ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κ. Μητσοτάκης: Αλλαγή φιλοσοφίας στο δημόσιο σχολείο

Ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε το υπουργείο Παιδείας - Ποιες είναι οι προτεραιότητες της κυβέρνησης

 12/07/2019 09:41

Κ. Μητσοτάκης: Αλλαγή φιλοσοφίας στο δημόσιο σχολείο

Ολοκληρώθηκε η επίσκεψη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Ο πρωθυπουργός έφτασε στο υπουργείο στις 9 το πρωί ακριβώς όπως ήταν προγραμματισμένο, κάτι το οποίο επισήμανε και ο ίδιος, λέγοντας ότι «όταν λέμε εννέα εννοούμε εννέα».

Στο υπουργείο τον πρωθυπουργό υποδέχτηκε η υπουργός Νίκη Κεραμέως, ενώ στην είσοδο τον περίμεναν συγκεντρωμένοι υπάλληλοι, οι οποίοι τον υποδέχτηκαν με χειροκροτήματα. Ο πρωθυπουργός χαιρέτισε αρκετούς δια χειραψίας και αντάλλαξε μερικές κουβέντες μαζί τους.

Στη συνέχεια ο κ. Μητσοτάκης κατευθύνθηκε προς το γραφείο της υπουργού όπου έγινε η σύσκεψη για τις προτεραιότητες που έχει θέσει η κυβέρνηση για την Παιδεία, με τη συμμετοχή της υπουργού κ. Κεραμέως, της υφυπουργού για θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής Σοφίας Ζαχαράκη και του υφυπουργού για θέματα ανώτατης εκπαίδευσης Βασίλη Διγαλάκη, καθώς επίσης και του Επικρατείας Γιώργου Γεραπετρίτη.

«Έχουμε θέσει -ως πρωθυπουργικό γραφείο- στόχους και χρονοδιαγράμματα για όλα τα υπουργεία», σημείωσε και εξέφρασε την απόλυτη «εμπιστοσύνη του σε όλους τους εκπαιδευτικούς που εκτελούν με αυταπάρνηση και αγάπη το καθήκον τους. Είναι σύμμαχοί μας στην προσπάθεια να προσφέρουμε όσο το δυνατον καλύτερη παιδεία στα παιδιά για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός δύσκολου κόσμου που αλλάζει συνεχώς», πρόσθεσε. Τέλος, ο πρωθυπουργός τόνισε ότι μετά τη σημερινή πρώτη επίσκεψη θα ακολουθήσει κύκλος επισκέψεων σε όλα τα υπουργεία, επισημαίνοντας ότι έκλεισε η πρώτη εβδομάδα στην κυβέρνηση και υπογράμμισε πως η έμφαση δίνεται πάντα στο αποτέλεσμα και όχι στην επικοινωνία, και «στόχος είναι το πώς θα κάνουμε τις ζωές όλων καλύτερες».

Όσον αφορά το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι βασικές στρατηγικές επιλογές, οι στόχοι και οι άμεσες προτεραιότητες της κυβέρνησης διαμορφώνονται ως εξής:

Στρατηγικές Επιλογές

Εκπαίδευση που απελευθερώνει το δυναμικό των Ελλήνων

Στόχοι

Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Εμπιστοσύνη στο δημόσιο σχολείο

Ανάδειξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης από λύση ανάγκης για λίγους, σε συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης για πολλούς.

Ανώτατη Εκπαίδευση: Για ένα αναβαθμισμένο Δημόσιο Πανεπιστήμιο

Άμεσες Κυβερνητικές Προτεραιότητες

Απελευθέρωση του σχολείου από τον ασφυκτικό έλεγχο του Υπουργείου - Μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς και τον διευθυντή.

Έμφαση στην καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων και απόκτηση πιστοποιημένων γνώσεων πληροφορικής και ξένων γλωσσών.

Ουσιαστικός σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός από το Γυμνάσιο.

Ενίσχυση του θεσμού των προτύπων και των πειραματικών σχολείων

Ανασχεδιασμός της πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Ενίσχυση ειδικής αγωγής.

Ίδρυση Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων.

Κατάργηση του Ασύλου ανομίας και πραγματική προστασία της ελεύθερης διακίνησης ιδεών.

Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη επίσκεψη του πρωθυπουργού σε υπουργείο, με ιδιαίτερο συμβολισμό για την προτεραιότητα των ζητημάτων της Εκπαίδευσης για την κυβέρνηση.

Ολοκληρώθηκε η επίσκεψη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Ο πρωθυπουργός έφτασε στο υπουργείο στις 9 το πρωί ακριβώς όπως ήταν προγραμματισμένο, κάτι το οποίο επισήμανε και ο ίδιος, λέγοντας ότι «όταν λέμε εννέα εννοούμε εννέα».

Στο υπουργείο τον πρωθυπουργό υποδέχτηκε η υπουργός Νίκη Κεραμέως, ενώ στην είσοδο τον περίμεναν συγκεντρωμένοι υπάλληλοι, οι οποίοι τον υποδέχτηκαν με χειροκροτήματα. Ο πρωθυπουργός χαιρέτισε αρκετούς δια χειραψίας και αντάλλαξε μερικές κουβέντες μαζί τους.

Στη συνέχεια ο κ. Μητσοτάκης κατευθύνθηκε προς το γραφείο της υπουργού όπου έγινε η σύσκεψη για τις προτεραιότητες που έχει θέσει η κυβέρνηση για την Παιδεία, με τη συμμετοχή της υπουργού κ. Κεραμέως, της υφυπουργού για θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής Σοφίας Ζαχαράκη και του υφυπουργού για θέματα ανώτατης εκπαίδευσης Βασίλη Διγαλάκη, καθώς επίσης και του Επικρατείας Γιώργου Γεραπετρίτη.

«Έχουμε θέσει -ως πρωθυπουργικό γραφείο- στόχους και χρονοδιαγράμματα για όλα τα υπουργεία», σημείωσε και εξέφρασε την απόλυτη «εμπιστοσύνη του σε όλους τους εκπαιδευτικούς που εκτελούν με αυταπάρνηση και αγάπη το καθήκον τους. Είναι σύμμαχοί μας στην προσπάθεια να προσφέρουμε όσο το δυνατον καλύτερη παιδεία στα παιδιά για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός δύσκολου κόσμου που αλλάζει συνεχώς», πρόσθεσε. Τέλος, ο πρωθυπουργός τόνισε ότι μετά τη σημερινή πρώτη επίσκεψη θα ακολουθήσει κύκλος επισκέψεων σε όλα τα υπουργεία, επισημαίνοντας ότι έκλεισε η πρώτη εβδομάδα στην κυβέρνηση και υπογράμμισε πως η έμφαση δίνεται πάντα στο αποτέλεσμα και όχι στην επικοινωνία, και «στόχος είναι το πώς θα κάνουμε τις ζωές όλων καλύτερες».

Όσον αφορά το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι βασικές στρατηγικές επιλογές, οι στόχοι και οι άμεσες προτεραιότητες της κυβέρνησης διαμορφώνονται ως εξής:

Στρατηγικές Επιλογές

Εκπαίδευση που απελευθερώνει το δυναμικό των Ελλήνων

Στόχοι

Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Εμπιστοσύνη στο δημόσιο σχολείο

Ανάδειξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης από λύση ανάγκης για λίγους, σε συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης για πολλούς.

Ανώτατη Εκπαίδευση: Για ένα αναβαθμισμένο Δημόσιο Πανεπιστήμιο

Άμεσες Κυβερνητικές Προτεραιότητες

Απελευθέρωση του σχολείου από τον ασφυκτικό έλεγχο του Υπουργείου - Μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς και τον διευθυντή.

Έμφαση στην καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων και απόκτηση πιστοποιημένων γνώσεων πληροφορικής και ξένων γλωσσών.

Ουσιαστικός σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός από το Γυμνάσιο.

Ενίσχυση του θεσμού των προτύπων και των πειραματικών σχολείων

Ανασχεδιασμός της πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Ενίσχυση ειδικής αγωγής.

Ίδρυση Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων.

Κατάργηση του Ασύλου ανομίας και πραγματική προστασία της ελεύθερης διακίνησης ιδεών.

Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη επίσκεψη του πρωθυπουργού σε υπουργείο, με ιδιαίτερο συμβολισμό για την προτεραιότητα των ζητημάτων της Εκπαίδευσης για την κυβέρνηση.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία