ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Αντιδράσεις εργαζομένων και εμποροϋπαλλήλων για το FlyOver

Σοφία Χριστοφορίδου15 Νοεμβρίου 2023

Να αναλάβουν οι εργοδότες μέρος του κόστους σε χρόνο και χρήμα που συνεπάγεται η έναρξη κατασκευής του Flyover ζητούν οι εργαζόμενοι προτείνοντας τη δρομολόγηση λεωφορείων από πλευράς επιχειρήσεων καθώς σήμερα ελάχιστες επιχειρήσεις το πράττουν.

Οι συνδικαλιστές χαρακτήρισαν απαράδεκτο να αρχίζει το έργο ενώ δεν έχει ολοκληρωθεί το μετρό και δεν έχει ενισχυθεί ο ΟΑΣΘ.

"Από το πρώτο 10ωρο των έργων δημιουργήθηκε χάος στην πόλη, ο χάρτης έγινε κατακόκκινος και ο περιφερειακός αδιαπέραστος.Η αναμονή για λεωφορείο του ΟΑΣΘ είναι στο μισάωρο και ήδη πήραμε μια πρώτη γεύση από τα ωράρια λάστιχο που σχεδιάζουν να εφαρμόσουν οι εργοδότες" είπε ο Κυριάκος Τσιαούσης, πρόεδρος του συνδικάτου επιστραφούν και μέλος του ΔΣ του εργατοϋπαλληλικού κέντρου Θεσσαλονίκης.

Όπως είπε, αν ένας εργαζόμενος ζει στη Μενεμένη και δουλεύει στη Θέρμη, μέχρι σήμερα χρειαζόταν μια ώρα και πλέον θα χρειαστεί πολλαπλάσιο χρόνο. "Ανεβαίνει κατακόρυφα ο κίνδυνος ατυχημάτων και το κόστος σε καύσιμα και φθορά των οχημάτων, για όσους πληρώνονται με βάση το κομμάτι και την ταχύτητα εξυπηρέτησης".

Ήδη όπως είπε αποθήκη σουπερμάρκετ άλλαξε τα ωράρια με αποτέλεσμα να "ξεχειλώνει" το διάστημα που ο εργαζόμενος αφιερώνει για τη δουλειά και να διαταράσσεται η οικογενειακή ζωή.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του σωματείου εμποροϋπαλλήλων Δημήτρης Μπελόπουλος αναφέρθηκε ειδικότερα στους 6.000 εργαζόμενους στα εμπορικά κέντρα Cosmos, Florida και Μακεδονία.

Ήδη ήμερα πολλοί υπάλληλοι δουλεύουν σπαστά ωράρια 10.00-2.00 και 5.00-9.00 αρα δεν μπορούν να επιστέψουν στο ενδιάμεσο και με τον κυκλοφοριακό φόρτο θα αναγκαζονται να φεύγουν 8 το πρωί και να επιστρφουν στο σπίτι τους 11 το βράδυ, με την ψυχή στο στόμα και τελειως εξουθενωμενοι.

Ο ίδιος πρότεινε να πυκνώνουν τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ προς τα ανατολικά και να δρομολογήσουν τα εμπορικά καταστήματα αλλά και οι βιομηχανίες και βιοτεχνίες στη Σίνδος λεωφορεία για τη μεταφορά των εργαζομένων, ή εναλλακτικά να δοθούν παροχές στους εργαζόμενους για το κόστος καυσίμων.

Από την πλευρά του ο Ηλίας Νεοχωριτης πρόεδρος των μισθωτών στην efood αναφέρθηκε στην πίεση που νιώθουν οι διανομείς για γρήγορη παράδοση και το στρες που θα επιδεινωθεί με τα έργα για το flyover, αυξάνοντας κατά συνέπεια τον κίνδυνο ατυχηματος.

"Δεν βάζουμε εμπόδια στο έργο, αλλά δεν πρέπει να προχωρησει υπό αυτους τους όρους" είπαν οι συνδικαλιστές, τονίζοντας την ανάγκη να παραδοθεί πρώτα το μετρό και να βελτιωθεί η κατάσταση με τις συγκοινωνίες, να γίνουν έργα που να ανακουφίζουν το συγκοινωνιακο και ειδικότερα το FlyOver να βασιστεί σε επιστημονικές μελέτες και οχι με την καταστροφική μέθοδο "πάμε κι όπου βγει".

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.