ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

1.500 πολίτες ωφελήθηκαν από το Κέντρο Κοινότητας του δήμου Θέρμης

Το τρίμηνο Αυγούστου - Οκτωβρίου 2018 προσφέρθηκαν υπηρεσίες πληροφόρησης και ενημέρωσης

 16/11/2018 17:48

1.500 πολίτες ωφελήθηκαν από το Κέντρο Κοινότητας του δήμου Θέρμης

Τη συνδρομή αλλά και στήριξη του Κέντρου Κοινότητας του δήμου Θέρμης ζήτησαν χίλιοι πεντακόσιοι περίπου συμπολίτες μας κατά το τρίμηνο Αυγούστου- Οκτωβρίου 2018Υπηρεσίες πληροφόρησης και ενημέρωσης για γενικά επιδόματα και προνοιακά επιδόματα αναπηρίας, υποστήριξης στην υποβολή αίτησης ή τροποποίησής της που αφορά το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (ΚΕΑ), αλλά και συμβουλευτικής σε κοινωνικά θέματα προσέφερε το επιστημονικό προσωπικό του Κέντρου, σε χίλιους τετρακόσιους εξήντα (1.460) δημότες – κατοίκους του δήμου μας, κατά το τέταρτο τρίμηνο της λειτουργίας του.

Παράλληλα, προσέφεραν ψυχολογική στήριξη σε άτομα και οικογένειες που το είχαν ανάγκη και βοήθησαν στη διασύνδεσή τους με φορείς κοινωνικής προστασίας, με εξειδικευμένες μονάδες ψυχικής υγείας, ενώ σε συγκεκριμένες περιπτώσεις απαιτήθηκε και η διαμεσολάβηση του προσωπικού του Κέντρου σε ασφαλιστικούς και άλλους φορείς ( όπως δήμοι, εφορία, ΔΕΗ, ΙΚΑ κτλ.).

Κατά το συγκεκριμένο τρίμηνο, το Κέντρο Κοινότητας εξυπηρέτησε και πολίτες, οι οποίοι απευθύνθηκαν στο Γραφείο Απασχόλησης με αιτήματα που αφορούσαν συμβουλευτική εργοδοτών, ανέργων, όπως επίσης και ενημέρωση για θέσεις εργασίας και σεμινάρια. Επιπρόσθετα, έγιναν καταχωρήσεις θέσεων εργασίας, αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καταθέσεις, εγγραφές, επικαιροποιήσεις και αποστολές βιογραφικών προς εργοδότες και ενημερώσεις για νέες θέσεις εργασίας, μέσω ιδιωτών εργοδοτών, εταιρειών, αλλά και προκηρύξεων, τόσο τακτικού, όσο και εποχικού προσωπικού με προγράμματα κοινωφελούς εργασίας.

Ανέλαβε επίσης την αρμοδιότητα της διεκπεραίωσης αιτήσεων για τους κατοίκους του δήμου, οι οποίοι επιθυμούν να αιτηθούν για πρώτη φορά για προνοιακό επίδομα οικονομικής ενίσχυσης.

Ταυτόχρονα με την εξυπηρέτηση του κοινού για τα ζητήματα που προαναφέρθηκαν, συνεχίστηκε και η προσπάθεια αποτύπωσης των αναγκών των κατοίκων του δήμου σε επίπεδο κοινωνικής προστασίας, όπως επίσης και καταγραφή των τοπικών και περιφερειακών δομών και φορέων, οι οποίοι μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες αυτές.

Τη συνδρομή αλλά και στήριξη του Κέντρου Κοινότητας του δήμου Θέρμης ζήτησαν χίλιοι πεντακόσιοι περίπου συμπολίτες μας κατά το τρίμηνο Αυγούστου- Οκτωβρίου 2018Υπηρεσίες πληροφόρησης και ενημέρωσης για γενικά επιδόματα και προνοιακά επιδόματα αναπηρίας, υποστήριξης στην υποβολή αίτησης ή τροποποίησής της που αφορά το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (ΚΕΑ), αλλά και συμβουλευτικής σε κοινωνικά θέματα προσέφερε το επιστημονικό προσωπικό του Κέντρου, σε χίλιους τετρακόσιους εξήντα (1.460) δημότες – κατοίκους του δήμου μας, κατά το τέταρτο τρίμηνο της λειτουργίας του.

Παράλληλα, προσέφεραν ψυχολογική στήριξη σε άτομα και οικογένειες που το είχαν ανάγκη και βοήθησαν στη διασύνδεσή τους με φορείς κοινωνικής προστασίας, με εξειδικευμένες μονάδες ψυχικής υγείας, ενώ σε συγκεκριμένες περιπτώσεις απαιτήθηκε και η διαμεσολάβηση του προσωπικού του Κέντρου σε ασφαλιστικούς και άλλους φορείς ( όπως δήμοι, εφορία, ΔΕΗ, ΙΚΑ κτλ.).

Κατά το συγκεκριμένο τρίμηνο, το Κέντρο Κοινότητας εξυπηρέτησε και πολίτες, οι οποίοι απευθύνθηκαν στο Γραφείο Απασχόλησης με αιτήματα που αφορούσαν συμβουλευτική εργοδοτών, ανέργων, όπως επίσης και ενημέρωση για θέσεις εργασίας και σεμινάρια. Επιπρόσθετα, έγιναν καταχωρήσεις θέσεων εργασίας, αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καταθέσεις, εγγραφές, επικαιροποιήσεις και αποστολές βιογραφικών προς εργοδότες και ενημερώσεις για νέες θέσεις εργασίας, μέσω ιδιωτών εργοδοτών, εταιρειών, αλλά και προκηρύξεων, τόσο τακτικού, όσο και εποχικού προσωπικού με προγράμματα κοινωφελούς εργασίας.

Ανέλαβε επίσης την αρμοδιότητα της διεκπεραίωσης αιτήσεων για τους κατοίκους του δήμου, οι οποίοι επιθυμούν να αιτηθούν για πρώτη φορά για προνοιακό επίδομα οικονομικής ενίσχυσης.

Ταυτόχρονα με την εξυπηρέτηση του κοινού για τα ζητήματα που προαναφέρθηκαν, συνεχίστηκε και η προσπάθεια αποτύπωσης των αναγκών των κατοίκων του δήμου σε επίπεδο κοινωνικής προστασίας, όπως επίσης και καταγραφή των τοπικών και περιφερειακών δομών και φορέων, οι οποίοι μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες αυτές.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία