ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κοινή δήλωση Παππά -Γιαννούλη για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

"Η ψυχρή αλήθεια των αριθμών έρχεται να διαψεύσει για άλλη μία φορά τον μονίμως ψευδόμενο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών"

 30/10/2020 19:37

Κοινή δήλωση Παππά -Γιαννούλη για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης
Φωτ. αρχείου
Σε κοινή δήλωση για την κατάσταση που επικρατεί στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης προχώρησαν ο τομεάρχης και ο αν. τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης.

Η δήλωση


«Η ψυχρή αλήθεια των αριθμών έρχεται να διαψεύσει για άλλη μία φορά τον μονίμως ψευδόμενο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, για την εικόνα στις αστικές συγκοινωνίες

της Θεσσαλονίκης. Στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ, βρίσκονται ακινητοποιημένα, λόγω μικρών βλαβών δεκάδες λεωφορεία. Τα οχήματα αυτά μπορούν με μικρές επιδιορθώσεις να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό.

Είναι ενδεικτικό πως από ένα στόλο 617 λεωφορείων, κυκλοφορούν σήμερα στη Θεσσαλονίκη μόλις 180 λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Εάν προσθέσουμε τα λεωφορεία που προμηθεύτηκε με leasing ο ΟΑΣΘ, τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ και τα λεωφορεία που αγόρασε ο Δήμος Θεσσαλονίκης από τη Λειψία (κυκλοφορούν λιγότερα από 10) τότε τα λεωφορεία που κινούνται σήμερα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης δεν ξεπερνούν τα 340, την ώρα που απαιτούνται τουλάχιστον 500. Επιπλέον τα ακριβοπληρωμένα λεωφορεία που μπήκαν στην κυκλοφορία στις γραμμές του ΟΑΣΘ -και που δεν έχουν λύσει το πρόβλημα με το συνωστισμό στις ώρες αιχμής- σε καμία περίπτωση δεν διασφαλίζουν το σωστό αερισμό, γεγονός επικίνδυνο για τους επιβάτες. Κανένας και τίποτα δεν μπορεί να καλύψει πλέον την αδράνεια της κυβέρνησης Μητσοτάκη για το υπαρκτό θέμα του συνωστισμού στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Όλα τα υπόλοιπα και πολύ περισσότερο, η εντολή για πογκρόμ καλοπληρωμένης επίθεσης στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα, είναι ένα ακόμη επεισόδιο στην «σαπουνόπερα» της Ν.Δ. που επιβεβαιώνει πως «όπου δεν πίπτει σχέδιο πίπτει επικοινωνία».

Σε κοινή δήλωση για την κατάσταση που επικρατεί στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης προχώρησαν ο τομεάρχης και ο αν. τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης.

Η δήλωση


«Η ψυχρή αλήθεια των αριθμών έρχεται να διαψεύσει για άλλη μία φορά τον μονίμως ψευδόμενο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, για την εικόνα στις αστικές συγκοινωνίες

της Θεσσαλονίκης. Στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ, βρίσκονται ακινητοποιημένα, λόγω μικρών βλαβών δεκάδες λεωφορεία. Τα οχήματα αυτά μπορούν με μικρές επιδιορθώσεις να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό.

Είναι ενδεικτικό πως από ένα στόλο 617 λεωφορείων, κυκλοφορούν σήμερα στη Θεσσαλονίκη μόλις 180 λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Εάν προσθέσουμε τα λεωφορεία που προμηθεύτηκε με leasing ο ΟΑΣΘ, τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ και τα λεωφορεία που αγόρασε ο Δήμος Θεσσαλονίκης από τη Λειψία (κυκλοφορούν λιγότερα από 10) τότε τα λεωφορεία που κινούνται σήμερα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης δεν ξεπερνούν τα 340, την ώρα που απαιτούνται τουλάχιστον 500. Επιπλέον τα ακριβοπληρωμένα λεωφορεία που μπήκαν στην κυκλοφορία στις γραμμές του ΟΑΣΘ -και που δεν έχουν λύσει το πρόβλημα με το συνωστισμό στις ώρες αιχμής- σε καμία περίπτωση δεν διασφαλίζουν το σωστό αερισμό, γεγονός επικίνδυνο για τους επιβάτες. Κανένας και τίποτα δεν μπορεί να καλύψει πλέον την αδράνεια της κυβέρνησης Μητσοτάκη για το υπαρκτό θέμα του συνωστισμού στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Όλα τα υπόλοιπα και πολύ περισσότερο, η εντολή για πογκρόμ καλοπληρωμένης επίθεσης στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα, είναι ένα ακόμη επεισόδιο στην «σαπουνόπερα» της Ν.Δ. που επιβεβαιώνει πως «όπου δεν πίπτει σχέδιο πίπτει επικοινωνία».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία