ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Επόμενη... στάση του μετρό Θεσσαλονίκης το υπουργείο Πολιτισμού

Όπως δήλωσε στο makthes.gr ο Νίκος Ταχιάος μετά το δημοτικό συμβούλιο η Αττικό Μετρό θα επισκεφτεί το αρμόδιο υπουργείο προκειμένου να ενημερώσει για την νέα προκαταρκτική μελέτη για την κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου

 08/10/2019 19:00

Επόμενη... στάση του μετρό Θεσσαλονίκης το υπουργείο Πολιτισμού

Βαγγέλης Στολάκης

Σε ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας θα είναι από εδώ και στο έξης, μετά και την χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης με μοναδικό θέμα τις εξελίξεις γύρω από το έργο του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης η ηγεσία της εταιρίας που το κατασκευάζει και η διοίκηση του δήμου. Πρόθεση μάλιστα του Κωνσταντίνου Ζέρβα είναι να ενημερώνεται τακτικά και επίσημα για την πορεία του έργου με σκοπό και ο ίδιος να ενημερώνει τους Θεσσαλονικείς, κάτι που όπως τόνισε θεωρεί υποχρέωσή του. Με την πρωτοβουλία αυτή του δημάρχου μάλιστα, συμφωνεί και ο Νίκος Ταχιάος.

Όπως υποστηρίζει, ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ Α.Ε. Νίκος Ταχιάος μιλώντας στο makthes.gr λίγες ώρες μετά την πολύωρη ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης το επόμενο βήμα είναι να επισκεφτεί η εταιρία το υπουργείο Πολιτισμού προκειμένου να το ενημερώσει επίσημα για την νέα πρόταση της, καθώς όπως λέει η σημερινή λύση για το σταθμό Βενιζέλου «δεν είναι κατασκευάσιμη, δεν είναι ασφαλής και δεν υπακούει στις προδιαγραφές ενός σύγχρονου ΜΕΤΡΟ όπως είναι το Μετρό της Θεσσαλονίκης. Παράλληλα η κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου χωρίς την απόσπαση των αρχαίων είναι πολύ ανεβασμένη οικονομικά και με μεγάλες χρηματικές απαιτήσεις» λέει. Ο κ. Ταχιάος συμπληρώνει ότι εάν η κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου γινόταν in situ τότε “η κατασκευή θα έμοιαζε περισσότερο με άνοιγμα λαγουμιών”.

“Εμείς θέλουμε να επιταχύνουμε το έργο και να βοηθήσουμε την πόλη. Στοίχημά μας είναι να παραδοθεί το έργο ενιαίο” αναφέρει ο κ. Ταχιάος.

“Η προκαταρκτική μελέτη για την κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου που έχουμε στα χέρια μας είναι στα όρια εκείνης του 2014. Δεν απέχουμε πολύ από την μελέτη του 2014, όπως είχε κατατεθεί στο ΚΑΣ και είχε εγκριθεί και προέβλεπε απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαίων” αναφέρει. Ο κ. Ταχιάος συμπληρώνει πως εξελίξεις για το σταθμό Βενιζέλου στο ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης θα υπάρξουν μετά την γνωμοδότηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου.

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρία πατάει… γκάζι προκειμένου να προχωρήσουν οι διαδικασίες για την δημοπράτηση των γραμμών της επέκτασης του ΜΕΤΡΟ στην Καλαμαριά.

Ικανοποίηση στο "στρατόπεδο" Ζέρβα 

Στο δήμο Θεσσαλονίκης πάντως, τα χαμόγελα περισσεύουν μετά τη χθεσινή συνεδρίαση. Όπως αναφέρουν στο makthes.gr συνεργάτες του Κωνσταντίνου Ζέρβα σκοπός της πραγματοποίησης της ειδικής συνεδρίασης ήταν να γίνει γνωστή η άποψη της διοίκησης, μια άποψη που «διαχρονικά ο κ. Ζέρβας εκφράζει από το 2013» έλεγαν χαρακτηριστικά. «Κλήθηκαν όλοι οι φορείς. Ήταν μια ανοικτή συζήτηση με επιχειρήματα και τεκμηριωμένες προτάσεις και εικόνες, όπως τα βίντεο που έδειξε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης» συμπλήρωναν οι συνεργάτες του κ. Ζέρβα. Οι ίδιοι τόνιζαν πως στόχος της διοίκησης είναι το έργο να ολοκληρωθεί στα χρονοδιαγράμματα που έχουν τεθεί από την κυβέρνηση, δηλαδή το 2023 και για το λόγο αυτό θα ενημερώνεται ο δήμαρχος για την πορεία και την εξέλιξη του έργου και θα ενημερώνει με τη σειρά του το δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης και τους πολίτες, καταλήγουν οι συνεργάτες του Κωνσταντίνου Ζέρβα.

Σε ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας θα είναι από εδώ και στο έξης, μετά και την χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης με μοναδικό θέμα τις εξελίξεις γύρω από το έργο του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης η ηγεσία της εταιρίας που το κατασκευάζει και η διοίκηση του δήμου. Πρόθεση μάλιστα του Κωνσταντίνου Ζέρβα είναι να ενημερώνεται τακτικά και επίσημα για την πορεία του έργου με σκοπό και ο ίδιος να ενημερώνει τους Θεσσαλονικείς, κάτι που όπως τόνισε θεωρεί υποχρέωσή του. Με την πρωτοβουλία αυτή του δημάρχου μάλιστα, συμφωνεί και ο Νίκος Ταχιάος.

Όπως υποστηρίζει, ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ Α.Ε. Νίκος Ταχιάος μιλώντας στο makthes.gr λίγες ώρες μετά την πολύωρη ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης το επόμενο βήμα είναι να επισκεφτεί η εταιρία το υπουργείο Πολιτισμού προκειμένου να το ενημερώσει επίσημα για την νέα πρόταση της, καθώς όπως λέει η σημερινή λύση για το σταθμό Βενιζέλου «δεν είναι κατασκευάσιμη, δεν είναι ασφαλής και δεν υπακούει στις προδιαγραφές ενός σύγχρονου ΜΕΤΡΟ όπως είναι το Μετρό της Θεσσαλονίκης. Παράλληλα η κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου χωρίς την απόσπαση των αρχαίων είναι πολύ ανεβασμένη οικονομικά και με μεγάλες χρηματικές απαιτήσεις» λέει. Ο κ. Ταχιάος συμπληρώνει ότι εάν η κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου γινόταν in situ τότε “η κατασκευή θα έμοιαζε περισσότερο με άνοιγμα λαγουμιών”.

“Εμείς θέλουμε να επιταχύνουμε το έργο και να βοηθήσουμε την πόλη. Στοίχημά μας είναι να παραδοθεί το έργο ενιαίο” αναφέρει ο κ. Ταχιάος.

“Η προκαταρκτική μελέτη για την κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου που έχουμε στα χέρια μας είναι στα όρια εκείνης του 2014. Δεν απέχουμε πολύ από την μελέτη του 2014, όπως είχε κατατεθεί στο ΚΑΣ και είχε εγκριθεί και προέβλεπε απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαίων” αναφέρει. Ο κ. Ταχιάος συμπληρώνει πως εξελίξεις για το σταθμό Βενιζέλου στο ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης θα υπάρξουν μετά την γνωμοδότηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου.

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρία πατάει… γκάζι προκειμένου να προχωρήσουν οι διαδικασίες για την δημοπράτηση των γραμμών της επέκτασης του ΜΕΤΡΟ στην Καλαμαριά.

Ικανοποίηση στο "στρατόπεδο" Ζέρβα 

Στο δήμο Θεσσαλονίκης πάντως, τα χαμόγελα περισσεύουν μετά τη χθεσινή συνεδρίαση. Όπως αναφέρουν στο makthes.gr συνεργάτες του Κωνσταντίνου Ζέρβα σκοπός της πραγματοποίησης της ειδικής συνεδρίασης ήταν να γίνει γνωστή η άποψη της διοίκησης, μια άποψη που «διαχρονικά ο κ. Ζέρβας εκφράζει από το 2013» έλεγαν χαρακτηριστικά. «Κλήθηκαν όλοι οι φορείς. Ήταν μια ανοικτή συζήτηση με επιχειρήματα και τεκμηριωμένες προτάσεις και εικόνες, όπως τα βίντεο που έδειξε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης» συμπλήρωναν οι συνεργάτες του κ. Ζέρβα. Οι ίδιοι τόνιζαν πως στόχος της διοίκησης είναι το έργο να ολοκληρωθεί στα χρονοδιαγράμματα που έχουν τεθεί από την κυβέρνηση, δηλαδή το 2023 και για το λόγο αυτό θα ενημερώνεται ο δήμαρχος για την πορεία και την εξέλιξη του έργου και θα ενημερώνει με τη σειρά του το δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης και τους πολίτες, καταλήγουν οι συνεργάτες του Κωνσταντίνου Ζέρβα.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία