ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ: Διαφημιστική καμπάνια των προσφορών των σούπερ μάρκετ το «Καλάθι του Νοικοκυριού»

MakThes Team02 Νοεμβρίου 2022

«Η πρεμιέρα του μέτρου του "καλαθιού του νοικοκυριού", παρά την επικοινωνιακή φιέστα της κυβέρνησης, φάνηκε να περιορίζεται σε μία διαφημιστική καμπάνια των προσφορών των σούπερ μάρκετ, που ήδη ισχύουν», δήλωσε ο αρμόδιος τομεάρχης του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Απόστολος Πάνας, σχολιάζοντας με τον τρόπο αυτό το μέτρο της κυβέρνησης.

Ο κ. Πάνας σημείωσε ότι «οι έλεγχοι πρέπει να εντατικοποιηθούν ενώ πρόστιμα για αισχροκέρδεια στην αγορά τροφίμων δεν επιβάλλονται, τη στιγμή που ο πληθωρισμός στα τρόφιμα αυξήθηκε και η επιβάρυνση στο μέσο καλάθι θα υπερβεί το 15% μέχρι το τέλος της χρονιάς, ενώ επισήμανε πως σύμφωνα με έρευνα του ΙΝΕ ΓΣΕΕ από τον Αύγουστο έως και τον Σεπτέμβριο του 2022 η αγοραστική δύναμη του κατώτατου μισθού έχει μειωθεί κατά 20%».

Επανέλαβε τις προτάσεις του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ για τον περιορισμό της ακρίβειας που περιλαμβάνουν:

- Μείωση του ΦΠΑ στα βασικά προϊόντα

- Επιβολή πλαφόν στην λιανική τιμή της ενέργειας

- Αύξηση των ελέγχων στην αγορά

- Ενίσχυση της Επιτροπής Ανταγωνισμού και των ελεγκτικών μηχανισμών Ανάπτυξης και υποστήριξη των καταναλωτικών οργανώσεων.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.