ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Αποζημιώσεις στην ανάδοχο βλέπουν πίσω από τη στροφή για το σταθμό Βενιζέλου Μπουτάρης και Μυλόπουλος

«Ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε πονηρά» υποστήριξε ο πρώην δήμαρχος, ενώ απάντησε και στον Κ. Ζέρβα για τους «επαγγελματίες ευαίσθητους»

 11/09/2019 15:15

Αποζημιώσεις στην ανάδοχο βλέπουν πίσω από τη στροφή για το σταθμό Βενιζέλου Μπουτάρης και Μυλόπουλος
INTIME NEWS /ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΟΣΙΔΗΣ

Θεολόγος Ηλιού

Την πρώτη συνέντευξη Τύπου έδωσε σήμερα ο Γιάννης Μπουτάρης ως επικεφαλής της «Κίνησης Πολιτών για την Προστασία της Πολιτιστικής Κληρονομιάς» με θέμα τις αρχαιότητες στο σταθμό Βενιζέλου και τη μέθοδο που θα επιλεγεί για την κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης.

Ο πρώην δήμαρχος υποστήριξε πως ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παραπλανήθηκε και γι' αυτό οδηγήθηκε στη δήλωση ότι θα γυρίσουν στη λύση απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαίων στη Βενιζέλου. Μάλιστα, είπε πως όσοι ενημέρωσαν τον πρωθυπουργό, έχουν συμφέροντα. «Πιστεύω βαθύτατα ότι ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε πονηρά και άσχημα από ομάδα ανθρώπων που έχουν συμφέρον», δήλωσε χαρακτηριστικά, ενώ ανέφερε πως ίσως ο Κυριάκος Μητσοτάκης κουράστηκε από τους πολιτευτές που τον ενημέρωναν. «Βαρέθηκε από τους πολιτευτές της Θεσσαλονίκης και είπε «άι σιχτίρ, να φύγω να ησυχάσω».

Ο Γιάννης Μπουτάρης απάντησε ακόμα και στον Κωνσταντίνο Ζέρβα για το χαρακτηρισμό «επαγγελματίας ευαίσθητος», αναφορικά για τα αρχαία και το σταθμό Βενιζέλου. «Να του πείτε του κυρίου Ζέρβα ότι είμαι επαγγελματίας οινοποιός», είπε με το χαρακτηριστικό ύφος του ο πρώην δήμαρχος.

Ο απερχόμενος πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. Γιάννης Μυλόπουλος ανέφερε συγκεκριμένα ονόματα και δήλωσε πως ο Κωνσταντίνος Ζέρβας και ο Στράτος Σιμόπουλος λένε ψέματα. «Λυπάμαι που το λέω, αλλά είναι ψέματα όσα λένε Σιμόπουλος και Ζέρβας. Υπάρχει λύση αλλά δεν τη θέλουν και θα ήταν πιο έντιμο να πουν ότι απλά δεν τη θέλουν. Παραπλανούν τον υπουργό Κώστα Καραμανλή και τον πρωθυπουργό. Τους εκθέτουν και τους αναγκάζουν να κάνουν ατοπήματα», είπε στην παρέμβασή του ο κ. Μυλόπουλος.

Σύμφωνα με τον κ. Μυλόπουλο, είναι ψέμα ότι οι μελέτες δεν έχουν ολοκληρωθεί για το σταθμό Βενιζέλου. «Έγιναν όλες οι μελέτες ΟΜ1. Έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες ΟΜ2 στο επίπεδο αρχαιοτήτων και θα ξεκινούσαμε τις ανασκαφές στην πλατεία Καπνεργάτη τον Σεπτέμβριο» είπε, τονίζοντας πως «δεν προλάβαμε να κάνουμε σύμβαση με την εταιρεία, επειδή δεν έχει ολοκληρωθεί η μελέτη της ΟΜ2». Επιμένοντας πως πρέπει να γίνει η κατασκευή με τη μέθοδο in situ, προειδοποίησε πως σύμφωνα με τις δικές του εκτιμήσεις, αν αλλάξει η μέθοδος, θα παραδοθεί ο σταθμός το 2024-2026.

Οι αποζημιώσεις στην ανάδοχο εταιρεία

Το μεγάλο ατόπημα του πρωθυπουργού λόγω παραπληροφόρησης, όπως είπε ο κ. Μυλόπουλος, είναι πως στην ομιλία του στη ΔΕΘ αποδέχθηκε ότι υπάρχουν καθυστερήσεις στο έργο. «Αφού ο πρωθυπουργός λέει ότι υπάρχουν καθυστερήσεις, η ανάδοχος εταιρεία θα ζητήσει αποζημιώσεις» σημείωσε, αναφερόμενος σε παλαιότερες αποζημιώσεις και υπονοώντας πως αυτός είναι ο στόχος και πάλι. «Πράγματι, μετά τις εκλογές η ανάδοχος εταιρεία έχει αδειάσει τα εργοτάξια και δεν γίνονται εργασίες. Αυτό σήμαινε ότι θα υπάρχει μια καθυστέρηση και το έργο θα παραδινόταν το πολύ το 2021 με 12 από τους 13 σταθμούς και την επέκταση στην Καλαμαριά», υποστήριξε ο κ. Μυλόπουλος για τις ήδη υπάρχουσες καθυστερήσεις στο έργο.

«Μου 'μυρίζει' αυτή η ιστορία. Κάθε ανάδοχος έχει συμφέρον να επιβαρύνει το έργο για να ζητάει αποζημιώσεις» τόνισε ο Γιάννης Μπουτάρης, μιλώντας και αυτός για το ενδεχόμενο αποζημιώσεων. «Κάθε μέρα που περνάει και δεν δουλεύει, ο Άκτωρ ζητάει αποζημίωση. Πρέπει να το έχουν στο μυαλό τους αυτό», δήλωσε και διευκρίνισε: «Όταν ανέλαβε ο Άκτωρ, διευθύνων σύμβουλος ήταν ο κ. Κούτρας και το έργο άρχισε να προχωράει 'σφαίρα'. Μετά τα Χριστούγεννα του '18 που έφυγε ο Κούτρας άρχισαν οι καθυστερήσεις». Βέβαια, ο πρώην δήμαρχος υποστήριξε πως υπάρχουν και αντιπολιτευτικά συμφέροντα που αφορούν τον ίδιο. «Με κατηγόρησαν ότι φταίω επειδή υποστήριξα τους αρχαιολόγους. Αλλά να θυμίσω πως η πρώτη καθυστέρηση ήταν όταν η κοινοπραξία χρεοκόπησε».

Ο πολιτισμός δεν μετριέται με χρήματα, υποστήριξε ο Γιάννης Μπουτάρης, λέγοντας χαρακτηριστικά "ας αυξηθεί το κόστος κατασκευής, αρκεί να σωθεί η κληρονομιά της πόλης". «Όταν το θέμα γνωστοποιήθηκε στην παγκόσμια κοινότητα, το BBC το χαρακτήρισε σαν την ελληνική Πομπηία. Εγώ δεν είμαι αρχαιολόγος αλλά για να το λένε όλοι, θα πει ότι κάτι γίνεται», σημείωσε.

«Δεν πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη στην επανατοποθέτηση»

«Είναι επιεικώς 'ηλίθιο' να γυρίσουμε πίσω. Για να γίνουν όλα αυτά σωστά, χρειάζονται πάμπολλα εκατομμύρια» δήλωσε η πρώην διευθύντρια της 9ης Εφορείας Αρχαιοτήτων, Δέσποινα Μακροπούλου, που συμμετέχει στη διαχειριστική επιτροπή της κίνησης πολιτών. «Εγώ δεν ενέκρινα ποτέ την αποκόλληση, γιατί δεν είχα μελέτη επαναφοράς» σημείωσε για το σταθμό Βενιζέλου, προσθέτοντας πως «αισθάνομαι ότι μας κοροϊδεύουν. Όχι γιατί είναι τόσο χαζοί αλλά επειδή έχουν κάποιο συμφέρον».

Επίσης η κ. Μαυροπούλου είπε πως «δεν πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη στην επανατοποθέτηση», αναφερόμενη σε ό,τι έγινε στον σταθμό Αγίας Σοφίας. Στις ανασκαφές αποκαλύφθηκε και μαρμαρόστρωτος δρόμος του 4ου αιώνα. Αποφασίστηκε να αποσπαστεί και να επανατοποθετηθεί μετά από εργασίες στον παντορροϊκό αγωγό, ωστόσο τελικά αποφασίστηκε ότι δεν χωράει ξανά στο σημείο. «Μου είπαν ότι δεν πρόκειται να εκτεθούν τα κομμάτια και ότι δεν ξέρουν που είναι», υποστήριξε για τον σταθμό Αγίας Σοφίας. «Δεν θα χωράνε τα αρχαία μετά ούτε στη Βενιζέλου» ανέφερε.

«Δεν μπορούν να καταλάβουν τη διαφορά ανάμεσα σε ένα αρχαιολογικό εύρημα και τα ευρήματα του σταθμού Βενιζέλου. Υπάρχει μια ιδιαιτερότητα συγκεκριμένη. Δυστυχώς το μεγάλο μέρος είναι από φθαρτά οικοδομικά υλικά και δεν αντέχουν τη διάλυση και την επανασύστασή τους. Είναι μεγάλο ρίσκο η επανατοποθέτηση», δήλωσε ο αρχιτέκτων μηχανικός Βασίλης Κονιόρδος.

Στην κίνηση συμμετέχει και ο Φωκίων Δεληγιάννης, που ως νομικός εκπρόσωπος του δήμου Θεσσαλονίκης ασχολήθηκε με το θέμα του σταθμού Βενιζέλου. Ο ίδιος υποστήριξε πως θα κινηθούν όλες τις νόμιμες διαδικασίες,  ώστε να αποτραπεί η επαναφορά της μεθόδου απόσπασης. «Αυτό που προτείνεται είναι ένα άγνωστο κενό. Αυτήν τη στιγμή έγκυρες είναι οι αποφάσεις των υπουργών Μπαλτά και Κορνιόρδου που προϋπέθεταν τη σύμφωνη γνώμη του ΚΑΣ. Για οποιαδήποτε άλλη λύση πρέπει να επαναληφθούν ξανά οι διαδικασίες», τόνισε.

mpoutaris-mylopoulos-kinisi-politwn-gia-metro-tyn-typou.jpg


Μπουτάρης: Δεν θα ανεχθώ καπέλωμα από κομματικό σύστημα

Στη σημερινή συνέντευξη Τύπου έδωσαν το παρών αρκετά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, ανάμεσά τους οι Τριαντάφυλλος Μηταφίδης, Τάσος Κουράκης, Ρία Καλφακάκου κ.ά. Ο Γιάννης Μπουτάρης ωστόσο ξεκαθάρισε πως δεν θέλει να έχει κομματικό και πολιτικό χαρακτήρα η κίνηση στην οποία είναι επικεφαλής. «Το θέμα δεν είναι πολιτικό. Και Συριζαίοι και Νεοδημοκράτες θα είναι μέσα, αλλά και αυτός που πουλάει γράμματα του Χριστού, ο Βελόπουλος», είπε για να δείξει πως δεν έχει κομματική ταυτότητα και ξεκαθάρισε: «Δεν πρόκειται να ανεχθώ καπέλωμα από κομματικό σύστημα. Αν γίνει αυτό, εγώ αντίο σας».

st-kinisipoliton-02.jpg

Το παρών έδωσαν και μέλη της «Πρωτοβουλίας», όπως η Έλλη Χρυσίδου, ο Σπύρος Πέγκας, η Μαρία Πασχαλίδου αλλά και ο επικεφαλής της «Οικολογίας - Αλληλεγγύης» Μιχάλης Τρεμόπουλος.

st-kinisipoliton-01.jpg
st-kinisipoliton-03.jpg

Η παρουσία, ωστόσο, που σχολιάστηκε περισσότερο είναι αυτή του Ανδρέα Κουράκη, καθώς όπως ήταν γνωστό οι σχέσεις του με τον Γιάννη Μπουτάρη είχαν "παγώσει". Όπως φαίνεται, οι δυο άνδρες τα βρήκαν ξανά, καθώς ο κ. Κουράκης θα συμμετάσχει στην κίνηση πολιτών για τα αρχαία της Βενιζέλου.

Οι δηλώσεις Μπουτάρη: 


Την πρώτη συνέντευξη Τύπου έδωσε σήμερα ο Γιάννης Μπουτάρης ως επικεφαλής της «Κίνησης Πολιτών για την Προστασία της Πολιτιστικής Κληρονομιάς» με θέμα τις αρχαιότητες στο σταθμό Βενιζέλου και τη μέθοδο που θα επιλεγεί για την κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης.

Ο πρώην δήμαρχος υποστήριξε πως ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παραπλανήθηκε και γι' αυτό οδηγήθηκε στη δήλωση ότι θα γυρίσουν στη λύση απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαίων στη Βενιζέλου. Μάλιστα, είπε πως όσοι ενημέρωσαν τον πρωθυπουργό, έχουν συμφέροντα. «Πιστεύω βαθύτατα ότι ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε πονηρά και άσχημα από ομάδα ανθρώπων που έχουν συμφέρον», δήλωσε χαρακτηριστικά, ενώ ανέφερε πως ίσως ο Κυριάκος Μητσοτάκης κουράστηκε από τους πολιτευτές που τον ενημέρωναν. «Βαρέθηκε από τους πολιτευτές της Θεσσαλονίκης και είπε «άι σιχτίρ, να φύγω να ησυχάσω».

Ο Γιάννης Μπουτάρης απάντησε ακόμα και στον Κωνσταντίνο Ζέρβα για το χαρακτηρισμό «επαγγελματίας ευαίσθητος», αναφορικά για τα αρχαία και το σταθμό Βενιζέλου. «Να του πείτε του κυρίου Ζέρβα ότι είμαι επαγγελματίας οινοποιός», είπε με το χαρακτηριστικό ύφος του ο πρώην δήμαρχος.

Ο απερχόμενος πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. Γιάννης Μυλόπουλος ανέφερε συγκεκριμένα ονόματα και δήλωσε πως ο Κωνσταντίνος Ζέρβας και ο Στράτος Σιμόπουλος λένε ψέματα. «Λυπάμαι που το λέω, αλλά είναι ψέματα όσα λένε Σιμόπουλος και Ζέρβας. Υπάρχει λύση αλλά δεν τη θέλουν και θα ήταν πιο έντιμο να πουν ότι απλά δεν τη θέλουν. Παραπλανούν τον υπουργό Κώστα Καραμανλή και τον πρωθυπουργό. Τους εκθέτουν και τους αναγκάζουν να κάνουν ατοπήματα», είπε στην παρέμβασή του ο κ. Μυλόπουλος.

Σύμφωνα με τον κ. Μυλόπουλο, είναι ψέμα ότι οι μελέτες δεν έχουν ολοκληρωθεί για το σταθμό Βενιζέλου. «Έγιναν όλες οι μελέτες ΟΜ1. Έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες ΟΜ2 στο επίπεδο αρχαιοτήτων και θα ξεκινούσαμε τις ανασκαφές στην πλατεία Καπνεργάτη τον Σεπτέμβριο» είπε, τονίζοντας πως «δεν προλάβαμε να κάνουμε σύμβαση με την εταιρεία, επειδή δεν έχει ολοκληρωθεί η μελέτη της ΟΜ2». Επιμένοντας πως πρέπει να γίνει η κατασκευή με τη μέθοδο in situ, προειδοποίησε πως σύμφωνα με τις δικές του εκτιμήσεις, αν αλλάξει η μέθοδος, θα παραδοθεί ο σταθμός το 2024-2026.

Οι αποζημιώσεις στην ανάδοχο εταιρεία

Το μεγάλο ατόπημα του πρωθυπουργού λόγω παραπληροφόρησης, όπως είπε ο κ. Μυλόπουλος, είναι πως στην ομιλία του στη ΔΕΘ αποδέχθηκε ότι υπάρχουν καθυστερήσεις στο έργο. «Αφού ο πρωθυπουργός λέει ότι υπάρχουν καθυστερήσεις, η ανάδοχος εταιρεία θα ζητήσει αποζημιώσεις» σημείωσε, αναφερόμενος σε παλαιότερες αποζημιώσεις και υπονοώντας πως αυτός είναι ο στόχος και πάλι. «Πράγματι, μετά τις εκλογές η ανάδοχος εταιρεία έχει αδειάσει τα εργοτάξια και δεν γίνονται εργασίες. Αυτό σήμαινε ότι θα υπάρχει μια καθυστέρηση και το έργο θα παραδινόταν το πολύ το 2021 με 12 από τους 13 σταθμούς και την επέκταση στην Καλαμαριά», υποστήριξε ο κ. Μυλόπουλος για τις ήδη υπάρχουσες καθυστερήσεις στο έργο.

«Μου 'μυρίζει' αυτή η ιστορία. Κάθε ανάδοχος έχει συμφέρον να επιβαρύνει το έργο για να ζητάει αποζημιώσεις» τόνισε ο Γιάννης Μπουτάρης, μιλώντας και αυτός για το ενδεχόμενο αποζημιώσεων. «Κάθε μέρα που περνάει και δεν δουλεύει, ο Άκτωρ ζητάει αποζημίωση. Πρέπει να το έχουν στο μυαλό τους αυτό», δήλωσε και διευκρίνισε: «Όταν ανέλαβε ο Άκτωρ, διευθύνων σύμβουλος ήταν ο κ. Κούτρας και το έργο άρχισε να προχωράει 'σφαίρα'. Μετά τα Χριστούγεννα του '18 που έφυγε ο Κούτρας άρχισαν οι καθυστερήσεις». Βέβαια, ο πρώην δήμαρχος υποστήριξε πως υπάρχουν και αντιπολιτευτικά συμφέροντα που αφορούν τον ίδιο. «Με κατηγόρησαν ότι φταίω επειδή υποστήριξα τους αρχαιολόγους. Αλλά να θυμίσω πως η πρώτη καθυστέρηση ήταν όταν η κοινοπραξία χρεοκόπησε».

Ο πολιτισμός δεν μετριέται με χρήματα, υποστήριξε ο Γιάννης Μπουτάρης, λέγοντας χαρακτηριστικά "ας αυξηθεί το κόστος κατασκευής, αρκεί να σωθεί η κληρονομιά της πόλης". «Όταν το θέμα γνωστοποιήθηκε στην παγκόσμια κοινότητα, το BBC το χαρακτήρισε σαν την ελληνική Πομπηία. Εγώ δεν είμαι αρχαιολόγος αλλά για να το λένε όλοι, θα πει ότι κάτι γίνεται», σημείωσε.

«Δεν πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη στην επανατοποθέτηση»

«Είναι επιεικώς 'ηλίθιο' να γυρίσουμε πίσω. Για να γίνουν όλα αυτά σωστά, χρειάζονται πάμπολλα εκατομμύρια» δήλωσε η πρώην διευθύντρια της 9ης Εφορείας Αρχαιοτήτων, Δέσποινα Μακροπούλου, που συμμετέχει στη διαχειριστική επιτροπή της κίνησης πολιτών. «Εγώ δεν ενέκρινα ποτέ την αποκόλληση, γιατί δεν είχα μελέτη επαναφοράς» σημείωσε για το σταθμό Βενιζέλου, προσθέτοντας πως «αισθάνομαι ότι μας κοροϊδεύουν. Όχι γιατί είναι τόσο χαζοί αλλά επειδή έχουν κάποιο συμφέρον».

Επίσης η κ. Μαυροπούλου είπε πως «δεν πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη στην επανατοποθέτηση», αναφερόμενη σε ό,τι έγινε στον σταθμό Αγίας Σοφίας. Στις ανασκαφές αποκαλύφθηκε και μαρμαρόστρωτος δρόμος του 4ου αιώνα. Αποφασίστηκε να αποσπαστεί και να επανατοποθετηθεί μετά από εργασίες στον παντορροϊκό αγωγό, ωστόσο τελικά αποφασίστηκε ότι δεν χωράει ξανά στο σημείο. «Μου είπαν ότι δεν πρόκειται να εκτεθούν τα κομμάτια και ότι δεν ξέρουν που είναι», υποστήριξε για τον σταθμό Αγίας Σοφίας. «Δεν θα χωράνε τα αρχαία μετά ούτε στη Βενιζέλου» ανέφερε.

«Δεν μπορούν να καταλάβουν τη διαφορά ανάμεσα σε ένα αρχαιολογικό εύρημα και τα ευρήματα του σταθμού Βενιζέλου. Υπάρχει μια ιδιαιτερότητα συγκεκριμένη. Δυστυχώς το μεγάλο μέρος είναι από φθαρτά οικοδομικά υλικά και δεν αντέχουν τη διάλυση και την επανασύστασή τους. Είναι μεγάλο ρίσκο η επανατοποθέτηση», δήλωσε ο αρχιτέκτων μηχανικός Βασίλης Κονιόρδος.

Στην κίνηση συμμετέχει και ο Φωκίων Δεληγιάννης, που ως νομικός εκπρόσωπος του δήμου Θεσσαλονίκης ασχολήθηκε με το θέμα του σταθμού Βενιζέλου. Ο ίδιος υποστήριξε πως θα κινηθούν όλες τις νόμιμες διαδικασίες,  ώστε να αποτραπεί η επαναφορά της μεθόδου απόσπασης. «Αυτό που προτείνεται είναι ένα άγνωστο κενό. Αυτήν τη στιγμή έγκυρες είναι οι αποφάσεις των υπουργών Μπαλτά και Κορνιόρδου που προϋπέθεταν τη σύμφωνη γνώμη του ΚΑΣ. Για οποιαδήποτε άλλη λύση πρέπει να επαναληφθούν ξανά οι διαδικασίες», τόνισε.

mpoutaris-mylopoulos-kinisi-politwn-gia-metro-tyn-typou.jpg


Μπουτάρης: Δεν θα ανεχθώ καπέλωμα από κομματικό σύστημα

Στη σημερινή συνέντευξη Τύπου έδωσαν το παρών αρκετά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, ανάμεσά τους οι Τριαντάφυλλος Μηταφίδης, Τάσος Κουράκης, Ρία Καλφακάκου κ.ά. Ο Γιάννης Μπουτάρης ωστόσο ξεκαθάρισε πως δεν θέλει να έχει κομματικό και πολιτικό χαρακτήρα η κίνηση στην οποία είναι επικεφαλής. «Το θέμα δεν είναι πολιτικό. Και Συριζαίοι και Νεοδημοκράτες θα είναι μέσα, αλλά και αυτός που πουλάει γράμματα του Χριστού, ο Βελόπουλος», είπε για να δείξει πως δεν έχει κομματική ταυτότητα και ξεκαθάρισε: «Δεν πρόκειται να ανεχθώ καπέλωμα από κομματικό σύστημα. Αν γίνει αυτό, εγώ αντίο σας».

st-kinisipoliton-02.jpg

Το παρών έδωσαν και μέλη της «Πρωτοβουλίας», όπως η Έλλη Χρυσίδου, ο Σπύρος Πέγκας, η Μαρία Πασχαλίδου αλλά και ο επικεφαλής της «Οικολογίας - Αλληλεγγύης» Μιχάλης Τρεμόπουλος.

st-kinisipoliton-01.jpg
st-kinisipoliton-03.jpg

Η παρουσία, ωστόσο, που σχολιάστηκε περισσότερο είναι αυτή του Ανδρέα Κουράκη, καθώς όπως ήταν γνωστό οι σχέσεις του με τον Γιάννη Μπουτάρη είχαν "παγώσει". Όπως φαίνεται, οι δυο άνδρες τα βρήκαν ξανά, καθώς ο κ. Κουράκης θα συμμετάσχει στην κίνηση πολιτών για τα αρχαία της Βενιζέλου.

Οι δηλώσεις Μπουτάρη: 


ΣΧΟΛΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Επιλέξτε Κατηγορία