ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Απολογισμός Μπουτάρη: Αν δεν έρθεις σε ρήξη, δεν αλλάζεις το σύστημα

"Είναι η τελευταία μου συνέντευξη τύπου ως δήμαρχος, δεν θα γίνω ποτέ και πουθενά ξανά δήμαρχος όποτε καταλαβαίνετε τη φόρτιση", δήλωσε στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου για απολογισμό του έργου του

 29/08/2019 16:21

 Απολογισμός Μπουτάρη: Αν δεν έρθεις σε ρήξη, δεν αλλάζεις το σύστημα
INTIME NEWS /ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ

Θεολόγος Ηλιού

Με την πεποίθηση ότι έκανε ο,τι μπορούσε για το καλό της πόλης αποχωρεί από το δημαρχιακό μέγαρο, ο Γιάννης Μπουτάρης, όπως είπε στην τελευταία σημερινή συνέντευξη Τύπου ως δήμαρχος, που όπως ομολόγησε είχε μια διαφορετική συναισθηματική φόρτιση. «Παρότι δεν είμαι και ο πιο συναισθηματικός άνθρωπος στον κόσμο, είμαι γουρούνι στα συναισθηματικά, αυτή όμως είναι η τελευταία μου συνέντευξη τύπου ως δήμαρχος. Δεν θα γίνω ποτέ ξανά και πουθενά δήμαρχος, όποτε καταλαβαίνετε την φόρτιση».

Αν και ο τελικός κριτής για αυτόν είναι ο κόσμος, ο ίδιος δεν βάζει βαθμολογία στο έργο του αλλά είπε ότι «ξέρω πως έγιναν πολλά πράγματα για τα οποία είναι ευχαριστημένος». Δεν αποδέχθηκε ούτε σήμερα, προτελευταία του μέρα ως δήμαρχος, τον όρο αντισυμβατικός. «Δεν είμαι αντισυμβατικός αλλά αν δεν έρθεις σε ρήξεις, δεν αλλάζεις το σύστημα» είπε χαρακτηριστικά για τον τρόπο που κινήθηκε και εκφράστηκε σε όλη την θητεία. Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα ανέφερε την κόντρα του με τον μητροπολίτη Άνθιμο που ξεκίνησε στην προεκλογική περίοδο του 2010. «Ότι είπα ότι μου θυμίζει μουτζαχεντίν ο Άνθιμος, ήταν μια ρήξη με το σύστημα. Μπορεί πολλοί να το ένιωθαν αλλά δεν έβγαιναν να το πουν».

Γενικότερα αυτή η τακτική, σύμφωνα με τον ίδιο, βοήθησε να αλλάξει τον αέρα της πόλης. «Παραλάβαμε μια πόλη που έζεχνε οπισθοδρομικό συντηρητισμό. Όχι μόνο λόγω της διαφθοράς και των σκανδάλων, αλλά και λόγω ενός ιδιότυπου ελληνορθόδοξου φονταμενταλισμού. Ο φονταμενταλισμός αυτός υποτίθεται ότι υπεράσπιζε τα εθνικά συμφέροντα και την τιμή της πόλης. Το μόνο που έκανε στην πραγματικότητα ήταν να κρατάει τη Θεσσαλονίκη στην απομόνωση, το σκοταδισμό και την υστέρηση, μακριά από τις εξελίξεις στην υπόλοιπη Ευρώπη. Παρά τον κρατικοδίαιτο καπιταλισμό που διατηρούσε τριπλάσιες κρατικές επιδοτήσεις στον Δήμο από αυτές που εμείς είχαμε στη θητεία μας, η έλλειψη εξωστρέφειας, σαφούς οράματος και προοπτικής για την πόλη ήταν εμφανής. Η αποτυχία να ανταποκριθεί η Θεσσαλονίκη στις ευκαιρίες που παρουσιάστηκαν στα Βαλκάνια από τη δεκαετία του ’90 ήταν αναμφισβήτητο γεγονός. Μέχρι την αλλαγή διοίκησης το 2010 δεν αξιοποίησε κανένα από τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα στην περιοχή. Τα πλεονεκτήματα, δηλαδή, που απορρέουν από τον συνδυασμό της ευρωπαϊκής της ταυτότητας, της γεωπολιτικής της θέσης και του πλούσιου πολιτισμικού της αποθέματος. Αντί να χαράξει μια στρατηγική και αυτόνομη πορεία ευρωπαϊκής ανάπτυξης εκμεταλλευόμενη τον βαλκανικό ζωτικό της χώρο, η πόλη βαυκαλιζόταν ως περήφανη “συμπρωτεύουσα”». Ακόμα ένα θέμα που ένταξε στις ρήξεις με το σύστημα, ήταν η διαχείριση του με τους οίκους ανοχής. «Η πορνεία είναι αναγνωρισμένο επάγγελμα από το κράτος. Ας το καταργούσαν, όχι να μου δίνουν την δυνατότητα να δίνω άδειες για σπίτια και να τα ακούω. Έπρεπε να είναι όλα σε ένα συγκεκριμένο μέρος χωρίς να ενοχλούν περιοίκους. Για αυτό τα πήραμε από τον Βαρδάρη και τα πήγανε στα σφαγεία. Πάτε να δείτε την περιοχή, είναι λουλούδι σήμερα» σχολίασε.

Τουρισμός

Πέντε τομείς υπέδειξε ο κ. Μπουτάρης σχετικά με το έργο που αφήνει πίσω του. Αρχικά, αναφέρθηκε στην αύξηση του τουρισμού, χωρίς να αποδέχεται την ευθύνη για αυτό. «Δεν ανέπτυξα εγώ τον τουρισμό. Δεν είχαμε καν στο πρόγραμμα τον τουρισμό» είπε, αποδίδοντας την αύξηση στις κινήσεις που έγιναν για να αναδειχθεί η ιστορία της πόλης και που οδήγησαν στην εξωστρέφεια και στην διεθνοποίηση. Χαρακτηριστικό είναι ότι το 2010η Θεσσαλονίκη είχε ένα εκατομμύριο τουρίστες και το 2018 έφτασε να έχει τέσσερα εκατομμύρια. «Πώς το πετύχαμε; Με συνεχείς παρουσιάσεις της πόλης μέσω της νέας μεθοδολογίας προβολής που εγκαινιάσαμε, της «διπλωματίας των πόλεων». Αναδείξαμε τη Θεσσαλονίκη και καλέσαμε κόσμο να έρθει σε μια πόλη φιλική, από την άποψη ότι δεν κυριαρχούν θρησκευτικοί και πολιτικοί φανατισμοί. Πήγαμε σε χώρες που τις θεωρούμε υποδεέστερες για να μιλήσουμε για την πόλη, όμως πάτε να δείτε τα Τίρανα, είναι καλύτερα από εμάς» συμπλήρωσε.

Κοινωνική πολιτική

Το δεύτερο θέμα που ανέλυσε ήταν η κοινωνική πολιτική που άσκησε ο Δήμος. Αναφέρθηκε σε δομές για αστέγους, ναρκομανείς, κακοποιημένες γυναίκες, πρόσφυγες και μετανάστες, συσσίτια για αναξιοπαθούντες. «Όταν παραλάβαμε υπήρχαν μόνο διατακτικές. Φτιάξαμε δέκα δομές που λειτουργούν σήμερα» είπε χαρακτηριστικά, δίνοντας έμφαση στο Φιλοξενείο Αιτούντων Άσυλο για του πρόσφυγες στους στάβλους του Παπάφη, όπου αρχικά υπήρχαν αντιδράσεις για την δημιουργία του.

Οικονομική Εξυγίανση

Ένα από τα δύσκολα έργα της διοίκησης Μπουτάρη ήταν η οικονομική εξυγίανση του δήμου. Κατάφερε να ξεπεράσει τα χρέη και να εξασφαλίσει χρηματοδοτήσεις από οργανισμούς της Ελλάδος και του εξωτερικού.

Ενδεικτικά, ο Γιάννης Μπουτάρης αναφέρθηκε σε αριθμούς για να δείξει την εξοικονόμηση τον πόρων. «Το 2010 υπήρχαν 4 εκατ. σε υπερωρίες και το 2018 το μειώσαμε σε 1 εκατ., από την ΔΕΠΘΕ από τα 7 εκατ. προϋπολογισμό το μειώσαμε στα 3,5 εκατ. και τα οφέλη σε προμηθευτές από 43 εκατ. που ήταν το 2010 έφτασαν στα 7 εκατ.».

Επίσης, ανάμεσα σε αυτά που αφήνει είναι η μείωση των δημοτικών τελώ κατά 42,5% για τις κατοικίες και κατά 37,5% για τους επαγγελματικούς χώρους.

Καθαριότητα, στάθμευση και αναπλάσεις

Ο Γιάννης Μπουτάρης σχολίασε όσα ακούστηκαν στην προεκλογική περίοδο για την καθημερινή λειτουργία της πόλης. «Αρνούμαι ότι μείναμε πίσω σε καθαριότητα και κυκλοφοριακό. Κάναμε ελεγχόμενη στάθμευση, βάλαμε πασαλάκια και έχουμε καλύτερη εικόνα» είπε.

Για την καθαριότητα ανέφερε πως ανανέωσαν τον στόλο των οχημάτων, κατάφεραν να φτάσουν στο 20% την ανακύκλωση από το 0% και βελτίωσαν τον ΣΜΑ. Ο ίδιος ήθελε ακόμα μια επιδότηση ΕΣΠΑ από την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για την ανανέωση του στόλου αλλά και έναν διαφορετικό τρόπο αποκομιδής.

Σε 60 συνολικά σημεία έγιναν αναπλάσεις από τον δήμο Θεσσαλονίκης. «Οι αναπλάσεις έγιναν με σκοπό την απόλαυση του κόσμου. Χαρακτηρισμό παράδειγμα η Αγίας Σοφίας που στην αρχή έβριζαν και τώρα την απολαμβάνουν όλοι». Σαφώς, ανάμεσα σε αλλά αναφέρθηκε και στην πλατεία Ελευθερίας, λέγοντας πως υπάρχει προβληματισμός με τον εργολάβο επειδή καθυστερεί. «Είναι στο χέρι του Ζέρβα να το πιάσει από τα κερατά και να τελειώνει» σχολίασε για το έργο.


Πολιτισμός και αισθητική

«Στην ζωή είναι όλα θέμα αισθητικής. Αισθητική είναι τα πάντα, από ένα φουστάνι μέχρι τα γράμματα. Η αισθητική συνιστά πολιτισμό. Δεν είναι μόνο οι πολιτιστικές δράσεις, είναι ένα σύνολο πραγμάτων που έχουν να κάνουν με τον εσωτερικό σου κόσμο και με αυτά που βγάζεις προς τα έξω», ανάφερε για τις πολιτιστικές δράσεις και γενικά για την εικόνα της πόλης.

Τόνισε δε πως ως διοίκηση έκαναν ένα βήμα μπροστά για να αλλάξει η πόλη και ευχήθηκε ο νέος δήμαρχος να σεβαστεί το έργο που έχει γίνει και να καταλάβει το συμφέρον του.

"Με ενόχλησε το παπαδαριό στην ορκωμοσία Ζέρβα"

Στην τελευταία συνέντευξη Τύπου που έδωσε ως δήμαρχος, ο κ. Μπουτάρης δεν παρέλειψε να σχολιάσει την ορκωμοσία του Κωνσταντίνου Ζέρβα λέγοντας πως τον στεναχώρησε όσα έγιναν και τον ενόχλησε το έντονο θρησκευτικό στοιχείο.

«Με ενόχλησε το παπαδαριό στην ορκωμοσία του Ζέρβα. Τις δυο προηγούμενες φορές ορκίστηκε με πολιτικό όρκο και προχθές είχε 12 παπάδες, από αρχιμανδρίτες μέχρι και μητροπολίτες. Κυριαρχούσε το παπαδαριό, με όλο το σεβασμό προς τους παπάδες και προς τον Άνθιμο», σχολίασε ο Γιάννης Μπουτάρης, αλλά τα βέλη του προς το νέο δήμαρχο δεν σταμάτησαν εκεί. Όταν ρωτήθηκε αν ο νέος δήμαρχος μπορεί να συνεχίσει το έργο του, ο ίδιος απάντησε: «πρέπει να δούμε τι θα συνεχίσει. Το δουλειά, δουλειά, δουλειά και κότσο βασιλιά δεν μου λέει τίποτα. Και εγώ ήμουνα στο δημαρχείο από τις 10:00 το πρωί έως τις 11:00 το βράδυ, και αυτό δουλειά δεν ήταν; Δεν μας έχει δείξει ακόμα το πολιτικό στοιχείο που μπορεί να ασκήσει». Επίσης αναφέρθηκε στη θέση του για την πεζοδρόμηση της Αγίας Σοφίας. «Απίστευτη η θέση του νέου δημάρχου για την πεζοδρόμηση, που είπε να μη γίνει. Η σύμβαση υπογράφτηκε πριν από έναν μήνα για γραφειοκρατικούς λόγους. Εγώ μέχρι και αύριο μπορώ να υπογράφω συμβάσεις και όλα τα χαρτιά του δήμου. Από Δευτέρα ας έρθει αυτός να υπογράψει ο,τι θέλει».

Με την πεποίθηση ότι έκανε ο,τι μπορούσε για το καλό της πόλης αποχωρεί από το δημαρχιακό μέγαρο, ο Γιάννης Μπουτάρης, όπως είπε στην τελευταία σημερινή συνέντευξη Τύπου ως δήμαρχος, που όπως ομολόγησε είχε μια διαφορετική συναισθηματική φόρτιση. «Παρότι δεν είμαι και ο πιο συναισθηματικός άνθρωπος στον κόσμο, είμαι γουρούνι στα συναισθηματικά, αυτή όμως είναι η τελευταία μου συνέντευξη τύπου ως δήμαρχος. Δεν θα γίνω ποτέ ξανά και πουθενά δήμαρχος, όποτε καταλαβαίνετε την φόρτιση».

Αν και ο τελικός κριτής για αυτόν είναι ο κόσμος, ο ίδιος δεν βάζει βαθμολογία στο έργο του αλλά είπε ότι «ξέρω πως έγιναν πολλά πράγματα για τα οποία είναι ευχαριστημένος». Δεν αποδέχθηκε ούτε σήμερα, προτελευταία του μέρα ως δήμαρχος, τον όρο αντισυμβατικός. «Δεν είμαι αντισυμβατικός αλλά αν δεν έρθεις σε ρήξεις, δεν αλλάζεις το σύστημα» είπε χαρακτηριστικά για τον τρόπο που κινήθηκε και εκφράστηκε σε όλη την θητεία. Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα ανέφερε την κόντρα του με τον μητροπολίτη Άνθιμο που ξεκίνησε στην προεκλογική περίοδο του 2010. «Ότι είπα ότι μου θυμίζει μουτζαχεντίν ο Άνθιμος, ήταν μια ρήξη με το σύστημα. Μπορεί πολλοί να το ένιωθαν αλλά δεν έβγαιναν να το πουν».

Γενικότερα αυτή η τακτική, σύμφωνα με τον ίδιο, βοήθησε να αλλάξει τον αέρα της πόλης. «Παραλάβαμε μια πόλη που έζεχνε οπισθοδρομικό συντηρητισμό. Όχι μόνο λόγω της διαφθοράς και των σκανδάλων, αλλά και λόγω ενός ιδιότυπου ελληνορθόδοξου φονταμενταλισμού. Ο φονταμενταλισμός αυτός υποτίθεται ότι υπεράσπιζε τα εθνικά συμφέροντα και την τιμή της πόλης. Το μόνο που έκανε στην πραγματικότητα ήταν να κρατάει τη Θεσσαλονίκη στην απομόνωση, το σκοταδισμό και την υστέρηση, μακριά από τις εξελίξεις στην υπόλοιπη Ευρώπη. Παρά τον κρατικοδίαιτο καπιταλισμό που διατηρούσε τριπλάσιες κρατικές επιδοτήσεις στον Δήμο από αυτές που εμείς είχαμε στη θητεία μας, η έλλειψη εξωστρέφειας, σαφούς οράματος και προοπτικής για την πόλη ήταν εμφανής. Η αποτυχία να ανταποκριθεί η Θεσσαλονίκη στις ευκαιρίες που παρουσιάστηκαν στα Βαλκάνια από τη δεκαετία του ’90 ήταν αναμφισβήτητο γεγονός. Μέχρι την αλλαγή διοίκησης το 2010 δεν αξιοποίησε κανένα από τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα στην περιοχή. Τα πλεονεκτήματα, δηλαδή, που απορρέουν από τον συνδυασμό της ευρωπαϊκής της ταυτότητας, της γεωπολιτικής της θέσης και του πλούσιου πολιτισμικού της αποθέματος. Αντί να χαράξει μια στρατηγική και αυτόνομη πορεία ευρωπαϊκής ανάπτυξης εκμεταλλευόμενη τον βαλκανικό ζωτικό της χώρο, η πόλη βαυκαλιζόταν ως περήφανη “συμπρωτεύουσα”». Ακόμα ένα θέμα που ένταξε στις ρήξεις με το σύστημα, ήταν η διαχείριση του με τους οίκους ανοχής. «Η πορνεία είναι αναγνωρισμένο επάγγελμα από το κράτος. Ας το καταργούσαν, όχι να μου δίνουν την δυνατότητα να δίνω άδειες για σπίτια και να τα ακούω. Έπρεπε να είναι όλα σε ένα συγκεκριμένο μέρος χωρίς να ενοχλούν περιοίκους. Για αυτό τα πήραμε από τον Βαρδάρη και τα πήγανε στα σφαγεία. Πάτε να δείτε την περιοχή, είναι λουλούδι σήμερα» σχολίασε.

Τουρισμός

Πέντε τομείς υπέδειξε ο κ. Μπουτάρης σχετικά με το έργο που αφήνει πίσω του. Αρχικά, αναφέρθηκε στην αύξηση του τουρισμού, χωρίς να αποδέχεται την ευθύνη για αυτό. «Δεν ανέπτυξα εγώ τον τουρισμό. Δεν είχαμε καν στο πρόγραμμα τον τουρισμό» είπε, αποδίδοντας την αύξηση στις κινήσεις που έγιναν για να αναδειχθεί η ιστορία της πόλης και που οδήγησαν στην εξωστρέφεια και στην διεθνοποίηση. Χαρακτηριστικό είναι ότι το 2010η Θεσσαλονίκη είχε ένα εκατομμύριο τουρίστες και το 2018 έφτασε να έχει τέσσερα εκατομμύρια. «Πώς το πετύχαμε; Με συνεχείς παρουσιάσεις της πόλης μέσω της νέας μεθοδολογίας προβολής που εγκαινιάσαμε, της «διπλωματίας των πόλεων». Αναδείξαμε τη Θεσσαλονίκη και καλέσαμε κόσμο να έρθει σε μια πόλη φιλική, από την άποψη ότι δεν κυριαρχούν θρησκευτικοί και πολιτικοί φανατισμοί. Πήγαμε σε χώρες που τις θεωρούμε υποδεέστερες για να μιλήσουμε για την πόλη, όμως πάτε να δείτε τα Τίρανα, είναι καλύτερα από εμάς» συμπλήρωσε.

Κοινωνική πολιτική

Το δεύτερο θέμα που ανέλυσε ήταν η κοινωνική πολιτική που άσκησε ο Δήμος. Αναφέρθηκε σε δομές για αστέγους, ναρκομανείς, κακοποιημένες γυναίκες, πρόσφυγες και μετανάστες, συσσίτια για αναξιοπαθούντες. «Όταν παραλάβαμε υπήρχαν μόνο διατακτικές. Φτιάξαμε δέκα δομές που λειτουργούν σήμερα» είπε χαρακτηριστικά, δίνοντας έμφαση στο Φιλοξενείο Αιτούντων Άσυλο για του πρόσφυγες στους στάβλους του Παπάφη, όπου αρχικά υπήρχαν αντιδράσεις για την δημιουργία του.

Οικονομική Εξυγίανση

Ένα από τα δύσκολα έργα της διοίκησης Μπουτάρη ήταν η οικονομική εξυγίανση του δήμου. Κατάφερε να ξεπεράσει τα χρέη και να εξασφαλίσει χρηματοδοτήσεις από οργανισμούς της Ελλάδος και του εξωτερικού.

Ενδεικτικά, ο Γιάννης Μπουτάρης αναφέρθηκε σε αριθμούς για να δείξει την εξοικονόμηση τον πόρων. «Το 2010 υπήρχαν 4 εκατ. σε υπερωρίες και το 2018 το μειώσαμε σε 1 εκατ., από την ΔΕΠΘΕ από τα 7 εκατ. προϋπολογισμό το μειώσαμε στα 3,5 εκατ. και τα οφέλη σε προμηθευτές από 43 εκατ. που ήταν το 2010 έφτασαν στα 7 εκατ.».

Επίσης, ανάμεσα σε αυτά που αφήνει είναι η μείωση των δημοτικών τελώ κατά 42,5% για τις κατοικίες και κατά 37,5% για τους επαγγελματικούς χώρους.

Καθαριότητα, στάθμευση και αναπλάσεις

Ο Γιάννης Μπουτάρης σχολίασε όσα ακούστηκαν στην προεκλογική περίοδο για την καθημερινή λειτουργία της πόλης. «Αρνούμαι ότι μείναμε πίσω σε καθαριότητα και κυκλοφοριακό. Κάναμε ελεγχόμενη στάθμευση, βάλαμε πασαλάκια και έχουμε καλύτερη εικόνα» είπε.

Για την καθαριότητα ανέφερε πως ανανέωσαν τον στόλο των οχημάτων, κατάφεραν να φτάσουν στο 20% την ανακύκλωση από το 0% και βελτίωσαν τον ΣΜΑ. Ο ίδιος ήθελε ακόμα μια επιδότηση ΕΣΠΑ από την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για την ανανέωση του στόλου αλλά και έναν διαφορετικό τρόπο αποκομιδής.

Σε 60 συνολικά σημεία έγιναν αναπλάσεις από τον δήμο Θεσσαλονίκης. «Οι αναπλάσεις έγιναν με σκοπό την απόλαυση του κόσμου. Χαρακτηρισμό παράδειγμα η Αγίας Σοφίας που στην αρχή έβριζαν και τώρα την απολαμβάνουν όλοι». Σαφώς, ανάμεσα σε αλλά αναφέρθηκε και στην πλατεία Ελευθερίας, λέγοντας πως υπάρχει προβληματισμός με τον εργολάβο επειδή καθυστερεί. «Είναι στο χέρι του Ζέρβα να το πιάσει από τα κερατά και να τελειώνει» σχολίασε για το έργο.


Πολιτισμός και αισθητική

«Στην ζωή είναι όλα θέμα αισθητικής. Αισθητική είναι τα πάντα, από ένα φουστάνι μέχρι τα γράμματα. Η αισθητική συνιστά πολιτισμό. Δεν είναι μόνο οι πολιτιστικές δράσεις, είναι ένα σύνολο πραγμάτων που έχουν να κάνουν με τον εσωτερικό σου κόσμο και με αυτά που βγάζεις προς τα έξω», ανάφερε για τις πολιτιστικές δράσεις και γενικά για την εικόνα της πόλης.

Τόνισε δε πως ως διοίκηση έκαναν ένα βήμα μπροστά για να αλλάξει η πόλη και ευχήθηκε ο νέος δήμαρχος να σεβαστεί το έργο που έχει γίνει και να καταλάβει το συμφέρον του.

"Με ενόχλησε το παπαδαριό στην ορκωμοσία Ζέρβα"

Στην τελευταία συνέντευξη Τύπου που έδωσε ως δήμαρχος, ο κ. Μπουτάρης δεν παρέλειψε να σχολιάσει την ορκωμοσία του Κωνσταντίνου Ζέρβα λέγοντας πως τον στεναχώρησε όσα έγιναν και τον ενόχλησε το έντονο θρησκευτικό στοιχείο.

«Με ενόχλησε το παπαδαριό στην ορκωμοσία του Ζέρβα. Τις δυο προηγούμενες φορές ορκίστηκε με πολιτικό όρκο και προχθές είχε 12 παπάδες, από αρχιμανδρίτες μέχρι και μητροπολίτες. Κυριαρχούσε το παπαδαριό, με όλο το σεβασμό προς τους παπάδες και προς τον Άνθιμο», σχολίασε ο Γιάννης Μπουτάρης, αλλά τα βέλη του προς το νέο δήμαρχο δεν σταμάτησαν εκεί. Όταν ρωτήθηκε αν ο νέος δήμαρχος μπορεί να συνεχίσει το έργο του, ο ίδιος απάντησε: «πρέπει να δούμε τι θα συνεχίσει. Το δουλειά, δουλειά, δουλειά και κότσο βασιλιά δεν μου λέει τίποτα. Και εγώ ήμουνα στο δημαρχείο από τις 10:00 το πρωί έως τις 11:00 το βράδυ, και αυτό δουλειά δεν ήταν; Δεν μας έχει δείξει ακόμα το πολιτικό στοιχείο που μπορεί να ασκήσει». Επίσης αναφέρθηκε στη θέση του για την πεζοδρόμηση της Αγίας Σοφίας. «Απίστευτη η θέση του νέου δημάρχου για την πεζοδρόμηση, που είπε να μη γίνει. Η σύμβαση υπογράφτηκε πριν από έναν μήνα για γραφειοκρατικούς λόγους. Εγώ μέχρι και αύριο μπορώ να υπογράφω συμβάσεις και όλα τα χαρτιά του δήμου. Από Δευτέρα ας έρθει αυτός να υπογράψει ο,τι θέλει».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία