logo
Εφημερίδα Μακεδονία της Θεσσαλονίκης - Η καθημερινή σας ενημέρωση
100 χρόνια (1911-2011) Εφημερίδα Μακεδονία

Αναδουλειές για τους ταξιτζήδες

Στην κατηγορία: Ρεπορτάζ
Ημερομηνία: 25/03/2011
Σελίδα εκτύπωσης

 

Στο 50% μειώθηκε ο τζίρος των 1.925 ταξί της Θεσσαλονίκης τους τελευταίους μήνες σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Ο αριθμός των Θεσσαλονικέων που επιλέγουν να πάρουν ταξί για τις μετακινήσεις τους μειώνεται καθημερινά, με αποτέλεσμα να μειώνονται και τα έσοδα των αυτοκινητιστών.

Google Adsense Center

 

Του Φώτη Κουτσαμπάρη
fkoutsamparis@makthes.gr
 
Η μειωμένη κίνηση αλλά και οι αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων είχαν σαν αποτέλεσμα να μην επαρκούν οι 75 πιάτσες ταξί που υπάρχουν στο πολεοδομικό συγκρότημα για τη φιλοξενία των οχημάτων που αναμένουν πελάτη και τη στάση των διερχομένων οδηγών. Οι οδηγοί ταξί προτιμούν να περιμένουν στις πιάτσες με σβηστή μηχανή παρά να αναζητούν πελάτες περιφερόμενοι στους δρόμους, όπως έκαναν πριν από την κρίση. 
Η εικόνα που επικρατεί στις πιάτσες φανερώνει την ακινησία στην οποία έχει περιέλθει για μεγάλο χρονικό διάστημα μέρος του στόλου των αυτοκινητιστών. Ιδιαίτερα στο κέντρο της πόλης οι ουρές των ταξί σε αναμονή εκτείνονται σε δεκάδες μέτρα εκτός των ορίων της πιάτσας. Στην πιάτσα της Καμάρας, με κατεύθυνση ανατολικά, τα ταξί καταλαμβάνουν χώρο μέχρι την Παλαιών Πατρών Γερμανού και η πιάτσα εκτείνεται έως την κάθοδο της Ιασωνίδου. Ανάλογη είναι η εικόνα στην πιάτσα της Μητροπόλεως, στο ύψος της πλατείας Αριστοτέλους, όπου η ουρά με τα σταθμευμένα ταξί ξεκινά από το ύψος της οδού Κομνηνών, και στην πιάτσα της Εγνατίας, στο άγαλμα του Βενιζέλου, που αρχίζει από τα Λουτρά Παράδεισος. 
 
“Ο τζίρος έπεσε κατά 50%”
Οι οδηγοί ταξί, καθώς επικρατεί το αδιαχώρητο στις υπάρχουσες πιάτσες, άρχισαν να δημιουργούν νέες πιάτσες με την προσωρινή στάθμευση των οχημάτων τους και ζητούν τη θεσμοθέτησή τους από τον δήμο Θεσσαλονίκης. “Δεν υπάρχει κίνηση, αντιμετωπίζουμε τρομερή μείωση της δουλειάς μας. Ο τζίρος έπεσε κατά 50%. Έχουμε προβλήματα με τους χώρους, αφού δεν έχουμε δουλειά, και θέλουμε να σταθμεύουμε σε αναμονή”, περιγράφει στη “Μ” ο πρόεδρος του σωματείου ιδιοκτητών ταξί Θεσσαλονίκης “Ο Ερμής” Κώστας Γιαννακάκης και προσθέτει ότι “ζητήσαμε να γίνουν νέες πιάτσες και να επεκταθούν κάποιες από τις υπάρχουσες”. 
 
 
Οι ιδιοκτήτες ταξί ζητούν
 
(1) Στη Μητροπόλεως να ενωθούν οι δύο εσοχές μπροστά από το “Ολύμπιον” και το “Ηλέκτρα Παλάς”, (2) Στο κτίριο του πρώην ΥΜΑΘ να μετακινηθεί η πιάτσα απέναντι, στην πλευρά της πλατείας Διοικητηρίου. 
Να επεκταθούν οι πιάτσες: (1) Στη Σοφούλη με Βασιλίσσης Όλγας, (2) Στην Μπότσαρη, (3) Στη Βασιλίσσης Όλγας, μπροστά από την εκκλησία της Ανάληψης, (4) Στην Αντιγονιδών, πάνω από την Εγνατία, (5) Στη Λαμπράκη με Διαγορά, (6) Στη Λαμπράκη με Περαιβού, (7) Στην Μπότσαρη με Βασιλίσσης Όλγας, (8) Στην Ευζώνων - πιάτσα οδού Ζέρβα, (9) Στην Παύλου Μελά και (10) Στην Εγνατία, μπροστά από το άγαλμα του Βενιζέλου.
Να γίνουν νέες πιάτσες: (1) Μπροστά από το νοσοκομείο “Γεννηματάς”, (2) Στη Βούλγαρη, πριν την Κ. Καραμανλή, (3) Στη Δελφών, μεταξύ Καρακάση και Μαρασλή, (4) Στη Λαμπράκη, πριν από την Κλεάνθους, (5) Στο “Ιπποκράτειο”, επί της Κ. Καραμανλή, (6) Στην Κασομούλη, (7) Στη Βασιλέως Γεωργίου, μπροστά από το δημαρχείο, (8) Στην Ανατολικής Θράκης, από Ιλισού έως Αρτάκης, (9) Στη Διογένους, μετά την Κλεάνθους, (10) Στην Ιασωνίδου με Εγνατία, (11) Στην Αγίου Δημητρίου, απέναντι από το τουρκικό προξενείο, (12) Στην Κανάρη, πριν από την Παπαναστασίου, (13) Στην Εθνικής Αμύνης, πριν από τη Σβώλου, (14) Στη Βενιζέλου με Μητροπόλεως, (15) Στην Τριανδρία, επί της οδού Σκύρου.
 
  • Η δημοτική αρχή αντιμετώπισε κατ’ αρχήν θετικά το αίτημα των ταξιτζήδων και οι τεχνικές υπηρεσίες εξετάζουν τα χαρακτηριστικά της κάθε περιοχής όπου ζητείται δημιουργία πιάτσας προκειμένου να εισηγηθούν, αντίστοιχα, την υλοποίηση ή όχι των χώρων στάθμευσης

Ρεπορτάζ

Αξιολόγηση

Αριθμός αξιολογήσεων: 11
Τρέχουσα αξιολόγηση: 2.2

1 είναι η χαμηλότερη και 5 είναι η υψηλότερη τιμή που μπορείτε να δώσετε.

 

Σχόλια

  1. Υπεράριθμα ταξί στη Θεσσαλονίκη.
    Συμπέρασμα:1.925 ταξί είναι πάρα πολλά για τη Θεσσαλονίκη. Τι θα προσφέρουν οι επεκτάσεις και οι νέες πιάτσες? Τώρα θυμήθηκαν να τις ζητήσουν?
  2. Οι συμπαθείς ταξιτζήδες καλό θα ήταν πρώτα να:

    - σεβαστούν τις λεωφορειολωρίδες στις οποίες κινούνται και δημιουργούν αυτοσχέδιες πιάτσες ανενόχλητοι
    - σεβαστούν περισσότερο τους πελάτες τους (2πλές και 3πλές κούρσες χωρίς να παίρνουν άδεια από τον πελάτη, επιλογή πελατών κλπ κλπ)
    - σεβαστούν τους υπόλοιπους οδηγούς (ελλιπής χρήση προειδοποιητικών σημάτων, παράνομη στάση, επιθετική οδήγηση, απρεπής συμπεριφορά κλπ κλπ)

    και έπειτα ας ζητήσουν διευκολύνσεις.

    (φυσικά δεν αναφέρομαι στους λίγους καλούς επαγγελματίες αλλά στην κακή πλειοψηφία...)

    Ένας απλός πολίτης...
  3. Ταξί
    Και ας σταματήσουν να σε κοιτάνε στραβά όταν τους λες στις 0200 πάμε Συκιές. Και, θέλετε μεροκάματο και το θέλετε όπως γουστάρετε. Ε! Ας προσέχετε για να έχετε.
  4. ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΠΙΑΤΣΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ !!!!!!!!!!
    ΣΤΙΣ ΠΙΑΤΣΕΣ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΙ-ΜΠΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΟΡΥΒΩΔΕΙΣ ΤΑΡΙΦΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΑΝ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ Η ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΟΙ ΠΙΑΤΣΕΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝΕ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙ !!!!!!!!

    ΤΟ ΕΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΩΜΑΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟΥΣ ΞΥΝΙΖΕΙ !!!!!!

    ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΨΑΞΟΥΝ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ !!!!!!ΒΓΑΖΟΥΝ 2-3 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΝ !!!!!

    ΑΕΙ ΣΙΧΤΗΡ !!!!!
Προσθήκη Σχολίου
Κωδικός captcha
Παρασκευή 01 Αυγούστου 2014

Google Adsense Right

Συμβούλιο Απόδημου Ελληνισμού
Εκδηλώσεις
Adore
Ταξίδια
The Book