ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αυξημένη ζήτηση, αλλά κρατήσεις… last minute σε Χαλκιδική και Πιερία

Η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εμφανίζεται αισιόδοξη για την τουριστική κίνηση στους δημοφιλείς προορισμούς, ενώ καταβάλλει προσπάθειες ώστε οι μετακινήσεις από τα χερσαία σύνορα να γίνουν με όρους ασφάλειας

 04/06/2021 10:43

Αυξημένη ζήτηση, αλλά κρατήσεις… last minute σε Χαλκιδική και Πιερία

Φανή Σοβιτσλή

Με δειλά βήματα έχει αρχίσει να… ζεσταίνεται η τουριστική κίνηση στους δημοφιλείς προορισμούς της Χαλκιδικής και της Πιερίας, όπου το πρώτο κύμα τουριστών και επισκεπτών αναμένεται από Γερμανία και Βαλκανικές χώρες, αλλά και από Ισραήλ, παρότι ο πόλεμος έχει βάλει «φρένο» για περίπου είκοσι μέρες στην εισροή τουριστών σε πολλούς ελληνικούς προορισμούς, μεταξύ αυτών και η Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Τομέα Τουρισμού της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, υπάρχει κλίμα αισιοδοξίας για το φετινό καλοκαίρι, τόσο για Χαλκιδική και Πιερία που μονοπωλούν το ενδιαφέρον των τουριστών κυρίως κατά τους μήνες Ιουλίου και Αυγούστου, όσο και για τη Θεσσαλονίκη, όπου καταγράφεται τουριστική κίνηση με βάση και τις κρατήσεις στα ξενοδοχεία.

Όπως ανέφερε ο Τομεάρχης Τουρισμού της ΠΚΜ Αλέξανδρος Θάνος υπάρχουν καλά μηνύματα για το φετινό καλοκαίρι, αλλά όπως είπε από τα μέχρι στιγμής στοιχεία φαίνεται ότι υπάρχει αυξημένη ζήτηση, αλλά οι κρατήσεις είναι όλες της τελευταίας στιγμής (last minute), καθώς όλα εξαρτώνται από τα επιδημιολογικά δεδομένα και τα εμβολιαστικά προγράμματα των χωρών, από όπου ενδιαφέρονται να έρθουν οι τουρίστες.

Εκτίμησε ότι οι τουρίστες που θα επισκεφτούν περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας έως τις 15 Ιουλίου, είναι αυτοί που θα κρίνουν το αποτέλεσμα της φετινής σαιζόν, σημειώνοντας πως η εικόνα που θα αποκομίσουν θα συμβάλλει σε αυτό που είναι το ζητούμενο, δηλαδή την αύξηση των κρατήσεων το επόμενο διάστημα. «Παρά τις όποιες καλές ενδείξεις, πεποίθηση όλων μας που εργαζόμαστε για την επανάκαμψη του τουρισμού παραμένει το γεγονός ότι το στοίχημα θα κριθεί την τελευταία στιγμή» σχολίασε ό ίδιος.

Ανέφερε ακόμη για την Κεντρική Μακεδονία «ο στόχος είναι να κρατηθούν σε υψηλό επίπεδο οι υπηρεσίες σε όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις, ιδιαίτερα όμως «να επιτύχουμε ασφαλή και χωρίς εμπόρια διέλευση των επισκεπτών από τα χερσαία σύνορα». Σημείωσε παράλληλα ότι η πανδημία στην Ελλάδα μπαίνει σταδιακά σε ύφεση, ωστόσο η περιφέρεια με τις υπηρεσίες της και οι επιχειρηματίες του τουρισμού θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να απαιτήσουν την εφαρμογή όλων των απαιτούμενων πρωτόκολλων.

«Διεκδικούμε το κυρίως άνοιγμα του τουρισμού στην Κεντρική Μακεδονία να γίνει με όρους ασφάλειας παντού, στις μετακινήσεις από όλες τις πύλες εισόδου, στους χώρους φιλοξενίας και την εστίαση» δήλωσε ο ίδιος.

Ο εναλλακτικός τουρισμός θα κάνει την έκπληξη

Στο μεταξύ πυρετώδεις είναι ετοιμασίες για την προβολή της νέας τουριστικής καμπάνιας της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2021, η οποία θα παρουσιαστεί το επόμενο δεκαήμερο. Η ΠΚΜ αποφάσισε να αλλάξει το τουριστικό brand name “Very Macedonia” το οποίο συνόδευε τα τελευταία χρόνια την επικοινωνιακή και τουριστική προβολή της περιοχής, προβάλλοντας μια νέα ολόφρεσκη καμπάνια που θα στοχεύει να μαγέψει Έλληνες και ξένους τουρίστες, στέλνοντας μήνυμα πως «είναι αυθεντική εμπειρία να ταξιδέψεις και να γνωρίσεις στην Κεντρική Μακεδονία».

Το νέο brand name, γραμμένο στα αγγλικά, θα φιγουράρει στη νέα τουριστική ταυτότητα της Κεντρικής Μακεδονίας, προτρέποντας τους επισκέπτες, εκτός από τον ήλιο και τη θάλασσα, να απολαύσουν και άλλες μορφές τουρισμού, όπως τις αποδράσεις σε βουνά, (Όλυμπος), τις ξεχωριστές περιπατητικές διαδρομές, την πλούσια ιστορία, τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τον αρχαιολογικό πλούτο της.

«Εκτιμώ ότι φέτος ο εναλλακτικός τουρισμός θα κάνει την μεγάλη έκπληξη, καθώς η εικόνα που έχουμε είναι ότι ο τουρίστας που θα φτάσει Θεσσαλονίκη, δεν θα κατευθυνθεί απαραίτητα στις κοντινές παραλίες, αλλά θα επιλέξει βουνό και περιπατητικές διαδρομές. «Αρκεί βέβαια σε αυτό να συμβάλουν και οι επιχειρηματίες, προσφέροντας ελκυστικά πακέτα, δίνοντας τη δυνατότητα στον τουρίστα να γνωρίσει διαδρομές στον Όλυμπο, τη λίμνη Κερκίνη κ.α» επισήμανε ο Τομεάρχης Τουρισμού κ. Θάνος.

Με δειλά βήματα έχει αρχίσει να… ζεσταίνεται η τουριστική κίνηση στους δημοφιλείς προορισμούς της Χαλκιδικής και της Πιερίας, όπου το πρώτο κύμα τουριστών και επισκεπτών αναμένεται από Γερμανία και Βαλκανικές χώρες, αλλά και από Ισραήλ, παρότι ο πόλεμος έχει βάλει «φρένο» για περίπου είκοσι μέρες στην εισροή τουριστών σε πολλούς ελληνικούς προορισμούς, μεταξύ αυτών και η Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Τομέα Τουρισμού της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, υπάρχει κλίμα αισιοδοξίας για το φετινό καλοκαίρι, τόσο για Χαλκιδική και Πιερία που μονοπωλούν το ενδιαφέρον των τουριστών κυρίως κατά τους μήνες Ιουλίου και Αυγούστου, όσο και για τη Θεσσαλονίκη, όπου καταγράφεται τουριστική κίνηση με βάση και τις κρατήσεις στα ξενοδοχεία.

Όπως ανέφερε ο Τομεάρχης Τουρισμού της ΠΚΜ Αλέξανδρος Θάνος υπάρχουν καλά μηνύματα για το φετινό καλοκαίρι, αλλά όπως είπε από τα μέχρι στιγμής στοιχεία φαίνεται ότι υπάρχει αυξημένη ζήτηση, αλλά οι κρατήσεις είναι όλες της τελευταίας στιγμής (last minute), καθώς όλα εξαρτώνται από τα επιδημιολογικά δεδομένα και τα εμβολιαστικά προγράμματα των χωρών, από όπου ενδιαφέρονται να έρθουν οι τουρίστες.

Εκτίμησε ότι οι τουρίστες που θα επισκεφτούν περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας έως τις 15 Ιουλίου, είναι αυτοί που θα κρίνουν το αποτέλεσμα της φετινής σαιζόν, σημειώνοντας πως η εικόνα που θα αποκομίσουν θα συμβάλλει σε αυτό που είναι το ζητούμενο, δηλαδή την αύξηση των κρατήσεων το επόμενο διάστημα. «Παρά τις όποιες καλές ενδείξεις, πεποίθηση όλων μας που εργαζόμαστε για την επανάκαμψη του τουρισμού παραμένει το γεγονός ότι το στοίχημα θα κριθεί την τελευταία στιγμή» σχολίασε ό ίδιος.

Ανέφερε ακόμη για την Κεντρική Μακεδονία «ο στόχος είναι να κρατηθούν σε υψηλό επίπεδο οι υπηρεσίες σε όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις, ιδιαίτερα όμως «να επιτύχουμε ασφαλή και χωρίς εμπόρια διέλευση των επισκεπτών από τα χερσαία σύνορα». Σημείωσε παράλληλα ότι η πανδημία στην Ελλάδα μπαίνει σταδιακά σε ύφεση, ωστόσο η περιφέρεια με τις υπηρεσίες της και οι επιχειρηματίες του τουρισμού θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να απαιτήσουν την εφαρμογή όλων των απαιτούμενων πρωτόκολλων.

«Διεκδικούμε το κυρίως άνοιγμα του τουρισμού στην Κεντρική Μακεδονία να γίνει με όρους ασφάλειας παντού, στις μετακινήσεις από όλες τις πύλες εισόδου, στους χώρους φιλοξενίας και την εστίαση» δήλωσε ο ίδιος.

Ο εναλλακτικός τουρισμός θα κάνει την έκπληξη

Στο μεταξύ πυρετώδεις είναι ετοιμασίες για την προβολή της νέας τουριστικής καμπάνιας της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2021, η οποία θα παρουσιαστεί το επόμενο δεκαήμερο. Η ΠΚΜ αποφάσισε να αλλάξει το τουριστικό brand name “Very Macedonia” το οποίο συνόδευε τα τελευταία χρόνια την επικοινωνιακή και τουριστική προβολή της περιοχής, προβάλλοντας μια νέα ολόφρεσκη καμπάνια που θα στοχεύει να μαγέψει Έλληνες και ξένους τουρίστες, στέλνοντας μήνυμα πως «είναι αυθεντική εμπειρία να ταξιδέψεις και να γνωρίσεις στην Κεντρική Μακεδονία».

Το νέο brand name, γραμμένο στα αγγλικά, θα φιγουράρει στη νέα τουριστική ταυτότητα της Κεντρικής Μακεδονίας, προτρέποντας τους επισκέπτες, εκτός από τον ήλιο και τη θάλασσα, να απολαύσουν και άλλες μορφές τουρισμού, όπως τις αποδράσεις σε βουνά, (Όλυμπος), τις ξεχωριστές περιπατητικές διαδρομές, την πλούσια ιστορία, τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τον αρχαιολογικό πλούτο της.

«Εκτιμώ ότι φέτος ο εναλλακτικός τουρισμός θα κάνει την μεγάλη έκπληξη, καθώς η εικόνα που έχουμε είναι ότι ο τουρίστας που θα φτάσει Θεσσαλονίκη, δεν θα κατευθυνθεί απαραίτητα στις κοντινές παραλίες, αλλά θα επιλέξει βουνό και περιπατητικές διαδρομές. «Αρκεί βέβαια σε αυτό να συμβάλουν και οι επιχειρηματίες, προσφέροντας ελκυστικά πακέτα, δίνοντας τη δυνατότητα στον τουρίστα να γνωρίσει διαδρομές στον Όλυμπο, τη λίμνη Κερκίνη κ.α» επισήμανε ο Τομεάρχης Τουρισμού κ. Θάνος.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία