ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αποκάλυψη: Πρώτα πρόστιμο 1,3 εκατ. και μετά… αποζημίωση 2,7 εκατ. στη κοινοπραξία των σιδηροδρόμων ΤΟΜΗ – ALSTOM (βίντεο)

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, τιμωρήσαμε την κοινοπραξία με πρόστιμο 1,3 εκατ. ευρώ ενώ δώσαμε αποζημίωση που κατέληξε στο ποσό των 2.7 εκατομ. ευρώ

 21/03/2023 17:32

Αποκάλυψη: Πρώτα πρόστιμο 1,3 εκατ. και μετά… αποζημίωση 2,7 εκατ. στη κοινοπραξία  των σιδηροδρόμων ΤΟΜΗ – ALSTOM (βίντεο)

Το 2021 επιβλήθηκε πρόστιμο 1,3 εκ. ευρώ γιατί η μία από τις δύο εταιρείες της κοινοπραξίας που είχε αναλάβει την υλοποίηση του έργου της σιδηροδρομικής υποδομής, τοποθετούσε διαφορετικό και μη πιστοποιημένο σύστημα σε αντίθεση με την άλλη, τα οποία μεταξύ τους δεν επικοινωνούσαν. Έτσι, υποχρεώθηκαν να το ξηλώσουν και να αρχίσουν από την αρχή για να βάλουν το σωστό το οποίο δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Mega, η εταιρία αρχίζει και επικαλείται πως επειδή τόσα χρόνια δεν δουλεύει και για να αναστηθεί η σύμβαση, κάνει μία σειρά από ενστάσεις, ζητώντας αποζημιώσεις, λόγω υποπαραγωγικότητας και για αντικαταστάσεις 70 αλλαγών τροχιάς από Αθήνα έως την Λάρισα που αφορούν όσα τοποθετούσαν λάθος , δηλαδή ήταν παλιός μη πιστοποιημένος εξοπλισμός.

Όπως αποκαλύπτεται στο έγγραφο, το οποίο είναι απόφαση του πρώην υπουργού Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, επί επτά ενστάσεων της αναδόχου κοινοπραξίας, με τη επωνυμία «ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΤΟΜΗ Α.Β.Ε.Τ.Ε – ALSTOM TRANSPORT S.A», που αφορούν αιτήματά θετικών ζημιών λόγω υποπαραγωγικότητας, για το έργο: «Ανάταξη και Αναβάθμιση του συστήματος Σηματοδότησης- Τηλεδιοίκησης 70 Αλλαγών Τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του Άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας», ζητά το συνολικό ποσό αποζημίωσης των 2.767.782,93 ευρώ.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Νίκο Φιλιππίδη, τιμωρήσαμε την κοινοπραξία ΤΟΜΗ – ΑLSTOM με πρόστιμο 1,3 εκατ. ευρώ ενώ δώσαμε αποζημίωση που κατέληξε στο ποσό των 2.7 εκατομ. ευρώ.

Το 2021 επιβλήθηκε πρόστιμο 1,3 εκ. ευρώ γιατί η μία από τις δύο εταιρείες της κοινοπραξίας που είχε αναλάβει την υλοποίηση του έργου της σιδηροδρομικής υποδομής, τοποθετούσε διαφορετικό και μη πιστοποιημένο σύστημα σε αντίθεση με την άλλη, τα οποία μεταξύ τους δεν επικοινωνούσαν. Έτσι, υποχρεώθηκαν να το ξηλώσουν και να αρχίσουν από την αρχή για να βάλουν το σωστό το οποίο δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Mega, η εταιρία αρχίζει και επικαλείται πως επειδή τόσα χρόνια δεν δουλεύει και για να αναστηθεί η σύμβαση, κάνει μία σειρά από ενστάσεις, ζητώντας αποζημιώσεις, λόγω υποπαραγωγικότητας και για αντικαταστάσεις 70 αλλαγών τροχιάς από Αθήνα έως την Λάρισα που αφορούν όσα τοποθετούσαν λάθος , δηλαδή ήταν παλιός μη πιστοποιημένος εξοπλισμός.

Όπως αποκαλύπτεται στο έγγραφο, το οποίο είναι απόφαση του πρώην υπουργού Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, επί επτά ενστάσεων της αναδόχου κοινοπραξίας, με τη επωνυμία «ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΤΟΜΗ Α.Β.Ε.Τ.Ε – ALSTOM TRANSPORT S.A», που αφορούν αιτήματά θετικών ζημιών λόγω υποπαραγωγικότητας, για το έργο: «Ανάταξη και Αναβάθμιση του συστήματος Σηματοδότησης- Τηλεδιοίκησης 70 Αλλαγών Τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του Άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας», ζητά το συνολικό ποσό αποζημίωσης των 2.767.782,93 ευρώ.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Νίκο Φιλιππίδη, τιμωρήσαμε την κοινοπραξία ΤΟΜΗ – ΑLSTOM με πρόστιμο 1,3 εκατ. ευρώ ενώ δώσαμε αποζημίωση που κατέληξε στο ποσό των 2.7 εκατομ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία