ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Διχάζει νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα

Αλλάζει στα βίντεο τα πρόσωπα των διασημοτήτων με πρόσωπα των χρηστών

 03/09/2019 08:42

Διχάζει νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα

Δημοφιλέστατη έγινε αμέσως η νέα κινεζική εφαρμογή Zao, που κυκλοφόρησε την Παρασκευή και η οποία επιτρέπει στους χρήστες να βάζουν σε ένα βιντεοκλίπ το δικό τους πρόσωπο στη θέση του προσώπου ενός διάσημου τραγουδιστή, αθλητή, πολιτικού ή οποιουδήποτε άλλου. Έτσι, μπορεί π.χ. κανείς να «υποδυθεί» πειστικά τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο ή τη Μέριλιν Μονρόε. Εκατομμύρια Κινέζοι την «κατέβασαν» μέσα στο τελευταίο τριήμερο, αλλά ταυτόχρονα αρκετοί άλλοι εξέφρασαν σοβαρές ανησυχίες ότι η deepfake εφαρμογή, που διαθέτει αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης, αποτελεί σοβαρή απειλή για παραβίαση της ιδιωτικότητας, συκοφάντηση, παραπλάνηση και εξαπάτηση σε μαζική κλίμακα.

Η Zao, που ανήκει στη Momo Inc, μια υπηρεσία τύπου Tinder που είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, σύμφωνα με τα πρακτορεία Ρόιτερ και Γαλλικό, εμφανίστηκε στο ηλεκτρονικό κατάστημα iOS App Store της Κίνας και αμέσως έγινε viral, με συνέπεια οι κεντρικοί υπολογιστές-εξυπηρετητές της εταιρείας σχεδόν να καταρρεύσουν από την απότομη ζήτηση για «κατέβασμα» της εφαρμογής.

Οι χρήστες «ανεβάζουν» αρχικά στην εφαρμογή «σέλφι» φωτογραφίες και βίντεο του προσώπου τους που έχουν τραβήξει με το κινητό τηλέφωνο τους, τα οποία η τεχνητή νοημοσύνη της Zao χρησιμοποιεί για να αντικαταστήσει ρεαλιστικά το πρόσωπο μιας διασημότητας με εκείνο του χρήστη. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν από μια γκάμα βίντεο διασημοτήτων σε ποιο θέλουν να βάλουν το δικό τους πρόσωπο. Τελικά μπορούν να μοιραστούν αυτά τα ψευδοβίντεο με τους φίλους του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Δημοφιλέστατη έγινε αμέσως η νέα κινεζική εφαρμογή Zao, που κυκλοφόρησε την Παρασκευή και η οποία επιτρέπει στους χρήστες να βάζουν σε ένα βιντεοκλίπ το δικό τους πρόσωπο στη θέση του προσώπου ενός διάσημου τραγουδιστή, αθλητή, πολιτικού ή οποιουδήποτε άλλου. Έτσι, μπορεί π.χ. κανείς να «υποδυθεί» πειστικά τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο ή τη Μέριλιν Μονρόε. Εκατομμύρια Κινέζοι την «κατέβασαν» μέσα στο τελευταίο τριήμερο, αλλά ταυτόχρονα αρκετοί άλλοι εξέφρασαν σοβαρές ανησυχίες ότι η deepfake εφαρμογή, που διαθέτει αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης, αποτελεί σοβαρή απειλή για παραβίαση της ιδιωτικότητας, συκοφάντηση, παραπλάνηση και εξαπάτηση σε μαζική κλίμακα.

Η Zao, που ανήκει στη Momo Inc, μια υπηρεσία τύπου Tinder που είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, σύμφωνα με τα πρακτορεία Ρόιτερ και Γαλλικό, εμφανίστηκε στο ηλεκτρονικό κατάστημα iOS App Store της Κίνας και αμέσως έγινε viral, με συνέπεια οι κεντρικοί υπολογιστές-εξυπηρετητές της εταιρείας σχεδόν να καταρρεύσουν από την απότομη ζήτηση για «κατέβασμα» της εφαρμογής.

Οι χρήστες «ανεβάζουν» αρχικά στην εφαρμογή «σέλφι» φωτογραφίες και βίντεο του προσώπου τους που έχουν τραβήξει με το κινητό τηλέφωνο τους, τα οποία η τεχνητή νοημοσύνη της Zao χρησιμοποιεί για να αντικαταστήσει ρεαλιστικά το πρόσωπο μιας διασημότητας με εκείνο του χρήστη. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν από μια γκάμα βίντεο διασημοτήτων σε ποιο θέλουν να βάλουν το δικό τους πρόσωπο. Τελικά μπορούν να μοιραστούν αυτά τα ψευδοβίντεο με τους φίλους του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία