ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Κατερίνη: Στη “μάχη” με νέο στρατηγικό σχέδιο, για να ανακτήσει το χαμένο έδαφος στον τουρισμό

Ο δήμος ανέλαβε πρωτοβουλία να δημιουργήσει ταυτότητα (Destination Branding) που θα είναι το επόμενο βήμα για την ανάκαμψη του τουρισμού

 27/10/2020 07:00

Κατερίνη: Στη “μάχη” με νέο στρατηγικό σχέδιο, για να ανακτήσει το χαμένο έδαφος στον τουρισμό

Φανή Σοβιτσλή

Τη θέση της στον χάρτη των τουριστικών προορισμών στην Ελλάδα, αυτή που έχασε φέτος, εξαιτίας του covid-19, είναι αποφασισμένη να κατακτήσει η ευρύτερη περιοχή της Κατερίνης, με στόχο να καταστεί και πάλι δημοφιλής προορισμός για τουρίστες και επισκέπτες καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Πρωτοβουλία για την ανάκτηση του χαμένου εδάφους το περασμένο καλοκαίρι από την πανδημία του κορονοϊού, που βύθισε την τουριστική οικονομία του νησιού, αναλαμβάνει ο δήμος Κατερίνης, εκπονώντας στρατηγικό σχέδιο για τη δημιουργία νέας ταυτότητας προορισμού (branding) με σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας, όλες τις εποχές του χρόνου.

«Η Κατερίνη ασφαλώς και δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, αλλά πολλά άλλα πράγματα που μπορεί να κάνει κανείς στην ευρύτερη περιοχή και εμείς ως δήμος έχουμε σκοπό μέσα από μια νέα ταυτότητα που θα φτιάξουνε για την Κατερίνη, να αξιοποιήσουμε όλα τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα» ανέφερε μιλώντας στο makthes.gr ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Γιώργος Νταντάμης.

paralia-katerini-left-600x338.jpg

Εκτός από τις όμορφες ακτές της, όπως είπε, η Κατερίνη, έχει τον Όλυμπο, που έχει μια παγκόσμια μοναδικότητα, μονοπάτια και περιπατητικές διαδρομές ανεξερεύνητες από τους περισσότερους, χιονοδρομικά κέντρα, καθώς και παραδοσιακά χωριά, που αποτελούν τη βάση του εναλλακτικού τουρισμού.

«Εμείς θέλουμε για την Κατερίνη τουρισμό 366 μέρες το χρόνο και όχι 365, καθώς πρέπει να προβάλλουμε και να αναδείξουμε όλες τις ομορφιές της περιοχής, ακόμη και για τον πιο απαιτητικό τουρίστα» υπογράμμισε ο κ. Νταντάμης.

Ανατέθηκε ο σχεδιασμός για το τουριστικό branding

Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Τουρισμού, η νέα ταυτότητα προορισμού του δήμου Κατερίνης και η προώθησή της, ανατέθηκε ήδη σε εξειδικευμένο μελετητικό γραφείο στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο ενός στρατηγικού μάρκετινγκ για τον τουρισμό, προκειμένου το σχέδιο που θα εκπονήσει να τεθεί σε εφαρμογή από την επόμενη τουριστική σαιζόν, ίσως και νωρίτερα. «Όλα θα εξαρτηθούν ασφαλώς από την πορεία της πανδημίας και τα δεδομένα που θα διαμορφώσει την επόμενη χρονιά, ωστόσο εμείς θέλουμε να είμαστε έτοιμοι για να επανακάμψει ο τουρισμός και η οικονομία της περιοχής» τόνισε ο κ. Νταντάμης.

Αναφερόμενος στην ανάγκη να προχωρήσει ο σχεδιασμός για την ταυτότητα προορισμού (Destination Branding) o αντιδήμαρχος σημείωσε ότι «θέλουμε για τον δήμο Κατερίνης ένα αφήγημα που θα μας βάλει δυναμικά στο χάρτη των τουριστικών προορισμών όλο το χρόνο. Εκτιμούμε ότι ήρθε η ώρα να δώσουμε και στην πόλη της Κατερίνης μια τουριστική ταυτότητα (City branding)».

olympusmount-ocharami-196.jpg

Με την έγκριση του ΕΟΤ

Η νέα ταυτότητα για τον τουριστικό προορισμό, μεταξύ άλλων, στοχεύει, στην αύξηση της επισκεψιμότητας της περιοχής, όλο το χρόνο, αναπτύσσοντας και άλλες μορφές θεματικού τουρισμού όπως: προσκυνηματικός -θρησκευτικός, πολιτιστικός, ορειβατικός, χιονοδρομικός, γαστρονομικός, ιατρικός, αθλητικός, συνεδριακός.

Στο πλαίσιο αυτό θα δημιουργηθεί υλικό προβολής που θα προωθηθεί με κάθε τρόπο δίνοντας έμφαση στην ψηφιακή επικοινωνία, ενώ όλες οι δράσεις του δήμο θα φέρουν την έγκριση του ΕΟΤ».

Τη θέση της στον χάρτη των τουριστικών προορισμών στην Ελλάδα, αυτή που έχασε φέτος, εξαιτίας του covid-19, είναι αποφασισμένη να κατακτήσει η ευρύτερη περιοχή της Κατερίνης, με στόχο να καταστεί και πάλι δημοφιλής προορισμός για τουρίστες και επισκέπτες καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Πρωτοβουλία για την ανάκτηση του χαμένου εδάφους το περασμένο καλοκαίρι από την πανδημία του κορονοϊού, που βύθισε την τουριστική οικονομία του νησιού, αναλαμβάνει ο δήμος Κατερίνης, εκπονώντας στρατηγικό σχέδιο για τη δημιουργία νέας ταυτότητας προορισμού (branding) με σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας, όλες τις εποχές του χρόνου.

«Η Κατερίνη ασφαλώς και δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, αλλά πολλά άλλα πράγματα που μπορεί να κάνει κανείς στην ευρύτερη περιοχή και εμείς ως δήμος έχουμε σκοπό μέσα από μια νέα ταυτότητα που θα φτιάξουνε για την Κατερίνη, να αξιοποιήσουμε όλα τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα» ανέφερε μιλώντας στο makthes.gr ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Γιώργος Νταντάμης.

paralia-katerini-left-600x338.jpg

Εκτός από τις όμορφες ακτές της, όπως είπε, η Κατερίνη, έχει τον Όλυμπο, που έχει μια παγκόσμια μοναδικότητα, μονοπάτια και περιπατητικές διαδρομές ανεξερεύνητες από τους περισσότερους, χιονοδρομικά κέντρα, καθώς και παραδοσιακά χωριά, που αποτελούν τη βάση του εναλλακτικού τουρισμού.

«Εμείς θέλουμε για την Κατερίνη τουρισμό 366 μέρες το χρόνο και όχι 365, καθώς πρέπει να προβάλλουμε και να αναδείξουμε όλες τις ομορφιές της περιοχής, ακόμη και για τον πιο απαιτητικό τουρίστα» υπογράμμισε ο κ. Νταντάμης.

Ανατέθηκε ο σχεδιασμός για το τουριστικό branding

Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Τουρισμού, η νέα ταυτότητα προορισμού του δήμου Κατερίνης και η προώθησή της, ανατέθηκε ήδη σε εξειδικευμένο μελετητικό γραφείο στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο ενός στρατηγικού μάρκετινγκ για τον τουρισμό, προκειμένου το σχέδιο που θα εκπονήσει να τεθεί σε εφαρμογή από την επόμενη τουριστική σαιζόν, ίσως και νωρίτερα. «Όλα θα εξαρτηθούν ασφαλώς από την πορεία της πανδημίας και τα δεδομένα που θα διαμορφώσει την επόμενη χρονιά, ωστόσο εμείς θέλουμε να είμαστε έτοιμοι για να επανακάμψει ο τουρισμός και η οικονομία της περιοχής» τόνισε ο κ. Νταντάμης.

Αναφερόμενος στην ανάγκη να προχωρήσει ο σχεδιασμός για την ταυτότητα προορισμού (Destination Branding) o αντιδήμαρχος σημείωσε ότι «θέλουμε για τον δήμο Κατερίνης ένα αφήγημα που θα μας βάλει δυναμικά στο χάρτη των τουριστικών προορισμών όλο το χρόνο. Εκτιμούμε ότι ήρθε η ώρα να δώσουμε και στην πόλη της Κατερίνης μια τουριστική ταυτότητα (City branding)».

olympusmount-ocharami-196.jpg

Με την έγκριση του ΕΟΤ

Η νέα ταυτότητα για τον τουριστικό προορισμό, μεταξύ άλλων, στοχεύει, στην αύξηση της επισκεψιμότητας της περιοχής, όλο το χρόνο, αναπτύσσοντας και άλλες μορφές θεματικού τουρισμού όπως: προσκυνηματικός -θρησκευτικός, πολιτιστικός, ορειβατικός, χιονοδρομικός, γαστρονομικός, ιατρικός, αθλητικός, συνεδριακός.

Στο πλαίσιο αυτό θα δημιουργηθεί υλικό προβολής που θα προωθηθεί με κάθε τρόπο δίνοντας έμφαση στην ψηφιακή επικοινωνία, ενώ όλες οι δράσεις του δήμο θα φέρουν την έγκριση του ΕΟΤ».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία