ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Η αντίδραση του Κ. Ζέρβα στην υπογραφή της ανάπλασης του άξονα Αχειροποιήτου Αγίας Σοφίας

Την έκπληξή του εξέφρασε ο εκλεγμένος δήμαρχος ο οποίος αντιτίθεται στο έργο και αναρωτιέται γιατί τον δεσμεύει ο Γ. Μπουτάρης λίγες μέρες πριν παραδώσει

 08/08/2019 18:58

Η αντίδραση του Κ. Ζέρβα στην υπογραφή της ανάπλασης του άξονα Αχειροποιήτου Αγίας Σοφίας

Την έκπληξή του για την υπογραφή σήμερα της σύμβασης για τη συνέχιση της ανάπλασης της οδού Αγίας Σοφίας και μετά την οδό Τσιμισκή εξέφρασε ο Κωνσταντίνος Ζέρβας. Πέραν της έκπληξης ο εκλεγμένος δήμαρχος επανέλαβε την αντίθεσή του με το συγκεκριμένο έργο τόσο σε ό,τι αφορά τη σκοπιμότητα, τη χρηματοδότηση όσο όμως και την πρόκληση κυκλοφοριακού χάους καθώς το μετρό δεν λειτουργεί ακόμη και ο ΟΑΣΘ να είναι σε κακά χάλια. 

Πιο συγκεκριμένα η δήλωση του Κωνσταντίνου Ζέρβα έχει ως εξής: 

"Με έκπληξη πληροφορήθηκα πως σήμερα υπεγράφη σύμβαση έργου για την ανάπλαση του άξονα Αχειροποιήτου-Αγίας Σοφίας ανάμεσα στον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρίας. Έχω δηλώσει με κάθε τρόπο και κάθε μέσο την αντίθεσή μου στην υλοποίηση αυτού του έργου καθώς είναι μία παρέμβαση αποσπασματική που δεν εντάσσεται σε κάποιον ενιαίο σχεδιασμό. Δημιουργεί δε τεράστια προβλήματα στην κυκλοφορία της πόλης, γεγονός που υποεκτιμάται ή φαίνεται να μην λαμβάνεται υπόψη.

Πέραν όμως αυτών, ποια σκοπιμότητα εξυπηρετείται με την υπογραφή σύμβασης ενός έργου που θα δεσμεύει την επόμενη διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης τη στιγμή μάλιστα που η τελευταία το απορρίπτει; Τι είναι αυτό που ωθεί τον δήμαρχο, εν τη απουσία του αρμόδιου αντιδημάρχου και του γενικού διευθυντή του Δήμου Θεσσαλονίκης, να υπογράφει ο ίδιος τη σύμβαση; Επιπλέον, το έργο αυτό χρηματοδοτείται με δανεισμό από την Ε.Τ.Επ (Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων) γεγονός ιδιαίτερα επιβαρυντικό.

Για ποιο λόγο, λίγες ημέρες προ της ανάληψης καθηκόντων της νέας διοίκησης του Δήμου Θεσσαλονίκης, η απελθούσα τη δεσμεύει με ένα έργο που δεν επιθυμεί, κάνοντας χρήση δανείων που επίσης δεν επιθυμεί και εγώ προσωπικά δεν υπερψήφισα ποτέ; Σε λίγες εβδομάδες από σήμερα με εργοτάξια στην Αγίας Σοφίας και την πλατεία Ελευθερίας, χωρίς να λειτουργεί το Μετρό και με τον ΟΑΣΘ σε κακά χάλια, θα διαμορφωθεί κυκλοφοριακό χάος στην πόλη και η νέα διοίκηση θα κληθεί να βάλει τάξη.

Την ίδια ώρα, αντί αυτού, η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης όφειλε σήμερα να υπογράψει τη σύμβαση ασφάλισης των οχημάτων καθώς κινδυνεύουν να μείνουν ανασφάλιστα από τα τέλη Αυγούστου, όταν δηλαδή θα αναλάβει η νέα διοίκηση και όχι ένα έργο που επιθυμεί μόνον ο δήμαρχος και όσα στελέχη του έχουν απομείνει.

Λυπάμαι που δεν θα υπάρξει άλλη συνεδρίαση του δημοτικού συμβούλιου ώστε να λογοδοτήσουν για όλα αυτά. Είχαν εξαγγείλει και δεσμευθεί ότι θα πραγματοποιηθεί παρουσίαση του ισολογισμού του 2018 λίγες μόλις ώρες πριν από την ορκωμοσία του νέου δημοτικού συμβουλίου, όμως τελικά ατάκτως υποχώρησαν. Διερωτώμαι ποιες ακόμη δεσμεύσεις και ποια βάρη προσπαθεί η απερχόμενη διοίκηση να μετακυλήσει στη νέα λίγες μέρες πριν την αποχώρησή της;"

Την έκπληξή του για την υπογραφή σήμερα της σύμβασης για τη συνέχιση της ανάπλασης της οδού Αγίας Σοφίας και μετά την οδό Τσιμισκή εξέφρασε ο Κωνσταντίνος Ζέρβας. Πέραν της έκπληξης ο εκλεγμένος δήμαρχος επανέλαβε την αντίθεσή του με το συγκεκριμένο έργο τόσο σε ό,τι αφορά τη σκοπιμότητα, τη χρηματοδότηση όσο όμως και την πρόκληση κυκλοφοριακού χάους καθώς το μετρό δεν λειτουργεί ακόμη και ο ΟΑΣΘ να είναι σε κακά χάλια. 

Πιο συγκεκριμένα η δήλωση του Κωνσταντίνου Ζέρβα έχει ως εξής: 

"Με έκπληξη πληροφορήθηκα πως σήμερα υπεγράφη σύμβαση έργου για την ανάπλαση του άξονα Αχειροποιήτου-Αγίας Σοφίας ανάμεσα στον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρίας. Έχω δηλώσει με κάθε τρόπο και κάθε μέσο την αντίθεσή μου στην υλοποίηση αυτού του έργου καθώς είναι μία παρέμβαση αποσπασματική που δεν εντάσσεται σε κάποιον ενιαίο σχεδιασμό. Δημιουργεί δε τεράστια προβλήματα στην κυκλοφορία της πόλης, γεγονός που υποεκτιμάται ή φαίνεται να μην λαμβάνεται υπόψη.

Πέραν όμως αυτών, ποια σκοπιμότητα εξυπηρετείται με την υπογραφή σύμβασης ενός έργου που θα δεσμεύει την επόμενη διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης τη στιγμή μάλιστα που η τελευταία το απορρίπτει; Τι είναι αυτό που ωθεί τον δήμαρχο, εν τη απουσία του αρμόδιου αντιδημάρχου και του γενικού διευθυντή του Δήμου Θεσσαλονίκης, να υπογράφει ο ίδιος τη σύμβαση; Επιπλέον, το έργο αυτό χρηματοδοτείται με δανεισμό από την Ε.Τ.Επ (Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων) γεγονός ιδιαίτερα επιβαρυντικό.

Για ποιο λόγο, λίγες ημέρες προ της ανάληψης καθηκόντων της νέας διοίκησης του Δήμου Θεσσαλονίκης, η απελθούσα τη δεσμεύει με ένα έργο που δεν επιθυμεί, κάνοντας χρήση δανείων που επίσης δεν επιθυμεί και εγώ προσωπικά δεν υπερψήφισα ποτέ; Σε λίγες εβδομάδες από σήμερα με εργοτάξια στην Αγίας Σοφίας και την πλατεία Ελευθερίας, χωρίς να λειτουργεί το Μετρό και με τον ΟΑΣΘ σε κακά χάλια, θα διαμορφωθεί κυκλοφοριακό χάος στην πόλη και η νέα διοίκηση θα κληθεί να βάλει τάξη.

Την ίδια ώρα, αντί αυτού, η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης όφειλε σήμερα να υπογράψει τη σύμβαση ασφάλισης των οχημάτων καθώς κινδυνεύουν να μείνουν ανασφάλιστα από τα τέλη Αυγούστου, όταν δηλαδή θα αναλάβει η νέα διοίκηση και όχι ένα έργο που επιθυμεί μόνον ο δήμαρχος και όσα στελέχη του έχουν απομείνει.

Λυπάμαι που δεν θα υπάρξει άλλη συνεδρίαση του δημοτικού συμβούλιου ώστε να λογοδοτήσουν για όλα αυτά. Είχαν εξαγγείλει και δεσμευθεί ότι θα πραγματοποιηθεί παρουσίαση του ισολογισμού του 2018 λίγες μόλις ώρες πριν από την ορκωμοσία του νέου δημοτικού συμβουλίου, όμως τελικά ατάκτως υποχώρησαν. Διερωτώμαι ποιες ακόμη δεσμεύσεις και ποια βάρη προσπαθεί η απερχόμενη διοίκηση να μετακυλήσει στη νέα λίγες μέρες πριν την αποχώρησή της;"

ΣΧΟΛΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Επιλέξτε Κατηγορία