ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Do something great: Η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (βίντεο, φωτ.)

"Τώρα είναι η στιγμή να κάνουμε τη Μακεδονία μας μεγάλη- Τουρισμός 365 μέρες το χρόνο", λέει ο Απ. Τζιτζικωστας

 27/09/2021 21:35

Do something great: Η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (βίντεο, φωτ.)

Δήμητρα Παληγιάννη


Με κεντρικό σύνθημα "Do something great" η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας παρουσίασε στον κινηματογράφο Ολύμπιον το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας.

Στο επίκεντρο της τουριστικής καμπάνιας όλες οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ο πολιτισμός, η ιστορία και η γαστρονομία των επτά περιφερειακών ενοτήτων που θα αποτελέσουν πόλους έλξης για τους επισκέπτες 365 μέρες το χρόνο, 12 μήνες.

"Ο τουρισμός δεν είναι η βαριά βιομηχανία, αλλά η αναπτυξιακή βάση και ο τομέας αιχμής για την οικονομία της Κεντρικής Μακεδονίας. Ο τουρισμός αποτελεί τον καθρέφτη, την τελική αντανάκλαση του έργου που κάνουμε καθημερινά στην Περιφέρεια", τόνισε ο περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας.

Με έμφαση στη στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων που επλήγησαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, στην ασφάλεια και στις προηγμένες υπηρεσίες, ο περιφερειάρχης δήλωσε ότι η περιφέρεια ανεβάζει τον πήχη και θέτει τον στόχο για τουρισμό 365 μέρες το χρόνο στη Μακεδονία, ο οποίος θα αναδείξει το μεγαλείο αυτού του τόπου, θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και θα αυξήσει τα έσοδα.

"Διανύουμε περίοδο εξωστρέφειας"

Στην περίοδο εξωστρέφειας που διανύει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αναφέρθηκε με τη σειρά του ο τομεάρχης τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος. "Ένας νέος κύκλος ανοίγει για την περιφέρεια στο κομμάτι του τουρισμού. Η εξωστρέφεια είναι το παν, μας χαρακτηρίζει ως Κεντρική Μακεδονία. Έχουμε έναν στρατηγικό σχεδιασμό μέσα στα επόμενα χρόνια να φέρουμε στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" την πρώτη υπερατλαντική πτήση από τις ΗΠΑ, να δημιουργήσουμε ένα home porting στην κρουαζιέρα και να κάνουμε κινηματογραφικό προορισμό την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας" δήλωσε ο κ. Θάνος.

kampania-pkm1.jpg
kampania-pkm2.jpg
kampania-pkm3.jpg





Με κεντρικό σύνθημα "Do something great" η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας παρουσίασε στον κινηματογράφο Ολύμπιον το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας.

Στο επίκεντρο της τουριστικής καμπάνιας όλες οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ο πολιτισμός, η ιστορία και η γαστρονομία των επτά περιφερειακών ενοτήτων που θα αποτελέσουν πόλους έλξης για τους επισκέπτες 365 μέρες το χρόνο, 12 μήνες.

"Ο τουρισμός δεν είναι η βαριά βιομηχανία, αλλά η αναπτυξιακή βάση και ο τομέας αιχμής για την οικονομία της Κεντρικής Μακεδονίας. Ο τουρισμός αποτελεί τον καθρέφτη, την τελική αντανάκλαση του έργου που κάνουμε καθημερινά στην Περιφέρεια", τόνισε ο περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας.

Με έμφαση στη στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων που επλήγησαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, στην ασφάλεια και στις προηγμένες υπηρεσίες, ο περιφερειάρχης δήλωσε ότι η περιφέρεια ανεβάζει τον πήχη και θέτει τον στόχο για τουρισμό 365 μέρες το χρόνο στη Μακεδονία, ο οποίος θα αναδείξει το μεγαλείο αυτού του τόπου, θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και θα αυξήσει τα έσοδα.

"Διανύουμε περίοδο εξωστρέφειας"

Στην περίοδο εξωστρέφειας που διανύει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αναφέρθηκε με τη σειρά του ο τομεάρχης τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος. "Ένας νέος κύκλος ανοίγει για την περιφέρεια στο κομμάτι του τουρισμού. Η εξωστρέφεια είναι το παν, μας χαρακτηρίζει ως Κεντρική Μακεδονία. Έχουμε έναν στρατηγικό σχεδιασμό μέσα στα επόμενα χρόνια να φέρουμε στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" την πρώτη υπερατλαντική πτήση από τις ΗΠΑ, να δημιουργήσουμε ένα home porting στην κρουαζιέρα και να κάνουμε κινηματογραφικό προορισμό την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας" δήλωσε ο κ. Θάνος.

kampania-pkm1.jpg
kampania-pkm2.jpg
kampania-pkm3.jpg




ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία