ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Αναταράξεις στον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης

Έκτακτη γενική συνέλευση των ξενοδόχων της Θεσσαλονίκης προκάλεσε επιστολή στη "ΜτΚ" - Ο πρόεδρος της ΕΞΘ θέτει θέμα σχέσης της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης με τον ΟΤΠΜΘ

 16/10/2019 14:48

Αναταράξεις στον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης

Έκτακτη γενική συνέλευση της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συγκαλεί ο πρόεδρός της Ανδρέας Μανδρίνος με αφορμή την επιστολή – απάντηση του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης στην εφημερίδα «Μακεδονία της Κυριακής».

Σε επιστολή του προς τους εκπροσώπους όλων των φορέων του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης ο Ανδρέας Μανδρινός εκφράζει την αντίθεσή του στο περιεχόμενο και το ύφος της ενώ σημειώνει ότι είχε ως προφανή στόχο τη νουθέτηση και τη χειραγώγηση της γνώμης του μέσου και του δημοσιογράφου σχετικά με το έργο του Οργανισμού αλλά και τον επηρεασμό των υπολοίπων ΜΜΕ που τυχόν θα θελήσουν μελλοντικά να ασκήσουν κριτική.»

Ο κ .Μανδρίνος  θέτει τέλος θέμα σχέσης του ΕΟΞ με τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης για την οποία όπως αναφέρει θα ληφθεί απόφαση στην έκτακτη γενική συνέλευση των μελών.

Ολόκληρη η επιστολή του  Ανδρέα Μανδρίνου προς τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, το Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, την Πρόεδρο του ΟΤΠΜΘ και στους υπόλοιπους Πρόεδρους καθώς και στους εκπροσώπους όλων των φορέων του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης  έχει ως εξής:

Αξιότιμοι Πρόεδροι και εκπρόσωποι των φορέων του ΟΤΠΜΘ,

Χθες σε άρθρο της εφημερίδας «Μακεδονία» διαβάσαμε επιστολή του Οργανισμού προς την εφημερίδα - για την οποία δεν είχαμε καμία ενημέρωση σαν μέλη του ΔΣ - που είχε ως προφανή στόχο τη νουθέτηση και τη χειραγώγηση της γνώμης του μέσου και του δημοσιογράφου σχετικά με το έργο του Οργανισμού αλλά και τον επηρεασμό των υπολοίπων ΜΜΕ που τυχόν θα θελήσουν μελλοντικά να ασκήσουν κριτική..

Αυτό το ήθος, το ύφος και η νοοτροπία στην άσκηση της εξουσίας  αλλά και ο αδιαφανής κατά τη γνώμη μας τρόπος διαχείρισης του Οργανισμού δε συνάδει και δεν μπορεί να συνυπάρξει με τις δικές μας αρχές και αξίες και την ιστορία των 105 ετών μας . Η ιώβεια υπομονή των ξενοδόχων, αλλά και των υπολοίπων επαγγελματιών  του Τουρισμού της Θεσσαλονίκης στην πολυετή πολιτική εκμετάλλευση του φορέα εξαντλήθηκε.

Η ΕΞΘ θα πάρει τις αποφάσεις της σε σχέση με τον Οργανισμό και την επόμενη μέρα, σε έκτακτη Γενική Συνέλευση των μελών της.

Με εκτίμηση,

ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΝΔΡΙΝΟΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΞΘ


Η επιστολή που προκάλεσε την αντίδραση της ΕΞΘ

Απάντηση του ΟΤΘ σε άρθρο του ενθέτου

Παραθέτουμε αυτούσια την απάντηση του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε άρθρο του ένθετου «Ταξίδια» της προηγούμενης Κυριακής (6/10/2019) με τίτλο «Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης: Για γέλια και για κλάματα».

Κύριε διευθυντά

O Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης δεν απαντά σε μικρόψυχα, υποβολιμαία και «φθηνά» σχόλια που αναρτώνται από αναξιόπιστες -για θέματα τουρισμού- προσωπικές ιστοσελίδες στο Facebook, οι οποίες συνήθως συντεταγμένα και για ίδιον όφελος παραποιούν και παραπλανούν πρόσωπα και πράγματα…

Με έκπληξη όμως διαπιστώσαμε ότι στο ένθετο «Ταξίδια» της κυριακάτικης «Μακεδονίας» και σε σελίδα που υπογράφει ο κ. Σ. Παπαδόπουλος αναπαράγεται ακριβώς το ίδιο σχόλιο που αναρτήθηκε προ ημερών σε μια τέτοια ιστοσελίδα του Facebook, που ούτε λίγο ούτε πολύ προσπαθεί να μειώσει τη δράση του Οργανισμού και τη σημασία των εκδηλώσεων, που αυτός στηρίζει στο τουριστικό γίγνεσθαι της πόλης.

Επειδή πιστεύουμε ότι η εφημερίδα «Μακεδονία» δεν αναπαράγει ανακρίβειες και διαστρεβλώσεις γεγονότων κι αποφάσεων του δ.σ. και προς αποκατάσταση της πραγματικότητας,

Θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι πρόκειται για ένα από τα θέματα της συνεδρίασης του δ.σ. (29ης Σεπτεμβρίου), για την οποία ο σχολιογράφος κ. Παπαδόπουλος μέμφεται το… αυτονόητο της αποστολής του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (τη διαφήμιση - τουριστική προώθηση - διαμόρφωση τουριστικής ταυτότητας του νομού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό - υποστήριξη τον συντονισμό δράσεων κ.ά., λειτουργώντας ως συνεκτικός οργανισμός των 8 σημαντικότερων φορέων της περιφερειακής ενότητας (ΠΚΜ, δήμος, ΔΕΘ, ΠΕΔΚΜ, ΟΛΘ, ΕΒΕΘ, ΕΞΘ, ΠΤΑΚΜ).

Οι εκδηλώσεις όπως αυτές του πολιτιστικού, γαστρονομικού, καλλιτεχνικού κι αθλητικού ενδιαφέροντος και άλλες που άπτονται του τουρισμού φέρνουν ως γνωστόν μεγάλο αριθμό επισκεπτών στην πόλη και δεν ανακαλύπτει κανείς... τον τροχό μ’ αυτό.

Την εμπεδωμένη (και αποδοτική) πρακτική που συνίσταται στη φράση «…μακάρι να γίνεται κάθε μέρα και μία εκδήλωση στην πόλη, γιατί αυτό δίνει τη ζωντάνια» κι έχει χαρακτήρα προσέλκυσης επισκεπτών, την έχουν διατυπώσει και έχουν διαπιστώσει στο παρελθόν σχεδόν όλοι οι εκπρόσωποι τουριστικών φορέων της Θεσσαλονίκης.

Εξάλλου, τα ισομερή ποσοστά επισκεπτών από τον εσωτερικό και εξωτερικό τουρισμό που εμφανίζει η Θεσσαλονίκη καθιστά τέτοιες εκδηλώσεις αναγκαίες. Η στήριξη τέτοιων εκδηλώσεων χωρίς διαχωρισμούς αν θα έπρεπε να προβάλλονται για ξένους τουρίστες ή όχι κι από φορείς όπως είναι ο ΟΤΘ, ο κεντρικός δήμος, η ΔΕΘ κ.ά. κατέστησαν τη Θεσσαλονίκη τον περασμένο χειμώνα το δεύτερο δημοφιλέστερο προορισμό στη χώρα (δελτίο ΣΕΤΕ).

Σκοπίμως σαφώς ο σχολιογράφος σας εντάσσει αυτές τις εκδηλώσεις (ράλι ΔΕΘ, 15ο Πανελλαδικό Φεστιβάλ Ποντιακών Χορών, ιστιοπλοϊκές και ναυταθλητικές εκδηλώσεις, συνάντηση εκπροσώπων από φορείς του τουρισμού) και τη συμμετοχή του ΟΤΘ στο Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας, αφού η επιλεκτική του… όραση δεν του επέτρεψε να διαχωρίσει ότι πρόκειται για πρόσκληση προς την πρόεδρο του ΟΤΘ κ. Βούλα Πατουλίδου να παραστεί στη συνεδρίαση, προκειμένου να παρουσιάσει τις επιτυχημένες δράσεις του ΟΤΘ στον ψηφιακό τουρισμό.

Η ίδια επιλεκτική… όραση -και η ανάγκη δημιουργίας ψευδούς εικόνας για το περιεχόμενο της συνεδρίασης- δεν του επέτρεψε να αναφερθεί στα βασικά θέματα της συζήτησης και των αποφάσεων του δ.σ. της 29ης, τα οποία αφορούσαν συμμετοχή του ΟΤΘ σε δύο μεγάλα ευρωπαϊκά προγράμματα, με τη συμμετοχή φορέων από πέντε διαφορετικές χώρες, συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις (Δουβλίνο, Ρίμινι, Greek Alternative Tourism Warsaw κ.ά.).

Μπορεί στο κείμενο του σχολιογράφου να μη... βόλευαν τα γεγονότα, γι’ αυτό ήταν, φαίνεται... ανηλεής στην αποσιώπησή τους αλλά σίγουρα είναι για... κλάματα εκείνος που προσπαθεί να υποβαθμίσει έναν Οργανισμό που καλείται να αναλάβει συντονιστικό ρόλο σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα, σε συνεργασία με το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος και στο οποίο θα συμμετέχουν το ελληνοϊταλικό επιμελητήριο, το πανεπιστήμιο του Τορίνο, δύο δήμοι της Γαλλίας, δύο του Βελγίου κι ένας από τη Βουλγαρία.

Πόσο άραγε υποβαθμίζεται προκλητικά η νοημοσύνη αναγνωστών και ημών όταν μεμφόμενος τον ΟΤΘ συνιστά να διατεθούν τα χρήματα για τις παραπάνω εκδηλώσεις «σε καμπάνια στο διαδίκτυο» όταν μια τέτοια ακριβώς καμπάνια που υποδεικνύει ο κ. Παπαδόπουλος διεξάγεται στο διαδίκτυο για λογαριασμό του ΟΤΘ ήδη από τον περασμένο Δεκέμβριο;

Μάλιστα τα αποτελέσματα του πρώτου κύκλου της έρευνας αυτής έχουν δημοσιευθεί, αναρτηθεί και μεταδοθεί από δεκάδες μέσα ενημέρωσης (έντυπα και ηλεκτρονικά) με πρώτη και καλύτερη την «Μακεδονία», η οποία γράφει στις 18/9/2019 «ΜΕ ΟΠΛΟ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΟ INSTAGRAM... ΘΑ ΑΠΟΓΕΙΩΘΕΙ Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ» (Τίτλος) και σε υπότιτλο: «Τι απέδειξε μεγάλη έρευνα του Οργανισμού Τουρισμού της πόλης σχετικά με τη διαφημιστική καμπάνια στα social media».

Τα αποτελέσματα της ίδιας έρευνας λόγω των σημαντικών συμπερασμάτων για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης και των πέντε σημαντικότερων τουριστικών αγορών του εξωτερικού, μεταδόθηκαν και από το Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων σ’ ένα εκτενές ρεπορτάζ, το οποίο αναμεταδόθηκε επίσης κι από δεκάδες άλλα μη τοπικά μέσα.

Εκτός αυτής της διαδικτυακής έρευνας, ο ΟΤΘ πιστός στο πνεύμα συνεργασίας έχει στηρίξει και αντίστοιχή έρευνα της Ένωσης Ξενοδόχων για τις διανυκτερεύσεις και τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης.

Εν κατακλείδι εάν από άγνοια ο σχολιογράφος παρέλειψε τη διαδικτυακή έρευνα του ΟΤΘ, θα του συνιστούσαμε απλώς να διαβάζει κάπου κάπου και την ιστοσελίδα της εφημερίδας στην οποία αρθρογραφεί, προκειμένου να αποφεύγει μία... κριτική για γέλια και για κλάματα.

Δοθείσης της ευκαιρίας... ο Οργανισμός Τουρισμού έχει στο ενεργητικό του τα τελευταία 2,5 χρόνια εκατοντάδες δράσεις προβολής και μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης (περισσότερες από 100 μόνο το 8μηνο του 2019), fam trips, press trips για δημοσιογράφους, bloggers και influencers. Είναι διοργανωτής ή συνδιοργανωτής και υποστηρικτής μεγάλων καλλιτεχνικών events, συνεδρίων, πολιτιστικών εκδηλώσεων για τα μνημεία Unesco, τη βυζαντινή Θεσσαλονίκη, για τις αγορές και την αναψυχή, των εκδηλώσεων γαστρονομίας και προσκυνηματικού τουρισμού, του τουρισμού μνήμης(War Memorial) κι όλων των άλλων τουριστικών πλεονεκτημάτων της Θεσσαλονίκης. Διανέμει ενημερωτικό υλικό με χιλιάδες έντυπους ταξιδιωτικούς οδηγούς και κυκλοφόρησε κοινό τουριστικό χάρτη των φορέων της Θεσσαλονίκης. Είναι κύριος φορέας δημιουργίας του ψηφιακού τουρισμού της Θεσσαλονίκης και της ύπαρξής του στον παγκόσμιο τουριστικό διαδικτυακό χάρτη, καθώς και συνδεδεμένο μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού.


Έκτακτη γενική συνέλευση της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συγκαλεί ο πρόεδρός της Ανδρέας Μανδρίνος με αφορμή την επιστολή – απάντηση του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης στην εφημερίδα «Μακεδονία της Κυριακής».

Σε επιστολή του προς τους εκπροσώπους όλων των φορέων του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης ο Ανδρέας Μανδρινός εκφράζει την αντίθεσή του στο περιεχόμενο και το ύφος της ενώ σημειώνει ότι είχε ως προφανή στόχο τη νουθέτηση και τη χειραγώγηση της γνώμης του μέσου και του δημοσιογράφου σχετικά με το έργο του Οργανισμού αλλά και τον επηρεασμό των υπολοίπων ΜΜΕ που τυχόν θα θελήσουν μελλοντικά να ασκήσουν κριτική.»

Ο κ .Μανδρίνος  θέτει τέλος θέμα σχέσης του ΕΟΞ με τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης για την οποία όπως αναφέρει θα ληφθεί απόφαση στην έκτακτη γενική συνέλευση των μελών.

Ολόκληρη η επιστολή του  Ανδρέα Μανδρίνου προς τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, το Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, την Πρόεδρο του ΟΤΠΜΘ και στους υπόλοιπους Πρόεδρους καθώς και στους εκπροσώπους όλων των φορέων του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης  έχει ως εξής:

Αξιότιμοι Πρόεδροι και εκπρόσωποι των φορέων του ΟΤΠΜΘ,

Χθες σε άρθρο της εφημερίδας «Μακεδονία» διαβάσαμε επιστολή του Οργανισμού προς την εφημερίδα - για την οποία δεν είχαμε καμία ενημέρωση σαν μέλη του ΔΣ - που είχε ως προφανή στόχο τη νουθέτηση και τη χειραγώγηση της γνώμης του μέσου και του δημοσιογράφου σχετικά με το έργο του Οργανισμού αλλά και τον επηρεασμό των υπολοίπων ΜΜΕ που τυχόν θα θελήσουν μελλοντικά να ασκήσουν κριτική..

Αυτό το ήθος, το ύφος και η νοοτροπία στην άσκηση της εξουσίας  αλλά και ο αδιαφανής κατά τη γνώμη μας τρόπος διαχείρισης του Οργανισμού δε συνάδει και δεν μπορεί να συνυπάρξει με τις δικές μας αρχές και αξίες και την ιστορία των 105 ετών μας . Η ιώβεια υπομονή των ξενοδόχων, αλλά και των υπολοίπων επαγγελματιών  του Τουρισμού της Θεσσαλονίκης στην πολυετή πολιτική εκμετάλλευση του φορέα εξαντλήθηκε.

Η ΕΞΘ θα πάρει τις αποφάσεις της σε σχέση με τον Οργανισμό και την επόμενη μέρα, σε έκτακτη Γενική Συνέλευση των μελών της.

Με εκτίμηση,

ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΝΔΡΙΝΟΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΞΘ


Η επιστολή που προκάλεσε την αντίδραση της ΕΞΘ

Απάντηση του ΟΤΘ σε άρθρο του ενθέτου

Παραθέτουμε αυτούσια την απάντηση του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε άρθρο του ένθετου «Ταξίδια» της προηγούμενης Κυριακής (6/10/2019) με τίτλο «Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης: Για γέλια και για κλάματα».

Κύριε διευθυντά

O Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης δεν απαντά σε μικρόψυχα, υποβολιμαία και «φθηνά» σχόλια που αναρτώνται από αναξιόπιστες -για θέματα τουρισμού- προσωπικές ιστοσελίδες στο Facebook, οι οποίες συνήθως συντεταγμένα και για ίδιον όφελος παραποιούν και παραπλανούν πρόσωπα και πράγματα…

Με έκπληξη όμως διαπιστώσαμε ότι στο ένθετο «Ταξίδια» της κυριακάτικης «Μακεδονίας» και σε σελίδα που υπογράφει ο κ. Σ. Παπαδόπουλος αναπαράγεται ακριβώς το ίδιο σχόλιο που αναρτήθηκε προ ημερών σε μια τέτοια ιστοσελίδα του Facebook, που ούτε λίγο ούτε πολύ προσπαθεί να μειώσει τη δράση του Οργανισμού και τη σημασία των εκδηλώσεων, που αυτός στηρίζει στο τουριστικό γίγνεσθαι της πόλης.

Επειδή πιστεύουμε ότι η εφημερίδα «Μακεδονία» δεν αναπαράγει ανακρίβειες και διαστρεβλώσεις γεγονότων κι αποφάσεων του δ.σ. και προς αποκατάσταση της πραγματικότητας,

Θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι πρόκειται για ένα από τα θέματα της συνεδρίασης του δ.σ. (29ης Σεπτεμβρίου), για την οποία ο σχολιογράφος κ. Παπαδόπουλος μέμφεται το… αυτονόητο της αποστολής του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (τη διαφήμιση - τουριστική προώθηση - διαμόρφωση τουριστικής ταυτότητας του νομού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό - υποστήριξη τον συντονισμό δράσεων κ.ά., λειτουργώντας ως συνεκτικός οργανισμός των 8 σημαντικότερων φορέων της περιφερειακής ενότητας (ΠΚΜ, δήμος, ΔΕΘ, ΠΕΔΚΜ, ΟΛΘ, ΕΒΕΘ, ΕΞΘ, ΠΤΑΚΜ).

Οι εκδηλώσεις όπως αυτές του πολιτιστικού, γαστρονομικού, καλλιτεχνικού κι αθλητικού ενδιαφέροντος και άλλες που άπτονται του τουρισμού φέρνουν ως γνωστόν μεγάλο αριθμό επισκεπτών στην πόλη και δεν ανακαλύπτει κανείς... τον τροχό μ’ αυτό.

Την εμπεδωμένη (και αποδοτική) πρακτική που συνίσταται στη φράση «…μακάρι να γίνεται κάθε μέρα και μία εκδήλωση στην πόλη, γιατί αυτό δίνει τη ζωντάνια» κι έχει χαρακτήρα προσέλκυσης επισκεπτών, την έχουν διατυπώσει και έχουν διαπιστώσει στο παρελθόν σχεδόν όλοι οι εκπρόσωποι τουριστικών φορέων της Θεσσαλονίκης.

Εξάλλου, τα ισομερή ποσοστά επισκεπτών από τον εσωτερικό και εξωτερικό τουρισμό που εμφανίζει η Θεσσαλονίκη καθιστά τέτοιες εκδηλώσεις αναγκαίες. Η στήριξη τέτοιων εκδηλώσεων χωρίς διαχωρισμούς αν θα έπρεπε να προβάλλονται για ξένους τουρίστες ή όχι κι από φορείς όπως είναι ο ΟΤΘ, ο κεντρικός δήμος, η ΔΕΘ κ.ά. κατέστησαν τη Θεσσαλονίκη τον περασμένο χειμώνα το δεύτερο δημοφιλέστερο προορισμό στη χώρα (δελτίο ΣΕΤΕ).

Σκοπίμως σαφώς ο σχολιογράφος σας εντάσσει αυτές τις εκδηλώσεις (ράλι ΔΕΘ, 15ο Πανελλαδικό Φεστιβάλ Ποντιακών Χορών, ιστιοπλοϊκές και ναυταθλητικές εκδηλώσεις, συνάντηση εκπροσώπων από φορείς του τουρισμού) και τη συμμετοχή του ΟΤΘ στο Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας, αφού η επιλεκτική του… όραση δεν του επέτρεψε να διαχωρίσει ότι πρόκειται για πρόσκληση προς την πρόεδρο του ΟΤΘ κ. Βούλα Πατουλίδου να παραστεί στη συνεδρίαση, προκειμένου να παρουσιάσει τις επιτυχημένες δράσεις του ΟΤΘ στον ψηφιακό τουρισμό.

Η ίδια επιλεκτική… όραση -και η ανάγκη δημιουργίας ψευδούς εικόνας για το περιεχόμενο της συνεδρίασης- δεν του επέτρεψε να αναφερθεί στα βασικά θέματα της συζήτησης και των αποφάσεων του δ.σ. της 29ης, τα οποία αφορούσαν συμμετοχή του ΟΤΘ σε δύο μεγάλα ευρωπαϊκά προγράμματα, με τη συμμετοχή φορέων από πέντε διαφορετικές χώρες, συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις (Δουβλίνο, Ρίμινι, Greek Alternative Tourism Warsaw κ.ά.).

Μπορεί στο κείμενο του σχολιογράφου να μη... βόλευαν τα γεγονότα, γι’ αυτό ήταν, φαίνεται... ανηλεής στην αποσιώπησή τους αλλά σίγουρα είναι για... κλάματα εκείνος που προσπαθεί να υποβαθμίσει έναν Οργανισμό που καλείται να αναλάβει συντονιστικό ρόλο σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα, σε συνεργασία με το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος και στο οποίο θα συμμετέχουν το ελληνοϊταλικό επιμελητήριο, το πανεπιστήμιο του Τορίνο, δύο δήμοι της Γαλλίας, δύο του Βελγίου κι ένας από τη Βουλγαρία.

Πόσο άραγε υποβαθμίζεται προκλητικά η νοημοσύνη αναγνωστών και ημών όταν μεμφόμενος τον ΟΤΘ συνιστά να διατεθούν τα χρήματα για τις παραπάνω εκδηλώσεις «σε καμπάνια στο διαδίκτυο» όταν μια τέτοια ακριβώς καμπάνια που υποδεικνύει ο κ. Παπαδόπουλος διεξάγεται στο διαδίκτυο για λογαριασμό του ΟΤΘ ήδη από τον περασμένο Δεκέμβριο;

Μάλιστα τα αποτελέσματα του πρώτου κύκλου της έρευνας αυτής έχουν δημοσιευθεί, αναρτηθεί και μεταδοθεί από δεκάδες μέσα ενημέρωσης (έντυπα και ηλεκτρονικά) με πρώτη και καλύτερη την «Μακεδονία», η οποία γράφει στις 18/9/2019 «ΜΕ ΟΠΛΟ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΟ INSTAGRAM... ΘΑ ΑΠΟΓΕΙΩΘΕΙ Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ» (Τίτλος) και σε υπότιτλο: «Τι απέδειξε μεγάλη έρευνα του Οργανισμού Τουρισμού της πόλης σχετικά με τη διαφημιστική καμπάνια στα social media».

Τα αποτελέσματα της ίδιας έρευνας λόγω των σημαντικών συμπερασμάτων για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης και των πέντε σημαντικότερων τουριστικών αγορών του εξωτερικού, μεταδόθηκαν και από το Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων σ’ ένα εκτενές ρεπορτάζ, το οποίο αναμεταδόθηκε επίσης κι από δεκάδες άλλα μη τοπικά μέσα.

Εκτός αυτής της διαδικτυακής έρευνας, ο ΟΤΘ πιστός στο πνεύμα συνεργασίας έχει στηρίξει και αντίστοιχή έρευνα της Ένωσης Ξενοδόχων για τις διανυκτερεύσεις και τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης.

Εν κατακλείδι εάν από άγνοια ο σχολιογράφος παρέλειψε τη διαδικτυακή έρευνα του ΟΤΘ, θα του συνιστούσαμε απλώς να διαβάζει κάπου κάπου και την ιστοσελίδα της εφημερίδας στην οποία αρθρογραφεί, προκειμένου να αποφεύγει μία... κριτική για γέλια και για κλάματα.

Δοθείσης της ευκαιρίας... ο Οργανισμός Τουρισμού έχει στο ενεργητικό του τα τελευταία 2,5 χρόνια εκατοντάδες δράσεις προβολής και μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης (περισσότερες από 100 μόνο το 8μηνο του 2019), fam trips, press trips για δημοσιογράφους, bloggers και influencers. Είναι διοργανωτής ή συνδιοργανωτής και υποστηρικτής μεγάλων καλλιτεχνικών events, συνεδρίων, πολιτιστικών εκδηλώσεων για τα μνημεία Unesco, τη βυζαντινή Θεσσαλονίκη, για τις αγορές και την αναψυχή, των εκδηλώσεων γαστρονομίας και προσκυνηματικού τουρισμού, του τουρισμού μνήμης(War Memorial) κι όλων των άλλων τουριστικών πλεονεκτημάτων της Θεσσαλονίκης. Διανέμει ενημερωτικό υλικό με χιλιάδες έντυπους ταξιδιωτικούς οδηγούς και κυκλοφόρησε κοινό τουριστικό χάρτη των φορέων της Θεσσαλονίκης. Είναι κύριος φορέας δημιουργίας του ψηφιακού τουρισμού της Θεσσαλονίκης και της ύπαρξής του στον παγκόσμιο τουριστικό διαδικτυακό χάρτη, καθώς και συνδεδεμένο μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού.


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία