ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Διαφημιστική προβολή της Χαλκιδικής κατόπιν... καταστροφής

Το υπουργείο Τουρισμού δεν είχε συμπεριλάβει την περιοχή ούτε στις διαφημιστικές ενέργειες που είναι δωρεάν!

 17/07/2019 14:41

Διαφημιστική προβολή της Χαλκιδικής κατόπιν... καταστροφής

Διαφημιστική καμπάνια για την αποκατάσταση της εικόνας της Χαλκιδικής και την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή αναλαμβάνει ο ΕΟΤ και το υπουργείο Τουρισμού, λίγες μέρες μετά τη θεομηνία που έπληξε την περιοχή. 

Από την ενημέρωση του υπουργείου Τουρισμού συνάγεται ότι μέχρι σήμερα η Χαλκιδική δεν περιλαμβάνονταν ούτε "στην ήδη εγκεκριμένη διαδικτυακή διαφημιστική προβολή από 10/08/2019 μέσω του δικτύου OATH – VerizonMedia" αλλά ούτε καν στο Newsletter του ΕΟΤ, κάτι που δεν έχει κόστος. Πάντως, μετά τον Δεκαπενταύγουστο η Χαλκιδική θα προβληθεί με καμπάνια οκτώ εβδομάδων στην Ιταλία και μέχρι το τέλος του έτους σε ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα του ΕΟΤ σε τοπικά ΜΜΕ σε τουριστικές αγορές-στόχους για τη Χαλκιδική. Το ερώτημα είναι γιατί χρειάστηκε μια μεγάλη φυσική καταστροφή, και μάλιστα με θύματα, για να περιληφθεί και η Χαλκιδική στον προγραμματισμό του ΕΟΤ με διαφημίσεις που ήδη είχαν εγκριθεί και περιελάμβαναν άλλες περιοχές της χώρας αλλά όχι τη Χαλκιδική.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ενημέρωση από το υπουργείο Τουρισμού "οι αποφάσεις που ελήφθησαν και οι ενέργειες που δρομολογήθηκαν στοχεύουν στην ανάδειξη της Χαλκιδικής, την προβολή της, την ενημέρωση ξένων αγορών για την περιοχή, την περαιτέρω παρουσία της σε μέσα ενημέρωσης και διαφημιστικές καμπάνιες. Στο πλαίσιο αυτό εκκίνηση γίνεται με τα εξής:

1. Ενημέρωση μέσω των υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού των Tour Operators γειτονικών και άλλων αγορών, οι οποίοι έχουν προγράμματα για την Χαλκιδική και με αυτούς ο ΕΟΤ έχει σε εξέλιξη ενέργειες συνδιαφήμισης, να ενισχύσουν άμεσα την προβολή της Χαλκιδικής.

2. Ξεκινά στις 17 Αυγούστου καμπάνια οκτώ εβδομάδων σε Μιλάνο και Ρώμη με προβολή βίντεο για την Χαλκιδική σε σταθμούς μετρό και σε λεωφορεία.

3. Ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα των Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού για την προβολή της Χαλκιδικής σε τοπικά Μέσα Ενημέρωσης των αγορών της αρμοδιότητάς τους την περίοδο 3ου δεκαημέρου του Αυγούστου μέχρι το τέλος του έτους.

4. Στην ήδη εγκεκριμένη διαδικτυακή διαφημιστική προβολή από 10/08/2019 μέσω του δικτύου OATH – VerizonMedia, σε Σουηδία, Νορβηγία, Φιλανδία, Δανία, Γαλλία, ΗΠΑ, Αγγλία, Γερμανία θα συμπεριληφθεί και προβολή της Χαλκιδικής.

5. Στο Newsletter του ΕΟΤ 2/8/19 το οποίο αποστέλλεται απευθείας με mail σε περίπου 20.000 αποδέκτες και αναρτάται στα social media του ΕΟΤ θα συμπεριληφθεί προβολή της Χαλκιδικής.

Τα παραπάνω αποφασίστηκαν σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Τουρισμού με συμμετοχή της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, της διοίκησης του ΕΟΤ και του προέδρου των Ξενοδόχων της Χαλκιδικής κ. Γρηγόρη Τάσιου.

Ο υπουργός κ. Χάρης Θεοχάρης και ο υφυπουργός κ. Μάνος Κόνσολας ενημερώθηκαν από τον γ.γ  Κ. Τσέγα και τον πρόεδρο του ΕΟΤ κ. Χαρ. Καρίμαλη και έδωσαν οδηγίες για τη λήψη άμεσων μέτρων που θα συμβάλουν στην αποκατάσταση της εικόνας της Χαλκιδικής και την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή.

Διαφημιστική καμπάνια για την αποκατάσταση της εικόνας της Χαλκιδικής και την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή αναλαμβάνει ο ΕΟΤ και το υπουργείο Τουρισμού, λίγες μέρες μετά τη θεομηνία που έπληξε την περιοχή. 

Από την ενημέρωση του υπουργείου Τουρισμού συνάγεται ότι μέχρι σήμερα η Χαλκιδική δεν περιλαμβάνονταν ούτε "στην ήδη εγκεκριμένη διαδικτυακή διαφημιστική προβολή από 10/08/2019 μέσω του δικτύου OATH – VerizonMedia" αλλά ούτε καν στο Newsletter του ΕΟΤ, κάτι που δεν έχει κόστος. Πάντως, μετά τον Δεκαπενταύγουστο η Χαλκιδική θα προβληθεί με καμπάνια οκτώ εβδομάδων στην Ιταλία και μέχρι το τέλος του έτους σε ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα του ΕΟΤ σε τοπικά ΜΜΕ σε τουριστικές αγορές-στόχους για τη Χαλκιδική. Το ερώτημα είναι γιατί χρειάστηκε μια μεγάλη φυσική καταστροφή, και μάλιστα με θύματα, για να περιληφθεί και η Χαλκιδική στον προγραμματισμό του ΕΟΤ με διαφημίσεις που ήδη είχαν εγκριθεί και περιελάμβαναν άλλες περιοχές της χώρας αλλά όχι τη Χαλκιδική.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ενημέρωση από το υπουργείο Τουρισμού "οι αποφάσεις που ελήφθησαν και οι ενέργειες που δρομολογήθηκαν στοχεύουν στην ανάδειξη της Χαλκιδικής, την προβολή της, την ενημέρωση ξένων αγορών για την περιοχή, την περαιτέρω παρουσία της σε μέσα ενημέρωσης και διαφημιστικές καμπάνιες. Στο πλαίσιο αυτό εκκίνηση γίνεται με τα εξής:

1. Ενημέρωση μέσω των υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού των Tour Operators γειτονικών και άλλων αγορών, οι οποίοι έχουν προγράμματα για την Χαλκιδική και με αυτούς ο ΕΟΤ έχει σε εξέλιξη ενέργειες συνδιαφήμισης, να ενισχύσουν άμεσα την προβολή της Χαλκιδικής.

2. Ξεκινά στις 17 Αυγούστου καμπάνια οκτώ εβδομάδων σε Μιλάνο και Ρώμη με προβολή βίντεο για την Χαλκιδική σε σταθμούς μετρό και σε λεωφορεία.

3. Ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα των Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού για την προβολή της Χαλκιδικής σε τοπικά Μέσα Ενημέρωσης των αγορών της αρμοδιότητάς τους την περίοδο 3ου δεκαημέρου του Αυγούστου μέχρι το τέλος του έτους.

4. Στην ήδη εγκεκριμένη διαδικτυακή διαφημιστική προβολή από 10/08/2019 μέσω του δικτύου OATH – VerizonMedia, σε Σουηδία, Νορβηγία, Φιλανδία, Δανία, Γαλλία, ΗΠΑ, Αγγλία, Γερμανία θα συμπεριληφθεί και προβολή της Χαλκιδικής.

5. Στο Newsletter του ΕΟΤ 2/8/19 το οποίο αποστέλλεται απευθείας με mail σε περίπου 20.000 αποδέκτες και αναρτάται στα social media του ΕΟΤ θα συμπεριληφθεί προβολή της Χαλκιδικής.

Τα παραπάνω αποφασίστηκαν σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Τουρισμού με συμμετοχή της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, της διοίκησης του ΕΟΤ και του προέδρου των Ξενοδόχων της Χαλκιδικής κ. Γρηγόρη Τάσιου.

Ο υπουργός κ. Χάρης Θεοχάρης και ο υφυπουργός κ. Μάνος Κόνσολας ενημερώθηκαν από τον γ.γ  Κ. Τσέγα και τον πρόεδρο του ΕΟΤ κ. Χαρ. Καρίμαλη και έδωσαν οδηγίες για τη λήψη άμεσων μέτρων που θα συμβάλουν στην αποκατάσταση της εικόνας της Χαλκιδικής και την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή.

ΣΧΟΛΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Επιλέξτε Κατηγορία