ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Χαλκηδόνα: Ζητά να ενταχθεί στο δίκτυο προαστιακού σιδηρόδρομου της Δυτικής Θεσσαλονίκης

Φανή Σοβιτσλή27 Απριλίου 2021

Η ένταξη του Δήμου Χαλκηδόνος στο δίκτυο του προαστιακού σιδηρόδρομου συζητήθηκε κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχε ο Δήμαρχος Χαλκηδόνος, Σταύρος Αναγνωστόπουλος με τον Πρόεδρο του ΟΣΕΘ, Ιωάννη Καλογερούδη και τον Διευθύνων Σύμβουλο του ΟΣΕΘ, Ιωάννη Τόσκα.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε προκειμένου να συζητηθεί το σχετικό αίτημα που υπέβαλλε ο Δήμος Χαλκηδόνος προς την ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., για την ένταξη του Δήμου στο δίκτυο προαστιακού σιδηρόδρομου της Δυτικής Θεσσαλονίκης, καθώς στους έως τώρα σχεδιασμούς του έργου που παρουσιάστηκαν, δεν συμπεριλαμβανόταν καθόλου ο Δήμος Χαλκηδόνος.

Όπως ανέφερε ο κ. Αναγνωστόπουλος «ο Δήμος Χαλκηδόνος διέρχεται από σημαντικούς σιδηροδρομικούς άξονες, όπως Θεσσαλονίκης – Ειδομένης & Θεσσαλονίκης – Αθηνών, ενώ υπάρχει και η ενωτική γραμμή που συνδέει τους δύο αυτούς κύριους άξονες στο ύψος της Γέφυρας». Σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχει ένα έτοιμο σιδηροδρομικό δίκτυο, καθώς υφίστανται οι εκτάσεις και οι εγκαταστάσεις των σταθμών σε Αγχίαλο, Άγιο Αθανάσιο και Γέφυρα και η ενωτική γραμμή των δύο κύριων αξόνων που μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη αξιοποίηση των κινήσεων των συρμών.

Ο Δήμαρχος Χαλκηδόνος ζήτησε από τη διοίκηση του ΟΣΕΘ να εξεταστεί η επέκταση του προαστιακού δικτύου, σε πρώτη φάση τουλάχιστον μέχρι τη Γέφυρα, διότι, όπως είπε, με πολύ μικρό επιπλέον κόστος, θα υπάρξει εξυπηρέτηση μιας ευρύτερης επιπλέον περιοχής, κάτι που θα συνεισφέρει και στη βιωσιμότητα του έργου.

Σύμφωνα με τον Δήμαρχο Χαλκηδόνος πρόκειται για μια περιοχή όπου πέραν των 35.000 περίπου μονίμων κατοίκων του Δήμου, που θα μπορούν να κάνουν χρήση του σιδηρόδρομου, στον άξονα Σίνδος-Αγχίαλος-Άγιος Αθανάσιος-Γέφυρα, υπάρχουν εκατοντάδες βιομηχανίες, βιοτεχνίες, εργαστήρια, επιχειρήσεις, ξενοδοχεία κλπ., όπου απασχολούνται χιλιάδες εργαζόμενοι που μετακινούνται προς αυτές, κυρίως από το αστικό κέντρο της Θεσσαλονίκης, οπότε θα αποκτήσουν κι αυτοί ένα αξιόπιστο και σύγχρονο μέσο μεταφοράς.

«Η διοίκηση του ΟΣΕΘ αναγνώρισε το δίκαιο του αιτήματος μας και τη βάση των επιχειρημάτων που αναπτύσσονται στο σχετικό αίτημα μας και με τη συνδρομή και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που το στηρίζει ανεπιφύλακτα, δεσμεύθηκε για την προώθηση της πρότασης προς την ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., ώστε να μην αποκλειστεί σιδηροδρομικά η περιοχή μας, παρόλο το εκτεταμένο υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο που τη διατρέχει» τόνισε ο Δήμαρχος Χαλκηδόνος.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο κ. Αναγνωστόπουλος έθεσε στη διοίκηση του ΟΣΕΘ και το ζήτημα της ενδοδημοτικής συγκοινωνίας. «Ζητήσαμε από τη διοίκηση του ΟΣΕΘ να εξεταστεί το ενδεχόμενο δημιουργίας αστικής γραμμής, που θα συνδέει όλες τις Κοινότητες του Δήμου μας μεταξύ τους, στα πλαίσια λειτουργίας του ενιαίου πλέον Δήμου Χαλκηδόνος», υποστήριξε ο Δήμαρχος Χαλκηδόνος σημειώνοντας τη θετική ανταπόκριση από τον ΟΣΕΘ προκειμένου το επόμενο χρονικό διάστημα να γίνουν οι σχετικές επαφές και με το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, ώστε να δρομολογηθεί το θέμα.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.