ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Κ. Νοτοπούλου: "Η Θεσσαλονίκη δεν είναι άθυρμα κανενός"

Καυτή πατάτα χαρακτήρισε την υπόθεση ΟΑΣΘ η κ. Νοτοπούλου - "Κάποιοι εδώ μέσα προσπαθούν να ξαναγεννηθούν αλλά μάταια", υπογράμμισε και επεσήμανε πως "αν η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δεν εφάρμοζε τον Νόμο και δεν προχωρούσε σε εκκαθάριση, ο ΟΑΣΘ

 12/12/2019 08:40

Κ. Νοτοπούλου: "Η Θεσσαλονίκη δεν είναι άθυρμα κανενός"
INTIME NEWS

«Η Θεσσαλονίκη δεν είναι άθυρμα κανενός» τόνισε η Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί» από το βήμα του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης κατά την διάρκεια μιας θυελλώδους ειδικής συνεδρίασης για τον ΟΑΣΘ.

Μικρομέτοχοι οι οποίοι αντιδρούν στην κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ επιτέθηκαν φραστικά στην κ. Νοτοπούλου, όταν εκείνη αναφέρθηκε στις δωρεάν μετακινήσεις των ανέργων και σε όσα προηγήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια, σχετικά με τις εννέα εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις για τις παλιές διοικήσεις του ΟΑΣΘ, την μηνυτήρια αναφορά στην οικονομική αστυνομία για την μαύρη χρηματαγορά στην διακίνηση των μετοχών, τα 48 εκατομμύρια ευρώ ειδικό αποθεματικό που εξαφανίστηκαν.

Η κα. Νοτοπούλου υπενθύμισε τις επισχέσεις εργασίας και την παράλυση της Θεσσαλονίκης από τους απλήρωτους εργαζόμενους ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ διασφάλισε τις θέσεις εργασίας τους. Ο δημόσιος ΟΑΣΘ έπαψε να σπαταλά τα χρήματα του ελληνικού λαού, θεράπευσε κοινωνικές αδικίες και διεύρυνε την κοινωνική πολιτική ανέφερε η κ. Νοτοπούλου.

«Κάποιοι εδώ μέσα προσπαθούν να ξαναγεννηθούν αλλά μάταια», υπογράμμισε η κ. Νοτοπούλου υπενθυμίζοντας τις δικαστικές εκκρεμότητες και επεσήμανε πως αν η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δεν εφάρμοζε τον Νόμο και δεν προχωρούσε σε εκκαθάριση, ο ΟΑΣΘ θα έκλεινε.

Χαρακτήρισε καυτή πατάτα την υπόθεση ΟΑΣΘ την οποία όμως η προηγούμενη κυβέρνηση την ανέλαβε, την στιγμή που κάποιοι, μπορεί να ήθελαν να αφήσουν την πόλη χωρίς συγκοινωνίες.

Αναφορικά με την ακύρωση του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία η Επικεφαλής της παράταξης Θεσσαλονίκη Μαζί το χαρακτήρισε τραγικό και απαίτησε να δοθεί ειλικρινής απάντηση. «Γιατί σταματάτε το διαγωνισμό για τα καινούρια λεωφορεία; Γιατί στερείτε απο τους Θεσσαλονικείς καινούρια λεωφορεία;» σημείωσε με έμφαση και κάλεσε την νέα διοίκηση να δώσει στην δημοσιότητα τις συμβάσεις με την απευθείας ανάθεση του 1/3 του συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ.

Αναφέρθηκε ακόμη, στην υποβάθμιση του ΟΣΕΘ τονίζοντας πως αυτή είναι η αριστεία της ΝΔ, το να υποτιμά τους επιστήμονες. Μίλησε για το σχέδιο της ΑΣΥΘ το οποίο μάλιστα προέβλεπε την ενεργό συμμετοχή των Δήμων στις αστικές συγκοινωνίες και κάλεσε τον Δήμαρχο Κ.Ζέρβα να πάρει σαφή θέση για την κατάργησή του.

Η επικεφαλής της παράταξης Θεσσαλονίκη Μαζί, υπογράμμισε με έμφαση την απουσία του προέδρου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κ.Ταχιάου από την συνεδρίαση, ως ένδειξη για το πως αντιλαμβάνεται η ΝΔ την αντιμετώπιση του συγκοινωνιακού έργου της Θεσσαλονίκης, «σα να μην πρέπει να γίνει ενιαίος σχεδιασμός. Μάλλον επειδή ξέρει ότι το Μετρό δε θα γίνει ποτέ».

Αυτό που χρειάζεται η πόλη είναι ένας ενιαίος σχεδιασμός είπε και κάλεσε την διοίκηση του Δήμου να μην καθυστερήσει άλλο στην ολοκλήρωση του ΣΒΑΚ.

«Οι Θεσσαλονικείς απαιτούν τώρα δημόσιες, αξιοπρεπείς αστικές μεταφορές, είναι ανθρώπινο δικαίωμα και είναι υποχρέωση όλων των αιρετών να το υλοποιήσουν» συμπλήρωσε η Κατερίνα Νοτοπούλου.

Μετά το φιάσκο της συνεδρίασης για το Μετρό, στήθηκε μια ειδική συνεδρίαση με όρους αρένας και κοινό τους πρώην μετόχους. Ο κ. Ζέρβας χρεώνεται άλλη μια συνεδρίαση παρωδία σχολίασε η κ. Νοτοπούλου.

Αναφερόμενη επίσης στην αστυνομική παρουσία έξω από την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου η Κατερίνα Νοτοπούλου ανέφερε:

«Καταγγέλλουμε την επιλεκτική ευαισθησία του προεδρείου που δεν είναι ανεκτικό στις διαμαρτυρίες των πολιτών που αναγκάστηκαν να τους ελέγξουν έξω, αλλά είναι απολύτως ανεκτικό στην αστυνομική παρουσία σε Δημοτικό συμβούλιο. Αυτή η στάση είναι ντροπιαστική για τον θεσμό του Δημοτικού Συμβουλίου , οφείλατε να διαφυλάξετε την ελεύθερη, απρόσκοπτη πρόσβαση των πολιτών στο Δημοτικό Συμβούλιο».

«Η Θεσσαλονίκη δεν είναι άθυρμα κανενός» τόνισε η Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί» από το βήμα του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης κατά την διάρκεια μιας θυελλώδους ειδικής συνεδρίασης για τον ΟΑΣΘ.

Μικρομέτοχοι οι οποίοι αντιδρούν στην κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ επιτέθηκαν φραστικά στην κ. Νοτοπούλου, όταν εκείνη αναφέρθηκε στις δωρεάν μετακινήσεις των ανέργων και σε όσα προηγήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια, σχετικά με τις εννέα εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις για τις παλιές διοικήσεις του ΟΑΣΘ, την μηνυτήρια αναφορά στην οικονομική αστυνομία για την μαύρη χρηματαγορά στην διακίνηση των μετοχών, τα 48 εκατομμύρια ευρώ ειδικό αποθεματικό που εξαφανίστηκαν.

Η κα. Νοτοπούλου υπενθύμισε τις επισχέσεις εργασίας και την παράλυση της Θεσσαλονίκης από τους απλήρωτους εργαζόμενους ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ διασφάλισε τις θέσεις εργασίας τους. Ο δημόσιος ΟΑΣΘ έπαψε να σπαταλά τα χρήματα του ελληνικού λαού, θεράπευσε κοινωνικές αδικίες και διεύρυνε την κοινωνική πολιτική ανέφερε η κ. Νοτοπούλου.

«Κάποιοι εδώ μέσα προσπαθούν να ξαναγεννηθούν αλλά μάταια», υπογράμμισε η κ. Νοτοπούλου υπενθυμίζοντας τις δικαστικές εκκρεμότητες και επεσήμανε πως αν η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δεν εφάρμοζε τον Νόμο και δεν προχωρούσε σε εκκαθάριση, ο ΟΑΣΘ θα έκλεινε.

Χαρακτήρισε καυτή πατάτα την υπόθεση ΟΑΣΘ την οποία όμως η προηγούμενη κυβέρνηση την ανέλαβε, την στιγμή που κάποιοι, μπορεί να ήθελαν να αφήσουν την πόλη χωρίς συγκοινωνίες.

Αναφορικά με την ακύρωση του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία η Επικεφαλής της παράταξης Θεσσαλονίκη Μαζί το χαρακτήρισε τραγικό και απαίτησε να δοθεί ειλικρινής απάντηση. «Γιατί σταματάτε το διαγωνισμό για τα καινούρια λεωφορεία; Γιατί στερείτε απο τους Θεσσαλονικείς καινούρια λεωφορεία;» σημείωσε με έμφαση και κάλεσε την νέα διοίκηση να δώσει στην δημοσιότητα τις συμβάσεις με την απευθείας ανάθεση του 1/3 του συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ.

Αναφέρθηκε ακόμη, στην υποβάθμιση του ΟΣΕΘ τονίζοντας πως αυτή είναι η αριστεία της ΝΔ, το να υποτιμά τους επιστήμονες. Μίλησε για το σχέδιο της ΑΣΥΘ το οποίο μάλιστα προέβλεπε την ενεργό συμμετοχή των Δήμων στις αστικές συγκοινωνίες και κάλεσε τον Δήμαρχο Κ.Ζέρβα να πάρει σαφή θέση για την κατάργησή του.

Η επικεφαλής της παράταξης Θεσσαλονίκη Μαζί, υπογράμμισε με έμφαση την απουσία του προέδρου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κ.Ταχιάου από την συνεδρίαση, ως ένδειξη για το πως αντιλαμβάνεται η ΝΔ την αντιμετώπιση του συγκοινωνιακού έργου της Θεσσαλονίκης, «σα να μην πρέπει να γίνει ενιαίος σχεδιασμός. Μάλλον επειδή ξέρει ότι το Μετρό δε θα γίνει ποτέ».

Αυτό που χρειάζεται η πόλη είναι ένας ενιαίος σχεδιασμός είπε και κάλεσε την διοίκηση του Δήμου να μην καθυστερήσει άλλο στην ολοκλήρωση του ΣΒΑΚ.

«Οι Θεσσαλονικείς απαιτούν τώρα δημόσιες, αξιοπρεπείς αστικές μεταφορές, είναι ανθρώπινο δικαίωμα και είναι υποχρέωση όλων των αιρετών να το υλοποιήσουν» συμπλήρωσε η Κατερίνα Νοτοπούλου.

Μετά το φιάσκο της συνεδρίασης για το Μετρό, στήθηκε μια ειδική συνεδρίαση με όρους αρένας και κοινό τους πρώην μετόχους. Ο κ. Ζέρβας χρεώνεται άλλη μια συνεδρίαση παρωδία σχολίασε η κ. Νοτοπούλου.

Αναφερόμενη επίσης στην αστυνομική παρουσία έξω από την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου η Κατερίνα Νοτοπούλου ανέφερε:

«Καταγγέλλουμε την επιλεκτική ευαισθησία του προεδρείου που δεν είναι ανεκτικό στις διαμαρτυρίες των πολιτών που αναγκάστηκαν να τους ελέγξουν έξω, αλλά είναι απολύτως ανεκτικό στην αστυνομική παρουσία σε Δημοτικό συμβούλιο. Αυτή η στάση είναι ντροπιαστική για τον θεσμό του Δημοτικού Συμβουλίου , οφείλατε να διαφυλάξετε την ελεύθερη, απρόσκοπτη πρόσβαση των πολιτών στο Δημοτικό Συμβούλιο».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία