Γ. Λιανός: Οι ψηφιακές υπηρεσίες της Επιτροπής Ανταγωνισμού εμπλουτίζονται διαρκώς

Στη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και ρομποτικής αναφέρθηκε ακόμη ο πρόεδρος

 27/03/2021 17:14

Γ. Λιανός: Οι ψηφιακές υπηρεσίες της Επιτροπής Ανταγωνισμού εμπλουτίζονται διαρκώς

Κυριακή Τσολάκη

«Οι ψηφιακές υπηρεσίες της Επιτροπής Ανταγωνισμού στους πολίτες/καταναλωτές/επιχειρήσεις εμπλουτίζονται συνεχώς», σημειώνει σε σημερινή ανάρτησή του στο twitter ο πρόεδρος της Επιτροπής Ανταγωνισμού Γιάννης Λιανός με αφορμή την έκδοση Οδηγού για τις ψηφιακές υπηρεσίες της επιτροπής.

Σύμφωνα με την ανάρτηση του προέδρου ο Οδηγός μόλις δημοσιεύτηκε και για περισσότερες πληροφορίες όσοι ενδιαφέρονται να τις χρησιμοποιήσουν θα πρέπει να επισκεφθούν τη διεύθυνση: https://www.epant.gr/files/2021/Digital_Services.pdf

Στο μήνυμά του ο κ. Λιανός αναφέρει ότι η ψηφιακή επανάσταση διαμορφώνει νέες συνθήκες στην οικονομική ζωή της χώρας, ιδιαίτερα τον τελευταίο χρόνο λόγω της πανδημίας, αλλά, όπως υπογραμμίζει, σε κάθε περίπτωση, μία σύγχρονη δημόσια υπηρεσία οφείλει να δημιουργήσει τις ψηφιακές υποδομές για την παροχή υπηρεσιών στους πολίτες και τις επιχειρήσεις.

Πιο αναλυτικά ο πρόεδρος σημειώνει τα εξής: «Η Επιτροπή Ανταγωνισμού κάνει κάτι περισσότερο. Δράττει την ευκαιρία αυτή για να δημιουργήσει ψηφιακή πλατφόρμα ολοκληρωμένων Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Συναλλαγών προς τους συναλλασσόμενους με την επιτροπή, πολίτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις, αλλά και τους δημόσιους φορείς με τους οποίους συναλλάσσεται ή συνεργάζεται ή επιτροπή στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της. Προωθεί με αυτό τον τρόπο ένα μοντέλο ευκίνητης δημόσιας υπηρεσίας πρωτοποριακό στην Ελλάδα.

Οι ψηφιακές αυτές υπηρεσίες; επίσης, ενσωματώνουν στην εργαλειοθήκη της Επιτροπής Ανταγωνισμού καινοτόμα εργαλεία, όπως η ανώνυμη παροχή πληροφοριών, η τηλε-συνάντηση/τηλεδιάσκεψη με ομάδες υπόθεσης της επιτροπής, η ψηφιακή παρακολούθηση της πορείας των καταγγελιών και υποθέσεων για τους συναλλασσόμενους με την επιτροπή, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο την διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα της Αρχής.

Σκοπεύουμε να επενδύσουμε στην επέκταση αυτών των υπηρεσιών με τη χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης και robo-advising το προσεχές διάστημα, μια και η καινοτομία είναι στο DNA της επιτροπής.

Προσβλέπουμε στη συστηματική χρήση αυτών των υπηρεσιών από τους καταναλωτές, επιχειρήσεις και πολίτες και σε εποικοδομητικά σχόλια τα οποία θα βοηθήσουν να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες προς όφελος καταναλωτών, επιχειρήσεων και της εθνικής οικονομίας».

ΑΠΕ ΜΠΕ 

«Οι ψηφιακές υπηρεσίες της Επιτροπής Ανταγωνισμού στους πολίτες/καταναλωτές/επιχειρήσεις εμπλουτίζονται συνεχώς», σημειώνει σε σημερινή ανάρτησή του στο twitter ο πρόεδρος της Επιτροπής Ανταγωνισμού Γιάννης Λιανός με αφορμή την έκδοση Οδηγού για τις ψηφιακές υπηρεσίες της επιτροπής.

Σύμφωνα με την ανάρτηση του προέδρου ο Οδηγός μόλις δημοσιεύτηκε και για περισσότερες πληροφορίες όσοι ενδιαφέρονται να τις χρησιμοποιήσουν θα πρέπει να επισκεφθούν τη διεύθυνση: https://www.epant.gr/files/2021/Digital_Services.pdf

Στο μήνυμά του ο κ. Λιανός αναφέρει ότι η ψηφιακή επανάσταση διαμορφώνει νέες συνθήκες στην οικονομική ζωή της χώρας, ιδιαίτερα τον τελευταίο χρόνο λόγω της πανδημίας, αλλά, όπως υπογραμμίζει, σε κάθε περίπτωση, μία σύγχρονη δημόσια υπηρεσία οφείλει να δημιουργήσει τις ψηφιακές υποδομές για την παροχή υπηρεσιών στους πολίτες και τις επιχειρήσεις.

Πιο αναλυτικά ο πρόεδρος σημειώνει τα εξής: «Η Επιτροπή Ανταγωνισμού κάνει κάτι περισσότερο. Δράττει την ευκαιρία αυτή για να δημιουργήσει ψηφιακή πλατφόρμα ολοκληρωμένων Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Συναλλαγών προς τους συναλλασσόμενους με την επιτροπή, πολίτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις, αλλά και τους δημόσιους φορείς με τους οποίους συναλλάσσεται ή συνεργάζεται ή επιτροπή στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της. Προωθεί με αυτό τον τρόπο ένα μοντέλο ευκίνητης δημόσιας υπηρεσίας πρωτοποριακό στην Ελλάδα.

Οι ψηφιακές αυτές υπηρεσίες; επίσης, ενσωματώνουν στην εργαλειοθήκη της Επιτροπής Ανταγωνισμού καινοτόμα εργαλεία, όπως η ανώνυμη παροχή πληροφοριών, η τηλε-συνάντηση/τηλεδιάσκεψη με ομάδες υπόθεσης της επιτροπής, η ψηφιακή παρακολούθηση της πορείας των καταγγελιών και υποθέσεων για τους συναλλασσόμενους με την επιτροπή, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο την διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα της Αρχής.

Σκοπεύουμε να επενδύσουμε στην επέκταση αυτών των υπηρεσιών με τη χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης και robo-advising το προσεχές διάστημα, μια και η καινοτομία είναι στο DNA της επιτροπής.

Προσβλέπουμε στη συστηματική χρήση αυτών των υπηρεσιών από τους καταναλωτές, επιχειρήσεις και πολίτες και σε εποικοδομητικά σχόλια τα οποία θα βοηθήσουν να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες προς όφελος καταναλωτών, επιχειρήσεων και της εθνικής οικονομίας».

ΑΠΕ ΜΠΕ 

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία