ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τέλος στη δωρεάν στάθμευση προμισθωμένων οχημάτων στο "Μακεδονία"- Αντιδρούν οι ταξιτζήδες

Γιάννης Ιωαννίδης24 Ιουλίου 2019

Αντιδράσεις στο χώρο των επαγγελματιών οδηγών ταξί της Θεσσαλονίκης έχει προκαλέσει η απόφαση να χρεώνεται πλέον η παραμονή των οχημάτων τους στο χώρο P5 του αεροδρομίου «Μακεδονία».

Πρόκειται για πάρκινγκ το οποίο χρησιμοποιούν ως χώρο αναμονής τουριστικά λεωφορεία και μισθωμένα ταξί.

Όπως αναγράφεται στην πινακίδα που αναρτήθηκε ήδη στο αεροδρόμιο, από την 1η Αυγούστου «ο χώρος στάθμευσης P5 θα λειτουργεί σύμφωνα με τον αντίστοιχο τιμοκατάλογο».

Σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο που έχουν στα χέρια τους οδηγοί ταξί, για τα πρώτα 20 λεπτά χρήσης δεν υπάρχει χρέωση. Όπως λένε οι ίδιοι όμως πολλές φορές είναι αναγκασμένοι να περιμένουν περισσότερη ώρα και με δεδομένο ότι το ταξί έχει προμισθωθεί δεν μπορούν να αποχωρήσουν χωρίς να παραλάβουν τον πελάτη.

Έτσι αν περιμένουν 30 λεπτά θα πρέπει να καταβάλουν το ποσό των 5 ευρώ, ποσό που όπως λένε κάποιες φορές ισοδυναμεί με το αντίτιμο της κούρσας. Με άλλα λόγια τα χρήματα που θα κερδίσουν από τη διαδρομή θα πρέπει να τα καταβάλλουν για την χρήση του πάρκινγκ.

Σύμφωνα με πληροφορίες του makthes.gr η εταιρεία που έχει μισθώσει το χώρο από την Fraport, μετά τις πρώτες αντιδράσεις αποφάσισε να αλλάξει τον δωρεάν χρόνο παραμονής από 20 σε 60 λεπτά, ωστόσο η ρύθμιση αυτή δεν ικανοποιεί τους ταξιτζήδες καθώς αφορά μόνο όσους έχουν μηνιαία κάρτα η οποία στοιχίζει 40 ευρώ.

«Είναι ένα βήμα η αύξηση του χρόνου δωρεάν στάθμευσης, ωστόσο το πρόβλημα παραμένει» δηλώνει στο makthes.gr ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ερμής» Κλήμης Λεοντιάδης και εξηγεί: «Η πλειοψηφία των οδηγών δεν πηγαίνει καθημερινά στο αεροδρόμιο, οπότε δεν έχει προμηθευτεί και την κάρτα καθώς το κόστος της είναι μεγαλύτερο από τα χρήματα που θα κερδίσουν από τα συγκεκριμένα δρομολόγια».

Όπως λέει ο κ. Λεοντιάδης το Σωματείο έχει έρθει ήδη σε επαφή τόσο με την Fraport όσο και με την εταιρεία που ανήκει στον όμιλο Μουζενίδη και έχει αποκτήσει το δικαίωμα χρήσης, χωρίς να υπάρξει συγκεκριμένο αποτέλεσμα.

Μάλιστα από την Fraport που ως γνωστό έχει αναλάβει την τύχη του «Μακεδονία» και άλλων 13 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας η απάντηση που εισέπραξε είναι ότι δεν εμπλέκεται στη διαδικασία καθώς έχει εκμισθώσει το χώρο και έχει παραχωρήσει το δικαίωμα χρήσης.

Ο πρόεδρος του "Ερμή" εξέφρασε επίσης την απορία για τον χρόνο που ελήφθη η συγκεκριμένη απόφαση ενώ αποκάλυψε ότι ως εκπρόσωπος των οδηγών ταξί ήρθε σε επαφή και με το υπουργείο Μεταφορών.

«Δεν είναι δυνατόν τα δημόσιας χρήσης οχήματα, να αντιμετωπίζονται ως ιδιωτικά χρησιμοποιώντας χώρους στάθμευσης όπως το P5. Εμείς θα διεκδικήσουμε από την Fraport με τη συνδρομή του υπουργείου και με δεδομένο ότι το ελληνικό δημόσιο εξακολουθεί να έχει λόγο για τα όσα συμβαίνουν στα αεροδρόμια που παραχώρησε, να μας δοθεί ξεχωριστός χώρος στάθμευσης ο οποίος θα είναι δωρεάν».

Να σημειωθεί ότι ο τιμοκατάλογος που ακολουθεί είναι αυτός που έχουν στα χέρια τους οι ταξιτζήδες, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες του makthes.gr ο επίσημος που περιλαμβάνει και την αλλαγή στις χρεώσεις μέχρι 60 λεπτά θα ανακοινωθεί αύριο.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.