ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΟΑΣΘ: Παρέμβαση του «Ηρακλή» για να σταματήσει η εγκατάσταση φορτιστών ηλεκτρικών λεωφορείων

Νίκος Ηλιάδης03 Απριλίου 2024

Να σκληρύνει τη στάση του απέναντι στον ΟΑΣΘ αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο του συνεταιρισμού «Ηρακλής» στον οποίο ανήκουν το αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης, το 50% του αμαξοστασίου του Φοίνικα καθώς και η εξαώροφη οικοδομή επί της οδού Παπαναστασίου όπου στεγάζονται τα γραφεία του Οργανισμού. Αφορμή γι’ αυτή την απόφαση αποτέλεσε η έναρξη εργασιών για την κατασκευή των εγκαταστάσεων φόρτισης των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων οι οποίες έχουν ξεκινήσει στην περιοχή του αμαξοστασίου Σταυρούπολης. Οι εγκαταστάσεις βρίσκονται σε όμορο οικόπεδο με αυτό του αμαξοστασίου το οποίο δεν ανήκει στον «Ηρακλή».


Ωστόσο, σύμφωνα με εκπρόσωπο του συνεταιρισμού, οι ανάδοχοι εργολάβοι προχωρούν σε εργασίες και στο χώρο του αμαξοστασίου, χωρίς να ζητηθεί η άδεια του συνεταιρισμού. Για τον λόγο αυτό μέλη του «Ηρακλή», μεταξύ των οποίων και δύο μέλη του διοικητικού συμβουλίου του συνεταιρισμού, βρέθηκαν σήμερα το μεσημέρι στον χώρο με σκοπό να διακόψουν τις εργασίες. Παράλληλα, αποστέλλεται και εξώδικη δήλωση – διαμαρτυρία, τόσο προς τον ΟΑΣΘ όσο και προς τους εργολάβους, με την οποία ζητείται να διακόψουν κάθε εργασία που γίνεται εντός της ιδιοκτησίας τους. Συγχρόνως, καταθέτουν και ασφαλιστικά μέτρα ζητώντας να διακοπεί κάθε σχετική εργασία στο χώρο εντός του αμαξοστασίου.


Σύμφωνα με πληροφορίες από αρμόδια πηγή του ΟΑΣΘ, οι εργασίες εντός του αμαξοστασίου αφορούν προσωρινή τοποθέτηση δύο μόνον από τους 55 φορτιστές, για διάστημα ενός μήνα, προκειμένου να φορτίσουν έξι ηλεκτρικά λεωφορεία για να ξεκινήσουν την επόμενη εβδομάδα τα δοκιμαστικά δρομολόγια. «Δεν γίνεται κανενός είδους σταθερή εγκατάσταση. Απλώς θα τοποθετήσουμε δύο φορτιστές προσωρινά οι οποίοι στη συνέχεια θα μεταφερθούν στην μόνιμη εγκατάσταση, στο διπλανό οικόπεδο. Εάν δεν γίνουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια, περίπου πέντε χιλιάδων χιλιομέτρων για το κάθε όχημα, το ελληνικό δημόσιο δεν μπορεί να αναλάβει την κυριότητα των 110 λεωφορείων. Εάν καθυστερήσει αυτό υπάρχει κίνδυνος να καταστραφούν οι μπαταρίες των λεωφορείων και σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να επιστραφούν», αναφέρει στο makthes.gr η ίδια πηγή.


Εκτός των ανωτέρω ενεργειών, το δ.σ. του συνεταιρισμού αποφάσισε να επιδώσει προς τη διοίκηση του ΟΑΣΘ την απόφαση για έξωση από τα ακίνητα της ιδιοκτησίας του (πλην του αμαξοστασίου του Φοίνικα όπου υπάρχει συγκυριότητα με τον δήμο Καλαμαριάς) η οποία είχε εκδοθεί στις 27 Οκτωβρίου 2023. Πρόκειται για την υπ’ αρ. 14181 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης με την οποία έκανε δεκτή την αγωγή έξωσης την οποία κατέθεσε ο συνεταιρισμός “Ηρακλής”.

Η αγωγή είχε κατατεθεί τον Ιούνιο του 2022 επειδή ο Οργανισμός οφείλει στον “Ηρακλή” ποσό της τάξης των 10 εκατ. ευρώ από μη καταβληθέντα μισθώματα, καθώς από το 2014 και μετέπειτα δεν έχει πληρώσει κανένα ενοίκιο.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.