ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Γ. Σκόδρας στο "Σχέδιο Θεσσαλονίκης": Προφανώς χρειαζόμαστε λεωφορεία... χθες

O πρόεδρος του ΟΑΣΘ, μιλώντας στην ημερίδα της εφημερίδας "Μακεδονία" και του makthes.gr, σημείωσε ότι "λεφτόδεντρα" δεν υπάρχουν και μίλησε για τις δράσεις που δρομολογούνται με σκοπό την εξυγίανση του οργανισμού

 21/10/2019 13:56

Γ. Σκόδρας στο "Σχέδιο Θεσσαλονίκης": Προφανώς χρειαζόμαστε λεωφορεία... χθες

Ευτυχία Κωνσταντινίδου

«Προφανώς χρειαζόμαστε λεωφορεία... χθες» τόνισε, μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σκόρδας στην ημερίδα της «ΜτΚ», «Σχέδιο Θεσσαλονίκης», τονίζοντας τη μεγάλη έλλειψη χρημάτων για την ανάληψη αναγκαίων δράσεων, ώστε να σωθεί ο οργανισμός αστικών συγκοινωνιών. «Λεφτόδεντρα δεν υπάρχουν. Πρέπει να βοηθήσουμε όλοι γι’ αυτό» επισήμανε.

Όπως επισήμανε, με βάση το ισχύον νομικό πλαίσιο, ο ΟΑΣΘ εκπνέει 3 Δεκεμβρίου του 2019 και γι’αυτό πρέπει να υπάρξει ρύθμιση νομικού πλαισίου. Μάλιστα, τόνισε πως παρέλαβαν έναν «οργανισμό υπό κατάρρευση», στον οποίο τα περισσότερα οχήματα έχουν ξεπεράσει το όριο ζωής τους, ενώ η τελευταία διετία συνοδεύτηκε από αφαίρεση 128 οχημάτων, τα οποία παροπλίστηκαν και δεν έγινε καμία κίνηση αντικατάστασης.

Μιλώντας για την πρόσφατη ανάληψη των αρμοδιοτήτων του, υπογράμμισε ότι είναι «σαφής η εικόνα πριν και μετά την κρατικοποίηση», αφού σύμφωνα με τα όσα είπε, «τον Σεπτέμβριο του 2019 έγιναν τέσσερις φορές περισσότεροι έλεγχοι στα λεωφορεία σε σχέση με το πρώτο οκτάμηνο του 2019». Παράλληλα, υπογράμμισε ότι απαιτούνται 30 εκατομμύρια ευρώ «για να αντιμετωπίσουμε τις λειτουργικές ανάγκες του οργανισμού μέχρι τις 31/12» του έτους.

Σχετικά με τις περαιτέρω προσπάθειες ανάταξης, υπογράμμισε πως θα γίνει επαναφορά επιπλέον 120-130 λεωφορείων, η λειτουργία της τηλεματικής θα αποκατασταθεί την πρώτη βδομάδα του Νοεμβρίου, ενώ θα καθοριστούν δρομολόγια και απαιτούμενα οχήματα για την κατάρτιση σύμβασης με τα ΚΤΕΛ, που όπως είπε «αποτελεί μονόδρομο», καθώς και αναλυτική κοστολόγηση του συνόλου των υπηρεσιών και των λειτουργιών του οργανισμού.

«Προφανώς χρειαζόμαστε λεωφορεία... χθες» τόνισε, μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σκόρδας στην ημερίδα της «ΜτΚ», «Σχέδιο Θεσσαλονίκης», τονίζοντας τη μεγάλη έλλειψη χρημάτων για την ανάληψη αναγκαίων δράσεων, ώστε να σωθεί ο οργανισμός αστικών συγκοινωνιών. «Λεφτόδεντρα δεν υπάρχουν. Πρέπει να βοηθήσουμε όλοι γι’ αυτό» επισήμανε.

Όπως επισήμανε, με βάση το ισχύον νομικό πλαίσιο, ο ΟΑΣΘ εκπνέει 3 Δεκεμβρίου του 2019 και γι’αυτό πρέπει να υπάρξει ρύθμιση νομικού πλαισίου. Μάλιστα, τόνισε πως παρέλαβαν έναν «οργανισμό υπό κατάρρευση», στον οποίο τα περισσότερα οχήματα έχουν ξεπεράσει το όριο ζωής τους, ενώ η τελευταία διετία συνοδεύτηκε από αφαίρεση 128 οχημάτων, τα οποία παροπλίστηκαν και δεν έγινε καμία κίνηση αντικατάστασης.

Μιλώντας για την πρόσφατη ανάληψη των αρμοδιοτήτων του, υπογράμμισε ότι είναι «σαφής η εικόνα πριν και μετά την κρατικοποίηση», αφού σύμφωνα με τα όσα είπε, «τον Σεπτέμβριο του 2019 έγιναν τέσσερις φορές περισσότεροι έλεγχοι στα λεωφορεία σε σχέση με το πρώτο οκτάμηνο του 2019». Παράλληλα, υπογράμμισε ότι απαιτούνται 30 εκατομμύρια ευρώ «για να αντιμετωπίσουμε τις λειτουργικές ανάγκες του οργανισμού μέχρι τις 31/12» του έτους.

Σχετικά με τις περαιτέρω προσπάθειες ανάταξης, υπογράμμισε πως θα γίνει επαναφορά επιπλέον 120-130 λεωφορείων, η λειτουργία της τηλεματικής θα αποκατασταθεί την πρώτη βδομάδα του Νοεμβρίου, ενώ θα καθοριστούν δρομολόγια και απαιτούμενα οχήματα για την κατάρτιση σύμβασης με τα ΚΤΕΛ, που όπως είπε «αποτελεί μονόδρομο», καθώς και αναλυτική κοστολόγηση του συνόλου των υπηρεσιών και των λειτουργιών του οργανισμού.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία