Η Amazon παρουσίασε συσκευές με τεχνητή νοημοσύνη
21/09/2018 09:13
21/09/2018 09:13
Η αμερικανική Amazon παρουσίασε τη νέα γενιά ακόμη πιο «έξυπνων» ηχείων της Echo, καθώς και μια σειρά από νέες συσκευές με 'νοημοσύνη', μεταξύ των οποίων ένα φούρνο μικροκυμάτων, σε μια προσπάθεια να κρατήσει την πρωτοπορία σε αυτό τον τομέα σε σχέση με τις ανταγωνίστριες Apple και Google.
Όλες οι συσκευές ελέγχονται από τη φωνή της ενσωματωμένης προσωπικής ψηφιακής βοηθού Alexa. Στόχος της Amazon είναι -καθώς αναδύεται η εποχή του «Διαδικτύου των Πραγμάτων»- να διεισδύσει σε όλα τα σπίτια και να καταστήσει την Alexa την κυρίαρχη πλατφόρμα μέσα σε ένα «έξυπνο» σπίτι, όπως είναι ήδη τα Windows στους υπολογιστές.Η παρουσίαση των νέων προϊόντων, η οποία έγινε από τον αντιπρόεδρο της εταιρείας Ντέηβιντ Λαμπ σε εκδήλωση στο Σιάτλ, περιλάμβανε τα ανανεωμένα ηχεία Echo Show, Echo Dot και Echo Plus, το νέο ηχείο subwoofer Echo Sub (για καλύτερο μπάσο ήχο), το νέο Echo Input (που προσαρτάται στο στερεοφωνικό σύστημα και το κάνει 'έξυπνο'), το νέο ηχείο Echo Auto ειδικά για αυτοκίνητα, ένα φούρνο μικροκυμάτων με ενσωματωμένη την Alexa, ένα «έξυπνο» ρολόι τοίχου κ.α.
Η
Amazon δεν έχει αποκαλύψει πόσες συσκευές Echo έχει πουλήσει παγκοσμίως
από το 2014 που πρωτοκυκλοφόρησαν, είπε πάντως ότι οι «συνομιλητές» της
Alexa διεθνώς είναι δεκάδες εκατομμύρια. Σύμφωνα με την εταιρεία
ερευνών eMarketer, σχεδόν 41 εκατομμύρια Αμερικανοί θα χρησιμοποιήσουν
συσκευές Amazon Echo φέτος, έναντι 31 εκατ. το 2017. Περίπου τα δύο
τρίτα των χρηστών «έξυπνων» ηχείων στις ΗΠΑ θα διαθέτουν φέτος κάποιο
Echo, έναντι 30% που διαθέτει το ανταγωνιστικό «έξυπνο» ηχείο Google
Home (μερικοί χρήστες έχουν και τα δύο).
Όσον
αφορά το μέλλον, η Amazon ήδη σχεδιάζει όλες οι παραδοσιακές συσκευές
ενός σπιτιού (τηλεόραση, ψυγείο, καφετιέρα κ.α.) να αποκτήσουν το
«μυαλό» της Alexa. Παράλληλα, στόχος της είναι να καταστήσει την Alexa
όσο γίνεται πιο φιλική και ανθρώπινη, ικανή όχι μόνο για μεγαλύτερης
διάρκειας και πιο φυσικές συζητήσεις με τους χρήστες, αλλά και τη δέουσα
προσαρμοστικότητα (αν π.χ. ο χρήστης ψιθυρίζει, να κάνει και αυτή το
ίδιο).
Και τι γίνεται με τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα κάθε χρήστη; Η Amazon διαβεβαιώνει ότι η Alexa τα κρυπτογραφεί.
Η αμερικανική Amazon παρουσίασε τη νέα γενιά ακόμη πιο «έξυπνων» ηχείων της Echo, καθώς και μια σειρά από νέες συσκευές με 'νοημοσύνη', μεταξύ των οποίων ένα φούρνο μικροκυμάτων, σε μια προσπάθεια να κρατήσει την πρωτοπορία σε αυτό τον τομέα σε σχέση με τις ανταγωνίστριες Apple και Google.
Όλες οι συσκευές ελέγχονται από τη φωνή της ενσωματωμένης προσωπικής ψηφιακής βοηθού Alexa. Στόχος της Amazon είναι -καθώς αναδύεται η εποχή του «Διαδικτύου των Πραγμάτων»- να διεισδύσει σε όλα τα σπίτια και να καταστήσει την Alexa την κυρίαρχη πλατφόρμα μέσα σε ένα «έξυπνο» σπίτι, όπως είναι ήδη τα Windows στους υπολογιστές.Η παρουσίαση των νέων προϊόντων, η οποία έγινε από τον αντιπρόεδρο της εταιρείας Ντέηβιντ Λαμπ σε εκδήλωση στο Σιάτλ, περιλάμβανε τα ανανεωμένα ηχεία Echo Show, Echo Dot και Echo Plus, το νέο ηχείο subwoofer Echo Sub (για καλύτερο μπάσο ήχο), το νέο Echo Input (που προσαρτάται στο στερεοφωνικό σύστημα και το κάνει 'έξυπνο'), το νέο ηχείο Echo Auto ειδικά για αυτοκίνητα, ένα φούρνο μικροκυμάτων με ενσωματωμένη την Alexa, ένα «έξυπνο» ρολόι τοίχου κ.α.
Η
Amazon δεν έχει αποκαλύψει πόσες συσκευές Echo έχει πουλήσει παγκοσμίως
από το 2014 που πρωτοκυκλοφόρησαν, είπε πάντως ότι οι «συνομιλητές» της
Alexa διεθνώς είναι δεκάδες εκατομμύρια. Σύμφωνα με την εταιρεία
ερευνών eMarketer, σχεδόν 41 εκατομμύρια Αμερικανοί θα χρησιμοποιήσουν
συσκευές Amazon Echo φέτος, έναντι 31 εκατ. το 2017. Περίπου τα δύο
τρίτα των χρηστών «έξυπνων» ηχείων στις ΗΠΑ θα διαθέτουν φέτος κάποιο
Echo, έναντι 30% που διαθέτει το ανταγωνιστικό «έξυπνο» ηχείο Google
Home (μερικοί χρήστες έχουν και τα δύο).
Όσον
αφορά το μέλλον, η Amazon ήδη σχεδιάζει όλες οι παραδοσιακές συσκευές
ενός σπιτιού (τηλεόραση, ψυγείο, καφετιέρα κ.α.) να αποκτήσουν το
«μυαλό» της Alexa. Παράλληλα, στόχος της είναι να καταστήσει την Alexa
όσο γίνεται πιο φιλική και ανθρώπινη, ικανή όχι μόνο για μεγαλύτερης
διάρκειας και πιο φυσικές συζητήσεις με τους χρήστες, αλλά και τη δέουσα
προσαρμοστικότητα (αν π.χ. ο χρήστης ψιθυρίζει, να κάνει και αυτή το
ίδιο).
Και τι γίνεται με τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα κάθε χρήστη; Η Amazon διαβεβαιώνει ότι η Alexa τα κρυπτογραφεί.
ΣΧΟΛΙΑ