η κυρία Βούλτεψη και υπογράμμισε: «Δεν είχε τα ίδια δικαιώματα με τα άλλα παιδιά, ένα προσφυγόπουλο επί της εποχής σας, κύριε Φίλη. Θέλω να μου φέρετε στοιχεία πόσα παιδιά προσφυγόπουλα τελείωσαν το σχολείο επί των ημερών σας, διότι δεν μπορώ να φανταστώ ένα παιδί δεκατεσσάρων χρονών που μιλάει ουρντού, φαρσί, να μπαίνει σε μια τάξη δική μας και να μπορεί να προοδεύσει, χωρίς να περιθωριοποιηθεί. Φέτος, όμως, κύριε Φίλη, ήταν η πιο επιτυχημένη χρονιά, η χρονιά με τις περισσότερες παρακολουθήσεις μαθημάτων από καταβολής προβλήματος. Χιλιάδες παιδιά προσφυγόπουλα έκαναν ενισχυτική και πέρασαν από την άτυπη εκπαίδευση στην τυπική, κάτι το οποίο δεν είχατε κάνει και κάτι το οποίο έγινε με δική μου υπογραφή, για να δημιουργηθεί το πρόγραμμα της UNICEF "Όλα τα παιδιά στην εκπαίδευση"».

«Είπατε ότι φέτος ήταν η καλύτερη χρονιά για τη φοίτηση των παιδιών-προσφύγων στην εκπαίδευση. Μακάρι! Θέλω να θυμίσω ότι εμείς βάλαμε τις βάσεις με δεκατρείς χιλιάδες παιδιά προσφύγων και μεταναστών τα οποία πήγαν στο σχολείο κατά το σχολικό έτος 2016-2017 και μετά τα παιδιά αυτά χάθηκαν από το σχολείο για τρία χρόνια! Εάν τώρα έχουμε μια θετική εξέλιξη, καμία αντίρρηση, να το πούμε. Όμως, τα παιδιά αυτά, μόλις τελειώνουν την εκπαίδευση, όπως είπατε, αντιμετωπίζουν την απέλαση», είπε ο Νίκος Φίλης.

«Λέτε, λοιπόν, ότι δεκατρείς χιλιάδες παιδιά πήγαν σχολείο επί των ημερών σας. Αλήθεια το λέτε αυτό; Μα, δεν βρήκα κανέναν να ξέρει ελληνικά. Ούτε έναν άνθρωπο! Δεν μπορεί! Άλλο πράγμα το πόσοι έχουν εγγραφεί και άλλο το πόσοι μαθαίνουν ελληνικά. Ακούστε: Ένταξη με τραγουδάκια για τα παιδιά και ζωγραφικές για τις γυναίκες, για να παίρνουν τα λεφτά οι μη κυβερνητικές οργανώσεις, δεν είναι ένταξη. Ένταξη είναι να μιλάει ελληνικά. Γιατί, αν δεν μιλάει ελληνικά, ούτε μπορεί να κάνει τις σπουδές του ούτε να εργαστεί. Ε, λοιπόν, δεν βρήκαμε έναν άνθρωπο από όλα αυτά τα σχολεία να μιλάει ελληνικά», είπε η υφυπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου.

Σχολιάζοντας την απάντηση της κυρίας Βούλτεψη, ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ δήλωσε: «Η κυρία που ήρθε στο Κοινοβούλιο να υποστηρίξει την κυβερνητική πολιτική, απέρριψε τέτοια νομοθετική λύση (σ.σ. "δίκαιο του σχολείου"). Μίλησε αορίστως (αρνήθηκε να εξειδικεύσει) για ανάγκη νομοθέτησης "χωρίς οριζόντιο χαρακτήρα". Χωρίς δημοκρατική λύση για όλους δηλαδή. Να έχει την ευχέρεια η διοίκηση να απελαύνει κατά περίπτωση, ανάλογα με τις συνθήκες και το περιρρέον πολιτικό και κοινωνικό κλίμα. Να πέφτει ο πέλεκυς της απέλασης στις πιο αδύναμες και απομονωμένες περιπτώσεις. Σε αυτούς που δεν ξεχώρισαν, που δεν έγινε δυνατό να τους αγκαλιάσει ένα κίνημα συμπαράστασης. Κίνημα θαυμαστό, σε όλες τις περιπτώσεις. Και περιέγραψε επίσης, η κυρία Βούλτεψη, μια "διακριτή" εκπαίδευση των προσφυγόπουλων, απομονωμένων στα καμπ, μακριά από τις τάξεις και τους Έλληνες μαθητές, να μην "ενοχλούν" με την παρουσία τους. Το ανάλογο του "pushback" έξω απ' τα σχολεία, με τη μαζική στέρηση εισόδου των προσφυγόπουλων. Ακόμα, στη γραμμή της λίστας Πέτσα ότι η σύγχρονη ελληνική ιστορία ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2019, η υφυπουργός εξαφάνισε το σπουδαίο έργο της εκπαιδευτικής κοινότητας για ένταξη των προσφυγόπουλων και μεταναστόπουλων στην εκπαίδευση, που ξεκίνησε με πρωτοποριακό τρόπο από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το 2016. Και σε μια επίδειξη ογκώδους άγνοιας και αμετροέπειας, ξεστόμισε το απίστευτο ότι ως υφυπουργός "δεν βρήκε ούτε έναν μαθητή πρόσφυγα να μιλά ελληνικά"»!

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία