ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ενδιαφέρον των τουριστικών επιχειρήσεων της Κεντρικής Μακεδονίας για το σήμα ποιότητας

MakThes Team06 Ιουλίου 2022

Ενδιαφέρον εκδηλώνεται στην Κεντρική Μακεδονία από τουριστικές επιχειρήσεις της περιοχής που επιθυμούν να αποκτήσουν το σήμα υπευθυνότητας – τοπικής ποιότητας, μια πιστοποίηση που παρέχεται στις επιχειρήσεις αυτές και αποδεικνύει ουσιαστικά την εφαρμογή κριτηρίων ποιότητας στις υπηρεσίες που προσφέρουν. Παράλληλα το ερχόμενο φθινόπωρο αναμένεται να γίνουν οι βραβεύσεις επιχειρήσεων για το μοντέλο τουριστικής αριστείας στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, έναν θεσμό που επιχειρεί να αναδείξει επιχειρήσεις που έχουν πρότυπα ποιότητας στο κομμάτι του τουρισμού και επιβραβεύονται έτσι ώστε τα ποιοτικά τους χαρακτηριστικά να αποτελέσουν πρότυπο γενικότερα για τον κλάδο.

Τα παραπάνω έγιναν γνωστά κατά τη σημερινή συνάντηση της τοπικής ομάδας υποστήριξης του ευρωπαϊκού έργου Christa (Culture and Heritage for Responsible, Innovative and Sustainable Tourism Actions / Πολιτισμός και κληρονομιά για υπεύθυνες, καινοτόμες και βιώσιμες τουριστικές δράσεις) που χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Διαπεριφερειακής Συνεργασίας INTERREG EUROPE 2014-2020 και έχει ως στόχο την τόνωση του πολιτιστικού τουρισμού. Στη συνάντηση που διοργάνωσε το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης, για λογαριασμό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, παρουσιάστηκε ως καλή πρακτική η διοργάνωση ποικίλων πολιτιστικών δράσεων με τη χρήση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, από το Κέντρο Πολιτισμού της Περιφέρειας.

Όπως επισήμανε χαρακτηριστικά η πρόεδρος του Κέντρου, Άννα Μυκωνίου, διοργανώθηκαν συνολικά 85 εκδηλώσεις που ξεπέρασαν το ένα εκατομμύριο views, ενώ δόθηκε η δυνατότητα στην τεχνολογία να αξιοποιήσει τους πόρους της και στους Θεσσαλονικείς να λάβουν και να μεταφέρουν το μήνυμα της αισιοδοξίας.

Σε ό,τι αφορά τις εξελίξεις στον τομέα του τουρισμού, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος επισήμανε ότι έχουν ξεκινήσει εδώ και ένα εξάμηνο επαφές και ενημερώσεις με τουριστικές επιχειρήσεις για το τι σημαίνει αριστεία και τι σημαίνει σήμα ποιότητας και υπογράμμισε ότι στόχος της προσπάθειας είναι να διαμορφωθούν ποιοτικά χαρακτηριστικά στο κομμάτι των υπηρεσιών, να προβληθούν ιδιαίτερα και να επιβραβευτούν οι επιχειρήσεις που τα υιοθετούν.

«Ούτως ή άλλως βλέπουμε ότι στη μετά - covid εποχή, επικρατεί ένα νέο τουριστικό μοντέλο όπου η ποιότητα παίζει μεγάλο ρόλο, δίνει προστιθέμενη αξία και κάνει την περιοχή ανταγωνιστική. Αν δεν ενισχύσουμε τέτοιες ποιοτικές υπηρεσίες δεν θα μπορέσουμε να πετύχουμε το σκοπό μας, δηλαδή να αναπτύξουμε αυτό το μοντέλο στην Περιφέρειά μας » πρόσθεσε.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.