ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

35η Philoxenia: "Value for money" η Θεσσαλονίκη

Σύμφωνα με έρευνα για τον συνεδριακό τουρισμό η πόλη είναι μπροστά στη γαστρονομία αλλά πίσω στην αναγνωρισιμότητα

 08/11/2019 14:40

35η Philoxenia: "Value for money" η Θεσσαλονίκη
Φωτ. αρχείου

Χαμηλή είναι η αναγνωρισιμότητα της Θεσσαλονίκης ως προορισμού διοργάνωσης συνεδρίων και εκδηλώσεων, ωστόσο είναι μια πόλη με μεγάλη δυναμική για να αναπτυχθεί στον τομέα αυτό, όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε το "American College of Thessaloniki" (ACT) σε συνεργασία με το "Thessaloniki Convention Bureau", η οποία παρουσιάστηκε στην 35η έκθεση τουρισμού Philoxenia, που άνοιξε σήμερα τις πύλες της στη Θεσσαλονίκη.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του TCB Γιάννης Ασλάνης, "η έρευνα έγινε για να δούμε πώς μας βλέπουν οι Hosted Buyers (δηλαδή οι υποψήφιοι διοργανωτές συνεδρίων και εκδηλώσεων) και αν θα φέρουν δουλειές στη Θεσσαλονίκη. Διότι αυτό είναι το ζητούμενο". Άλλωστε, το TCB δημιουργήθηκε με αυτόν τον σκοπό, όπως είπε, να προσελκύσει δηλαδή περισσότερα συνέδρια, με πρωτοβουλία ιδιωτών και σήμερα αριθμεί 50 μέλη.

"Δυνατό χαρτί" για τη Θεσσαλονίκη είναι η γαστρονομία, η οποία πήρε υψηλή βαθμολογία, μαζί με τον καλό καιρό και στην οποία μπορούμε να επενδύσουμε περισσότερο, μιας και ξεχωρίζει ως στοιχείο της "προσωπικότητας" της πόλης, ανέφερε, από την πλευρά της, η διευθύντρια του TCB Ελένη Σωτηρίου.

Από όσους ήρθαν, θετικά αξιολόγησαν το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη είναι "Value for money", πλούσια σε δραστηριότητες και με επαγγελματισμό.

"Από τους συμμετέχοντες στην έρευνα, το 35% δεν ήξεραν ότι η Θεσσαλονίκη κάνει συνέδρια. Ωστόσο από αυτούς, το 90% έχει πραγματοποιήσει κάποιο event στην Ελλάδα, το οποίο μας δίνει τη δυνατότητα να τους «κερδίσουμε» κι εμείς ως πόλη, διότι αφενός γνωρίζουν τη χώρα μας και αφετέρου υπάρχει μια εναλλαγή στους τόπους διεξαγωγής των εκδηλώσεων (rotation)", ανέφερε η κ. Σωτηρίου.

«Η συγκεκριμένη έρευνα μας βοηθάει να προσεγγίσουμε τους αγοραστές και να δούμε νέους στόχους», τόνισε η διευθύντρια του TCB, ενώ ο Ανέστης Αναστασίου, καθηγητής του ACT, εξήγησε ότι η εν λόγω έρευνα είναι πολύ σημαντική, καθώς είναι 100% στοχευμένη, παρόλο που το δείγμα των 80 ατόμων μπορεί να μοιάζει μικρό.

Είναι, επίσης, η πρώτη φορά που έγινε μια έρευνα για τη Θεσσαλονίκη τόσο εξειδικευμένη καθώς οι ερωτηθέντες είναι μόνο "hosted byers", προσκεκλημένοι αγοραστές και διοργανωτές συνεδρίων, είπε ο Νίκος Χουρβουλιάδης, διευθυντής του Business School του ACT.

Από τους ερωτηθέντες, το 86% έχει έρθει στη Θεσσαλονίκη τα τελευταία χρόνια (2015-2019).

Χαμηλή είναι η αναγνωρισιμότητα της Θεσσαλονίκης ως προορισμού διοργάνωσης συνεδρίων και εκδηλώσεων, ωστόσο είναι μια πόλη με μεγάλη δυναμική για να αναπτυχθεί στον τομέα αυτό, όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε το "American College of Thessaloniki" (ACT) σε συνεργασία με το "Thessaloniki Convention Bureau", η οποία παρουσιάστηκε στην 35η έκθεση τουρισμού Philoxenia, που άνοιξε σήμερα τις πύλες της στη Θεσσαλονίκη.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του TCB Γιάννης Ασλάνης, "η έρευνα έγινε για να δούμε πώς μας βλέπουν οι Hosted Buyers (δηλαδή οι υποψήφιοι διοργανωτές συνεδρίων και εκδηλώσεων) και αν θα φέρουν δουλειές στη Θεσσαλονίκη. Διότι αυτό είναι το ζητούμενο". Άλλωστε, το TCB δημιουργήθηκε με αυτόν τον σκοπό, όπως είπε, να προσελκύσει δηλαδή περισσότερα συνέδρια, με πρωτοβουλία ιδιωτών και σήμερα αριθμεί 50 μέλη.

"Δυνατό χαρτί" για τη Θεσσαλονίκη είναι η γαστρονομία, η οποία πήρε υψηλή βαθμολογία, μαζί με τον καλό καιρό και στην οποία μπορούμε να επενδύσουμε περισσότερο, μιας και ξεχωρίζει ως στοιχείο της "προσωπικότητας" της πόλης, ανέφερε, από την πλευρά της, η διευθύντρια του TCB Ελένη Σωτηρίου.

Από όσους ήρθαν, θετικά αξιολόγησαν το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη είναι "Value for money", πλούσια σε δραστηριότητες και με επαγγελματισμό.

"Από τους συμμετέχοντες στην έρευνα, το 35% δεν ήξεραν ότι η Θεσσαλονίκη κάνει συνέδρια. Ωστόσο από αυτούς, το 90% έχει πραγματοποιήσει κάποιο event στην Ελλάδα, το οποίο μας δίνει τη δυνατότητα να τους «κερδίσουμε» κι εμείς ως πόλη, διότι αφενός γνωρίζουν τη χώρα μας και αφετέρου υπάρχει μια εναλλαγή στους τόπους διεξαγωγής των εκδηλώσεων (rotation)", ανέφερε η κ. Σωτηρίου.

«Η συγκεκριμένη έρευνα μας βοηθάει να προσεγγίσουμε τους αγοραστές και να δούμε νέους στόχους», τόνισε η διευθύντρια του TCB, ενώ ο Ανέστης Αναστασίου, καθηγητής του ACT, εξήγησε ότι η εν λόγω έρευνα είναι πολύ σημαντική, καθώς είναι 100% στοχευμένη, παρόλο που το δείγμα των 80 ατόμων μπορεί να μοιάζει μικρό.

Είναι, επίσης, η πρώτη φορά που έγινε μια έρευνα για τη Θεσσαλονίκη τόσο εξειδικευμένη καθώς οι ερωτηθέντες είναι μόνο "hosted byers", προσκεκλημένοι αγοραστές και διοργανωτές συνεδρίων, είπε ο Νίκος Χουρβουλιάδης, διευθυντής του Business School του ACT.

Από τους ερωτηθέντες, το 86% έχει έρθει στη Θεσσαλονίκη τα τελευταία χρόνια (2015-2019).

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία