ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Άλλη μια προεκλογική φούσκα του Χρ. Σπίρτζη για λεωφορεία του ΟΑΣΘ

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υποστηρίζει ότι απέστειλε στην Ε.Ε. την προκήρυξη του διαγωνισμού για την προμήθεια 350 λεωφορείων στον ΟΑΣΘ

 25/05/2019 11:15

Άλλη μια προεκλογική φούσκα του Χρ. Σπίρτζη για λεωφορεία του ΟΑΣΘ
Φωτογραφία αρχείου

Με μια αόριστη και γενικόλογη ανακοίνωση προεκλογικού χαρακτήρα διάλεξε ο Χρήστος Σπίρτζης να απαντήσει στην έμφαση που έδωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην υπόθεση του ΟΑΣΘ, των δημοσίων συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και των θεατρικών εγκαινίων εργοταξίων. 

Από το εκλογικό κέντρο του υποψηφίου δημάρχου Νίκου Ταχιάου, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας τόνισε ότι θα βελτιώσει τις δημόσιες συγκοινωνίες, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν τιμά τη Θεσσαλονίκη η εικόνα των μουσαμάδων και των ακίνητων βαγονιών. Θα είμαι αρωγός στην επόμενη δημοτική και περιφερειακή αρχή».

Το μεσημέρι της Παρασκευής, 24/5, ο Νίκος Ταχιάος επισκέφτηκε τα γραφεία του ΟΑΣΘ καθώς και τα αμαξοστάσια. Αμέσως μετά, η διοίκηση του ΟΑΣΘ έβγαλε δελτίο Τύπου εξαπολύοντας σφοδρή επίθεση στον υποψήφιο δήμαρχο διαβάστε ΕΔΩ.

Ως γραμμή άμυνας, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εξέδωσε δελτίο Τύπου, με το οποίο ενημερώνει ότι «απέστειλε στην ΕΕ την προκήρυξη του διαγωνισμού για την προμήθεια 750 αστικών λεωφορείων και την συντήρηση τους για 15 χρόνια». Πρόκειται για ένα δελτίο – μνημείο αοριστίας, που δεν λέει απολύτως τίποτε. Σε ποιον «στην ΕΕ» απέστειλε την προκήρυξη και με ποιο σκοπό; Την έγκριση των όρων; Την αίτηση για ένταξη σε πρόγραμμα; Την απλή ενημέρωση;

Να θυμίσουμε ότι ο εν λόγω διαγωνισμός βρίσκεται τελείως στον αέρα, διαβάστε ΕΔΩ καθώς δεν έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση για την προμήθεια των λεωφορείων, όπως αναγράφεται ξεκάθαρα στους όρους της προκήρυξης. Πρόκειται για άλλη μια προεκλογική φούσκα, από αυτές που ο κ. Σπίρτζης πετά συχνά στους Θεσσαλονικείς.

Ακολουθεί το δελτίο Τύπου του υπουργείου.

Αθήνα, 24 Μαΐου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Διαγωνισμός για την προμήθεια 750 αστικών λεωφορείων σε Αττική και Θεσσαλονίκη

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών απέστειλε στην ΕΕ την προκήρυξη του διαγωνισμού για την προμήθεια 750 αστικών λεωφορείων και την συντήρηση τους για 15 χρόνια.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του διαγωνισμού της Προμήθειας συντήρησης ανέρχεται σε 461εκ € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 89.εκ €).

Ειδικότερα 215 εκ. για τη Θεσσαλονίκη και 246εκ € για την Αττική

Ο εκσυγχρονισμός του στόλου με σύγχρονα, χαμηλών ρύπων λεωφορεία, που θα μπορούν να λειτουργήσουν ενιαία με το υπόλοιπα μεταφορικά μέσα, στη βάση της συμπληρωματικότητας και της περιβαλλοντικής / αισθητικής αναβάθμισης του αστικού ιστού, έχει σα στόχο να αποκτήσει η Αττική και η Θεσσαλονίκη ένα καλύτερο επίπεδο εξυπηρέτησης για τους επιβάτες, με βελτιωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, στο πλαίσιο της μετάβασης σε μία οικονομία χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του Άνθρακα.

Η προμήθεια αφορά ειδικότερα σε :

· 320 Ηλεκτροκίνητα (12m),

· 330 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και

· 100πετρελαιοκίνητα Euro (18 m).

Ανά πόλη προβλέπονται συνολικά:

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 350 ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

· 150 Ηλεκτροκίνητα (12m),

· 150 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και

· 50 πετρελαιοκίνητα Euro VI (18 m).

ΑΤΤΙΚΗ 400 ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

· 170 Ηλεκτροκίνητα (12m),

· 180 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και

· 50 πετρελαιοκίνητα Euro IV (18 m).

Για την προμήθεια έχει υπογραφεί και η προβλεπόμενη συμφωνία με τους εποπτευόμενους φορείς ΟΑΣΘ και ΟΣΥ.

Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης προσφορών είναι η 1η Ιουλίου 2019.

Με μια αόριστη και γενικόλογη ανακοίνωση προεκλογικού χαρακτήρα διάλεξε ο Χρήστος Σπίρτζης να απαντήσει στην έμφαση που έδωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην υπόθεση του ΟΑΣΘ, των δημοσίων συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και των θεατρικών εγκαινίων εργοταξίων. 

Από το εκλογικό κέντρο του υποψηφίου δημάρχου Νίκου Ταχιάου, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας τόνισε ότι θα βελτιώσει τις δημόσιες συγκοινωνίες, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν τιμά τη Θεσσαλονίκη η εικόνα των μουσαμάδων και των ακίνητων βαγονιών. Θα είμαι αρωγός στην επόμενη δημοτική και περιφερειακή αρχή».

Το μεσημέρι της Παρασκευής, 24/5, ο Νίκος Ταχιάος επισκέφτηκε τα γραφεία του ΟΑΣΘ καθώς και τα αμαξοστάσια. Αμέσως μετά, η διοίκηση του ΟΑΣΘ έβγαλε δελτίο Τύπου εξαπολύοντας σφοδρή επίθεση στον υποψήφιο δήμαρχο διαβάστε ΕΔΩ.

Ως γραμμή άμυνας, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εξέδωσε δελτίο Τύπου, με το οποίο ενημερώνει ότι «απέστειλε στην ΕΕ την προκήρυξη του διαγωνισμού για την προμήθεια 750 αστικών λεωφορείων και την συντήρηση τους για 15 χρόνια». Πρόκειται για ένα δελτίο – μνημείο αοριστίας, που δεν λέει απολύτως τίποτε. Σε ποιον «στην ΕΕ» απέστειλε την προκήρυξη και με ποιο σκοπό; Την έγκριση των όρων; Την αίτηση για ένταξη σε πρόγραμμα; Την απλή ενημέρωση;

Να θυμίσουμε ότι ο εν λόγω διαγωνισμός βρίσκεται τελείως στον αέρα, διαβάστε ΕΔΩ καθώς δεν έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση για την προμήθεια των λεωφορείων, όπως αναγράφεται ξεκάθαρα στους όρους της προκήρυξης. Πρόκειται για άλλη μια προεκλογική φούσκα, από αυτές που ο κ. Σπίρτζης πετά συχνά στους Θεσσαλονικείς.

Ακολουθεί το δελτίο Τύπου του υπουργείου.

Αθήνα, 24 Μαΐου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Διαγωνισμός για την προμήθεια 750 αστικών λεωφορείων σε Αττική και Θεσσαλονίκη

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών απέστειλε στην ΕΕ την προκήρυξη του διαγωνισμού για την προμήθεια 750 αστικών λεωφορείων και την συντήρηση τους για 15 χρόνια.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του διαγωνισμού της Προμήθειας συντήρησης ανέρχεται σε 461εκ € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 89.εκ €).

Ειδικότερα 215 εκ. για τη Θεσσαλονίκη και 246εκ € για την Αττική

Ο εκσυγχρονισμός του στόλου με σύγχρονα, χαμηλών ρύπων λεωφορεία, που θα μπορούν να λειτουργήσουν ενιαία με το υπόλοιπα μεταφορικά μέσα, στη βάση της συμπληρωματικότητας και της περιβαλλοντικής / αισθητικής αναβάθμισης του αστικού ιστού, έχει σα στόχο να αποκτήσει η Αττική και η Θεσσαλονίκη ένα καλύτερο επίπεδο εξυπηρέτησης για τους επιβάτες, με βελτιωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, στο πλαίσιο της μετάβασης σε μία οικονομία χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του Άνθρακα.

Η προμήθεια αφορά ειδικότερα σε :

· 320 Ηλεκτροκίνητα (12m),

· 330 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και

· 100πετρελαιοκίνητα Euro (18 m).

Ανά πόλη προβλέπονται συνολικά:

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 350 ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

· 150 Ηλεκτροκίνητα (12m),

· 150 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και

· 50 πετρελαιοκίνητα Euro VI (18 m).

ΑΤΤΙΚΗ 400 ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

· 170 Ηλεκτροκίνητα (12m),

· 180 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και

· 50 πετρελαιοκίνητα Euro IV (18 m).

Για την προμήθεια έχει υπογραφεί και η προβλεπόμενη συμφωνία με τους εποπτευόμενους φορείς ΟΑΣΘ και ΟΣΥ.

Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης προσφορών είναι η 1η Ιουλίου 2019.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία