Το ανανεωμένο λογότυπο της Pfizer παρουσίασε με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter ο Έλληνας CEO της φαρμακευτικής εταιρείας, Άλμπερτ Μπουρλά.
«Μετά από περισσότερα από 170 χρόνια πρόληψης και θεραπείας ασθενειών, η Pfizer μπήκε σε μια νέα εποχή - μια εποχή που εστιάζουμε εξαιρετικά στην επιστήμη μας και την αξία που προσφέρουμε στους ασθενείς», ανέφερε αρχικά.
«Στο επιτυχημένο μας λογότυπο, κωδικοποιούμε το DNA της εταιρείας - την ιστορία και το μέλλον της. Η νέα εταιρική ταυτότητα της Pfizer είναι μια ψηφιακή έκφραση της δέσμευσής μας για τη μετασχηματιστική δύναμη της επιστήμης. Είναι μια δυναμική αντανάκλαση του σκοπού μας. Η νέα ταυτότητα της εταιρείας μας, ερμηνεύει τον έλικα του DNA - του κώδικα και τη μηχανής της ανθρώπινης προοπτικής. Είναι ένα σαφές μήνυμα ότι η νέα Pfizer πρόκειται να τολμήσει πιο θαρραλέα, να ερευνήσει πιο βαθιά και να υποστηρίξει πιο παθιασμένα για να κάνει πραγματικότητα αυτό που κάποτε ήταν αδιανόητο», πρόσθεσε ο Μπουρλά.
Σημειώνεται ότι η αμερικανική εταιρεία Pfizer μαζί με την γερμανική BioNTech ανέπτυξαν ένα ασφαλές εμβόλιο κατά του νέου κορονοϊού, η αποτελεσματικότητα του οποίου αγγίζει ακόμη και το 95%.