Η απόφαση της Nike να επενδύσει στον ακτιβιστή αθλητή του αμερικάνικου ποδοσφαίρου Κόλιν Κεπέρνικ για τη νέα της καμπάνια «Just Do It» προκάλεσε την έκρηξη τόσο του Αμερικάνου προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, όσο και των οπαδών του, που έκαψαν προϊόντα της εταιρείας. Την ίδια ώρα, όμως, η Nike είδε τις ηλεκτρονικές της πωλήσεις να αυξάνονται κατά 31% από την Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου μέχρι την Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου.
«Κάποιοι θεωρούσαν πως η συνεργασία της Nike με τον Κεπέρνικ θα έριχνε τις πωλήσεις, αλλά τα διαθέσιμα στοιχεία δεν δικαιώνουν αυτήν την άποψη, δήλωσε ο Χετάλ Παντία, συνιδρυτής της εταιρείας Edison Trends, η οποία διεξήγαγε τη σχετική έρευνα.