ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Θεσσαλονίκη: Έκκληση Βούγια στη διοίκηση Ζέρβα να μην υπογράψει τη νέα σύμβαση για την ελεγχόμενη στάθμευση Thesi

Δημήτρης Λαζόπουλος31 Οκτωβρίου 2023

Έκκληση στην απερχόμενη διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης να μην υπογράψει τη νέα σύμβαση για το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης και να έρθει σε συνεννόηση με τη νέα διοίκηση του εκλεγέντος δημάρχου, Στέλιου Αγγελούδη, απηύθυνε από το βήμα του Δημοτικού Συμβουλίου ο επικεφαλής της παράταξης «ΠΟΛΗχρωμη» Θεσσαλονίκη, Σπύρος Βούγιας, ο οποίος εκλέχθηκε στις τελευταίες εκλογές με τον συνδυασμό του κ. Αγγελούδη.

«Η σύμβαση αυτή δεν πρέπει να υπογραφεί. Είναι πολύ σημαντικό αυτό το θέμα και πρέπει να γίνει συνεννόηση με την καινούργια διοίκηση. Να αντιμετωπίσουμε το θέμα προς όφελος των δημοτών», δήλωσε σχετικά ο κ. Βούγιας.

Όπως παρατήρησε ο τελευταίος, «δόθηκε μια παράταση λόγω κορονοϊού και τώρα ξαφνικά έναν μήνα μετά τις εκλογές θα υπογραφεί η καινούργια συνεργασία. Έρχεται να δεσμευτεί έτσι μια νέα διοίκηση για πέντε χρόνια για μια απόφαση της απερχόμενης».

Στο ίδιο πλαίσιο ο κ. Βούγιας ζήτησε ο προϋπολογισμός και το Τεχνικό Πρόγραμμα του δήμου για το 2024 να συνδιαμορφωθούν με την παράταξη του κ. Αγγελούδη. Αυτή την παραίνεση πάντως την απέρριψε λίγο αργότερα ο αντιδήμαρχος Οικονομικών, Σωκράτης Δημητριάδης, λέγοντας πως κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν.

Σε ό,τι αφορά το σύστημα στάθμευσης, το γνωστό Thesi, υπενθυμίζεται ότι έχει διενεργηθεί διεθνής διαγωνισμός για τον οποίο ενδιαφέρθηκαν εννέα εταιρείες, αλλά τελικά μόνο μία υπέβαλε προσφορά και αυτή ήταν η ΙΝΤΡΑΚΑΤ η οποία ελέγχει και σήμερα το σύστημα.

Έτσι, μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος των τεχνικών προδιαγραφών θα ανοιχθεί η προσφορά της εταιρείας κάπου στα μέσα του Νοεμβρίου. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για θέματα Δημοτικής Αστυνομίας, Δημήτρης Δαγκλής, υπερασπίστηκε τις νέες προβλέψεις που εντάχθηκαν στο διαγωνισμό της νέας σύμβασης για το σύστημα στάθμευσης, υποστηρίζοντας ότι ο δήμος θα λαμβάνει πλέον τουλάχιστον το 60% των εσόδων από τις πληρωμές των πολιτών, αντί του 50,5% που λαμβάνει σήμερα.

Πρόσθεσε, δε, ότι για τους όρους του διαγωνισμού ο δήμος αποτάθηκε στο Ινστιτούτο Μεταφορών του ΕΚΕΤΑ.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.