ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Επένδυση ψήφος-εμπιστοσύνης στην Loceye

Μία ακόμη start up που γεννήθηκε στα φοιτητικά έδρανα του ΑΠΘ κερδίζει την εμπιστοσύνη των επενδυτών, που πιστεύουν στην καινοτομία του προϊόντος

 06/11/2018 09:00

Επένδυση ψήφος-εμπιστοσύνης στην Loceye

Σοφία Χριστοφορίδου

H νεοσύστατη επιχείρηση Loceye αφού πρώτα διακρίθηκε και βραβεύθηκε σε αρκετούς διαγωνισμούς καινοτομίας κατάφερε να χρηματοδοτηθεί από το fund το  Venture Capital fund Velocity Partners με 300.000 ευρώ. Η ιδέα γεννήθηκε όταν ο Κωνσταντίνος Αλέξογλου, πραγματοποιούσε την πρακτική του στο πανεπιστήμιο, όπου επιχειρούσε να βελτιώσει την εμπειρία που είχαν οι χρήστες (User Experience ή UX) των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ. «Μετά από ένα σεμινάριο από την booking.com έμαθα πώς το να παρακολουθείς πού εστιάζει το βλέμμα του ο επισκέπτης (eye tracking) μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην εκτίμηση της εμπειρίας του. Διαπίστωσα ότι αυτό γινόταν μέσω hardware και δεν υπήρχε ένα online εργαλείο που να κάνει κάτι τέτοιο. Έτσι σκέφτηκα να δημιουργήσω μια ομάδα και να δουλέψουμε πάνω σε αυτό» λέει ο ίδιος στη «ΜτΚ».

Τι κάνει όμως το eyetracking και γιατί είναι σημαντικό εργαλείο το λογισμικό της loceye;

Με τα συνήθη εργαλεία οι άνθρωποι του μάρκετιγνκ μετρούν τα κλικς που λαμβάνει μια διαφήμιση, όμως πλέον οι χρήστες του διαδικτύου έχουν συνηθίσει τόσο να βλέπουν διαφημιστικά banner που απλώς τα αγνοούν. Για όσους σχεδιάζουν ή εκμεταλλεύονται ένα e-shop, μια ενημερωτική ιστοσελίδα ή μια ψηφιακή εφαρμογή που περιλαμβάνει και διαφημίσεις είναι σημαντικό εργαλείο να γνωρίζουν τι τραβά την προσοχή του χρήστη και πότε λόγω σχεδιασμού ή άλλων παραγόντων αγνοεί υπηρεσίες, προσφορές, ειδήσεις διαφημίσεις κ.ο.κ. Αυτό κάνει το eye tracking.

Η ομάδα της Loceye δημιούργησε μια πλατφόρμα που επιτρέπει σε εταιρείες ΜΜΕ, online καταστήματα, επαγγελματίες του μάρκετινγκ, και σχεδιαστές UX να κάνουν online έρευνες eye tracking ώστε να καταγράψουν με μοναδική ακρίβεια σε ποιο ακριβώς στοιχείο και σημείο της ιστοσελίδας εστιάζει το βλέμμα ενός επισκέπτη.

Μέχρι σήμερα αυτού του είδους οι έρευνες μπορούσαν να γίνουν μόνο σε ειδικά εργαστήρια, εξοπλισμένα με υπολογιστές και κάμερες υψηλού κόστους, απαιτώντας την επί τόπου παρουσία αυτών που συμμετέχουν στην έρευνα.

Η Loceye παρέχει μια πιο απλή λύση στους δυνητικούς πελάτες της. Σχηματίζει ένα δείγμα συμμετεχόντων online, με βάση συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, οι οποίοι μπορούν να συμμετάσχουν εξ αποστάσεως στην έρευνα. Κάνοντας περιήγηση σε μια ιστοσελίδα το σύστημα εντοπίζει πού έπεσε η ματιά τους. Έτσι η έρευνα γίνεται πιο εύκολα, σε μικρότερο χρόνο, με χαμηλότερο κόστος και μεγαλύτερη αναλυτική ακρίβεια. Γνωρίζοντας τι τραβά την προσοχή οι πελάτες της Loceye μπορούν να προσαρμόσουν αναλόγως το περιεχόμενο της ιστοσελίδας για να πετύχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα ώστε ο χρήστης να κάνει κλικ σε ένα συγκεκριμένο link που οδηγεί σε συγκεκριμένη διαφήμιση, προϊόν, υπηρεσία, άρθρο ή εφαρμογή. Η υπηρεσία απευθύνεται τόσο σε επιχειρήσεις (B2B) όσο και σε επαγγελματίες (Β2Ρ).

Με φόρα από το ΟΚ!Thess

H Loceye ιδρύθηκε μόλις τον Φεβρουάριο του 2018 από τέσσερις νέους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς του ΑΠΘ με εμπειρία στο Product Design και Software Engineering. Διακρίθηκε και βραβεύτηκε στους διαγωνισμούς καινοτομίας Startup Europe Awards (Creative), ACT Pappajohn business plan Αwards, Cosmote Hackathon και Ennovation. Η startup εντάχθηκε στην προθερμοκοιτίδα του δήμου Θεσσαλονίκης ΟΚ!Thess, εμπειρία που ήταν μοναδική, σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας Κωνσταντίνο Αλέξογλου, γιατί «λάβαμε βοήθεια στο πώς να δομήσουμε την ιδέα μας, πώς να δημιουργήσουμε business plan, πώς να προσεγγίσουμε δυνητιούς πελάτες». Ακομα και η χρηματοδότηση των 300.000 ευρώ προέκυψε μέσα από μια εκδήλωση που διοργάνωσε το ΟΚ!Thess για να φέρει σε επαφή τις star-ups με δυνητικούς επενδυτές. H ιδέα τράβηξε την προσοχή της Velocity.Partners που αποφάσισε να εισέλθει στην εταιρεία με επένδυση 300.000 ευρώ. Στην αύξηση κεφαλαίου συμμετέχει ως ιδιώτης επενδυτής και σύμβουλος και ο Δημήτρης Κουρτέσης, επιχειρηματίας από την Θεσσαλονίκη και startup coach στην θερμοκοιτίδα του OK!Thess. Η Loceye σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τη νέα χρηματοδότηση για να διευρύνει την ομάδα της, να αναπτύξει περαιτέρω το προϊόν της και να εισέλθει στην αγορά. «Γνώρισα την ομάδα της Loceye στο OK!Thess και με εντυπωσίασε τόσο το ταλέντο τους όσο και το εύρος των δυνητικών εφαρμογών της τεχνολογίας που αναπτύσσουν. Η εταιρεία θα δημιουργήσει προϊόντα με μεγάλη προοπτική για την διεθνή αγορά και χαίρομαι πολύ που συμμετέχω στην προσπάθεια αυτή», δήλωσε ο κ. Κουρτέσης.

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 4 Νομεβρίου 2018 

H νεοσύστατη επιχείρηση Loceye αφού πρώτα διακρίθηκε και βραβεύθηκε σε αρκετούς διαγωνισμούς καινοτομίας κατάφερε να χρηματοδοτηθεί από το fund το  Venture Capital fund Velocity Partners με 300.000 ευρώ. Η ιδέα γεννήθηκε όταν ο Κωνσταντίνος Αλέξογλου, πραγματοποιούσε την πρακτική του στο πανεπιστήμιο, όπου επιχειρούσε να βελτιώσει την εμπειρία που είχαν οι χρήστες (User Experience ή UX) των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ. «Μετά από ένα σεμινάριο από την booking.com έμαθα πώς το να παρακολουθείς πού εστιάζει το βλέμμα του ο επισκέπτης (eye tracking) μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην εκτίμηση της εμπειρίας του. Διαπίστωσα ότι αυτό γινόταν μέσω hardware και δεν υπήρχε ένα online εργαλείο που να κάνει κάτι τέτοιο. Έτσι σκέφτηκα να δημιουργήσω μια ομάδα και να δουλέψουμε πάνω σε αυτό» λέει ο ίδιος στη «ΜτΚ».

Τι κάνει όμως το eyetracking και γιατί είναι σημαντικό εργαλείο το λογισμικό της loceye;

Με τα συνήθη εργαλεία οι άνθρωποι του μάρκετιγνκ μετρούν τα κλικς που λαμβάνει μια διαφήμιση, όμως πλέον οι χρήστες του διαδικτύου έχουν συνηθίσει τόσο να βλέπουν διαφημιστικά banner που απλώς τα αγνοούν. Για όσους σχεδιάζουν ή εκμεταλλεύονται ένα e-shop, μια ενημερωτική ιστοσελίδα ή μια ψηφιακή εφαρμογή που περιλαμβάνει και διαφημίσεις είναι σημαντικό εργαλείο να γνωρίζουν τι τραβά την προσοχή του χρήστη και πότε λόγω σχεδιασμού ή άλλων παραγόντων αγνοεί υπηρεσίες, προσφορές, ειδήσεις διαφημίσεις κ.ο.κ. Αυτό κάνει το eye tracking.

Η ομάδα της Loceye δημιούργησε μια πλατφόρμα που επιτρέπει σε εταιρείες ΜΜΕ, online καταστήματα, επαγγελματίες του μάρκετινγκ, και σχεδιαστές UX να κάνουν online έρευνες eye tracking ώστε να καταγράψουν με μοναδική ακρίβεια σε ποιο ακριβώς στοιχείο και σημείο της ιστοσελίδας εστιάζει το βλέμμα ενός επισκέπτη.

Μέχρι σήμερα αυτού του είδους οι έρευνες μπορούσαν να γίνουν μόνο σε ειδικά εργαστήρια, εξοπλισμένα με υπολογιστές και κάμερες υψηλού κόστους, απαιτώντας την επί τόπου παρουσία αυτών που συμμετέχουν στην έρευνα.

Η Loceye παρέχει μια πιο απλή λύση στους δυνητικούς πελάτες της. Σχηματίζει ένα δείγμα συμμετεχόντων online, με βάση συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, οι οποίοι μπορούν να συμμετάσχουν εξ αποστάσεως στην έρευνα. Κάνοντας περιήγηση σε μια ιστοσελίδα το σύστημα εντοπίζει πού έπεσε η ματιά τους. Έτσι η έρευνα γίνεται πιο εύκολα, σε μικρότερο χρόνο, με χαμηλότερο κόστος και μεγαλύτερη αναλυτική ακρίβεια. Γνωρίζοντας τι τραβά την προσοχή οι πελάτες της Loceye μπορούν να προσαρμόσουν αναλόγως το περιεχόμενο της ιστοσελίδας για να πετύχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα ώστε ο χρήστης να κάνει κλικ σε ένα συγκεκριμένο link που οδηγεί σε συγκεκριμένη διαφήμιση, προϊόν, υπηρεσία, άρθρο ή εφαρμογή. Η υπηρεσία απευθύνεται τόσο σε επιχειρήσεις (B2B) όσο και σε επαγγελματίες (Β2Ρ).

Με φόρα από το ΟΚ!Thess

H Loceye ιδρύθηκε μόλις τον Φεβρουάριο του 2018 από τέσσερις νέους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς του ΑΠΘ με εμπειρία στο Product Design και Software Engineering. Διακρίθηκε και βραβεύτηκε στους διαγωνισμούς καινοτομίας Startup Europe Awards (Creative), ACT Pappajohn business plan Αwards, Cosmote Hackathon και Ennovation. Η startup εντάχθηκε στην προθερμοκοιτίδα του δήμου Θεσσαλονίκης ΟΚ!Thess, εμπειρία που ήταν μοναδική, σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας Κωνσταντίνο Αλέξογλου, γιατί «λάβαμε βοήθεια στο πώς να δομήσουμε την ιδέα μας, πώς να δημιουργήσουμε business plan, πώς να προσεγγίσουμε δυνητιούς πελάτες». Ακομα και η χρηματοδότηση των 300.000 ευρώ προέκυψε μέσα από μια εκδήλωση που διοργάνωσε το ΟΚ!Thess για να φέρει σε επαφή τις star-ups με δυνητικούς επενδυτές. H ιδέα τράβηξε την προσοχή της Velocity.Partners που αποφάσισε να εισέλθει στην εταιρεία με επένδυση 300.000 ευρώ. Στην αύξηση κεφαλαίου συμμετέχει ως ιδιώτης επενδυτής και σύμβουλος και ο Δημήτρης Κουρτέσης, επιχειρηματίας από την Θεσσαλονίκη και startup coach στην θερμοκοιτίδα του OK!Thess. Η Loceye σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τη νέα χρηματοδότηση για να διευρύνει την ομάδα της, να αναπτύξει περαιτέρω το προϊόν της και να εισέλθει στην αγορά. «Γνώρισα την ομάδα της Loceye στο OK!Thess και με εντυπωσίασε τόσο το ταλέντο τους όσο και το εύρος των δυνητικών εφαρμογών της τεχνολογίας που αναπτύσσουν. Η εταιρεία θα δημιουργήσει προϊόντα με μεγάλη προοπτική για την διεθνή αγορά και χαίρομαι πολύ που συμμετέχω στην προσπάθεια αυτή», δήλωσε ο κ. Κουρτέσης.

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 4 Νομεβρίου 2018 

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία