ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διαβάστε στη «Μακεδονία της Κυριακής»

Εκλογές: Τα μυστικά της κάλπης και τα σενάρια αυτοδυναμίας - Το μετρό αργεί, ο ΟΑΣΘ κρέμεται από μια κλωστή - Το ιδιωτικό λιμάνι της Θεσσαλονίκης πάει πρίμα - Και μαζί μη χάσετε το ένθετο περιοδικό "Ταξίδια"

 21/06/2019 23:51

Διαβάστε στη «Μακεδονία της Κυριακής»

Η «ΜτΚ» κυκλοφορεί και αυτή την Κυριακή με 80 σελίδες γεμάτες ρεπορτάζ, συνεντεύξεις, άρθρα, αναλύσεις, παραπολιτικά και παρασκήνιο.


ΤΙ ΜΑΣ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕΙ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Τα μυστικά

της κάλπης

και τα σενάρια

αυτοδυναμίας

Η ιδιαιτερότητα της Α’ περιφέρειας Θεσσαλονίκης και τα περίεργα με την κατανομή των εδρών - Τι συζητούν στη ΝΔ, τι ελπίζουν στον ΣΥΡΙΖΑ

Σχολιαστές και εκλογικά επιτελεία εστιάζουν στη διαφορά ΣΥΡΙΖΑ και Νέας Δημοκρατίας. Αυτό το νούμερο χρησιμεύει, προκειμένου να δείξει κατά πόσο είναι δυνατή μία ανατροπή. Ωστόσο, δεν είναι αυτό που παίζει ρόλο για την αυτοδυναμία της ΝΔ.

Όσο μεγαλύτερο είναι το ποσοστό της ΝΔ και όσο μεγαλύτερο το ποσοστό των κομμάτων που δεν θα ξεπεράσουν το 3%, ώστε να μπουν στη Βουλή, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η αυτοδυναμία του Κ. Μητσοτάκη.


ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Αλέξης Τσίπρας: Ξεκάθαρο και αποφασιστικό το μήνυμα της Ε.Ε. στην Τουρκία


ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Το μετρό αργεί, ο ΟΑΣΘ κρέμεται από μια κλωστή

Την ώρα που τα νέα που μαθαίνουμε από την Αττικό μετρό για την εξέλιξη του έργου δεν δικαιολογούν καμία ευφορία για τις αστικές μετακινήσεις στη Θεσσαλονίκη, ο ΟΑΣΘ καταρρέει, με μόλις 240 λεωφορεία να κυκλοφορούν τις τελευταίες ημέρες στους δρόμους της πόλης.


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Μάρκος Μπόλαρης, υφ. Εξωτερικών, υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στην Α’ Θεσσαλονίκης:

Όσοι απείχαν στις ευρωεκλογές, να ψηφίσουν για την προοδευτική συνέχεια της χώρας


Θόδωρος Καράογλου, βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης, εκ νέου υποψήφιος:

Δεν έχουμε περιθώριο να χάσουμε ούτε μία ημέρα


Στράτος Σιμόπουλος, υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ Α’ Θεσσαλονίκης:

Χωρίς αλλαγή πολιτικής δεν γίνεται ουσιαστική συζήτηση για τη Θεσσαλονίκη


Γιάννης Μαγκριώτης, πρώην υπουργός, Υποψήφιος βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης με το ΚΙΝΑΛ:

Το ΚΙΝΑΛ θα δράσει καταλυτικά για μία κυβέρνηση με καθαρούς μεταρρυθμιστικούς στόχους



ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το ιδιωτικό λιμάνι της Θεσσαλονίκης πάει πρίμα

Τις παλιές καλές ημέρες του 2007 ζει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη διακίνηση κοντέινερ σε επίπεδο δεκαετίας


Ελένη Σταθάτου: «Στηρίζουμε ακόμα και όσους εξάγουν για πρώτη φορά»

Μιλά στη «ΜτΚ» η πρόεδρος του Οργανισμού Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων


ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Ηρακλής Χωρίς χρήμα δεν αγοράζεις ούτε ΑΦΜ


Γράφουν στη «ΜτΚ»:

Μαριάννα Πυργιώτη, Κώστας Μπλιάτκας, Μάκης Βοϊτσίδης, Σάκης Μουμτζής, Παντελής Σαββίδης, Χριστίνα Ταχιάου, Γιάννης Σωπασής, Φώτης Σιούμπουρας, Χρήστος Μάτης, Θόδωρος Χατζηπαντελής, Γιάννης Νισύριος, Σάκης Παπαθανασίου, Ειρήνη Βουτσκόγλου, Μένη Κυριάκογλου, Κώστας Μουτσιάνας, Σταύρος Κουμεντάκης, Σάμης Ταμπώχ, Γιώργος Μπαρμπουτίδης, Ελευθερία Χατζηγεωργίου, Δημήτρης Μάρδας, Γιώργος Αρβανιτίδης, Κυριάκος Κυριάκος

Η «ΜτΚ» κυκλοφορεί και αυτή την Κυριακή με 80 σελίδες γεμάτες ρεπορτάζ, συνεντεύξεις, άρθρα, αναλύσεις, παραπολιτικά και παρασκήνιο.


ΤΙ ΜΑΣ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕΙ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Τα μυστικά

της κάλπης

και τα σενάρια

αυτοδυναμίας

Η ιδιαιτερότητα της Α’ περιφέρειας Θεσσαλονίκης και τα περίεργα με την κατανομή των εδρών - Τι συζητούν στη ΝΔ, τι ελπίζουν στον ΣΥΡΙΖΑ

Σχολιαστές και εκλογικά επιτελεία εστιάζουν στη διαφορά ΣΥΡΙΖΑ και Νέας Δημοκρατίας. Αυτό το νούμερο χρησιμεύει, προκειμένου να δείξει κατά πόσο είναι δυνατή μία ανατροπή. Ωστόσο, δεν είναι αυτό που παίζει ρόλο για την αυτοδυναμία της ΝΔ.

Όσο μεγαλύτερο είναι το ποσοστό της ΝΔ και όσο μεγαλύτερο το ποσοστό των κομμάτων που δεν θα ξεπεράσουν το 3%, ώστε να μπουν στη Βουλή, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η αυτοδυναμία του Κ. Μητσοτάκη.


ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Αλέξης Τσίπρας: Ξεκάθαρο και αποφασιστικό το μήνυμα της Ε.Ε. στην Τουρκία


ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Το μετρό αργεί, ο ΟΑΣΘ κρέμεται από μια κλωστή

Την ώρα που τα νέα που μαθαίνουμε από την Αττικό μετρό για την εξέλιξη του έργου δεν δικαιολογούν καμία ευφορία για τις αστικές μετακινήσεις στη Θεσσαλονίκη, ο ΟΑΣΘ καταρρέει, με μόλις 240 λεωφορεία να κυκλοφορούν τις τελευταίες ημέρες στους δρόμους της πόλης.


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Μάρκος Μπόλαρης, υφ. Εξωτερικών, υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στην Α’ Θεσσαλονίκης:

Όσοι απείχαν στις ευρωεκλογές, να ψηφίσουν για την προοδευτική συνέχεια της χώρας


Θόδωρος Καράογλου, βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης, εκ νέου υποψήφιος:

Δεν έχουμε περιθώριο να χάσουμε ούτε μία ημέρα


Στράτος Σιμόπουλος, υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ Α’ Θεσσαλονίκης:

Χωρίς αλλαγή πολιτικής δεν γίνεται ουσιαστική συζήτηση για τη Θεσσαλονίκη


Γιάννης Μαγκριώτης, πρώην υπουργός, Υποψήφιος βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης με το ΚΙΝΑΛ:

Το ΚΙΝΑΛ θα δράσει καταλυτικά για μία κυβέρνηση με καθαρούς μεταρρυθμιστικούς στόχους



ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το ιδιωτικό λιμάνι της Θεσσαλονίκης πάει πρίμα

Τις παλιές καλές ημέρες του 2007 ζει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη διακίνηση κοντέινερ σε επίπεδο δεκαετίας


Ελένη Σταθάτου: «Στηρίζουμε ακόμα και όσους εξάγουν για πρώτη φορά»

Μιλά στη «ΜτΚ» η πρόεδρος του Οργανισμού Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων


ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Ηρακλής Χωρίς χρήμα δεν αγοράζεις ούτε ΑΦΜ


Γράφουν στη «ΜτΚ»:

Μαριάννα Πυργιώτη, Κώστας Μπλιάτκας, Μάκης Βοϊτσίδης, Σάκης Μουμτζής, Παντελής Σαββίδης, Χριστίνα Ταχιάου, Γιάννης Σωπασής, Φώτης Σιούμπουρας, Χρήστος Μάτης, Θόδωρος Χατζηπαντελής, Γιάννης Νισύριος, Σάκης Παπαθανασίου, Ειρήνη Βουτσκόγλου, Μένη Κυριάκογλου, Κώστας Μουτσιάνας, Σταύρος Κουμεντάκης, Σάμης Ταμπώχ, Γιώργος Μπαρμπουτίδης, Ελευθερία Χατζηγεωργίου, Δημήτρης Μάρδας, Γιώργος Αρβανιτίδης, Κυριάκος Κυριάκος

ΣΧΟΛΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Επιλέξτε Κατηγορία