ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Δήμος Θεσσαλονίκης: Αλλάζει ο σχεδιασμός αποκομιδής των σκουπιδιών

Οι εργαζόμενοι θεωρούν πως δεν θα αλλάξει τίποτα χωρίς επισκευή των οχημάτων και μόνιμες προσλήψεις

 30/04/2023 14:00

Δήμος Θεσσαλονίκης: Αλλάζει ο σχεδιασμός  αποκομιδής των σκουπιδιών
ΦΩΤ. ΑΡΧΕΙΟΥ

Δημήτρης Λαζόπουλος

Σε ανασχεδιασμό της υπηρεσίας καθαριότητας προχώρησε ο δήμος Θεσσαλονίκης, επιδιώκοντας να «πυκνώσει» η αποκομιδή των σύμμεικτων και ανακυκλώσιμων απορριμμάτων.

Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα της διεύθυνσης καθαριότητας, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ στις 30 Μαρτίου, κάθε Σάββατο θα εργάζεται το 50% του προσωπικού, ενώ τις Κυριακές και τις αργίες το 25%. Επικουρικά με την ανακατανομή των δρομολογίων ο δήμος φιλοδοξεί να βελτιώσει την εικόνα της πόλης με την εργολαβία που υπογράφηκε τον Φεβρουάριο για τη συντήρηση των οχημάτων της καθαριότητας και ειδικά των τρακτόρων, δηλαδή των φορτηγών που μεταφέρουν με κοντέινερ τα απορρίμματα προς τον ΧΥΤΑ και τα Κέντρα Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών.

Την ίδια ώρα η διοίκηση Ζέρβα δεσμεύεται να ικανοποιήσει και τα πάγια αιτήματα των εργαζομένων που αφορούν την έγκαιρη και πλήρη χορήγηση Μέσων Ατομικής Προστασίας (σ.σ. οι προμηθευτές δεν έχουν παραδώσει από τον Δεκέμβριο ως όφειλαν) και των οφειλόμενων υπερωριών. Τις επόμενες εβδομάδες θα αρχίσουν να παραδίδονται τα ΜΑΠ, δηλώνει στη «ΜτΚ» ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Κώστας Ιακώβου. Πρόσφατα έγιναν αναπροσαρμογές στις τιμές, μετά από νόμιμο αίτημα των αναδόχων, και ολοκληρώθηκαν οι έλεγχοι για τις προδιαγραφές των νέων δειγμάτων, συνεχίζει ο ίδιος. Ακόμα, δεσμεύεται για την έγκαιρη καταβολή των υπερωριών και των 300 ευρώ για τα ΜΑΠ που αγόρασαν οι εργαζόμενοι με δικά τους χρήματα.

Για τις νέες βάρδιες ο κ. Ιακώβου διαβεβαιώνει ότι κάθε εργαζόμενος θα παίρνει τα αντίστοιχα ρεπό για την εργασία σαββατοκύριακο και αργίες και καταγγέλλει ότι πριν το ΦΕΚ ο δήμος επιχείρησε τους προηγούμενους μήνες να ορίσει βάρδιες για τις Κυριακές, αλλά «δεν έβγαινε κανένας» από τους εργαζόμενους.

Σχετικά με το πρόβλημα της επισκευής των οχημάτων ο δήμος επιχειρεί να το λύσει με τη σύναψη 5ετούς συμφωνίας leasing τρακτόρων, έναντι 2,5 εκατ. ευρώ, η οποία περιλαμβάνει και τη συντήρηση, και με την εργολαβία συντήρησης, ύψους 4,6 εκατ. ευρώ, επισημαίνει ο αντιδήμαρχος.

Μαζί με την ενίσχυση της αποκομιδής τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες, ο δήμος έχει προβεί και σε αλλαγές στα logistics. Ήδη παρατηρείται μείωση στα δρομολόγια, καθώς από τα 30 οχήματα του δήμου που μετέβαιναν στο ΚΔΑΥ Σίνδου πλέον μεταβαίνει ένας τράκτορας με δύο κοντέινερ που αντιστοιχεί σε 10 δρομολόγια. Παρόμοια αποτελέσματα καταγράφονται και στη γραμμή ανακύκλωσης της Τούμπας, υποστηρίζει ο αντιδήμαρχος.

Η «ρίζα» του προβλήματος, οι προσλήψεις και το «λογιστικό» αποθεματικό

Στον αντίποδα βέβαια, το πρόβλημα στην αποκομιδή δεν λύνεται με ανασχεδιασμό των δρομολογίων καθώς η «ρίζα» του προβλήματος είναι τα παροπλισμένα οχήματα που δεν επισκευάζονται και ειδικά οι τράκτορες, υπογραμμίζει ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Δήμου Θεσσαλονίκης, Κώστας Φουντούκης. Ο δήμος υπέγραψε την εργολαβία τον Φεβρουάριο και «δεν έχει επισκευαστεί τίποτα μέχρι σήμερα», διότι ο εργολάβος έχει λαμβάνειν από τον δήμο 1,7 εκατ. ευρώ από προηγούμενη σύμβαση, τονίζει ο πρόεδρος του ΣΕΔΘ.

Τα προβλήματα ξεκινάνε «όταν δεν έχουμε τράκτορες στον Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων του δήμου στον Φοίνικα». Τότε τα απορρίμματα μεταφέρονται στον ΣΜΑ της Ευκαρπίας και στον ΧΥΤΑ Μαυροράχης, αυξάνοντας έτσι τους χρόνους αποκομιδής των σκουπιδιών, εξηγεί ο κ. Φουντούκης και συνεχίζει: «Αν μπορούσε ο εργολάβος να επισκευάσει έξι τράκτορες (…) η καθαριότητα και με 10 απορριμματοφόρα μπορούσε να κάνει 100% αποκομιδή».

Μπορεί λόγω των διαδικασιών του διαγωνισμού να χάθηκε χρόνος, αλλά θα η συντήρηση θα ξεκινήσει άμεσα, ανταπαντά ο κ. Ιακώβου. «Πώς θα εκτελέσει το έργο αφού δεν είχε την καινούργια σύμβαση;» διερωτάται ο αντιδήμαρχος και ταυτόχρονα αναγνωρίζει οφειλές του δήμου προς τον εργολάβο. «Αυτό είναι φυσιολογικό. Τα τιμολόγια τιμολογούνται και όταν τελειώνει η σύμβαση, οι υπηρεσίες δεν ενημερώνονται ταυτόχρονα η μία με την άλλη», λέει και συμπληρώνει: Ο διαγωνισμός άνοιξε, «αυτή τη στιγμή όμως έχω θέσει κάποια ερωτήματα. Θέλω να ελέγχω τι μπαίνει μέσα και πώς βγαίνει. Να φύγουν τα ‘σύννεφα’ που λένε ότι μπήκε το ένα όχημα 10 φορές για το ίδιο πρόβλημα;» σημειώνει ρητορικά. Διαμηνύει, δε, ότι δεν κατηγορεί τον εργολάβο γι’ αυτά τα «σύννεφα» και αφήνει αιχμές έναντι μίας μικρής μερίδας εργαζόμενων για υπερβολικές αντικαταστάσεις ανταλλακτικών. Προειδοποιεί, δε, ότι αν εντοπιστούν τέτοια φαινόμενα οι ποινές που προβλέπονται είναι αυστηρές. Σύμφωνα με τον κ. Ιακώβου από τη Δευτέρα λειτουργούν έξι τράκτορες και τέσσερις πρέσες σκουπιδιών, εκ των οποίων η μία αφορά τη συμπίεση ανακυκλώσιμων σκουπιδιών.

Ερωτηθείς γιατί ο δήμος προχώρησε σε διαγωνισμό αντί να επενδύσει τα 4,6 εκατ. ευρώ στην αγορά νέων οχημάτων και στη συντήρηση των υπαρχόντων στο αμαξοστάσιό του, απαντά πως «τα 4,6 μπορεί να μη τα ‘φας’ όλα. Μπορεί και να μη σου φτάσουν. Τα οχήματα κάνουν 100 χιλιόμετρα τη μέρα».

Έτερο μείζον πρόβλημα είναι η αποκομιδή από τους μπλε κάδους, αφού τα απορριμματοφόρα της ανακύκλωσης δεν επισκευάζονται από τον εργολάβο και η Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης δεν δίνει εδώ και χρόνια ούτε κάδους ούτε επισκευάζει ή προμηθεύει τον δήμο με απορριμματοφόρα, τονίζει ο κ. Φουντούκης. Μάλιστα ο δήμος αγοράζει μόνος του μπλε κάδους και διαθέτει δικά του οχήματα για να μαζεύει τα ανακυκλώσιμα απορρίμματα.

Ο δήμος Θεσσαλονίκης συγκεντρώνει καθημερινά, κατά μέσο όρο, 70 τόνους ανακυκλώσιμων απορριμμάτων και 350 τόνους σύμμεικτου, δηλώνει ο ίδιος και κατηγορεί τη διοίκηση ότι δεν μπορεί να κάνει προσλήψεις, διότι μείωσε τα ανταποδοτικά δημοτικά τέλη «και εκεί που εισέπραττε 33 εκατ., εισπράττει 22 και αν τα εισπράττει. Δεν έχει λεφτά ούτε για προσλήψεις ούτε για υπερωρίες».

Η ΕΕΑΑ δεν υλοποιεί τις υποχρεώσεις της, επιβεβαιώνει ο κ. Ιακώβου. «Οι κάτοικοι είναι 700.000. Πρέπει να έχω 8.500 κάδους, άρα με χρωστάει 5.000 κάδους (σ.σ. ο δήμος διαθέτει 3.500 κάδους)». Ενημερώνει, δε, πως η μελέτη για αγορά νέων κάδων βρίσκεται σε διαβούλευση.

Πέραν αυτών «κανείς δεν ασχολείται με το σκούπισμα» σε κοινόχρηστους χώρους, πεζόδρομους, πλατείες και σημεία μαζικής συγκέντρωσης, όπως το Καπάνι, παρατηρεί ο κ. Φουντούκης. «Το προσωπικό να το βγάλουν από εκεί που το έχουν κρυμμένο και να κάνουν προσλήψεις», διαμηνύει, ζητώντας 500 προσλήψεις. Σήμερα μόλις 450 άτομα είναι οι ενεργοί υπάλληλοι της καθαριότητας. Οι υπόλοιποι είναι είτε άνθρωποι με προβλήματα υγείας που εργάζονται σε διοικητικές θέσεις είτε έχουν αποσπαστεί σε άλλες υπηρεσίες.

Για 747 εργαζόμενους που απασχολούνται στην αποκομιδή και στο σάρωμα κάνει λόγο ο Κ. Ιακώβου διαβεβαιώνοντας πως όλοι όσοι μπορούν να είναι στον δρόμο είναι εκεί και όχι σε γραφεία. Ταυτόχρονα υπενθυμίζει ότι η κυβέρνηση είναι αρμόδια να προκηρύσσει θέσεις εργασίας. Ο δήμος μπορεί να προσλάβει μόνο συμβασιούχους που δεν μπορούν να εργαστούν στην αποκομιδή παρά μόνο σε διοικητικές θέσεις. Σήμερα ο δήμος έχει 1.400 εργαζόμενους στην καθαριότητα και απαιτούνται τουλάχιστον άλλοι 500, σε διάφορες ειδικότητες, καθώς και αναβάθμιση του στόλου, συμπληρώνει ο αντιδήμαρχος.

Αναφερόμενος στα 20 εκατ. ευρώ που άφησε η διοίκηση Μπουτάρη στα ταμεία του δήμου, από τα δημοτικά τέλη, ο κ. Φουντούκης επισημαίνει ότι έχουν δαπανηθεί, ενώ και η εισπραξιμότητα των τελών είναι σήμερα μειωμένη. Στον αντίποδα ο κ. Ιακώβου κάνει λόγο για «λογιστικό υπόλοιπο». «Στο τέλος του πρώτου τριμήνου θα δούμε τι χρωστούμενα έχουμε από το προηγούμενο έτος και από εκεί παίρνουμε τα λεφτά». Σύμφωνα με τον ίδιο ο δήμος λαμβάνει ετησίως, περίπου, 40 εκατομμύρια ευρώ τα οποία είναι λογιστικό αποτύπωμα και όχι αποθεματικό.

Τέλος, επίκειται η ανάδειξη των αναδόχων για την εγκατάσταση, περίπου, 300 υπόγειων κάδων σε όλες τις Δημοτικές Κοινότητες, έργο που θα συμβάλλει στη βελτίωση της εικόνας της πόλης σύμφωνα με τον Κ. Ιακώβου.

*Δημοσιεύθηκε στις 23.04.2023

Σε ανασχεδιασμό της υπηρεσίας καθαριότητας προχώρησε ο δήμος Θεσσαλονίκης, επιδιώκοντας να «πυκνώσει» η αποκομιδή των σύμμεικτων και ανακυκλώσιμων απορριμμάτων.

Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα της διεύθυνσης καθαριότητας, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ στις 30 Μαρτίου, κάθε Σάββατο θα εργάζεται το 50% του προσωπικού, ενώ τις Κυριακές και τις αργίες το 25%. Επικουρικά με την ανακατανομή των δρομολογίων ο δήμος φιλοδοξεί να βελτιώσει την εικόνα της πόλης με την εργολαβία που υπογράφηκε τον Φεβρουάριο για τη συντήρηση των οχημάτων της καθαριότητας και ειδικά των τρακτόρων, δηλαδή των φορτηγών που μεταφέρουν με κοντέινερ τα απορρίμματα προς τον ΧΥΤΑ και τα Κέντρα Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών.

Την ίδια ώρα η διοίκηση Ζέρβα δεσμεύεται να ικανοποιήσει και τα πάγια αιτήματα των εργαζομένων που αφορούν την έγκαιρη και πλήρη χορήγηση Μέσων Ατομικής Προστασίας (σ.σ. οι προμηθευτές δεν έχουν παραδώσει από τον Δεκέμβριο ως όφειλαν) και των οφειλόμενων υπερωριών. Τις επόμενες εβδομάδες θα αρχίσουν να παραδίδονται τα ΜΑΠ, δηλώνει στη «ΜτΚ» ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Κώστας Ιακώβου. Πρόσφατα έγιναν αναπροσαρμογές στις τιμές, μετά από νόμιμο αίτημα των αναδόχων, και ολοκληρώθηκαν οι έλεγχοι για τις προδιαγραφές των νέων δειγμάτων, συνεχίζει ο ίδιος. Ακόμα, δεσμεύεται για την έγκαιρη καταβολή των υπερωριών και των 300 ευρώ για τα ΜΑΠ που αγόρασαν οι εργαζόμενοι με δικά τους χρήματα.

Για τις νέες βάρδιες ο κ. Ιακώβου διαβεβαιώνει ότι κάθε εργαζόμενος θα παίρνει τα αντίστοιχα ρεπό για την εργασία σαββατοκύριακο και αργίες και καταγγέλλει ότι πριν το ΦΕΚ ο δήμος επιχείρησε τους προηγούμενους μήνες να ορίσει βάρδιες για τις Κυριακές, αλλά «δεν έβγαινε κανένας» από τους εργαζόμενους.

Σχετικά με το πρόβλημα της επισκευής των οχημάτων ο δήμος επιχειρεί να το λύσει με τη σύναψη 5ετούς συμφωνίας leasing τρακτόρων, έναντι 2,5 εκατ. ευρώ, η οποία περιλαμβάνει και τη συντήρηση, και με την εργολαβία συντήρησης, ύψους 4,6 εκατ. ευρώ, επισημαίνει ο αντιδήμαρχος.

Μαζί με την ενίσχυση της αποκομιδής τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες, ο δήμος έχει προβεί και σε αλλαγές στα logistics. Ήδη παρατηρείται μείωση στα δρομολόγια, καθώς από τα 30 οχήματα του δήμου που μετέβαιναν στο ΚΔΑΥ Σίνδου πλέον μεταβαίνει ένας τράκτορας με δύο κοντέινερ που αντιστοιχεί σε 10 δρομολόγια. Παρόμοια αποτελέσματα καταγράφονται και στη γραμμή ανακύκλωσης της Τούμπας, υποστηρίζει ο αντιδήμαρχος.

Η «ρίζα» του προβλήματος, οι προσλήψεις και το «λογιστικό» αποθεματικό

Στον αντίποδα βέβαια, το πρόβλημα στην αποκομιδή δεν λύνεται με ανασχεδιασμό των δρομολογίων καθώς η «ρίζα» του προβλήματος είναι τα παροπλισμένα οχήματα που δεν επισκευάζονται και ειδικά οι τράκτορες, υπογραμμίζει ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Δήμου Θεσσαλονίκης, Κώστας Φουντούκης. Ο δήμος υπέγραψε την εργολαβία τον Φεβρουάριο και «δεν έχει επισκευαστεί τίποτα μέχρι σήμερα», διότι ο εργολάβος έχει λαμβάνειν από τον δήμο 1,7 εκατ. ευρώ από προηγούμενη σύμβαση, τονίζει ο πρόεδρος του ΣΕΔΘ.

Τα προβλήματα ξεκινάνε «όταν δεν έχουμε τράκτορες στον Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων του δήμου στον Φοίνικα». Τότε τα απορρίμματα μεταφέρονται στον ΣΜΑ της Ευκαρπίας και στον ΧΥΤΑ Μαυροράχης, αυξάνοντας έτσι τους χρόνους αποκομιδής των σκουπιδιών, εξηγεί ο κ. Φουντούκης και συνεχίζει: «Αν μπορούσε ο εργολάβος να επισκευάσει έξι τράκτορες (…) η καθαριότητα και με 10 απορριμματοφόρα μπορούσε να κάνει 100% αποκομιδή».

Μπορεί λόγω των διαδικασιών του διαγωνισμού να χάθηκε χρόνος, αλλά θα η συντήρηση θα ξεκινήσει άμεσα, ανταπαντά ο κ. Ιακώβου. «Πώς θα εκτελέσει το έργο αφού δεν είχε την καινούργια σύμβαση;» διερωτάται ο αντιδήμαρχος και ταυτόχρονα αναγνωρίζει οφειλές του δήμου προς τον εργολάβο. «Αυτό είναι φυσιολογικό. Τα τιμολόγια τιμολογούνται και όταν τελειώνει η σύμβαση, οι υπηρεσίες δεν ενημερώνονται ταυτόχρονα η μία με την άλλη», λέει και συμπληρώνει: Ο διαγωνισμός άνοιξε, «αυτή τη στιγμή όμως έχω θέσει κάποια ερωτήματα. Θέλω να ελέγχω τι μπαίνει μέσα και πώς βγαίνει. Να φύγουν τα ‘σύννεφα’ που λένε ότι μπήκε το ένα όχημα 10 φορές για το ίδιο πρόβλημα;» σημειώνει ρητορικά. Διαμηνύει, δε, ότι δεν κατηγορεί τον εργολάβο γι’ αυτά τα «σύννεφα» και αφήνει αιχμές έναντι μίας μικρής μερίδας εργαζόμενων για υπερβολικές αντικαταστάσεις ανταλλακτικών. Προειδοποιεί, δε, ότι αν εντοπιστούν τέτοια φαινόμενα οι ποινές που προβλέπονται είναι αυστηρές. Σύμφωνα με τον κ. Ιακώβου από τη Δευτέρα λειτουργούν έξι τράκτορες και τέσσερις πρέσες σκουπιδιών, εκ των οποίων η μία αφορά τη συμπίεση ανακυκλώσιμων σκουπιδιών.

Ερωτηθείς γιατί ο δήμος προχώρησε σε διαγωνισμό αντί να επενδύσει τα 4,6 εκατ. ευρώ στην αγορά νέων οχημάτων και στη συντήρηση των υπαρχόντων στο αμαξοστάσιό του, απαντά πως «τα 4,6 μπορεί να μη τα ‘φας’ όλα. Μπορεί και να μη σου φτάσουν. Τα οχήματα κάνουν 100 χιλιόμετρα τη μέρα».

Έτερο μείζον πρόβλημα είναι η αποκομιδή από τους μπλε κάδους, αφού τα απορριμματοφόρα της ανακύκλωσης δεν επισκευάζονται από τον εργολάβο και η Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης δεν δίνει εδώ και χρόνια ούτε κάδους ούτε επισκευάζει ή προμηθεύει τον δήμο με απορριμματοφόρα, τονίζει ο κ. Φουντούκης. Μάλιστα ο δήμος αγοράζει μόνος του μπλε κάδους και διαθέτει δικά του οχήματα για να μαζεύει τα ανακυκλώσιμα απορρίμματα.

Ο δήμος Θεσσαλονίκης συγκεντρώνει καθημερινά, κατά μέσο όρο, 70 τόνους ανακυκλώσιμων απορριμμάτων και 350 τόνους σύμμεικτου, δηλώνει ο ίδιος και κατηγορεί τη διοίκηση ότι δεν μπορεί να κάνει προσλήψεις, διότι μείωσε τα ανταποδοτικά δημοτικά τέλη «και εκεί που εισέπραττε 33 εκατ., εισπράττει 22 και αν τα εισπράττει. Δεν έχει λεφτά ούτε για προσλήψεις ούτε για υπερωρίες».

Η ΕΕΑΑ δεν υλοποιεί τις υποχρεώσεις της, επιβεβαιώνει ο κ. Ιακώβου. «Οι κάτοικοι είναι 700.000. Πρέπει να έχω 8.500 κάδους, άρα με χρωστάει 5.000 κάδους (σ.σ. ο δήμος διαθέτει 3.500 κάδους)». Ενημερώνει, δε, πως η μελέτη για αγορά νέων κάδων βρίσκεται σε διαβούλευση.

Πέραν αυτών «κανείς δεν ασχολείται με το σκούπισμα» σε κοινόχρηστους χώρους, πεζόδρομους, πλατείες και σημεία μαζικής συγκέντρωσης, όπως το Καπάνι, παρατηρεί ο κ. Φουντούκης. «Το προσωπικό να το βγάλουν από εκεί που το έχουν κρυμμένο και να κάνουν προσλήψεις», διαμηνύει, ζητώντας 500 προσλήψεις. Σήμερα μόλις 450 άτομα είναι οι ενεργοί υπάλληλοι της καθαριότητας. Οι υπόλοιποι είναι είτε άνθρωποι με προβλήματα υγείας που εργάζονται σε διοικητικές θέσεις είτε έχουν αποσπαστεί σε άλλες υπηρεσίες.

Για 747 εργαζόμενους που απασχολούνται στην αποκομιδή και στο σάρωμα κάνει λόγο ο Κ. Ιακώβου διαβεβαιώνοντας πως όλοι όσοι μπορούν να είναι στον δρόμο είναι εκεί και όχι σε γραφεία. Ταυτόχρονα υπενθυμίζει ότι η κυβέρνηση είναι αρμόδια να προκηρύσσει θέσεις εργασίας. Ο δήμος μπορεί να προσλάβει μόνο συμβασιούχους που δεν μπορούν να εργαστούν στην αποκομιδή παρά μόνο σε διοικητικές θέσεις. Σήμερα ο δήμος έχει 1.400 εργαζόμενους στην καθαριότητα και απαιτούνται τουλάχιστον άλλοι 500, σε διάφορες ειδικότητες, καθώς και αναβάθμιση του στόλου, συμπληρώνει ο αντιδήμαρχος.

Αναφερόμενος στα 20 εκατ. ευρώ που άφησε η διοίκηση Μπουτάρη στα ταμεία του δήμου, από τα δημοτικά τέλη, ο κ. Φουντούκης επισημαίνει ότι έχουν δαπανηθεί, ενώ και η εισπραξιμότητα των τελών είναι σήμερα μειωμένη. Στον αντίποδα ο κ. Ιακώβου κάνει λόγο για «λογιστικό υπόλοιπο». «Στο τέλος του πρώτου τριμήνου θα δούμε τι χρωστούμενα έχουμε από το προηγούμενο έτος και από εκεί παίρνουμε τα λεφτά». Σύμφωνα με τον ίδιο ο δήμος λαμβάνει ετησίως, περίπου, 40 εκατομμύρια ευρώ τα οποία είναι λογιστικό αποτύπωμα και όχι αποθεματικό.

Τέλος, επίκειται η ανάδειξη των αναδόχων για την εγκατάσταση, περίπου, 300 υπόγειων κάδων σε όλες τις Δημοτικές Κοινότητες, έργο που θα συμβάλλει στη βελτίωση της εικόνας της πόλης σύμφωνα με τον Κ. Ιακώβου.

*Δημοσιεύθηκε στις 23.04.2023

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία