ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ξεκίνησε στο δήμο Θεσσαλονίκης η ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων

Δημήτρης Λαζόπουλος15 Ιουλίου 2019

Τη δυνατότητα να διακινούν, ηλεκτρονικά, έγγραφα αποκτά από σήμερα, 15 Ιουλίου, ο δήμος Θεσσαλονίκης, όπως ανέφερε ο Νίκος Φωτίου, αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Κοινωνίας των Πολιτών, στη διάρκεια της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου.

Το σύστημα ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων παρουσιάστηκε από τον δήμο την προηγούμενη Πέμπτη και ξεκίνησε σήμερα την πιλοτική λειτουργία του, καταγράφοντας μάλιστα πάνω από 1.000 ψηφιακώς διακινηθέντα έγγραφα, σύμφωνα με τα λεγόμενα του ίδιου.

Κατά δήλωση του κου Φωτίου, από την εφαρμογή του συστήματος εκτιμάται ότι θα υπάρξει ταχύτερη και διαφανής διεκπεραίωση υποθέσεων και εξοικονόμηση σε εργατοώρες, χαρτί, εκτυπωτικά και άλλα αναλώσιμα μέσα. "Έχει υπολογιστεί ότι η οικονομία θα ανέρχεται σε έξι εκατομμύρια ευρώ το χρόνο" είπε χαρακτηριστικά ο αρμόδιος αντιδήμαρχος.

Πλέον, "το σύστημα θα το ολοκληρώσει στην τελική του φάση η νέα διοίκηση" εξήγησε ο κ. Φωτίου και έσπευσε να συμπληρώσει πως έχει περατωθεί η μελέτη για το πληροφοριακό σύστημα εξυπηρέτησης των πολιτών, το οποίο θα πλαισιώσει το σύστημα διακίνησης εγγράφων, επιτρέποντας έτσι στους δημότες "που συναλλάσσονται με τον δήμο, να κάνουν συναλλαγές ηλεκτρονικά".

Στο πλαίσιο της ψηφιοποίησης των δημοτικών υπηρεσιών, επίκειται ο διαγωνισμός για την αναβάθμιση του λογισμικού που χρησιμοποιεί ο δήμος και σχετίζεται με τις οικονομικές υπηρεσίες, γνωστοποίησε εν συνεχεία ο κ. Φωτίου.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.