ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διαμαρτυρία φοιτητών της Σίνδου στον ΟΑΣΘ - Τι παραδέχθηκε ο πρόεδρος του Οργανισμού

Δωρεάν μετακίνηση και περισσότερα δρομολόγια ζητούν εκπρόσωποι των φοιτητών του πρώην ΤΕΙ Θεσσαλονίκης - Για "σαρδελοποιημένο" κόσμο μέσα στα αστικά μίλησε ο Γ. Σκόδρας 

 27/11/2019 14:52

Διαμαρτυρία φοιτητών της Σίνδου στον ΟΑΣΘ -  Τι παραδέχθηκε ο πρόεδρος του Οργανισμού
INTIME NEWS /ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ

Του Ηλία Νικολαΐδη

"Σήμερα, με τη συνάντησή μας με τον πρόεδρο του Οργανισμού Γιώργο Σκόδρα διεκδικούμε, ουσιαστικά, να δρομολογηθεί λύση για τη δωρεάν μετακίνηση όλων των φοιτητών -αλλά και να αυξηθούν τα δρομολόγια των λεωφορείων, να δούμε πόσα χρήματα απαιτούνται και να ζητήσουμε το αντίστοιχο κονδύλι από τα υπουργεία Παιδείας και Υποδομών", δήλωσε αναφερόμενος στα αιτήματά τους εκπρόσωπος των φοιτητών του ΔΙΠΑΕ -πρώην ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, οι εγκαταστάσεις του οποίου βρίσκονται στη Σίνδο και εξυπηρετείται από τον ΟΑΣΘ.

Τι είπε ο Γ. Σκόδρας

"Γνωρίζουμε όλοι την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι αστικές συγκοινωνίες, δεν είναι μόνο η γραμμή του 52. Δυστυχώς, υπάρχει μεγάλο έλλειμμα στον αριθμό των οχημάτων το οποίο πρέπει να αναπληρωθεί άμεσα και για αυτό δουλεύουμε. Είναι γνωστά και τα προβλήματα στη γραμμή 52, αποτελεί προτεραιότητα μας και ελπίζουμε στο επόμενο τρίμηνο να έχουμε βελτιώσει αισθητά την κατάσταση. Σε σχέση με τον διαθέσιμο στόλο του ΟΑΣΘ, το τελευταίο τρίμηνο καταφέραμε να αυξήσουμε περίπου κατά 60% τον αριθμό των λεωφορείων που κυκλοφορούν, όμως είμαστε ακόμα μακριά, χρειάζεται και άλλη δουλειά και δουλεύουμε καθημερινά προς αυτήν την κατεύθυνση. Αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν περίπου 320 με 340 λεωφορεία σε καθημερινή βάση, σίγουρα χρειαζόμαστε και άλλα", επισήμανε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ.

Σε αναμονή για 350 καινούργια λεωφορεία

Σε ό,τι αφορά την προμήθεια νέων λεωφορείων ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ είπε μεταξύ άλλων: "Έχει ξεκινήσει ήδη η διαδικασία διαγωνισμού καθώς ο προηγούμενος ακυρώθηκε. Έχουν γίνει οι επαφές με την αρμόδια Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για να εξασφαλιστούν οι πόροι. Ο νέος διαγωνισμός λοιπόν, αφορά την προμήθεια 1.000 λεωφορείων από τα οποία τα 350 θα κατευθυνθούν στη Θεσσαλονίκη. Από αυτά, τα 300 θα είναι ηλεκτροκίνητα, σύμφωνα με τη νέα πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και τα 50 θα καλύψουν τις πρώτες ανάγκες. Επομένως, ο οργανισμός θα περάσει σε νέο "μείγμα" καυσίμου με την ηλεκτροκίνηση. Χρειάζεται περίπου ενάμισης χρόνος για να υλοποιηθεί ο διαγωνισμός αυτού του μεγέθους, να καταρτιστούν οι συμβάσεις και να αρχίσουν να έρχονται τα πρώτα λεωφορεία στη χώρα. Σε ό,τι αφορά τους ελέγχους, από την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων μας, κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε την κουλτούρα "Δεν πληρώνω", η οποία δυστυχώς επικράτησε τα προηγούμενα χρόνια. Ενδεικτικό της πλήρους εγκατάλειψης των ελέγχων, είναι πως το πρώτο οκτάμηνο του έτους οι έλεγχοι απέδωσαν 135 πρόστιμα συνολικά, όταν στους μήνες Σεπτέμβριο -Οκτώβριο απέδωσαν πάνω από 800 πρόστιμα. Ο σκοπός, φυσικά, δεν είναι η επιβολή προστίμων αλλά η διαμόρφωση μιας κουλτούρας καταβολής αντιτίμου για εισιτήριο. Γι' αυτό, έως και τις 21 Νοεμβρίου έχουμε πραγματοποιήσει 30.000 ελέγχους στα δρομολόγια, δηλαδή περίπου στο 11% των δρομολογίων. Όταν ο κόσμος, βέβαια, είναι 'σαρδελοποιημένος' μέσα στο αστικό, δεν γίνεται έλεγχος αλλά ευελπιστούμε ότι από τη νέα χρονιά η κατάσταση αυτή θα αλλάξει".

Του Ηλία Νικολαΐδη

"Σήμερα, με τη συνάντησή μας με τον πρόεδρο του Οργανισμού Γιώργο Σκόδρα διεκδικούμε, ουσιαστικά, να δρομολογηθεί λύση για τη δωρεάν μετακίνηση όλων των φοιτητών -αλλά και να αυξηθούν τα δρομολόγια των λεωφορείων, να δούμε πόσα χρήματα απαιτούνται και να ζητήσουμε το αντίστοιχο κονδύλι από τα υπουργεία Παιδείας και Υποδομών", δήλωσε αναφερόμενος στα αιτήματά τους εκπρόσωπος των φοιτητών του ΔΙΠΑΕ -πρώην ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, οι εγκαταστάσεις του οποίου βρίσκονται στη Σίνδο και εξυπηρετείται από τον ΟΑΣΘ.

Τι είπε ο Γ. Σκόδρας

"Γνωρίζουμε όλοι την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι αστικές συγκοινωνίες, δεν είναι μόνο η γραμμή του 52. Δυστυχώς, υπάρχει μεγάλο έλλειμμα στον αριθμό των οχημάτων το οποίο πρέπει να αναπληρωθεί άμεσα και για αυτό δουλεύουμε. Είναι γνωστά και τα προβλήματα στη γραμμή 52, αποτελεί προτεραιότητα μας και ελπίζουμε στο επόμενο τρίμηνο να έχουμε βελτιώσει αισθητά την κατάσταση. Σε σχέση με τον διαθέσιμο στόλο του ΟΑΣΘ, το τελευταίο τρίμηνο καταφέραμε να αυξήσουμε περίπου κατά 60% τον αριθμό των λεωφορείων που κυκλοφορούν, όμως είμαστε ακόμα μακριά, χρειάζεται και άλλη δουλειά και δουλεύουμε καθημερινά προς αυτήν την κατεύθυνση. Αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν περίπου 320 με 340 λεωφορεία σε καθημερινή βάση, σίγουρα χρειαζόμαστε και άλλα", επισήμανε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ.

Σε αναμονή για 350 καινούργια λεωφορεία

Σε ό,τι αφορά την προμήθεια νέων λεωφορείων ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ είπε μεταξύ άλλων: "Έχει ξεκινήσει ήδη η διαδικασία διαγωνισμού καθώς ο προηγούμενος ακυρώθηκε. Έχουν γίνει οι επαφές με την αρμόδια Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για να εξασφαλιστούν οι πόροι. Ο νέος διαγωνισμός λοιπόν, αφορά την προμήθεια 1.000 λεωφορείων από τα οποία τα 350 θα κατευθυνθούν στη Θεσσαλονίκη. Από αυτά, τα 300 θα είναι ηλεκτροκίνητα, σύμφωνα με τη νέα πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και τα 50 θα καλύψουν τις πρώτες ανάγκες. Επομένως, ο οργανισμός θα περάσει σε νέο "μείγμα" καυσίμου με την ηλεκτροκίνηση. Χρειάζεται περίπου ενάμισης χρόνος για να υλοποιηθεί ο διαγωνισμός αυτού του μεγέθους, να καταρτιστούν οι συμβάσεις και να αρχίσουν να έρχονται τα πρώτα λεωφορεία στη χώρα. Σε ό,τι αφορά τους ελέγχους, από την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων μας, κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε την κουλτούρα "Δεν πληρώνω", η οποία δυστυχώς επικράτησε τα προηγούμενα χρόνια. Ενδεικτικό της πλήρους εγκατάλειψης των ελέγχων, είναι πως το πρώτο οκτάμηνο του έτους οι έλεγχοι απέδωσαν 135 πρόστιμα συνολικά, όταν στους μήνες Σεπτέμβριο -Οκτώβριο απέδωσαν πάνω από 800 πρόστιμα. Ο σκοπός, φυσικά, δεν είναι η επιβολή προστίμων αλλά η διαμόρφωση μιας κουλτούρας καταβολής αντιτίμου για εισιτήριο. Γι' αυτό, έως και τις 21 Νοεμβρίου έχουμε πραγματοποιήσει 30.000 ελέγχους στα δρομολόγια, δηλαδή περίπου στο 11% των δρομολογίων. Όταν ο κόσμος, βέβαια, είναι 'σαρδελοποιημένος' μέσα στο αστικό, δεν γίνεται έλεγχος αλλά ευελπιστούμε ότι από τη νέα χρονιά η κατάσταση αυτή θα αλλάξει".

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία