ΑΠΟΨΕΙΣ

Η απρονοησία και η εμμονή με το... Facebook «γεννάνε» χρυσαυγίτες

Κάτω από το χαλί έχει σκουπίδια, τα οποία... ενώθηκαν και πήραν μία πολιτιστική εκδήλωση και την έκαναν σόου ντροπής κάθε δημοκρατικού ανθρώπου και έφτασε η Καλαμαριά να την συζητά όλη η χώρα για κακό

 01/05/2023 08:00

Η απρονοησία και η εμμονή με το... Facebook «γεννάνε» χρυσαυγίτες

Μιχάλης Αλεξανδρίδης

Στο ίδιο έργο θεατές και μάλιστα ένα έργο θλιβερό, ντροπιαστικό και αδιανόητο για μία δημοκρατία, με το οποίο (κάποιοι) νομίζαμε πως ξεμπερδέψαμε όταν το δικαστήριο καταδίκασε τη Χρυσή Αυγή ως εγκληματική οργάνωση και την έστειλε στον Κορυδαλλό, βρεθήκαμε αυτή την εβδομάδα οι Θεσσαλονικείς και κυρίως οι Καλαμαριώτες.

Δυστυχώς, οι χρυσαυγίτες σήκωσαν κεφάλι, το αυγό του φιδιού με πρωταγωνιστή τον Κασιδιάρη εκκολάφτηκε και πάλι και αφού δε μάθαμε τίποτα παρά τις δολοφονίες, παρά τις επιθέσεις, παρά τη ντροπή των νεοναζί στο Κοινοβούλιο, τώρα έχουμε και χρυσαυγίτες ανενόχλητους να μπουκάρουν σε χώρους πολιτισμού, έτοιμοι να προπηλακίσουν οποιονδήποτε δεν υποχωρήσει μπροστά τους.

Προφανώς και το γεγονός πως υπάρχουν ακόμα χρυσαυγίτες ανάμεσά μας είναι πολιτικό και κοινωνικό πρόβλημα και προφανώς την ευθύνη για το «ντου» την έχουν οι ίδιοι οι νεοναζί.

Αν απ’ αυτούς δεν περιμέναμε κάτι καλύτερο, θέλω να επισημάνω πως αυτά τα φαινόμενα υπάρχουν μόνο χάρη στα λάθη, τις παραλείψεις και την απρονοησία εκείνων που όφειλαν να ξέρουν και κυρίως να πράττουν καλύτερα.

Η ευθύνη, λοιπόν, για όσα έγιναν στο «Remezzo» (ένα στολίδι για την Καλαμαριά και όλη τη Θεσσαλονίκη, το οποίο η τωρινή διοίκηση κατάντησε παρακμιακό καφέ της εθνικής οδού) ανήκει στην αδιαφορία και την απρονοησία του δημάρχου Δαρδαμανέλη που εξαρχής ούτε κατάλαβε τι έκθεση διοργάνωνε και πώς μπορούσε αυτή να γίνει βορά στις αλυτρωτικές επιδιώξεις κάποιων αλλά και τις τραμπουκικές των χρυσαυγιτών, ούτε φυσικά ήταν σε θέση να το διαχειριστεί μετά.

Γιατί όταν ξέσπασαν οι αντιδράσεις για την καπηλεία της καθόλα αξιόλογης έκθεσης του καλλιτέχνη από τη Βόρεια Μακεδονία και τους «αλύτρωτους Μακεδόνες» που προωθούν τη... γλώσσα τους, εκείνος άρχισε να το μαζεύει, εξαφανίζοντας τον εαυτό του και την αιγίδα του δήμου από τα σόσιαλ.

Αντί δηλαδή να βρει έναν τρόπο διαχείρισης του προβλήματος που δημιουργήθηκε εξαιτίας του, αρκέστηκε σε μία απόπειρα να βγάλει τον εαυτό του από το κάδρο των ευθυνών και να κρύψει το πρόβλημα κάτω από το χαλί.

Κάτω από το χαλί, όμως, έχει σκουπίδια, τα οποία... ενώθηκαν και πήραν μία πολιτιστική εκδήλωση και την έκαναν σόου ντροπής κάθε δημοκρατικού ανθρώπου και έφτασε η Καλαμαριά, μία περιοχή παραδοσιακά δημοκρατική και φυσικά προσφυγομάνα, να την συζητά όλη η χώρα για κακό.

Όταν, βέβαια, ο δήμαρχος και η ομάδα του που διοικεί την Καλαμαριά, ασχολούνται ολημερίς με το facebook, φωτογραφιζόμενοι πάνω από τις λακούβες ή επιτιθέμενοι σε όποιον σχολιάζει οτιδήποτε κακώς κείμενο για την περιοχή, πού χρόνος, ενέργεια και χώρος για σχεδιασμούς, στρατηγικές και χειρισμούς σοβαρούς λεπτών θεμάτων;

Πάντως, επειδή όπως έχει αποδειχτεί από τις εκδηλώσεις που διοργανώνει την τελευταία τετραετία και ετοιμάζει και για την Ανθοκομική Έκθεση, το φόρτε του είναι το εγχώριο πεντάγραμμο και δη αυτό της πίστας, καλό θα είναι την επόμενη φορά να ασχολείται με όσα ξέρει και να αφήσει κατά μέρους τον... βαρύ πολιτισμό και το ΥΠΕΞ (στο οποίο απευθύνθηκε μετά τις αντιδράσεις και όχι φυσικά πριν μπας και το είχε κάνει σωστά).

ΥΓ: Πριν λίγο καιρό ο δήμαρχος Καλαμαριάς κάλεσε την αστυνομία στο δημοτικό συμβούλιο για να τον «προφυλάξει» από τους δημότες. Τη δημοτική περιουσία και την τέχνη, την άφησε ακάλυπτη, πάντως...

* Δημοσιεύτηκε στη «ΜτΚ» στις 29/30.04.2023

Στο ίδιο έργο θεατές και μάλιστα ένα έργο θλιβερό, ντροπιαστικό και αδιανόητο για μία δημοκρατία, με το οποίο (κάποιοι) νομίζαμε πως ξεμπερδέψαμε όταν το δικαστήριο καταδίκασε τη Χρυσή Αυγή ως εγκληματική οργάνωση και την έστειλε στον Κορυδαλλό, βρεθήκαμε αυτή την εβδομάδα οι Θεσσαλονικείς και κυρίως οι Καλαμαριώτες.

Δυστυχώς, οι χρυσαυγίτες σήκωσαν κεφάλι, το αυγό του φιδιού με πρωταγωνιστή τον Κασιδιάρη εκκολάφτηκε και πάλι και αφού δε μάθαμε τίποτα παρά τις δολοφονίες, παρά τις επιθέσεις, παρά τη ντροπή των νεοναζί στο Κοινοβούλιο, τώρα έχουμε και χρυσαυγίτες ανενόχλητους να μπουκάρουν σε χώρους πολιτισμού, έτοιμοι να προπηλακίσουν οποιονδήποτε δεν υποχωρήσει μπροστά τους.

Προφανώς και το γεγονός πως υπάρχουν ακόμα χρυσαυγίτες ανάμεσά μας είναι πολιτικό και κοινωνικό πρόβλημα και προφανώς την ευθύνη για το «ντου» την έχουν οι ίδιοι οι νεοναζί.

Αν απ’ αυτούς δεν περιμέναμε κάτι καλύτερο, θέλω να επισημάνω πως αυτά τα φαινόμενα υπάρχουν μόνο χάρη στα λάθη, τις παραλείψεις και την απρονοησία εκείνων που όφειλαν να ξέρουν και κυρίως να πράττουν καλύτερα.

Η ευθύνη, λοιπόν, για όσα έγιναν στο «Remezzo» (ένα στολίδι για την Καλαμαριά και όλη τη Θεσσαλονίκη, το οποίο η τωρινή διοίκηση κατάντησε παρακμιακό καφέ της εθνικής οδού) ανήκει στην αδιαφορία και την απρονοησία του δημάρχου Δαρδαμανέλη που εξαρχής ούτε κατάλαβε τι έκθεση διοργάνωνε και πώς μπορούσε αυτή να γίνει βορά στις αλυτρωτικές επιδιώξεις κάποιων αλλά και τις τραμπουκικές των χρυσαυγιτών, ούτε φυσικά ήταν σε θέση να το διαχειριστεί μετά.

Γιατί όταν ξέσπασαν οι αντιδράσεις για την καπηλεία της καθόλα αξιόλογης έκθεσης του καλλιτέχνη από τη Βόρεια Μακεδονία και τους «αλύτρωτους Μακεδόνες» που προωθούν τη... γλώσσα τους, εκείνος άρχισε να το μαζεύει, εξαφανίζοντας τον εαυτό του και την αιγίδα του δήμου από τα σόσιαλ.

Αντί δηλαδή να βρει έναν τρόπο διαχείρισης του προβλήματος που δημιουργήθηκε εξαιτίας του, αρκέστηκε σε μία απόπειρα να βγάλει τον εαυτό του από το κάδρο των ευθυνών και να κρύψει το πρόβλημα κάτω από το χαλί.

Κάτω από το χαλί, όμως, έχει σκουπίδια, τα οποία... ενώθηκαν και πήραν μία πολιτιστική εκδήλωση και την έκαναν σόου ντροπής κάθε δημοκρατικού ανθρώπου και έφτασε η Καλαμαριά, μία περιοχή παραδοσιακά δημοκρατική και φυσικά προσφυγομάνα, να την συζητά όλη η χώρα για κακό.

Όταν, βέβαια, ο δήμαρχος και η ομάδα του που διοικεί την Καλαμαριά, ασχολούνται ολημερίς με το facebook, φωτογραφιζόμενοι πάνω από τις λακούβες ή επιτιθέμενοι σε όποιον σχολιάζει οτιδήποτε κακώς κείμενο για την περιοχή, πού χρόνος, ενέργεια και χώρος για σχεδιασμούς, στρατηγικές και χειρισμούς σοβαρούς λεπτών θεμάτων;

Πάντως, επειδή όπως έχει αποδειχτεί από τις εκδηλώσεις που διοργανώνει την τελευταία τετραετία και ετοιμάζει και για την Ανθοκομική Έκθεση, το φόρτε του είναι το εγχώριο πεντάγραμμο και δη αυτό της πίστας, καλό θα είναι την επόμενη φορά να ασχολείται με όσα ξέρει και να αφήσει κατά μέρους τον... βαρύ πολιτισμό και το ΥΠΕΞ (στο οποίο απευθύνθηκε μετά τις αντιδράσεις και όχι φυσικά πριν μπας και το είχε κάνει σωστά).

ΥΓ: Πριν λίγο καιρό ο δήμαρχος Καλαμαριάς κάλεσε την αστυνομία στο δημοτικό συμβούλιο για να τον «προφυλάξει» από τους δημότες. Τη δημοτική περιουσία και την τέχνη, την άφησε ακάλυπτη, πάντως...

* Δημοσιεύτηκε στη «ΜτΚ» στις 29/30.04.2023

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία